ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от nadineanders81
|
100638 преглеждания 554 отговора |
|
1 2 3...28
Добавете пост
преди 2 години

Ще го потърся по-късно и веднага ще го пратя

Автоматичен превод:
преди 2 години

И до ден днешен нищо не е написано добре и отговор не е дошъл

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тъй като парите бяха преведени отново, които така и не пристигнаха и не бяха резервирани обратно

Автоматичен превод:
nadineanders81
преди 2 години

Моля, проверете жалбата си, сега е ваш ред и изпратете цялата информация на екипа.

Благодаря ви, надявам се скоро да бъде решен.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих всичко в чата по-горе

Автоматичен превод:
nadineanders81
преди 2 години

Наистина няма да помогне, ако го изпратите в чата по-горе. Трябва да го качите във вашата жалба, така че агентът, който отговаря за разглеждането на вашата жалба, да може да я разгледа.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Подадох нова жалба, но не получих отговор от Guru Casino

Автоматичен превод:
nadineanders81
преди 2 години

Дори не ни дадохте 24 часа, за да разгледаме вашия случай и евентуално да се свържем с казиното относно повече подробности и след това изпратихте друга жалба за същото. Моля, дайте малко време на екипа да премине през това и съм сигурен, че ще получите отговора. Получаваме около 700 жалби на месец, това са повече от 20 на ден, включително през уикендите, така че е необходимо време, за да ги разгледаме.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, просто си помислих, че нещо не е наред с чата тук, съжалявам. Последния път всичко мина толкова бързо, но благодаря за отговора LG Nadine

Автоматичен превод:
nadineanders81
преди 2 години

Здравейте,

просто исках да отбележа, че нито оплакванията, нито този форум не се обслужват от никакъв чат на живо - ние просто нямаме капацитет за това 🙂.

Както и да е, виждам, че проблемът ви е решен от казиното. Страхотна новина наистина.

Пожелавам ти приятен ден!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих първата си най-голяма печалба със 100 евро реални пари (без бонус) и спечелих 5000 евро. След като проверката на KYC беше успешна, молбата ми за теглене впоследствие беше отхвърлена два пъти. Казиното не успя да ми даде истинска причина и до днес. Междувременно чатът на живо вече почти не е достъпен за мен или понякога ме карат да чакам 60 минути и цялото нещо приключва автоматично. Ако прочетох и коментарите тук, това казино не е нито сериозно, нито казино, където трябва да играете. Това, което се случва тук, е измама и тези w..... мамят всички казино играчи. Ще подам наказателна жалба срещу това казино reudige за престъпни дейности и ще предлагам онлайн казина на немския пазар, който е забранен без немски лиценз! Ще разкъсам това казино и ще се погрижа хората като това да отидат направо в затвора!

Автоматичен превод:
Mike1986
преди 2 години

Здравейте,

Разбирам, че смятате, че има шанс как да научите урок на такава компания, честно казано, не е толкова лесно. Доколкото разбирам, вече сте се свързали с лицензиращия орган на Кюрасао, за да разрешите жалбата си, прав ли съм?

Освен това можете да подадете жалбата си дори тук на нашия уебсайт. Други играчи ще получат възможност да разгледат вашата жалба и да научат как работи това казино:

https://casino.guru/complaints/create

Чувствайте се свободни да споделите напредъка си с органа, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден. Не вярвайте на Ice Casino. Вече изпратих моите документи всички коректни, направих депозит, успях да изкарам печалба от него и направих теглене, но чакам повече от две седмици и нищо. Те просто не казват нищо. Когато отворя разговор с чат оператор, те винаги казват едни и същи думи, това трябва да е автоматично. Не се поддавайте на тази ИЗМАМА!

Автоматичен превод:
Triish1
преди 2 години

Здравей Triish1,

Виждам, че вече сте изпратили жалбата. Надяваме се, че можем да ви помогнем с предстоящото ви изтегляне.


Автоматичен превод:
преди 2 години

чатът на живо не поддържа нищо, просто повтаря едно и също нещо всеки път, а методите за теглене с карта и банков превод не работят, сега направих теглене чрез skrill дано работи ако не защото вече бях измамен.

Автоматичен превод:
davidbolcu666
преди 2 години

Честно казано, купчината подадени жалби бавно се увеличава най-вече поради забавянето на тегленето на KYC забавянето.

Добрата новина е, че всички (с изключение на тези, които намираме за неоправдани) бяха затворени като решени.

Напоследък виждам, че много казина молят играчите си да изберат всеки друг начин на плащане, освен картата и банковите преводи, Ice е следващият на линия, предполагам. 🙁


Автоматичен превод:
преди 2 години

Честно казано, купчината подадени жалби бавно се увеличава най-вече поради забавянето на тегленето на KYC забавянето.

Добрата новина е, че всички (с изключение на тези, които намираме за неоправдани) бяха затворени като решени.

Напоследък виждам, че много казина молят играчите си да изберат всеки друг начин на плащане, освен картата и банковите преводи, Ice е следващият на линия, предполагам. 🙁


Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мога да разбера защо вие от Casino Guru поставите "IceCasino" в черния си списък и предупреждавате всички играчи за това казино!

Ако сега погледнете многото негативни отзиви, тогава дори и вие трябва бавно да осъзнаете, че тук нещо не е наред - освен ако не сте платени правилно от тях 😉

Защото това казино не изплаща печалби!!!

Автоматичен превод:
Mike1986
преди 2 години

Здравей Майк1986,

това е причината всички играчи да могат да разглеждат отворени и затворени оплаквания, за да научат как казиното се справя с проблемите.

Ако сте го направили, ще разберете, че това казино е разрешило всяка подадена жалба. Казиното плаща - със закъснение:


file


Проверете сами тук:

https://casino.guru/complaints

Честно казано, според вашата жалба , вие нарушихте правилата:

"Получихме доказателствата в подкрепа на твърденията на казиното. Всички регистрации винаги са били от едни и същи устройства, от деня на регистрацията до деня, когато печалбите са били загубени."


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Вероятно и вие не вярвате в това. Това, което се случва тук, е измама и те го популяризират.

И дори някой да получи парите си, то след месеци на чакане. Това е престъпно!!!!

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
Mike1986
преди 2 години

Вярвам в себе си 🙂. Всеки трябва.

Разбирам, че не сте доволни от развитието на оплакването ви. За съжаление не успяхме да докажем никакви нередности, свързани с вашия акаунт. Съжалявам.

Чувствайте се свободни да се свържете с лицензиращия орган, както предложи Кристина, нека видим дали този орган може да ви служи по-добре.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1 2 3...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини