Здравейте, благодаря, че споделихте опита си, който определено звучи разочароващо. Тъй като вече подадохте жалба при нас, това е добра стъпка и ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем да получите известна яснота и, надяваме се, решение.
Просто от любопитство казиното обясни ли някога защо не затваря акаунта ви? В някои случаи те може да изискват пълна проверка, преди да разрешат каквито и да било действия по акаунта, като закриване, но те все пак трябва да съобщят това ясно.
Изчакайте и нека видим какво ще излезе от процеса на оплакване.
Моля, дръжте ни в течение!
Hey there, thanks for sharing your experience that definitely sounds frustrating. Since you've already opened a complaint with us, that's a good step, and we’ll do our best to help you get some clarity and hopefully a resolution.
Just out of curiosity, did the casino ever explain why they won’t close your account? In some cases, they might require full verification before allowing any account actions like closure but they should still communicate that clearly.
Hang in there, and let’s see what comes out of the complaint process.
Please keep us updated!
Автоматичен превод: