НачалоФорумКазинаInstant Casino - обща дискусия

Instant Casino - обща дискусия (страница 7)

 от Radka
|
14 099 преглеждания 186 отговора |
|
1...6 7 8...10
Romi

Накараха ме да направя депозит от 249 евро, за да мога да получа незабавен достъп до тегленето на криптовалута. Проблемът е, че загубих тези пари, но поне трябва да ми възстановят тегленето

Автоматичен превод:

Здравейте, исках да ви информирам, че без причина те също блокираха акаунта ми, моля, направете нещо. Имам право да върна тегленето си, тъй като съм играч

Автоматичен превод:

Актуализация за Instant Casino - те са получили окончателно писмо/имейл с искане. Ако не отговорят до 16-ти, тогава Revolut и Mastercard са потвърдили, че ще докладват въпроса на правоприлагащите органи в юрисдикцията на тяхното регистрирано дружество. Те са имали твърде много случаи на проблеми с Revolut сега и те приемат въпроса невероятно сериозно - сигурен съм, че Ювентус ще се радва, че тази компания е замесена в престъпни практики.

Автоматичен превод:
CryptoG82

Благодаря, уведомете ме след като отговорят

Автоматичен превод:

Здравейте, исках да ви информирам, че без причина те също блокираха акаунта ми, моля, направете нещо. Имам право да върна тегленето си, тъй като съм играч

Автоматичен превод:

здравей

Знаете, че не можем да направим много директно във форума. Форумът е само за разговори.

Така че, ако смятате някое действие на казиното за несправедливо, моля, продължете с жалба:

https://casinoguruit.com/reclami/invia 👈

Не забравяйте да опишете всяко събитие, за предпочитане в хронологичен ред. Подгответе екранни снимки, имейли - всичко свързано с въпроса.

Въпреки че нашият специалист е винаги готов да помогне, бих искал да предотвратя евентуални недоразумения.

Моля, прочетете и това ръководство 👈

Ние ще бъдем тук, в случай че имате нужда от нас.

Автоматичен превод:

Актуализация за Instant Casino - те са получили окончателно писмо/имейл с искане. Ако не отговорят до 16-ти, тогава Revolut и Mastercard са потвърдили, че ще докладват въпроса на правоприлагащите органи в юрисдикцията на тяхното регистрирано дружество. Те са имали твърде много случаи на проблеми с Revolut сега и те приемат въпроса невероятно сериозно - сигурен съм, че Ювентус ще се радва, че тази компания е замесена в престъпни практики.

Автоматичен превод:

здрасти

Чувствайте се свободни да добавите връзка към статията или друг официален източник, моля. Според мен имаме много заинтересовани читатели сред нас.

Автоматичен превод:

да видим дали този път ще спазят обещанието си. Остават им 7 часа, за да ми върнат сумата, както беше обещано многократно през последните 3 седмици. file

Автоматичен превод:
Larsieboii

здрасти

така да се каже остават 5 часа. Със сигурност ни дръжте в течение.

Автоматичен превод:

Незабавен проблем с казиното

Направих печалба и 3 дни продължават с искания за документи

Лична карта

кредитна карта

движения по кредитни карти

Мисля, че това е начин на хората да им писне да искат плащане

Наистина ненадежден

Съветвам всички да стоят далеч от това онлайн казино

Автоматичен превод:
Larsieboii

Още едно фалшиво обещание, което продължават да лъжат, забавят и игнорират. Призовавам всички да СТЯГАТ ДАЛЕЧ от този САЙТ

Автоматичен превод:

Още едно фалшиво обещание, което продължават да лъжат, забавят и игнорират. Призовавам всички да СТЯГАТ ДАЛЕЧ от този САЙТ

Автоматичен превод:

Но чакай....те си партнират с Ювентус!! хаха! Няма да продължи дълго, ако не ми изпратят официален отговор до COB утре - въпросът ще бъде прехвърлен към Mastercard, който ще затвори всички свързани с тях търговци, така че повече да не могат да приемат плащания с карта - много късмет за тях. Това е проблем, който назрява с определени търговци, които използват от дълго време.

Автоматичен превод:

Незабавен проблем с казиното

Направих печалба и 3 дни продължават с искания за документи

Лична карта

кредитна карта

движения по кредитни карти

Мисля, че това е начин на хората да им писне да искат плащане

Наистина ненадежден

Съветвам всички да стоят далеч от това онлайн казино

Автоматичен превод:

Това са обичайните документи, необходими за успешно преминаване на KYC. Но изпратихте ли всичко, което поискаха?

Моля, дръжте ни в течение как върви и дали ще е необходима нашата помощ.

Автоматичен превод:
Romi

Не мисля, че е необходима и историята на движенията по кредитната ми карта, но тъй като нямам какво да крия, изпратих всичко поискано, ще ви държа в течение, тъй като повече или по-малко изпращат имейл на всеки 24 часа

Автоматичен превод:

file все още не са ми върнали, както обещаха. Казаха, че ако не е във вашата банка до 24 часа, свържете се с нас отново и това е съобщението, което получавам. Все още се игнорира на всеки имейл, който изпратих, в продължение на 6 месеца

Автоматичен превод:

file все още не са ми върнали, както обещаха. Казаха, че ако не е във вашата банка до 24 часа, свържете се с нас отново и това е съобщението, което получавам. Все още се игнорира на всеки имейл, който изпратих, в продължение на 6 месеца

Автоматичен превод:

Същите отговори като мен - но никога не съм получавал имейл от тях, буквално нищо. След това отново в чат на живо, където същите лъжи започват на следващия ден - какъв позор е този сайт. Тук не говорим за игнориране за няколко дни, това са седмици и месеци на обикновени лъжи от екипите за чат на живо и абсолютно нулеви действия от екипите за поддръжка/жалби.

Автоматичен превод:
mancosuloris82

днешната актуализация е:

Изпратихме документите до съответния екип, ще последват актуализации.

Изпратих всичко, за щастие мога да живея без тези 1000 евро, разбира се, хората все още трябва да бъдат предупредени за тези дълги времена на чакане на това казино, сега трябва да видим дали чаканията са дълги или вечни 😀

Автоматичен превод:

днешната актуализация е:

Изпратихме документите до съответния екип, ще последват актуализации.

Изпратих всичко, за щастие мога да живея без тези 1000 евро, разбира се, хората все още трябва да бъдат предупредени за тези дълги времена на чакане на това казино, сега трябва да видим дали чаканията са дълги или вечни 😀

Автоматичен превод:

Кои са тези „други отбори" – това е всичко, което получавам в чата на живо, но никога не съм имал никаква комуникация с тях. Невероятно, че нямам отговор от 3 месеца и половина, друг играч не е имал нищо от 6 месеца - колко още има! Този сайт реален ли е изобщо?

Автоматичен превод:

Новини, надявам се да съм накрая и след 4/5 дни да мога да кажа, че всичко е минало добре:

Получих съобщение, че плащането е прието и просто трябва да изчакам времето на моята банка.

Проверих и вече е в моя акаунт.

Така че това, което мога да кажа е, че те бяха бавни, с много заявки за потвърждение, но плащането пристигна след 4 дни и 6 имейла с изпратени документи (един за протокола промених сам, за да го направя както искаха, иначе законно карта, както беше поискана не съществува)

Успех на всички вас и ако мога да бъда полезен на някого, аз съм на разположение


Edited
Автоматичен превод:

„Един недостатък на лиценза за игри в Коста Рика е, че поради липсата на законен лиценз няма да можете да приемате плащания от стандартни търговци и доставчици на плащания като Visa и MasterCard. Като алтернатива можете първо да приемате плащания в криптовалута и след това добавете фиатни пари, ако изберете да потърсите лиценз в друга държава надолу по пътя."

Това е директно от лицензиращия орган на Коста Рика - невероятно как Instant Casino, които твърдят, че имат лиценз на Коста Рика, могат да приемат плащания с Visa/Mastercard - о, чакай, точно така, те не могат! Така че вместо това те настройват и работят с други измамници, за да създадат фиктивни компании и компании, които се преструват, че купуват и продават крипто като Goriwire и Bitsent и фалшиви книжари в Нигерия и т.н. Всяко плащане, направено с карта към тази организация, е ИЗМАМА, срещу собствените им лицензионни условия и силно незаконно.

Edited
Автоматичен превод:

Не мисля, че е необходима и историята на движенията по кредитната ми карта, но тъй като нямам какво да крия, изпратих всичко поискано, ще ви държа в течение, тъй като повече или по-малко изпращат имейл на всеки 24 часа

Автоматичен превод:

Ще бъдем тук за вашите актуализации. благодаря

Надявам се всичко да мине добре.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини