преди 10 месеца
Добре. Думите ти ми казаха много. Мерси.
Ok. Your words told me quite much. Thx.
0
Наистина ли? Благодаря ви, че донесохте това.
Really? Thank you for bringing this on.
Радвам се да го чуя. Честно казано, предполагам, че няма да помогне много. 🙁
Преследването на нелицензирани казина е почти невъзможно, а фалшиво лицензираните са на същото ниво. Съжалявам, че трябва да преминеш през това.
Glad to hear that. Frankly, I imagine it won't help much, though. 🙁
Hunting down unlicensed casinos is almost impossible, and fakely licensed ones are on the same level. I'm sorry you have to go through that.
Получих това днес, когато питах отново плащанията си:
„Наясно сме, че е имало закъснения и работим усърдно, за да наваксаме натрупаната обработка. Тъй като работим на дата и хронологична основа, за да се справим с всяко изплащане, вашето плащане също трябва да бъде обработено от наша страна скоро."
Имам активна заявка за теглене в spintornado, но същият „собственик". Ето най-добрата дискусия в момента със същия „собственик"...
I got this today when i asking again my payments:
"We are aware that there have been delays, and we are working diligently to catch up on the processing backlog. As we operate on a date and chronological basis to handle each payout, your payment should also be processed from our end soon."
I have active withdrawal request in spintornado, but same 'owner'. Here is best discussion at the moment with same 'owner'...
Точно това съобщение съм получавал поне три пъти.
Ако това е пълна измама, това означава, че хората все още играят, разбира се, и губят пари и че просто забавят/игнорират всяко теглене.
That exact message have I received at least three times.
If this is a total scam then it means people still play of course and loose money and that they are just delaying/ignoring each withdraw.
Вече дори не контактувам. Всички знаем, че няма да изплатят и изведнъж уебсайтът им не работи. Това ще стане. Трудно за вярване! Чакам 3 седмици за моето теглене и прочетох, че хората, които са направили тегленето си през октомври и все още не са платили. Повече от 3 месеца за теглене е потвърдена измама!
I don't even contact then anymore. We all know they won't payout and suddenly their website is not working. That will happen. Hard to believe! I wait 3 weeks for my withdraw and i read that people that made in october their withdraw and still not paid. More then 3 months for a withdraw is confirmed scam!
За мен е отворен. Актуализация на чата
обратно
Джара
Меню
обратно
Меню
Оценете този чат
Качи файл
Вмъкнете емоджи
Джара
Добре дошли в нашия сайт, ако имате нужда от помощ, просто отговорете на това съобщение, ние сме онлайн и сме готови да помогнем.
Все още не е одобрен
Здравейте
как мога да ти помогна?
Моето оттегляне
ВСЕ ОЩЕ чака
Благодарим ви за разбирането, докато се занимаваме с натрупаните плащания. Бъдете сигурни, ние сме посветени на разрешаването на този проблем и гарантираме, че плащането ви ще бъде обработено без допълнително забавяне
Колко време ще отнеме
Чакам вече 3 седмици
Не можем да посочим точна продължителност, но бъдете сигурни, че даваме приоритет на това и очакваме разрешаването на плащанията в близко бъдеще.
Отидете на най-новото
Оценете този чат
Качи файл
Вмъкнете емоджи
For me its open. Chat update
Back
Jara
Menu
Back
Menu
Rate this chat
Upload File
Insert emoji
Jara
Welcome to our site, if you need help simply reply to this message, we are online and ready to help.
Still not approved
hello
how can I help you?
My withdrwa
is STILL pending
Thank you for your understanding as we address the backlog of payments. Rest assured, we're dedicated to resolving this issue and ensuring your payment is processed without further delay
How long will that take
Im waiting 3 weeks already
We're unable to specify an exact duration, but rest assured, we're prioritizing this and anticipate resolving the payments in the near future.
Go to latest
Rate this chat
Upload File
Insert emoji
Имам достъп само до началната страница на сайта, след което нищо не работи за мен.
I can only access the home page of the site, then nothing works for me.
Бих препоръчал предпазливост. Поне се въздържайте от депозиране, докато поддръжката не се върне на сцената, за да избегнете възможни забавени плащания. 🙏
I would suggest caution. At least refrain from depositing until its support is back on stage to avoid possible delayed payments. 🙏
Това, което трябваше да се случи, се случи, нямаше повече чат на живо от моя страна и те деактивираха акаунта ми (също и в Turbospins). Днес също получих отговор от UKGC и те ми казаха, че не могат да направят нищо, защото HouseOfSpins не е съкратен... Значи сме ограбени от бандити и никой не може да направи нищо, за да ни помогне? Тъжен свят.
What had to happen happened, no more livechat available on my side, and they deactivated my account (on Turbospins too). I also received a reply from UKGC today, and they tell me they can't do anything because HouseOfSpins hasn't been laid off... So we're being robbed, by thugs, and there's nothing anyone can do to help us? Sad world.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.