ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от nadineanders81
|
100636 преглеждания 554 отговора |
|
12 3 4...28
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте, мога ли все пак да изтегля парите, без да верифицирам акаунта си?

Автоматичен превод:
ugitrdz
преди 2 години

Здравейте,

трябва да попитате казиното. Вярвам, че за да получите печалбите си, трябва да се подлагате на проверка на акаунта от време на време.

Само за да се уверим, че ние не сме IceCasino. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Уважаеми всички,

Изминаха цели седем дни от вашето потвърждение, че парите ми са изтеглени успешно по сметката (ICE казино). Все още не виждам плащането в акаунта си.

С Най-Добри Пожелания,

Миро.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
mlakos88
преди 2 години

Здравей mlakos88/Миро.

Ние не сме представители на IceCasino. Съжалявам обаче, че дори вашето оттегляне се забави.

Трябва да опитате да попитате казиното.

Честно казано, петък е, така че бих изчакал още няколко работни дни. Представете си, че дори нашият екип за оплаквания информира, че даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащанията.

Споделете какво научихте, моля.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, имам няколко големи печалби, опитвайки се да изтегля 7800 евро от повече от седмица, необходими са 3 дни за kyc, след това, 4 дни по-късно, няма прието теглене. Направих една заявка за теглене за 7800 евро, правят я на части по 1000 евро и няма нищо. Някой успя ли да тегли успешно??

Автоматичен превод:
BBonchev972
преди 2 години

Здравейте,

ако проверите тази тема, ще видите, че много играчи съобщават за забавени плащания. 🙁.

Към момента има 10 подадени жалби, предимно за забавени плащания или забавена проверка. До днес всички подадени жалби бяха разрешени. Можете да го проверите тук .

Отнема известно време, но като цяло това казино изплаща печалбите.

Мога ли да знам дали вашата KYC проверка е извършена успешно, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

https://casinoguru-de.com/icecasino-the-payout-of-winnings-to-the-player-delayed-1


ICECasino отказва да ми даде идентификационния номер за проследяване на биткойните, за които се предполага, че са били изпратени в портфейла ми преди 2 дни.



Защо? Някой да е имал подобен проблем

Автоматичен превод:
k0di84
преди 2 години

Здравейте,

Преместих публикацията ви в общата нишка на ICECasino, за да ви помогна да проверите какво изпитват другите играчи.

Изглежда, че много тегления се забавят 🙁.

Но всички оплаквания досега са решени:

file

https://casino.guru/complaints/resolved

Те отказват да ви дадат идентификационния номер за проследяване или ви игнорират, моля? Моля, споделете няколко екранни снимки или имейл, ако можете.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих заявката за теглене на 16.08.22 и сега съм изненадан, че акаунтът ми е блокиран без причина или доклад и средствата ми не са изтеглени или възстановени, очевидно от толкова много коментари може да е измама. Къде мога да ги докладвам или нещо подобно? :Д

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих заявката за теглене на 16.08.22 и сега съм изненадан, че акаунтът ми е блокиран без причина или доклад и средствата ми не са изтеглени или възстановени, очевидно от толкова много коментари може да е измама. Къде мога да ги докладвам или нещо подобно? :Д

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих заявката за теглене на 16.08.22 и сега съм изненадан, че акаунтът ми е блокиран без причина или доклад и средствата ми не са изтеглени или възстановени, очевидно от толкова много коментари може да е измама. Къде мога да ги докладвам или нещо подобно? :Д

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

възможно е вашият акаунт да е блокиран поради някакъв процес на проверка или допълнителна проверка за сигурност. Мога ли да знам дали проверката на вашия акаунт е приключила успешно?

Получихте ли потвърждение за преминаване на проверката, моля?

Можете да подадете жалба - имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката и да обработят тегленето.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Ако направих проверката на kyc и още няколко портфейла, които са тези, за които поисках тегленето, ако същата поддръжка го потвърди за мен.


Автоматичен превод:
maesan96
преди 2 години

Добре, така че вашият акаунт е потвърден, получихте ли някакво потвърждение, моля?

Както и да е, вече споменах, че даваме на казината 14 дни, ако проблемът не бъде разрешен от казиното в рамките на 14 дни, любезно изпратете жалбата, моля.

Вече ти изпратих линка.

Автоматичен превод:
mlakos88
преди 2 години

В това казино тегленето на пари може да отнеме около месец

Това е много неудобно и не е готино

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден. Имам голяма молба, знам как да мина проверка и да тегля пари от Ice Casino, защото там говоря английски, който може да помогне, ще съм много благодарен

Автоматичен превод:
Lilya
преди 2 години

Здравейте,

Струва ми се, че имате нужда от помощ за преминаване на проверката, правилно ли е?

Имате ли вече списъка с документи, които трябва да предоставите на казиното, моля? Опитайте се да осигурите всичко съответно.

Ако имате някакви конкретни въпроси, просто попитайте тук или опитайте да попитате казиното.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка. Направих повече от 20 хиляди евро депозити.

Имам 46 600 евро за теглене. Първоначално имах 6000 и те винаги анулираха, имам потвърдена сметка от 13 октомври, те анулираха моите тегления. Вчера направих рекламация, хвърлих стойността на сметката и внесох още 9000 евро. сега поисках 30 000 хиляди евро. Досега не са го отменили.

искът трябва да бъде актуализиран до стойност от 46 600 евро.

Рискувах да играя в спретнато казино с ревюто на гуруто, което за мен е моята референция.

Много харесвам Гуру, престиж. международни. ако оценката е перфектна, тогава трябва да е наред. аз мисля

Автоматичен превод:
Valter_Mendonca
преди 2 години

Здравейте,

Виждам, че сте създали друг акаунт за Casino Guru 🙂

Проверих жалбата ви в ICE Casino , но последният печатен екран е на португалски, така че не знам за какво става въпрос.

Мислите ли, че можете да запишете какво казва PrintScreen, моля? Ще помогне много, честно казано не съм сигурен какво става с последните ви тегления.

Редактиран от Magda преди 2 години
Причина: Редактиране на CG връзка
Автоматичен превод:
преди 2 години

Вашата заявка за теглене е приета за обработка.

Здравей Радка и това е написано

Получих имейл с всички поръчки, които направих.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Гледам как рейтингът става все по-висок и по-висок. Въпреки факта, че има много оплаквания за неплащане на средства. Как да разберем?

Автоматичен превод:
12 3 4...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини