НачалоФорумКазинаInstant Casino - обща дискусия

Instant Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 месеца от Radka
|
4 112 преглеждания 96 отговора |
|
1...3 4 5
преди 1 месец

извинявам се; вината беше изцяло моя. Говорех за сценария на BCGame. Извинявам се за това. Предполагам, че е твърде много, за да се има предвид.

Относно кодовете: Видях най-новата ви публикация за търговските кодове и какво могат да направят играчите, за да намалят рейтинга.

Нека поясня, че това не е рейтинг; по-скоро се нарича Индекс на безопасност и дава обща информация за вероятността казиното да разпредели печалби. Правни съображения като този са изцяло извън нашата компетентност. Не само, че ни липсва способността да идентифицираме и санкционираме използването на неправилни кодове на търговци, но също така не сме в състояние да предоставим доказателство за целта, защото не сме нито официален орган, нито адвокат, специализиран в международни банкови транзакции и свързаните с тях закони. Призоваваме форумната общност да остане активна с фиктивните компании и да държи темата отворена, за да обхване области като тази. В миналото ние поискахме казината да се намесят в тази конкретна дискусия и директно да обърнат внимание на притесненията на играчите. Никога не се е случвало.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Помислете за последното си изречение - те са абсолютно очукани тук, но все още не се появяват и не изясняват позицията... Чудя се защо е така, хаха. Това, което играчите казват в тази тема, е 100% правилно - това е против закона в определени държави и нарушава правилата на VISA/Mastercard - потвърдено е от закона.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам, че не сте адвокат, мислех, че всички се занимавате с казина, които не плащат на хора, но ако не можете, ще ме насочите в правилната посока към хората, които са се справили с тази ситуация, ще съм много благодарен. благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Помислете за последното си изречение - те са абсолютно очукани тук, но все още не се появяват и не изясняват позицията... Чудя се защо е така, хаха. Това, което играчите казват в тази тема, е 100% правилно - това е против закона в определени държави и нарушава правилата на VISA/Mastercard - потвърдено е от закона.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че и двамата имаме някои идеи.

По мое мнение, наемането на тези фиктивни корпорации е една от стратегиите за достигане на пряко ограничени пазари чрез разрешаване на отклоняване на плащания, наред с други неща. Трудно е да се предвиди кога трети страни доставчици на плащания, например, ще се включат. Въпреки че нямам право да съдя колко прозрачно е подобно поведение, вярвам, че всички смятаме, че пълната липса на обяснения от страна на казиното не помага на ситуацията и дава възможност за спекулации.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам, че не сте адвокат, мислех, че всички се занимавате с казина, които не плащат на хора, но ако не можете, ще ме насочите в правилната посока към хората, които са се справили с тази ситуация, ще съм много благодарен. благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, изглежда, че не сте разбрали останалите подробности, които ви изпратих по-рано.

Моля, прочетете го отново и изпратете съответствието.

Цитат от мои публикации:

„Е, отговорът ми ще бъде много подобен. Къде е възникнал този проблем и какви други обстоятелства можете да споделите, за да ни помогнете да разберем естеството на вашия проблем, моля?

Знаете, че не можем да помогнем много, без да разберем проблема. Колкото повече подробности предоставите, толкова по-добре.

Когато казвате "отказват да ви дадат парите", има ли конкретна причина или вие лично предполагате, че се дължи на значително забавяне например?

Във всеки случай, преминете през създателя на жалби тук 👈👈 Подгответе пълното описание, екранни снимки, каквото имате на разположение, моля. Нашите специалисти ще имат нужда от това."


Разбира се, ние сме тук, за да се намесим и да подкрепим играчите, ако е необходимо. Само не фиксирайте мнението си върху това, че не казвате, че не сме юристи. Отговорът, който коментирахте, изглежда беше злобен за някой друг.

Бихте ли отговорили и на предишните ми въпроси, моля? Това би било чудесно. благодаря ви

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че и двамата имаме някои идеи.

По мое мнение, наемането на тези фиктивни корпорации е една от стратегиите за достигане на пряко ограничени пазари чрез разрешаване на отклоняване на плащания, наред с други неща. Трудно е да се предвиди кога трети страни доставчици на плащания, например, ще се включат. Въпреки че нямам право да съдя колко прозрачно е подобно поведение, вярвам, че всички смятаме, че пълната липса на обяснения от страна на казиното не помага на ситуацията и дава възможност за спекулации.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Има различни пазари и има ограничени пазари - Обединеното кралство и други попадат под ограничение по причина. Законите на страната считат това, което казиното прави за незаконно, правилата на Mastercard/Visa считат това, което казиното прави за незаконно. Дори им предложих в едно от моите съобщения да се върнат към приемането на крипто само от Обединеното кралство и други места, предложение, което те пренебрегнаха. Те могат да плачат, когато са буквално принудени да спрат да го правят, но когато са в черния списък - имам надеждна информация, че в момента това се налага на тях и техните търговци от Mastercard.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 месец

Предполагам, че вече го разбрах. И също така съжалявам да кажа, че подобни събития са напълно извън нашия контрол. Така че много благодаря на всички с обективна и точна информация.


Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 месец

Моята банка отказа връщането на таксата ми, тъй като е за хазарт

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Този уебсайт instantcasino.com, това е пълна измама, играх на техния уебсайт през последния месец, депозирах над 5000 евро и последния път спечелих малко и реших да изтегля 800 евро, затвориха акаунта ми за проверка, взеха те 10 дни, за да верифицират акаунта ми, като искат ново селфи всеки ден, след което отварят акаунта ми и анулират тегленето ми от 800 евро, стойте далеч, момчета, голямо е измама!

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

Можете ли да ми помогнете и да ми кажете какво сте казали на вашата банка, те също са извършили измама днес, така че мога да поискам от моята банка връщане на плащане.

Автоматичен превод:
nasos512
преди 2 седмици

Платиха ми глоба £5000

Автоматичен превод:
Ldiamond23
преди 2 седмици

добре, не за мен и видях повече от 20 доклада за тях, също и на askgamblers

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Този уебсайт instantcasino.com, това е пълна измама, играх на техния уебсайт през последния месец, депозирах над 5000 евро и последния път спечелих малко и реших да изтегля 800 евро, затвориха акаунта ми за проверка, взеха те 10 дни, за да верифицират акаунта ми, като искат ново селфи всеки ден, след което отварят акаунта ми и анулират тегленето ми от 800 евро, стойте далеч, момчета, голямо е измама!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

За съжаление, както виждам в жалбата ви, причината да го направите е, че сте нарушили условията и сте използвали картата на брат си, за да депозирате. така ли

Всъщност е забранено в повечето онлайн казина, така че се надявам, че нашият екип ще успее да ви помогне по някакъв начин, въпреки че, честно казано, наистина не съм сигурен дали казиното ще направи изключение.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Буквално нулев отговор от това казино от 27 септември. Всъщност те никога не са отговорили нито на мен, нито на Mastercard повече от 2 месеца. Измамните търговци, които използват, включително Quickbit, които се разследват от местните власти в Швеция, са на път да бъдат включени в черен списък от Mastercard.


Намирам за невероятно, че Casino Guru все още има тези оценки за това място. Купуването на бонус за релаксиращи игри, което е законно, струва 100 пъти - на този сайт те таксуват 105 пъти, което е невъзможно за законно копие на тези игри. Този сайт е измамник с пиратски софтуер. Те лесно могат да дойдат и да ме предизвикат в това.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Помолиха ме да проверя и информацията за братята ми и аз го направих, изпратих селфита и всичко останало, трябваше да има предупреждение, това не е причина при първото теглене да се действа директно и да се изтрият парите ми, докато депозирах редовно хиляди на уебсайта им , как смятат, че хората ще играят на техния уебсайт, ако направят това, когато има хиляди уебсайтове на онлайн казина

Автоматичен превод:
nasos512
преди 2 седмици

здравейте!

Обикновено се посочва в условията на казиното. 🙁 Извинявам се за неудобството, но повечето казина не позволяват това. Това важи и за използването на множество акаунти.

Тази информация произтича от правилата и условията на незабавните завъртания:


6.8 Нямате право да използвате метод на плащане, принадлежащ или регистриран на трета страна с цел депозиране на средства във вашата сметка. Всички депозити, направени в нарушение на тази разпоредба, ще се считат за невалидни и всички последващи печалби, произтичащи от такива депозити, ще се считат за невалидни и подлежат на конфискация.


Предполагам, че сте убедени, че казиното ще загуби лоялен клиент. Проблемът е, че казиното трябва да приеме сериозно основните правила. Има смисъл да очаквате жестове на добра воля, особено ако сте депозирали редовно. В такъв случай обаче не бих винил казиното за собствената си грешка, ако искам да прощавам.

Съжалявам, че трябваше да откриете това правило по трудния начин.


Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Блокиран отговор на тази нишка вчера. Привидно е приемливо сайт никога да не отговаря в рамките на 70 дни по имейл, но всеки път в чата на живо те дават един и същ отговор „Вашият проблем се проучва от екипа и те ще ви актуализират скоро по имейл". Този отговор или подобен е случаят от ден 1. Защо този сайт изобщо има лиценз навсякъде? Пълна измама с Relax игри, както споменах по-рано.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

Наистина съжалявам, че не можем да бъдем полезни с това, защото всички знаем много добре какво е чувството, когато едно казино не реагира.

А що се отнася до това да бъдеш под някакъв лиценз, според мен е доста просто. Казиното плаща за лиценза, а властите трябва да контролират казиното. Това е. Те трябва да проверят дали игрите са наред и да действат, ако не са.

За съжаление не можем да направим нищо по въпроса, тъй като само лицензиращият орган е отговорен за това.


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Наистина съжалявам, че не можем да бъдем полезни с това, защото всички знаем много добре какво е чувството, когато едно казино не реагира.

А що се отнася до това да бъдеш под някакъв лиценз, според мен е доста просто. Казиното плаща за лиценза, а властите трябва да контролират казиното. Това е. Те трябва да проверят дали игрите са наред и да действат, ако не са.

За съжаление не можем да направим нищо по въпроса, тъй като само лицензиращият орган е отговорен за това.


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Те очевидно са твърде уплашени, за да дойдат тук и да защитят позицията си. Те са страхливци и знам точно какво се опитват да направят, много е очевидно, че не реагират с надеждата, че няма да бъдат инициирани връщания на плащания и крайните срокове за връщане на плащания ще преминат. Това може да е престъпно предприятие, работещо тук с използването на фалшиви нигерийски компании (дори не регистрирани законно в Нигерия!), за да приемат плащания.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

Надявам се, че нашите потребители също ще прочетат тази тема и рецензиите за това казино, за да могат да бъдат информирани за практиките на това казино.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Само актуализация:

Отново затвориха акаунта ми, без никакво обяснение, никаква информация и никога не ми върнаха парите, просто ме забраниха отново, без никаква причина, без никакви действия, след като ме премахнаха за първи път и казаха, че ще анулират парите ми.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини