ФорумКазинаHouseofspins Casino - обща дискусия

Houseofspins Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 11 месеца от Butt777
|
23839 преглеждания 190 отговора |
|
1...6 7 8...10
Добавете пост
G1994
преди 10 месеца

Да, чака се извлечението и остават още 60 евро по сметката

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Жалко... жалко, че това е, без значение колко пари чака всеки от нас.

Проблемът е, че все още трябва да има играчи, от които се захранват, тъй като те все още са много оперативни.

Трудно ми е, че те изведнъж ще започнат да ни плащат след това така наречено „назад", което е BS поради факта, че е малко казино.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Сега отново имам достъп до сайта. Не разбирам какво стана. Въпреки това не получих отговор на нито един от моите имейли, нито от HouseOfSpins, нито от Turbospins... Скоро трябва да получа отговор от UKGC, ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Каква BS измама е това.

Те са малко казино и не трябва да отнемат 3+ седмици, за да изтеглят тези суми!

Има ли все пак да разберем дали някой наистина е бил платен от това казино???

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, ако имате проблем, бих ви препоръчал определено да подадете жалба, тъй като е минало доста време, откакто не сте виждали парите си.

Въпреки че понякога може да изглежда ненужно, ако казиното не отговори и жалбата ви остане неразрешена, казиното ще бъде санкционирано. Така че винаги е добра идея да продължите и да го подадете в случаи като този.

Що се отнася до това дали някой е получил плащане, все още не съм срещал реални ситуации, в които това да се е случило, както виждате. 🙁

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро

Благодаря ти за помощта.

Къде мога да подам тази жалба?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Те са толкова голяма ИЗМАМА, надявам се, че скоро всички ще изпитат тежка болка, всички тези пари, които ни изяждат, ще унищожат живота и поколенията там!!!!!!


Главен изпълнителен директор на казиното, от което се нуждаете, за да получите по-добър живот, който разбивате!!!!!










Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Съжалявам, че всички имате лош опит с това казино. Видях, че жалбата ви не е разрешена, защото казиното не е положило усилия. Единственото хубаво нещо в такъв случай е, че казиното поне получава черни точки за подобно поведение. Знам обаче, че понякога това е малка корекция за играчите, когато загубят парите си.

Вероятно няма нужда да ви казвам, че най-доброто нещо, което можете да направите, е да избягвате това казино и да не играете повече тук.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сега отново имам достъп до сайта. Не разбирам какво стана. Въпреки това не получих отговор на нито един от моите имейли, нито от HouseOfSpins, нито от Turbospins... Скоро трябва да получа отговор от UKGC, ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Така че е добре, че поне този малък проблем е решен.

Както и да е, не мисля, че е редно, когато казиното игнорира играчите, но както виждаме, вие не сте единственият в този случай.

Що се отнася до отговора от UKGC, определено ще изчакам и ще видя какво ще измислят. Надявам се да е добра новина. Късмет.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро

Благодаря ти за помощта.

Къде мога да подам тази жалба?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Моля.

Тук можете да подадете жалба на този линк .

Е, ако казиното продължи да се справя със ситуацията както досега, страхувам се, че няма да бъде разрешено, но както казах, поне ще получи черни точки, което ще бъде предупреждение за другите играчи, тъй като това казиното вече има нисък индекс на безопасност.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Току-що получих отговор от UKGC:

„Изглежда, че може да не сте залагали с лиценза, който те притежават при нас. Някои бизнеси за хазарт ще притежават повече от един лиценз за хазарт. Те може да притежават лиценз при нас за предоставяне на хазартни и рекламни дейности в GB. Но те също могат имат отделна такава за предоставяне на хазартни дейности извън GB.

Хазартният бизнес ще има повече подробности за своя лиценз на своя уебсайт. Това обикновено се показва в долната част на началния екран.

Съветваме ви да попитате с какъв лиценз сте залагали. След това трябва да следвате правилния им процес за подаване на жалби. Ще намерите това в техните правила и условия на уебсайта им.

Ако сте залагали под лиценза на GB, все пак ще трябва да следвате процеса на подаване на жалби. Това е така, защото ние нямаме законовите правомощия да участваме в индивидуални жалби."

Не знам какво да мисля, още не съм им отговорил. Ако разбирам правилно този имейл, HouseOfSpins е лицензиран в Обединеното кралство?

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 10 месеца

здрасти Според това, да:


https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800


Мисля, че тази регистрация не може да е фалшива, но адресът им може да е. Мисля, че правителството не потвърждава адреса, защото в днешно време всичко е електрическо. Вече попитах от бизнес парка дали има компания на име vouchervawe, но кой беше изненадан, не получих отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това е нещото, че нямат никакъв лиценз и когато го поискате, буквално игнорират въпроса ви.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Чат с „новия човек"






Добавете безплатно

чат на живо

към вашия сайт




Джара


Добре дошли в нашия сайт, ако имате нужда от помощ, просто отговорете на това съобщение, ние сме онлайн и сме готови да помогнем.

22:07 ч

22:07 ч

Трябват ми подробностите за вашия лиценз

22:07 ч

25 дни по-късно това е смешно


Здравейте

22:07 ч

22:07 ч

Какви са данните за вашия лиценз

22:08 часа

Никъде не се споменава


Ние от поддръжката на живо не обработваме тегления и нямаме влияние върху тях.


