НачалоФорумКазинаInstant Casino - обща дискусия

Instant Casino - обща дискусия (страница 8)

 от Radka
|
10 928 преглеждания 175 отговора |
|
1...7 8 9

Новини, надявам се да съм накрая и след 4/5 дни да мога да кажа, че всичко е минало добре:

Получих съобщение, че плащането е прието и просто трябва да изчакам времето на моята банка.

Проверих и вече е в моя акаунт.

Така че това, което мога да кажа е, че те бяха бавни, с много заявки за потвърждение, но плащането пристигна след 4 дни и 6 имейла с изпратени документи (един за протокола промених сам, за да го направя както искаха, иначе законно карта, както беше поискана не съществува)

Успех на всички вас и ако мога да бъда полезен на някого, аз съм на разположение


Автоматичен превод:

хей Току-що видях тази актуализация. Това наистина е страхотно.

Знаете ли, вярвам, че е добре те да приемат KYC сериозно.🤷‍♀️

И така, бихте ли препоръчали това казино на други сега?

Автоматичен превод:

Здравейте, искам да попитам дали някой от вас може да влезе в сайта?? Защото не ми дава да я отворя от снощи, дори не зарежда страницата. Регистриран съм от два дни, направих няколко депозита и имах и баланс вътре. благодаря

Автоматичен превод:

file чатът на живо е много полезен както винаги😂

Автоматичен превод:

Освен това те не се интересуват от разпоредбите на GDPR, поисках информацията си преди повече от 6 месеца и те просто игнорират.

Автоматичен превод:
Larsieboii

😂😂😂 какви скандални сайтове! Надявам се поне да мога да възстановя малкото салдо, което имах в сметката си и тогава ще избягам. Успях да осъществя достъп чрез vpn, не знам защо не ми позволи достъп без него. 🤦🏻‍♂️

Автоматичен превод:

Изпратих имейл на екипите за връзки с инвеститорите и маркетинг в Ювентус и им изпратих всички чатове на живо, подробности за транзакциите и всичко останало. Не ме интересуват парите - просто искам този сайт да страда сега. Mastercard вече пое случая от мен, така че няма да има нужда да гоня повече и да чакам митичния имейл.

Автоматичен превод:

Здравейте, искам да попитам дали някой от вас може да влезе в сайта?? Защото не ми дава да я отворя от снощи, дори не зарежда страницата. Регистриран съм от два дни, направих няколко депозита и имах и баланс вътре. благодаря

Автоматичен превод:

хей Разбрахте ли каква е причината да не можете да заредите уебсайта им?

Как е положението сега, моля?

Надявам се, че сте успели да влезете и да играете или да изтеглите парите. Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
Romi

Трябва да използвате VPN и да се свържете извън Европа

Това обаче е казино, което има много неудобства и не бих го препоръчал.

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, в момента успях да вляза с помощта на VPN дори от Италия, но с моята връзка на практика вече не работи. Веднага направих тегленето на това, което имах в сайта (450 евро). Ще ти кажа ако е добре, казаха ми, че по-малките тегления са по-незабавни (50-100 евро), докато за тези цифри тук те карат да страдаш. Ще видим

Автоматичен превод:

Трябва да използвате VPN и да се свържете извън Европа

Това обаче е казино, което има много неудобства и не бих го препоръчал.

Автоматичен превод:

Здравейте, просто се чудех дали получавате целева страница, докато влизате в сайта. Например нещо като „вашата страна е забранена". Във всеки случай не бих рискувал да намеря начини за свързване. Според мен това казино не е добър избор.


Автоматичен превод:

Здравейте, в момента успях да вляза с помощта на VPN дори от Италия, но с моята връзка на практика вече не работи. Веднага направих тегленето на това, което имах в сайта (450 евро). Ще ти кажа ако е добре, казаха ми, че по-малките тегления са по-незабавни (50-100 евро), докато за тези цифри тук те карат да страдаш. Ще видим

Автоматичен превод:

Да се ​​надяваме, че ще можете да извадите парите! Дръжте ни в течение, моля.


Автоматичен превод:

Депозирах 100 евро два пъти в събота и двете бяха дебитирани от сметката ми, но така и не пристигнаха в сметката ми на играч в Instand Casino. Казаха, че го обработват, въпросът е само колко време ще отнеме

Автоматичен превод:

От няколко дни чакам плащането си от 400 евро. Нищо не се случва

Автоматичен превод:

Депозирах 100 евро два пъти в събота и двете бяха дебитирани от сметката ми, но така и не пристигнаха в сметката ми на играч в Instand Casino. Казаха, че го обработват, въпросът е само колко време ще отнеме

Автоматичен превод:

Опитахте ли също да проверите във вашата банка дали всичко е наред от тяхна страна?

Надявам се скоро да разберат какво се е случило. Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:

От няколко дни чакам плащането си от 400 евро. Нищо не се случва

Автоматичен превод:

Бихте ли предоставили повече подробности относно вашето оттегляне?

Кога точно сте го поискали и акаунтът ви верифициран ли е напълно там?

Автоматичен превод:
Radka

Най-накрая анулирах тегленето на 450, тъй като отнемаше твърде много време и тогава забелязах, че при теглене на по-малки суми (като 50 и 100) парите се кредитират, понякога дори незабавно. Но в този момент е по-добре да не играете с тях, защото като задържите парите, човек рано или късно ги играе, ако не може да направи теглене на по-големи суми.

Автоматичен превод:
Marco90le

И така, каква е сега ситуацията по отношение на вашето оттегляне, моля?

Автоматичен превод:

filefile

Последният безсмислен разговор с техния екип за поддръжка - сега на 5 февруари - все още не е получен нито един имейл от никого до момента и е малко вероятно някога да получи такъв. Ако някой има проблем, призовавам ви да изпрати имейл до данъчната служба на Коста Рика, като обясни ситуацията с доказателства - местен адвокат там ми обясни това.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
CryptoG82

Виждам от екранните снимки, че не сте стигнали доникъде и вероятно това е просто обикновен отговор от казиното.

Както и да е, работихте ли с властите, които споменахте, и изпратихте ли нещо в Коста Рика? Бихте ли ни информирали за някакъв по-нататъшен напредък или поне кога сте успели да разрешите проблема и следователно как се е развило?

Автоматичен превод:

Виждам от екранните снимки, че не сте стигнали доникъде и вероятно това е просто обикновен отговор от казиното.

Както и да е, работихте ли с властите, които споменахте, и изпратихте ли нещо в Коста Рика? Бихте ли ни информирали за някакъв по-нататъшен напредък или поне кога сте успели да разрешите проблема и следователно как се е развило?

Автоматичен превод:

Изпратих имейл с доказателства за извършените транзакции до Instant Casino, които имат различни имена и не са хазартни транзакции – онлайн продавачи на книги в Нигерия и т.н. Тъй като има данък върху хазарта в Коста Рика, те не само измамват играчи и нарушават световните банкови правила, но и не плащат никакъв данък върху тези транзакции, както би трябвало. Парите са единственият език, който те разбират - те със сигурност ще разберат, когато вече нямат възможност да ги правят.

Автоматичен превод:
1...7 8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини