ФорумКазинаIviBet Casino - обща дискусия

IviBet Casino - обща дискусия

преди 2 години от fpfeil94
|
15095 преглеждания 85 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с IviBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Хей,


Използвах бонуса за спортни залагания в казиното и успешно заложих €54. В крайна сметка имах €73 като бонус баланс преди последният залог да бъде уреден и сега трябваше да разбера, че ми остават само €11,50 и че въпреки че не съм нарушил никакви правила и условия според поддръжката. Дори ако максималното теглене е 1x, ще трябва да получа поне €11,50 отгоре, но това не е така

Автоматичен превод:
fpfeil94
преди 2 години

Здравейте,

за съжаление ние не се занимаваме със спортни залагания - само казино игри. Както и да е, какъв е случаят тогава?

Някакво обяснение от казиното?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Само да ви кажа, внимавайте с това казино, опитах се да верифицирам акаунта си и не можах, бях спечелил 350 евро, след като депозирах 20 и не верифицирах акаунта, влачех краката си, не можах да ги изтегля, всъщност аз също съм чел за друг човек тук, който се опитва от дълго време да му изпрати 650 евро печалба в това казино и няма начин. Внимавайте с ivibet. Казино измама, всъщност бих помолил казино гуру да я прегледа. Благодаря.

Автоматичен превод:
JackerGoya
преди 2 години

Здравейте,

казиното е прегледано преди месец, така че това е току-що прегледано казино - все още със съмнителна репутация ( вижте го тук ). Какъв е проблемът с проверката, моля? Ако предполагам, бих казал, че сте имали проблем с предоставянето на някои документи, прав ли съм?

Споделете повече подробности, може би ще измислим нещо.

Ако смятате, че имате нужда от помощ, можете дори да подадете жалба.

Намерих най-новото оплакване за забавено теглене , но печалбите бяха изплатени - ние просто информираме играча от Бразилия, че даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката, тъй като в момента, в който тази жалба беше подадена, проверката не беше завършена.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това казино е измама...

Това е отговорът, който получих от тях по пощата и те блокираха акаунта ми. Когато искам да направя теглене..

Изпратих 50 имейла и те не потвърдиха качените ми документи.

Уважаеми играч,


За да продължите с тегленето, трябва да завършите верификацията на вашата игрална сметка. Моля, изяснете защо имената във вашия профил и в предоставените от вас документи са различни.


Освен това бихме искали да качите снимка, на която държите личната си карта в ръка, в личния си профил. Моля, уверете се, че всички детайли се виждат ясно. Това ще ни помогне да ускорим процеса на проверка и теглене на вашия акаунт.

Автоматичен превод:
rikke007
преди 1 година

Здравейте,

добре, ако имената ви са различни, казиното наистина трябва да открие причината и несъмнено, за да потвърди акаунта ви, може да са необходими някои допълнителни документи - селфита. Всичко това звучи разумно. Да разбирам ли, че обяснихте ситуацията, като изпратихте тези 50 имейла, предоставихте и селфито на заявка и сега просто чакате, нали?

Кога точно започна проверката, моля?

Сигурен съм, че ще ви бъдат зададени допълнителни въпроси в жалбата , която вече изпратихте, бъдете подготвени за това.



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Същият проблем тук с напълно проверени документи...тегленето на 660 евро все още предстои..глупави извинения.трябва да направим така че нещо момчета ..те мамят парите ни!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозиран много пъти в ivibet. Имах 1250 в сметката, така че изтеглих. Получих имейл за потвърждение, но вече съм блокиран от сайта. Чудите се как други хора са успели да си върнат парите след постоянни имейли?

Автоматичен превод:
rikke007
преди 1 година

В крайна сметка получихте ли някакви пари?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да направим нещо за това...има ли някой, който може да помогне??каква една и съща 2022 г. и имаме тези проблеми??моли парите ни???

Автоматичен превод:
pada18
преди 1 година

Здравейте,

изглежда, че казиното не е в най-добрата си форма в момента. 🤔 Последните оплаквания са за KYC и забавени тегления .

Мога ли да знам кога точно е потвърден вашият акаунт, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозиран много пъти в ivibet. Имах 1250 в сметката, така че изтеглих. Получих имейл за потвърждение, но вече съм блокиран от сайта. Чудите се как други хора са успели да си върнат парите след постоянни имейли?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти,

какво пише в имейла - нещо, обясняващо защо акаунтът ви е блокиран?

Правилно ли приемам, че все още има активен баланс във вашата казино сметка? Защото ако е така, правилното обяснение е в ред.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Сметката ми беше потвърдена преди 3 дни..плащането ми все още чака..изпратиха ми имейл, че проверяват тегленията на ръка..хаха...те се шегуват с нас със сигурност ..660 евро ..когато направих необходимия депозит само няколко секунди, за да ви вземат парите ..сега, когато те трябва да платят, трябва да чакам месеци или да загубя парите си...но ако мислят, че могат да ме измамят, много грешат!!!

Автоматичен превод:
pada18
преди 1 година

Това, което описахте тук, е съвсем нормално нещо, особено в по-малките казина. Първите тегления винаги отнемат повече време, защото преди всичко акаунтът на потребителя трябва да бъде верифициран, документите, изпратени от играча, трябва да бъдат проверени от специален отдел и след това чакащото теглене попада на опашката. В някои казина някои заявки за теглене се одобряват автоматично, но това почти никога не се отнася за първите тегления, които са одобрени ръчно.

Относно бързите депозити - депозитите всъщност не са толкова бързи, колкото си мислите. След като направите депозит например с вашата карта, казиното ви заема собствените си пари, за да можете да играете веднага, без да чакате няколко дни, докато вашият депозит достигне банковата сметка на казиното. Разбира се, хората биха се ядосали, ако трябваше да изчакат няколко дни, докато започнат да играят, така че казината се справят с това.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Оттеглянето ми дойде тази сутрин. Странно, но когато се свързах с тях в чата на живо, те просто обясниха колко време ще отнеме и изглеждат законни. Поглеждайки назад сега, нямах много проблеми, само се уплаших, защото други хора казаха, че не са получили пари обратно

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Така че други компании като bet 365 bwin и други, които плащат незабавно, са просто луди, а ivibet е нормалната..добре приятелю, можеш да се шегуваш с парите си, а не с моите!!!

Автоматичен превод:
pada18
преди 1 година

Дадоха ми парите, след като сметката ми беше потвърдена

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, активният баланс все още е в сметката, когато в крайна сметка се върнах, и тегленето мина добре

Автоматичен превод:
Canada1
преди 1 година

Моят акаунт е потвърден...тегленето все още предстои

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини