преди 2 години
Ще го потърся по-късно и веднага ще го пратя
I'll look for it later and then send it immediately
Ich werde nachher mal suchen und sende es dann sofort
1
1
- Social Media & Community Specialist
Ще го потърся по-късно и веднага ще го пратя
I'll look for it later and then send it immediately
Ich werde nachher mal suchen und sende es dann sofort
Тъй като парите бяха преведени отново, които така и не пристигнаха и не бяха резервирани обратно
Since the money was transferred again, which never arrived and was not booked back
Da auch noch mal die Überweisung von dem Geld was nie ankam und auch nicht zurück gebucht wurde
Моля, проверете жалбата си, сега е ваш ред и изпратете цялата информация на екипа.
Благодаря ви, надявам се скоро да бъде решен.
Please check your complaint, it's your turn now, and send all the information to the team.
Thank you, hope it will be solved soon.
Наистина няма да помогне, ако го изпратите в чата по-горе. Трябва да го качите във вашата жалба, така че агентът, който отговаря за разглеждането на вашата жалба, да може да я разгледа.
It doesn't really help if you send it to the chat above. You need to upload it into your complaint so the agent who's responsible for dealing with your complaint can take a look at it.
Дори не ни дадохте 24 часа, за да разгледаме вашия случай и евентуално да се свържем с казиното относно повече подробности и след това изпратихте друга жалба за същото. Моля, дайте малко време на екипа да премине през това и съм сигурен, че ще получите отговора. Получаваме около 700 жалби на месец, това са повече от 20 на ден, включително през уикендите, така че е необходимо време, за да ги разгледаме.
You didn't even give us 24h to go through your case and possibly contact the casino regarding more details and then you submitted another complaint about the same. Please, give the team some time to go through it and I'm sure you'll receive the response. We receive around 700 complaints per month, that's more than 20 a day including weekends so it takes time to go through it.
Добре, просто си помислих, че нещо не е наред с чата тук, съжалявам. Последния път всичко мина толкова бързо, но благодаря за отговора LG Nadine
Ok, I just thought something was wrong with the chat here, sorry. Last time everything went so quickly, but thanks for the reply LG Nadine
Ok ich dachte nur es stimmt was mit dem Chat hier nicht sorry.Beim letzten mal ging alles so schnell aber danke fürs Antworten LG Nadine
Здравейте,
просто исках да отбележа, че нито оплакванията, нито този форум не се обслужват от никакъв чат на живо - ние просто нямаме капацитет за това 🙂.
Както и да е, виждам, че проблемът ви е решен от казиното. Страхотна новина наистина.
Пожелавам ти приятен ден!
Hello,
just wanted to point out that complaints nor this forum both are not served by any live chat - we simply have no capacity for that 🙂.
Anyway, I can see that your problem was solved by the casino. Great news indeed.
Wish you a good day!
Направих първата си най-голяма печалба със 100 евро реални пари (без бонус) и спечелих 5000 евро. След като проверката на KYC беше успешна, молбата ми за теглене впоследствие беше отхвърлена два пъти. Казиното не успя да ми даде истинска причина и до днес. Междувременно чатът на живо вече почти не е достъпен за мен или понякога ме карат да чакам 60 минути и цялото нещо приключва автоматично. Ако прочетох и коментарите тук, това казино не е нито сериозно, нито казино, където трябва да играете. Това, което се случва тук, е измама и тези w..... мамят всички казино играчи. Ще подам наказателна жалба срещу това казино reudige за престъпни дейности и ще предлагам онлайн казина на немския пазар, който е забранен без немски лиценз! Ще разкъсам това казино и ще се погрижа хората като това да отидат направо в затвора!
I made my first biggest win with 100 euros real money (without bonus) and won 5,000 euros. After the KYC check was successful, my withdrawal request was subsequently rejected twice. The casino has not been able to give me a real reason to this day. In the meantime, the live chat is almost no longer available for me or I'm sometimes made to wait 60 minutes and the whole thing is then ended automatically. If I also read through the comments here, then this casino is neither serious nor a casino where you should play. What is going on here is cheating and these w..... are cheating all casino players. I will file a criminal complaint against this reudige casino for criminal activities and offer online casinos on the German market which is prohibited without a German license! I will tear this casino apart and make sure people like this go straight to jail!
Ich habe mit 100 Euro Echtgeld (ohne Bonus) den ersten größten Gewinn erzielt und 5.000 Euro gewonnen gehabt. Nachdem die KYC Prüfung erfolgreich war, wurde jetzt im Nachhinein 2x mein Auszahlungsantrag abgelehnt. Eine wirkliche Begründung konnte mir das Casino bis heute nicht geben. Inzwischen ist der Live-Chat für mich fast nicht mehr verfügbar oder man lässt mich teilweise 60 Minuten warten und das ganze wird automatisch dann beendet. Wenn ich mir hier auch die Kommentare durchlese, dann ist dieses Casino weder seriös noch ein Casino bei dem man spielen sollte. Das was hier abgeht ist Betrug und diese W..... betrügen alle Casino-Spieler. Ich werde gegen dieses reudige Casino Strafanzeige stellen wegen kriminellen Machenschaften und Online-Casino anbieten auf dem deutschen Markt was verboten ist ohne dt. Lizenz! Ich werde dieses Casino auseinander nehmen und dafür sorgen, dass solche Menschen direkt in den Knast kommen!
Здравейте,
Разбирам, че смятате, че има шанс как да научите урок на такава компания, честно казано, не е толкова лесно. Доколкото разбирам, вече сте се свързали с лицензиращия орган на Кюрасао, за да разрешите жалбата си, прав ли съм?
Освен това можете да подадете жалбата си дори тук на нашия уебсайт. Други играчи ще получат възможност да разгледат вашата жалба и да научат как работи това казино:
https://casino.guru/complaints/create
Чувствайте се свободни да споделите напредъка си с органа, моля.
Hello,
I understand that you think there is a chance how to teach such a company a lesson, frankly, it's not so easy. As far s I understand, you have already contacted Curacao licensing authority to resolve your complaint, am I correct?
Furthermore, you can submit your complaint even here on our website. Other players will get a chance to browse your complaint and learn how this casino operates:
https://casino.guru/complaints/create
Feel free to share your progress with the authority, please.
Добър ден. Не вярвайте на Ice Casino. Вече изпратих моите документи всички коректни, направих депозит, успях да изкарам печалба от него и направих теглене, но чакам повече от две седмици и нищо. Те просто не казват нищо. Когато отворя разговор с чат оператор, те винаги казват едни и същи думи, това трябва да е автоматично. Не се поддавайте на тази ИЗМАМА!
Good afternoon. Don't believe Ice Casino. I already sent my documents all correct, I made a deposit, I managed to make a profit from it and I made a withdrawal, however I have been waiting for more than two weeks and nothing. They just don't say anything. When I open a conversation with a chat operator they always say the same words, that must be automatic. Don't fall for this FRAUD!
Boa tarde. Não se acreditem no Ice Casino. Já enviei os meus documentos todos corretos, fiz um depósito, consegui tirar profit disso e efetuei um levantamento no entanto já estou há mais de duas semanas aguardar e nada. Não dizem simplesmente nada. Quando abro conversa com um operador de chat dizem sempre as mesmas palavras, aquilo deve ser automático. Não caiam nessa FRAUDE!
Здравей Triish1,
Виждам, че вече сте изпратили жалбата. Надяваме се, че можем да ви помогнем с предстоящото ви изтегляне.
Hello Triish1,
I can see that you've already submitted the complaint. Hopefully, we could be able to help you with your pending withdrawal.
чатът на живо не поддържа нищо, просто повтаря едно и също нещо всеки път, а методите за теглене с карта и банков превод не работят, сега направих теглене чрез skrill дано работи ако не защото вече бях измамен.
the live chat does not support anything, it just repeats the same thing every time, and the withdrawal methods by card and bank transfer do not work, now I have made a withdrawal by skrill hopefully it works if not because I was already scammed.
el chat en vivo no apoya nada solo repite lo mismo cada vez, y los metodos de retiro por tarjeta y transferencia bancaria no sirven, ahora he realizado un retiro por skrill ojala funcione si no pues ya fui estafado.
Честно казано, купчината подадени жалби бавно се увеличава най-вече поради забавянето на тегленето на KYC забавянето.
Добрата новина е, че всички (с изключение на тези, които намираме за неоправдани) бяха затворени като решени.
Напоследък виждам, че много казина молят играчите си да изберат всеки друг начин на плащане, освен картата и банковите преводи, Ice е следващият на линия, предполагам. 🙁
Frankly, the pile of submitted complaints is slowly getting higher mostly due to the withdrawal delay of KYC delay.
The good news is that all (except those we find unjustified) were closed as solved.
I can see lately that lots of casinos ask their players to opt for any other payment method than the card and bank transfers, Ice is next in line I suppose. 🙁
Честно казано, купчината подадени жалби бавно се увеличава най-вече поради забавянето на тегленето на KYC забавянето.
Добрата новина е, че всички (с изключение на тези, които намираме за неоправдани) бяха затворени като решени.
Напоследък виждам, че много казина молят играчите си да изберат всеки друг начин на плащане, освен картата и банковите преводи, Ice е следващият на линия, предполагам. 🙁
Frankly, the pile of submitted complaints is slowly getting higher mostly due to the withdrawal delay of KYC delay.
The good news is that all (except those we find unjustified) were closed as solved.
I can see lately that lots of casinos ask their players to opt for any other payment method than the card and bank transfers, Ice is next in line I suppose. 🙁
Не мога да разбера защо вие от Casino Guru поставите "IceCasino" в черния си списък и предупреждавате всички играчи за това казино!
Ако сега погледнете многото негативни отзиви, тогава дори и вие трябва бавно да осъзнаете, че тук нещо не е наред - освен ако не сте платени правилно от тях 😉
Защото това казино не изплаща печалби!!!
I can't understand why you from Casino Guru put the "IceCasino" on your blacklist and warn all players about this casino!
If you now look at the many negative reviews, then even you must slowly realize that something is not right here - unless you are paid properly by them 😉
Because this casino does not pay out winnings!!!
Ich kann nicht nachvollziehen, dass ihr von Casino Guru das "IceCasino" auf eure Blacklist nehmt und alle Spieler vor diesem Casino warnt!
Wenn man sich mittlerweile die vielen negativen Bewertungen anschaut, dann müsst selbst ihr langsam merken, dass hier was nicht mit rechten Dingen zu geht - es seiden, ihr werden ordentlich von denen bezahlt 😉
Denn dieses Casino zahlt keine Gewinne aus!!!
Здравей Майк1986,
това е причината всички играчи да могат да разглеждат отворени и затворени оплаквания, за да научат как казиното се справя с проблемите.
Ако сте го направили, ще разберете, че това казино е разрешило всяка подадена жалба. Казиното плаща - със закъснение:
Проверете сами тук:
https://casino.guru/complaints
Честно казано, според вашата жалба , вие нарушихте правилата:
"Получихме доказателствата в подкрепа на твърденията на казиното. Всички регистрации винаги са били от едни и същи устройства, от деня на регистрацията до деня, когато печалбите са били загубени."
Hello Mike1986,
this is the reason why all players can browse opened and closed complaints, to learn how the casino deals with problems.
If you did, you will find out that this casino solved every submitted complaint. The casino pays - with delay:
Check for yourself here:
https://casino.guru/complaints
Frankly, according to your complaint, you breached the rules:
"We have received the evidence supporting the casino's claims. All sign-ups have always been from the same devices, from the day of registration to the day when the winnings were lost."
Вероятно и вие не вярвате в това. Това, което се случва тук, е измама и те го популяризират.
И дори някой да получи парите си, то след месеци на чакане. Това е престъпно!!!!
You probably don't believe that yourself. What's going on here is cheating and they're promoting it.
And even if someone gets their money, then after months of waiting. This is criminal !!!!
Das glauben Sie doch wohl selber nicht. Das was hier abgeht ist Betrug und sie fördern das ganze noch.
Und selbst wenn jemand sein Geld bekommt, dann nach monatelangem warten. Das ist kriminelle !!!!
Вярвам в себе си 🙂. Всеки трябва.
Разбирам, че не сте доволни от развитието на оплакването ви. За съжаление не успяхме да докажем никакви нередности, свързани с вашия акаунт. Съжалявам.
Чувствайте се свободни да се свържете с лицензиращия орган, както предложи Кристина, нека видим дали този орган може да ви служи по-добре.
I do believe in myself 🙂. Everybody should.
I understand that you're not happy with how your complaint developed. Sadly, we were not able to prove any irregularities associated with your account. I'm sorry.
Feel free to contact the licensing authority as Kristina suggested, let's see if this authority can serve you better.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.