Здравейте,
трябва да попитате казиното. Вярвам, че за да получите печалбите си, трябва да се подлагате на проверка на акаунта от време на време.
Само за да се уверим, че ние не сме IceCasino. 🙂
Hello,
you should ask the casino. I believe that to receive your winnings you must undergo account verification from time to time.
Just to make sure, we are not he IceCasino. 🙂
Уважаеми всички,
Изминаха цели седем дни от вашето потвърждение, че парите ми са изтеглени успешно по сметката (ICE казино). Все още не виждам плащането в акаунта си.
С Най-Добри Пожелания,
Миро.
Dear all,
It’s been a full seven days since your confirmation that my money was successfully withdrawn to the account (ICE casino). I still don't see the payment in my account.
Best regards,
Miro.
Здравей mlakos88/Миро.
Ние не сме представители на IceCasino. Съжалявам обаче, че дори вашето оттегляне се забави.
Трябва да опитате да попитате казиното.
Честно казано, петък е, така че бих изчакал още няколко работни дни. Представете си, че дори нашият екип за оплаквания информира, че даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащанията.
Споделете какво научихте, моля.
Hello mlakos88/Miro.
We are not IceCasino represenatives. I am sorry that even your withdrawal is delayed, however.
You should try to ask the casino.
Honestly, it's Friday, so I would wait a few more working days. Imagine that even our Complaint Team informs that we allow casinos 14 full days to proceed with payments.
Share what you learned, please.
Здравейте, имам няколко големи печалби, опитвайки се да изтегля 7800 евро от повече от седмица, необходими са 3 дни за kyc, след това, 4 дни по-късно, няма прието теглене. Направих една заявка за теглене за 7800 евро, правят я на части по 1000 евро и няма нищо. Някой успя ли да тегли успешно??
Hello, i got few big wins, trying to withdraw 7800 eur from more than week, it needs 3 days for kyc , after that, 4 days later, there is no accepted withdraw. I made one withdraw request for 7800 eur, they make it on parts of 1000 eur, and there is nothing. Did somebody got his withdraw successfully??
Здравейте,
ако проверите тази тема, ще видите, че много играчи съобщават за забавени плащания. 🙁.
Към момента има 10 подадени жалби, предимно за забавени плащания или забавена проверка. До днес всички подадени жалби бяха разрешени. Можете да го проверите тук .
Отнема известно време, но като цяло това казино изплаща печалбите.
Мога ли да знам дали вашата KYC проверка е извършена успешно, моля?
Hello,
if you check this thread you'll see that lots of players reported delayed payments. 🙁.
There are currently 10 submitted complaints, mostly about delayed payments or delayed verification. Up today all submitted complaints were resolved. You can check it out here.
It takes some time but generally speaking this casino pays out the winnings.
May I know whether your KYC verification is successfully done, please?
https://casinoguru-de.com/icecasino-the-payout-of-winnings-to-the-player-delayed-1
ICECasino отказва да ми даде идентификационния номер за проследяване на биткойните, за които се предполага, че са били изпратени в портфейла ми преди 2 дни.
Защо? Някой да е имал подобен проблем
https://casinoguru-de.com/icecasino-the-payout-of-winnings-to-the-player-delayed-1
ICECasino refuses to give me the tracking ID of the bitcoins that were supposedly sent to my wallet 2 days ago.
Why? Anyone had a similar problem
https://casinoguru-de.com/icecasino-die-gewinnauszahlung-an-den-spieler-verzogert-1
ICECasino verweigert mir die Tracking ID der angeblich vor 2 Tagen versendeten Bitcoins an mein Wallet.
Warum? Jemand ähnliches Problem gehabt
Здравейте,
Преместих публикацията ви в общата нишка на ICECasino, за да ви помогна да проверите какво изпитват другите играчи.
Изглежда, че много тегления се забавят 🙁.
Но всички оплаквания досега са решени:
https://casino.guru/complaints/resolved
Те отказват да ви дадат идентификационния номер за проследяване или ви игнорират, моля? Моля, споделете няколко екранни снимки или имейл, ако можете.
Hello,
I moved your post to the ICECasino's general thread to help you check what other players are experiencing.
Seems like lots of withdrawals are delayed 🙁.
But all complaints have been solved so far:
https://casino.guru/complaints/resolved
They refuse to give you the tracking ID or are you being ignored, please? Kindly share some screenshots or email, if you can.
Направих заявката за теглене на 16.08.22 и сега съм изненадан, че акаунтът ми е блокиран без причина или доклад и средствата ми не са изтеглени или възстановени, очевидно от толкова много коментари може да е измама. Къде мога да ги докладвам или нещо подобно? :Д
I made the withdrawal request on 08/16/22 and now I am surprised that my account is blocked for no reason or report and my funds were not withdrawn or refunded, apparently from so many comments it may be a fraud. Where can I report them or something? :D
Realice la solicitud de retiro el dia 16/08/22 y ahora me doy con la sorpresa de que mi cuenta esta bloqueada sin motivo alguno o informe y mis fondos no fueron retirados ni reembolsados, al parecer por lo visto en tantos comentarios puede que sea una estafa. ¿donde podria denunciarlos o algo por el estilo? :C
Направих заявката за теглене на 16.08.22 и сега съм изненадан, че акаунтът ми е блокиран без причина или доклад и средствата ми не са изтеглени или възстановени, очевидно от толкова много коментари може да е измама. Къде мога да ги докладвам или нещо подобно? :Д
I made the withdrawal request on 08/16/22 and now I am surprised that my account is blocked for no reason or report and my funds were not withdrawn or refunded, apparently from so many comments it may be a fraud. Where can I report them or something? :D
Realice la solicitud de retiro el dia 16/08/22 y ahora me doy con la sorpresa de que mi cuenta esta bloqueada sin motivo alguno o informe y mis fondos no fueron retirados ni reembolsados, al parecer por lo visto en tantos comentarios puede que sea una estafa. ¿donde podria denunciarlos o algo por el estilo? :C
Направих заявката за теглене на 16.08.22 и сега съм изненадан, че акаунтът ми е блокиран без причина или доклад и средствата ми не са изтеглени или възстановени, очевидно от толкова много коментари може да е измама. Къде мога да ги докладвам или нещо подобно? :Д
I made the withdrawal request on 08/16/22 and now I am surprised that my account is blocked for no reason or report and my funds were not withdrawn or refunded, apparently from so many comments it may be a fraud. Where can I report them or something? :D
Realice la solicitud de retiro el dia 16/08/22 y ahora me doy con la sorpresa de que mi cuenta esta bloqueada sin motivo alguno o informe y mis fondos no fueron retirados ni reembolsados, al parecer por lo visto en tantos comentarios puede que sea una estafa. ¿donde podria denunciarlos o algo por el estilo? :C
Здравейте,
възможно е вашият акаунт да е блокиран поради някакъв процес на проверка или допълнителна проверка за сигурност. Мога ли да знам дали проверката на вашия акаунт е приключила успешно?
Получихте ли потвърждение за преминаване на проверката, моля?
Можете да подадете жалба - имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката и да обработят тегленето.
Hello,
it may be that your account is blocked due to some verification process or additional security check. May I know whether your account verification has been successfully completed?
Have you received any confirmation about passing the verification, please?
You can submit a complaint - kindly note, that we allow casinos 14 full days to complete the verification and process the withdrawal.
Ако направих проверката на kyc и още няколко портфейла, които са тези, за които поисках тегленето, ако същата поддръжка го потвърди за мен.
If I did the kyc verification and a couple more wallets that are the ones for which I requested the withdrawal, if the same support confirmed it for me.
Si hice la verificacion kyc y de un par de billeteras mas que son por las que solicite el retiro, si el mismo soporte me lo confirmo.
Добре, така че вашият акаунт е потвърден, получихте ли някакво потвърждение, моля?
Както и да е, вече споменах, че даваме на казината 14 дни, ако проблемът не бъде разрешен от казиното в рамките на 14 дни, любезно изпратете жалбата, моля.
Вече ти изпратих линка.
Ok, so your account is verified, have you received some sort of confirmation, please?
Anyway, I already mentioned that we allow casinos 14 days, if the problem is not sorted out by the casino within 14 days, kindly submit the complaint, please.
I sent you the link already.
В това казино тегленето на пари може да отнеме около месец
Това е много неудобно и не е готино
In this casino withdrawal of money can take about a month
This is very uncomfortable and not cool
Добър ден. Имам голяма молба, знам как да мина проверка и да тегля пари от Ice Casino, защото там говоря английски, който може да помогне, ще съм много благодарен
Good afternoon. I have a big request, I know how to go through verification and withdraw money from Ice Casino, because I speak English there, who can help, I will be very grateful
Доброго дня.Маю велике прохання,ее знаю як пройти верифікацію і вивести гроші з Ice Casino,тому,що мова в мене там англійська ,хто може помогти,буду дуже вдячна
Здравейте,
Струва ми се, че имате нужда от помощ за преминаване на проверката, правилно ли е?
Имате ли вече списъка с документи, които трябва да предоставите на казиното, моля? Опитайте се да осигурите всичко съответно.
Ако имате някакви конкретни въпроси, просто попитайте тук или опитайте да попитате казиното.
Hello,
to me it seems that you need help passing the verification, is it correct?
Have you already got the list of documents you need to provide to the casino, please? Try to provide everything accordingly.
If you have any concrete questions, just ask here or try to ask the casino.
Здравей Радка. Направих повече от 20 хиляди евро депозити.
Имам 46 600 евро за теглене. Първоначално имах 6000 и те винаги анулираха, имам потвърдена сметка от 13 октомври, те анулираха моите тегления. Вчера направих рекламация, хвърлих стойността на сметката и внесох още 9000 евро. сега поисках 30 000 хиляди евро. Досега не са го отменили.
искът трябва да бъде актуализиран до стойност от 46 600 евро.
Рискувах да играя в спретнато казино с ревюто на гуруто, което за мен е моята референция.
Много харесвам Гуру, престиж. международни. ако оценката е перфектна, тогава трябва да е наред. аз мисля
Hi Radka. I made more than 20 thousand euros of deposits.
I have 46,600 euros to withdraw. I initially had 6000 and they were always canceling, I have a verified account since October 13th they were canceling my withdrawals. I made a complaint yesterday, I threw the account value and deposited another 9000 euros. now I have requested 30000 thousand euros. So far they haven't cancelled.
the claim must be updated to a value of 46,600 euros.
I risked playing neate casino strong by the guru's review, which for me is my reference.
I like Guru very much, prestige. international. if evaluation is perfect then it must be ok. I think
Здравейте,
Виждам, че сте създали друг акаунт за Casino Guru 🙂
Проверих жалбата ви в ICE Casino , но последният печатен екран е на португалски, така че не знам за какво става въпрос.
Мислите ли, че можете да запишете какво казва PrintScreen, моля? Ще помогне много, честно казано не съм сигурен какво става с последните ви тегления.
Hello,
I can see you set up another account for Casino Guru 🙂
I checked your complaint with the ICE Casino but the latest print screen is in Portuguese so I don't know what this is about.
Do you think you can write down what the PrintScreen says, please? It would help a lot, I'm honestly not sure what is the matter with your latest withdrawals.
Вашата заявка за теглене е приета за обработка.
Здравей Радка и това е написано
Получих имейл с всички поръчки, които направих.
Your withdrawal request has been accepted for processing.
Hello Radka and this is what is written
I received an email of all the orders I made.
Your withdrawal request has been accepted for processing.
Ola Radka e isso que está escrito
recebi um e-mail de todos os pedidos que fiz .
Гледам как рейтингът става все по-висок и по-висок. Въпреки факта, че има много оплаквания за неплащане на средства. Как да разберем?
I watch the rating get higher and higher. Despite the fact that there are many complaints about non-payment of funds. How to understand?
Я смотрю рейтинг всё выше и выше. Несмотря на то что много жалоб о не выплате средств. Как понять?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.