ФорумКазинаHouseofspins Casino - обща дискусия

Houseofspins Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 11 месеца от Butt777
|
23828 преглеждания 190 отговора |
|
1...7 8 910
Добавете пост
Radka
преди 10 месеца

Добре. Думите ти ми казаха много. Мерси.

Автоматичен превод:
Baloe79
преди 10 месеца

Кога точно беше това? Nw

Автоматичен превод:
G1994
преди 10 месеца

октомври

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сега ми блокират акаунта!!!




КАКВА ГОЛЯМА МАЙКА СА ТОЗИ ХОРА







Автоматичен превод:
Baloe79
преди 10 месеца

Наистина ли? Благодаря ви, че донесохте това.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добре. Думите ти ми казаха много. Мерси.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Радвам се да го чуя. Честно казано, предполагам, че няма да помогне много. 🙁

Преследването на нелицензирани казина е почти невъзможно, а фалшиво лицензираните са на същото ниво. Съжалявам, че трябва да преминеш през това.

Автоматичен превод:
Butt777
преди 10 месеца

Големите, очевидно...🙁

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Получих това днес, когато питах отново плащанията си:


„Наясно сме, че е имало закъснения и работим усърдно, за да наваксаме натрупаната обработка. Тъй като работим на дата и хронологична основа, за да се справим с всяко изплащане, вашето плащане също трябва да бъде обработено от наша страна скоро."

Имам активна заявка за теглене в spintornado, но същият „собственик". Ето най-добрата дискусия в момента със същия „собственик"...

Автоматичен превод:
kaijoke
преди 10 месеца

Днес получих същото съобщение

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това може да звучи, че са направили нещо, но едва ли 🙁

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Точно това съобщение съм получавал поне три пъти.

Ако това е пълна измама, това означава, че хората все още играят, разбира се, и губят пари и че просто забавят/игнорират всяко теглене.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Те правят толкова пари, колкото могат, преди да изчезнат...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добре, благодаря за вашите мисли и отговори. виждам по същия начин. Имам някакъв следващ план.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Звучи чудесно!

Всеки план е добър план, за да се опитаме да си върнем парите!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вече дори не контактувам. Всички знаем, че няма да изплатят и изведнъж уебсайтът им не работи. Това ще стане. Трудно за вярване! Чакам 3 седмици за моето теглене и прочетох, че хората, които са направили тегленето си през октомври и все още не са платили. Повече от 3 месеца за теглене е потвърдена измама!

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изглежда, че сайтът им не работи или те сами са го затворили сега!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

За мен е отворен. Актуализация на чата


обратно


Джара

Меню

обратно

Меню

Добавете безплатно

чат на живо

към вашия сайт



Оценете този чат

Качи файл

Вмъкнете емоджи


Джара


Добре дошли в нашия сайт, ако имате нужда от помощ, просто отговорете на това съобщение, ние сме онлайн и сме готови да помогнем.



Все още не е одобрен


Здравейте


как мога да ти помогна?



Моето оттегляне


ВСЕ ОЩЕ чака


Благодарим ви за разбирането, докато се занимаваме с натрупаните плащания. Бъдете сигурни, ние сме посветени на разрешаването на този проблем и гарантираме, че плащането ви ще бъде обработено без допълнително забавяне



Колко време ще отнеме


Чакам вече 3 седмици


Не можем да посочим точна продължителност, но бъдете сигурни, че даваме приоритет на това и очакваме разрешаването на плащанията в близко бъдеще.



Отидете на най-новото

Добавете безплатно

чат на живо

към вашия сайт



Оценете този чат

Качи файл

Вмъкнете емоджи


Автоматичен превод:
ziggebigge29
преди 10 месеца

Имам достъп само до началната страница на сайта, след което нищо не работи за мен.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бих препоръчал предпазливост. Поне се въздържайте от депозиране, докато поддръжката не се върне на сцената, за да избегнете възможни забавени плащания. 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това, което трябваше да се случи, се случи, нямаше повече чат на живо от моя страна и те деактивираха акаунта ми (също и в Turbospins). Днес също получих отговор от UKGC и те ми казаха, че не могат да направят нищо, защото HouseOfSpins не е съкратен... Значи сме ограбени от бандити и никой не може да направи нищо, за да ни помогне? Тъжен свят.

Автоматичен превод:
1...7 8 910
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини