ФорумКазинаIceCasino - обща дискусия

IceCasino - обща дискусия (страница 16)

преди 2 години от nadineanders81
|
101952 преглеждания 554 отговора |
|
1...15 16 17...28
vasosou6712
преди 1 година

Благодаря ви за тази информация. Бих искал да дам някакво лесно за разбиране обяснение, въпреки че то трябва да се основава на вътрешността на казиното. Искам да кажа, че първо трябва да разберем какво кара казиното да мисли, че сте нарушили особено това правило. За целта трябва жалбата да напредне малко по-напред.

Ще бъде хубаво, ако можете да ни актуализирате - в случай, че пропусна нещо 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

аз caszaut всички последни спечелени пари 2k. в банковия отговор

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вече пуснах жалба

Автоматичен превод:
преди 1 година

аз caszaut всички последни спечелени пари 2k. в банковия отговор

Автоматичен превод:
преди 1 година

Извинете, но какво стана с банковия превод? Не мога да разбера това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече пуснах жалба

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Намерих го. Беше добра стъпка. Както споменах, казиното вече трябва да предостави солидно доказателство, че сте злоупотребили с бонуси, като сте създали допълнителни акаунти, в противен случай бих намерил това за силно несправедливо. Проверих накратко жалбата и ако не греша, беше потвърден само по-старият акаунт, но никога преди не сте теглили от този акаунт, защото самата проверка продължи повече от месец, нали?

Освен това сте написали, че никога не сте взимали бонуси, така ли е? Отново ме кара да се съмнявам в злоупотребата с бонус, въпреки че не знам никакви подробности.

Надявам се, че няма да го намерите за неуместно, ако поставя тук връзка към ръководство, обясняващо как работи злоупотребата с бонуси - може да е полезно за други играчи.

Казвам, че трябва да изчакаме жалбата да се развие по-нататък.


Автоматичен превод:
преди 1 година

ако е възможно, моля, изчакайте плащането

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, точно така, не съм използвал никакви бонуси и само един акаунт е верифициран

Автоматичен превод:
преди 1 година

ако е възможно, моля, изчакайте плащането

Автоматичен превод:
преди 1 година

И вашето плащане забавено ли е? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, точно така, не съм използвал никакви бонуси и само един акаунт е верифициран

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това ме кара наистина да се интересувам от напредъка на жалбата. Бих искал да спекулирам какво се е случило, въпреки че нямам нито един конкретен сценарий в ума си. Предполагам, че трябва да изчакаме актуализация.

Продължавайте, Кристина ще се свърже с вас.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не очаквам да направя нещо, за да се оправдая, защото знам, че те са експерти в измислянето на оправдания

Автоматичен превод:
vasosou6712
преди 1 година

Проверих накратко жалбата и смятам, че смятате, че казиното трябва да ви попречи да депозирате в момента, в който разберат, че има друга сметка със същите данни. Е, в правилата е посочено, че е разрешен само един акаунт, освен това не съм съвсем сигурен, че казиното е знаело момента, в който сте депозирали, вие сами сте го написали: „Играх отново и отново много пъти оттогава и сега, когато Спечелих те намериха извинението, че имам друг акаунт в комуникация с тях, те дори не знаеха кога е открит вторият акаунт"

Всичко това ме гарантира, че трябва да изчакаме малко за по-нататъшен напредък.

Стискам палци! 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не смятате ли, че трябва да са по-отговорни и да си вършат работата по-добре?

Проверката на акаунта, на който играя и разпознавам, беше направена през ноември, ако сметнах правилно, минаха почти пет месеца за тези, които не са си свършили добре работата

Автоматичен превод:
vasosou6712
преди 1 година

Бих казал, че трябва да обмислим дали са използвани същите идентификационни данни или метод на депозиране и кога. Тъй като според мен вторият акаунт не е потвърден, все още смятам, че казиното няма да знае. Така че, помислете, че не става дума за по-добра работа, а за това кога и как казиното е взело под внимание втората сметка. Знаете, че процесът на регистрация обикновено е доста лесен, така че някои прилики се разпознават след първия депозит - не по-рано. Ако вторият акаунт е използвал напълно различен имейл адрес и малко по-различни имена (като използване на бащино име вместо собствено име), системата просто не е разпознала приликите. За допълнителна оценка трябва първо да видим обяснението на казиното.

Моля, отделете му малко време.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че е добре да печелите тук, но изплащанията понякога отнемат цяла вечност 😀

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Здравейте!

Колко време отнема тегленето на малки и по-големи суми, можете ли да кажете? 😜 Мислите ли, че зависи от самата сума?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей, красив човек 🫡🕊🌴❤️


Не съм сигурен, но мисля, че над определена сума, ако е по-голяма, можете да изчакате още малко 🙂, но това ще бъде, защото правят проверки за по-големи плащания.


Мисля, че има толкова много хора, които играят тук, което може да е причината да изчакаме малко. 🙂 Лично аз съм човек, който може да бъде търпелив със седмици, когато знам, че това е казино, което накрая плаща. 🙂 през това време просто трябва да се бориш с демоните си, за да останеш силен и да не го загубиш 😛, но днес има много опции за това, които ти позволяват да зададеш лимити на загубите. 🙂


Накратко, не мисля, че сумата е важна (освен ако не е наистина голяма), а по-скоро казиното и броят на играчите 🙂 Мисля, че ICE Casino има много клиенти, което разбира се може да доведе до нещо, което чака 🙂


Чакането е лошо само ако не познавате казиното и какво може да правят 😛

Прекрасен ден 🌴🕊🌴

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Здравей, скъпи CasinoStreamer88!👑

Броят на заявките със сигурност има значение, съгласен съм. 🙂 Също така знам, че достигането на наистина голяма печалба означава допълнителни проверки, така че питах и за това.😎

Като цяло, много казина понякога изпитват някои забавяния, това е неизбежно - не трябва да се превръща в навик, нали? 🙂

Бъдете здрави!💚

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Абсолютно точно 🙂

Стига да не стане навик, всичко е наред 🙂 все пак всички сме само хора. 🙂

🫡🌴

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Както виждам, шумът около забавените плащания се успокои поне във форума. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

поздрави, спечелих голяма сума в това казино, но плащането отнема твърде много време, те продължават да ме молят отново и отново да им изпратя снимка на картите, с които са платени парите...и вече има тези снимки на моя акаунт, който е потвърден и има зелена отметка

Автоматичен превод:
1...15 16 17...28
Отидете на страницаот 28 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини