ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 17)

преди 2 години от nadineanders81
|
60413 преглеждания 537 отговора |
|
1...16 17 18...27
Добавете пост
bengez1995
преди 1 година

Най-общо казано, проверките в Ice Casino отнемат повече време според опита на много играчи тук. Така или иначе, ако продължават да искат същото, тогава най-добрият подход би бил да се свържете с техния отдел за поддръжка на клиенти и да попитате какво конкретно им трябва от вас, за да завършат процеса на проверка.

Трудно е да се познае какво им липсва, тъй като казвате, че всичко е отбелязано със зелена отметка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес е вече 15 ден, откакто леденото казино ме тормози с верификация.. в петък ми изпратиха, че акаунтът ми е верифициран и 3 минути по-късно получих съобщение, че трябва да се снимам отново с личната си карта и тази снимка беше проверена.. става въпрос за голямо плащане, което ще претендирам в съда, ако трябва...взеха ли ми парите, когато ги платих без проблем и сега, когато трябва да ги плащат, сега имам проблеми и забавяния

Автоматичен превод:
bengez1995
преди 1 година

Изплащанията понякога могат да отнемат много време тук, напълно съм съгласен с вас!

Но не мисля, че ще е необходим съд, тъй като те трябва да плащат. 🙂

Мога ли да попитам колко ви дължат?

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

100 000 евро

Автоматичен превод:
bengez1995
преди 1 година

Честито!!! 👏👏👏‼️

Моят съсед, който често играе на високи залози, спечели малко над 80 000 преди 3 или 4 месеца и получи парите си! 🙂

Отне повече от 1 месец, но му платиха.

ICE понякога отнема много време, което аз лично критикувам, но определено ще ви платят.

Те се опитват да играят за време като много други, така че клиентът може да заложи парите 😛, но в крайна сметка, ако сте търпеливи, те ще ви платят, наистина не се съмнявам.

Кога поискахте първото си теглене и вече ли сте верифицирани?

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Не съм по това и това е проблема, изпратих им 10 пъти всички документи от снимката и най-смешното е, че получих имейл и ми казаха, че профилът ми е верифициран и след 5 минути ме изпратиха да изпратя те отново личните пори на лицето ми и тази снимка вече има зелена отметка

Автоматичен превод:
bengez1995
преди 1 година

За съжаление, понякога е така...

€100 000 не са малко за всяко казино.

Може да опитате да изтеглите всичко с надеждата, че можете да играете 🙂

Никой не обича да прави това, но вие изобщо не можете да повлияете на това!

Най-добре изчакай или пусни жалба 👍

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Към кого да се обърна? Обаждам се в чата на живо и те просто казват, че трябва да изчакам KYC потвърждение

Автоматичен превод:
bengez1995
преди 1 година

Както казах, понякога се чака повече от 15 дни.

Но можете да подадете жалба тук, ако искате 🙂

Въпреки това не мисля, че това е измамно казино, тъй като те със сигурност ще ви платят.

Вижте техните оплаквания, над 400 решени, това е страхотно!

👍

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

.Могат ли някои момчета да ми дадат пари назаем

Автоматичен превод:
преди 1 година

Блокираха ми акаунта, какво да правя сега?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хахаха все пак не съм единственият

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вероятно е тактика за тези, които печелят много пари, да не им плащат, както на мен със стоте хиляди

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казино гуру направи нещо

Автоматичен превод:
vasosou6712
преди 1 година

Какво толкова смешно има в това? 🤦🏻

Очевидно сте имали 2 акаунта, в противен случай не бихте приели тези €1600, а бихте настояли да получите вашите честно спечелени пари.

Мисля, че си фантазираш твърде много.

Гуру не може да направи нищо, ако нарушите техните правила и условия.

Следващият път прочетете, преди да играете.

Автоматичен превод:
vasosou6712
преди 1 година

Казиното плати на моите съседи точно за 44 дни за над 80 000 евро.

Повечето от техните жалби (над 400) са решени.

Мнозина получават парите си и много повече от вашите 40 000 € и ви стресират?

Мисля, че сам си си виновен.

Всеки, който играе хазарт, знае, че не отваряте 2 сметки.

Ако играя в казино, което неправомерно ми конфискува печалбите, вдигам голям скандал!

Но вие приемате 1600 евро, без дори да се съпротивлявате и да подадете искането си.

Какво ни казва това?

Прекалено много си фантазираш! 😂

Автоматичен превод:
преди 1 година

и ми струваше да не го прочета.. проблема при мен беше че плащах 2-3 пъти от картата на жена ми

Автоматичен превод:
преди 1 година

и ми струваше да не го прочета.. проблема при мен беше че плащах 2-3 пъти от картата на жена ми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това беше голяма грешка.

Във всяко казино общите условия съдържат точно тази точка.

Ако отворите сметка, можете да плащате САМО с ВАШАТА карта, която е на ваше име.

След като изпратите плащане към казиното от друга сметка, казиното има право да конфискува печалбите с тези депозирани пари.

Ако наистина сте депозирали от сметката на жена си, можете само да се надявате, че казиното ще си затвори очите, в противен случай ще бъде трудно да получите тези пари, тъй като това е нарушение на техните политики, които казината следват много стриктно.

Пожелавам ти късмет!

Но следващия път НИКОГА не използвайте чужд акаунт, което може да има фатални последици.

Един въпрос, ако бяхте собственик на казино и го посочихте всичко в правилата и условията и клиент получи голяма печалба като вашата със €100 000, но това е незаконно, защото правилата са нарушени, бихте ли платили на този човек €100,00 ? да използвате общите условия, които са на вашия сайт и да си спестите 100 000 €?

Наистина трябва да внимавате, когато играете и да следвате правилата.

Не искам да развалям надеждата ви или нещо подобно, но плащането с друга карта е много неразумно, тъй като казиното ще се позовава на това.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Блокираха ми акаунта, какво да правя сега?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Бих изпратил жалба тук в Casino Guru.

Използвайте тази връзка - опишете подробно проблема - колкото повече, толкова по-добре. Не бих се изненадал, ако такава огромна печалба задейства допълнителен процес на сигурност. В някои случаи проверените акаунти се блокират междувременно, за да се гарантира резултатът. Това, което ме безпокои обаче, е, че изглеждаш доста неинформиран за цялата ситуация. Казиното трябва да направи всичко възможно, за да ви държи в течение и да ви успокоява...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вероятно е тактика за тези, които печелят много пари, да не им плащат, както на мен със стоте хиляди

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не е задължително, както описах - колкото повече печелите, толкова по-подробни проверки обикновено ще последват.

Автоматичен превод:
1...16 17 18...27
Отидете на страницаот 27 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини