Пиша това, за да споделя разочароващия си опит с Instant Casino, надявайки се, че служи като предупреждение за другите.
Преди повече от пет месеца поисках възстановяване на сумата по имейл. Въпреки многократните ми последващи действия, никога не получих нито един отговор на имейлите си. В отчаянието си за отговори се обръщах към техния чат на живо почти всеки ден, само за да бъда срещан със същите забавящи и безполезни съобщения.
В допълнение към разочарованието ми, Instant Casino реши да ме блокира в Telegram, Twitter, Instagram и Facebook, като на практика прекъсна всички други комуникационни канали.
След месеци на постоянство чатът на живо най-накрая потвърди, че възстановяването ми се обработва. Дори имам доказателства за множество от тези разговори, но седмици по-късно все още не съм получил парите си.
Тази ситуация е недопустима. Липсата на комуникация, лошото обслужване на клиентите и прякото избягване на отговорност е ужасяващо. Не би трябвало да са необходими месеци на безмилостни усилия само за да си върна това, което ми принадлежи по право.
Настоятелно призовавам другите да помислят два пъти, преди да се ангажират с тази платформа. Ако Instant Casino наистина цени клиентите си, надявам се те да се справят с този проблем незабавно и да преразгледат начина, по който обработват заявките за възстановяване на средства в бъдеще.
I am writing this to share my frustrating experience with Instant Casino, hoping it serves as a warning for others.
Over five months ago, I requested a refund via email. Despite my repeated follow-ups, I never received a single response to my emails. In my desperation for answers, I turned to their live chat almost daily, only to be met with the same stalling and unhelpful messages.
Adding to my frustration, Instant Casino decided to block me on Telegram, Twitter, Instagram, and Facebook, effectively cutting off all other communication channels.
After months of persistence, live chat finally confirmed that my refund was being processed. I even have proof of multiple of these conversations Yet, weeks later, I still have not received my money.
This situation is unacceptable. The lack of communication, poor customer service, and outright avoidance of accountability is appalling. It shouldn’t take months of relentless effort just to get back what is rightfully mine.
I strongly urge others to think twice before engaging with this platform. If Instant Casino truly values its customers, I hope they address this issue immediately and reconsider how they handle refund requests in the future.