преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с IviBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хей,
Използвах бонуса за спортни залагания в казиното и успешно заложих €54. В крайна сметка имах €73 като бонус баланс преди последният залог да бъде уреден и сега трябваше да разбера, че ми остават само €11,50 и че въпреки че не съм нарушил никакви правила и условия според поддръжката. Дори ако максималното теглене е 1x, ще трябва да получа поне €11,50 отгоре, но това не е така
hey,
I used the sports betting bonus at the casino and successfully wagered €54. At the end I had €73 as a bonus balance before the last bet was settled and now I had to realize that I only have €11.50 left and that although I didn't violate any terms and conditions according to support. Even if the max cashout is 1x, I would have to get at least €11.50 on top of that, but that's not the case
Hey,
ich hatte bei dem Casino den Sportwettenbonus benutzt und den Wager von 54€ erfolgreich geschafft. Hatte am Ende 73€ als Bonusguthaben bevor die letzte Wette abgerechnet wurde und jetzt musste ich feststellen, dass ich nur noch 11,50€ drauf habe und das obwohl ich gegen keine AGBs verstoßen habe laut Support. Selbst wenn der Max cashout bei 1x liegt müsste ich doch zumindest 11,50€ oben drauf bekommen aber das ist nicht der Fall
Здравейте,
за съжаление ние не се занимаваме със спортни залагания - само казино игри. Както и да е, какъв е случаят тогава?
Някакво обяснение от казиното?
Hello,
sadly we do not deal with sports betting - only casino games. Anyway, what's the case then?
Any explanation from the casino?
Само да ви кажа, внимавайте с това казино, опитах се да верифицирам акаунта си и не можах, бях спечелил 350 евро, след като депозирах 20 и не верифицирах акаунта, влачех краката си, не можах да ги изтегля, всъщност аз също съм чел за друг човек тук, който се опитва от дълго време да му изпрати 650 евро печалба в това казино и няма начин. Внимавайте с ivibet. Казино измама, всъщност бих помолил казино гуру да я прегледа. Благодаря.
Just tell you, be careful with this casino, I tried to verify my account and I couldn't, I had won 350 euros after depositing 20 and not verifying the account, dragging my feet, I couldn't withdraw them, in fact I have also read about another guy around here, who has been trying for a long time to send him 650 euros of profit in this casino and there is no way. Be careful with ivibet. Casino scam, in fact I would ask casino guru to review it. Thanks.
Solo deciros, que tengáis cuidado con este casino, he intentado verificar mi cuenta y no he podido, había ganado 350 euros después de depositar 20 y al no verificar la cuenta, dando largas, no pude retirarlos, de hecho también he leído sobre otro chico por aquí, que lleva tiempo intentando que le envíen 650 euros de ganancia en este casino y no hay manera. Cuidado con ivibet. Casino estafa, de hecho pediría a casino gurú que lo revisara. Gracias.
Здравейте,
казиното е прегледано преди месец, така че това е току-що прегледано казино - все още със съмнителна репутация ( вижте го тук ). Какъв е проблемът с проверката, моля? Ако предполагам, бих казал, че сте имали проблем с предоставянето на някои документи, прав ли съм?
Споделете повече подробности, може би ще измислим нещо.
Ако смятате, че имате нужда от помощ, можете дори да подадете жалба.
Намерих най-новото оплакване за забавено теглене , но печалбите бяха изплатени - ние просто информираме играча от Бразилия, че даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката, тъй като в момента, в който тази жалба беше подадена, проверката не беше завършена.
Hello,
the casino has been reviewed a month ago, so it's a freshly reviewed casino - still, a questionable reputation (check it out here). What is the issue with the verification, please? If I would guess I would say that you had a problem providing some documents, am I correct?
Share more details, maybe we will make something up.
If you feel like you need help, you can even submit a complaint.
I found the most recent complaint about delayed withdrawal, but the winnings were paid - we just inform the player from Brazil, that we allow casinos 14 full days to complete the verification, because the moment this complaint was submitted, the verification was not completed.
Това казино е измама...
Това е отговорът, който получих от тях по пощата и те блокираха акаунта ми. Когато искам да направя теглене..
Изпратих 50 имейла и те не потвърдиха качените ми документи.
Уважаеми играч,
За да продължите с тегленето, трябва да завършите верификацията на вашата игрална сметка. Моля, изяснете защо имената във вашия профил и в предоставените от вас документи са различни.
Освен това бихме искали да качите снимка, на която държите личната си карта в ръка, в личния си профил. Моля, уверете се, че всички детайли се виждат ясно. Това ще ни помогне да ускорим процеса на проверка и теглене на вашия акаунт.
This casino is a fraud...
This is the answear i got from them on mail , and they have blocked my account. When i want to make a withdraw..
I have sendt 50 emails and they while not verify my upplodded documents..
Dear Player,
In order to proceed with your withdrawal, you have to complete the verification of your gaming account. Please clarify why names in your Profile and on the documents that you provided are different.
Also, we would like you to upload a photo of yourself holding your ID in your hand into your personal profile. Please, make sure that all details are clearly seen. It will help us speed up your account verification and withdrawal process.
Здравейте,
добре, ако имената ви са различни, казиното наистина трябва да открие причината и несъмнено, за да потвърди акаунта ви, може да са необходими някои допълнителни документи - селфита. Всичко това звучи разумно. Да разбирам ли, че обяснихте ситуацията, като изпратихте тези 50 имейла, предоставихте и селфито на заявка и сега просто чакате, нали?
Кога точно започна проверката, моля?
Сигурен съм, че ще ви бъдат зададени допълнителни въпроси в жалбата , която вече изпратихте, бъдете подготвени за това.
Hello,
well, if your names are different the casino truly has to find out the reason, and to verify your account undoubtedly, some additional documents - selfies may be required. That all sounds reasonable. Do I understand that you explained the situation by sending these 50 emails, you also provided the selfie per request, and now you're just waiting, right?
When exactly has the verification started, please?
I'm sure that you'll be asked further questions in the complaint you already submitted, kindly be prepared for that.
Същият проблем тук с напълно проверени документи...тегленето на 660 евро все още предстои..глупави извинения.трябва да направим така че нещо момчета ..те мамят парите ни!!!!
Same problem here with fully verified documents...660euro withdraw still pending..silly excuses.we have to so something guys ..they cheat our money!!!!
Депозиран много пъти в ivibet. Имах 1250 в сметката, така че изтеглих. Получих имейл за потвърждение, но вече съм блокиран от сайта. Чудите се как други хора са успели да си върнат парите след постоянни имейли?
Deposited many times into ivibet. Had 1250 in account so withdrew. Got confirmation email but now blocked from the site. Wondering how other people managed to get their money back after persistent emails?
Здравейте,
изглежда, че казиното не е в най-добрата си форма в момента. 🤔 Последните оплаквания са за KYC и забавени тегления .
Мога ли да знам кога точно е потвърден вашият акаунт, моля?
Hello,
it seems like the casino is not in its best shape at the moment. 🤔 Last complaints are about KYC and delayed withdrawals.
May I know when exactly was your account verified, please?
Депозиран много пъти в ivibet. Имах 1250 в сметката, така че изтеглих. Получих имейл за потвърждение, но вече съм блокиран от сайта. Чудите се как други хора са успели да си върнат парите след постоянни имейли?
Deposited many times into ivibet. Had 1250 in account so withdrew. Got confirmation email but now blocked from the site. Wondering how other people managed to get their money back after persistent emails?
Здрасти,
какво пише в имейла - нещо, обясняващо защо акаунтът ви е блокиран?
Правилно ли приемам, че все още има активен баланс във вашата казино сметка? Защото ако е така, правилното обяснение е в ред.
Hi there,
what did the email say - anything explaining why your account was blocked?
Do I assume correctly that there is still an active balance in your casino account? Because if so, the proper explanation is in order.
Сметката ми беше потвърдена преди 3 дни..плащането ми все още чака..изпратиха ми имейл, че проверяват тегленията на ръка..хаха...те се шегуват с нас със сигурност ..660 евро ..когато направих необходимия депозит само няколко секунди, за да ви вземат парите ..сега, когато те трябва да платят, трябва да чакам месеци или да загубя парите си...но ако мислят, че могат да ме измамят, много грешат!!!
My accout verified 3 days ago..my payment still pending..they sent me a mail that they check withdrawals by hand..haha...they are joking with us for sure ..660 euro ..when i made the deposit needed just a few seconds to take your money ..now that they have to pay i have to wait months or lose my money...but if they think can cheat me they are very wrong!!!
Това, което описахте тук, е съвсем нормално нещо, особено в по-малките казина. Първите тегления винаги отнемат повече време, защото преди всичко акаунтът на потребителя трябва да бъде верифициран, документите, изпратени от играча, трябва да бъдат проверени от специален отдел и след това чакащото теглене попада на опашката. В някои казина някои заявки за теглене се одобряват автоматично, но това почти никога не се отнася за първите тегления, които са одобрени ръчно.
Относно бързите депозити - депозитите всъщност не са толкова бързи, колкото си мислите. След като направите депозит например с вашата карта, казиното ви заема собствените си пари, за да можете да играете веднага, без да чакате няколко дни, докато вашият депозит достигне банковата сметка на казиното. Разбира се, хората биха се ядосали, ако трябваше да изчакат няколко дни, докато започнат да играят, така че казината се справят с това.
What you described here is a very normal thing, especially in smaller casinos. First withdrawals always take more time, because first of all, the user's account needs to be verified, the documents sent by the player need to be checked by a special department and then the pending withdrawal gets into the queue. In some casinos, some withdrawal requests are approved automatically, but it almost never applies to first withdrawals that are approved manually.
Regarding the fast deposits - the deposits actually aren't so fast as you might be thinking. Once you make a deposit for example with your card, the casino borrows you their own money so you can play immediately without waiting a few days until your deposit reaches the casino's bank account. Of course, people would be mad if they had to wait a few days until they can start playing so that's how casinos deal with it.
Оттеглянето ми дойде тази сутрин. Странно, но когато се свързах с тях в чата на живо, те просто обясниха колко време ще отнеме и изглеждат законни. Поглеждайки назад сега, нямах много проблеми, само се уплаших, защото други хора казаха, че не са получили пари обратно
My withdrawal came in this morning. Strange but when I contacted them on live chat they just explained how long it would take and seem legit. Looking back now I didn’t have much issues , only got scared man because other people saying they didn’t get money back
Така че други компании като bet 365 bwin и други, които плащат незабавно, са просто луди, а ivibet е нормалната..добре приятелю, можеш да се шегуваш с парите си, а не с моите!!!
So other companies like bet 365 bwin and others that pay instantly are just crazy and ivibet is the normal one..ok my friend you can joke with your money not mine!!!
Дадоха ми парите, след като сметката ми беше потвърдена
They gave me my money once my account was verified
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.