Сега го препратих на финансовия отдел. Колегите имат изоставане в обработката и се опитват да наваксат възможно най-бързо.

22:08 часа

22:08 часа

Не съм казал нищо за оттегляне


Моля, изпратете имейл тук support@houseofspins.com

22:09 часа

Благодаря ти

22:09 часа

22:09 часа

Вече го направих 10 пъти

22:09 часа

Няма отговор за вашия лиценз


Нямам достъп до този имейл

22:09 часа

Някой ще ви отговори възможно най-скоро

22:09 часа

Благодаря ти

22:09 часа

22:09 часа

Защо е толкова трудно да дадете подробности за лиценза си


Моля, изпратете имейл

22:10 ч

22:10 ч

За 10-ти път не отговарят!


Някой ще ви отговори възможно най-скоро

22:10 ч

22:11

Ти изобщо четеш ли

22:12

Можете ли да отговорите с нещо друго освен вашите автоматични отговори


Съжалявам, но какво имаш предвид?

22:12

не те разбирам

22:12

22:12

Питам 3 пъти за вашата компания за лиценз


Моля, изпратете имейл

22:12

22:12

Казах ти 3 пъти, че не отговарят на имейлите ми

22:12

И че изпратих вече 10 пъти


Някой ще ти отговори

22:12

Автоматичен превод:
Baloe79
преди 10 месеца

Все още няма пари?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Току-що получих отговор от UKGC:

„Изглежда, че може да не сте залагали с лиценза, който те притежават при нас. Някои бизнеси за хазарт ще притежават повече от един лиценз за хазарт. Те може да притежават лиценз при нас за предоставяне на хазартни и рекламни дейности в GB. Но те също могат имат отделна такава за предоставяне на хазартни дейности извън GB.

Хазартният бизнес ще има повече подробности за своя лиценз на своя уебсайт. Това обикновено се показва в долната част на началния екран.

Съветваме ви да попитате с какъв лиценз сте залагали. След това трябва да следвате правилния им процес за подаване на жалби. Ще намерите това в техните правила и условия на уебсайта им.

Ако сте залагали под лиценза на GB, все пак ще трябва да следвате процеса на подаване на жалби. Това е така, защото ние нямаме законовите правомощия да участваме в индивидуални жалби."

Не знам какво да мисля, още не съм им отговорил. Ако разбирам правилно този имейл, HouseOfSpins е лицензиран в Обединеното кралство?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря ви за отговора. Това е почти общият отговор, който имате.

Това казино обаче има фалшив лиценз, така че не е лицензирано. Това означава, че според написаното от UKGC и това, което имаме на нашия уебсайт, няма къде да подадете жалба, що се отнася до органите.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здрасти Според това, да:


https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800


Мисля, че тази регистрация не може да е фалшива, но адресът им може да е. Мисля, че правителството не потвърждава адреса, защото в днешно време всичко е електрическо. Вече попитах от бизнес парка дали има компания на име vouchervawe, но кой беше изненадан, не получих отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това, за което говорите и което сте намерили, е информация за собственика, а не за лиценза. Така че казиното няма GB лиценз.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Чат с „новия човек"






Добавете безплатно

чат на живо

към вашия сайт




Джара


Добре дошли в нашия сайт, ако имате нужда от помощ, просто отговорете на това съобщение, ние сме онлайн и сме готови да помогнем.

22:07 ч

22:07 ч

Трябват ми подробностите за вашия лиценз

22:07 ч

25 дни по-късно това е смешно


Здравейте

22:07 ч

22:07 ч

Какви са данните за вашия лиценз

22:08 часа

Никъде не се споменава


Ние от поддръжката на живо не обработваме тегления и нямаме влияние върху тях.


Сега го препратих на финансовия отдел. Колегите имат изоставане в обработката и се опитват да наваксат възможно най-бързо.

22:08 часа

22:08 часа

Не съм казал нищо за оттегляне


Моля, изпратете имейл тук support@houseofspins.com

22:09 часа

Благодаря ти

22:09 часа

22:09 часа

Вече го направих 10 пъти

22:09 часа

Няма отговор за вашия лиценз


Нямам достъп до този имейл

22:09 часа

Някой ще ви отговори възможно най-скоро

22:09 часа

Благодаря ти

22:09 часа

22:09 часа

Защо е толкова трудно да дадете подробности за лиценза си


Моля, изпратете имейл

22:10 ч

22:10 ч

За 10-ти път не отговарят!


Някой ще ви отговори възможно най-скоро

22:10 ч

22:11

Ти изобщо четеш ли

22:12

Можете ли да отговорите с нещо друго освен вашите автоматични отговори


Съжалявам, но какво имаш предвид?

22:12

не те разбирам

22:12

22:12

Питам 3 пъти за вашата компания за лиценз


Моля, изпратете имейл

22:12

22:12

Казах ти 3 пъти, че не отговарят на имейлите ми

22:12

И че изпратих вече 10 пъти


Някой ще ти отговори

22:12

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изглежда, че дори няма да стигнете доникъде, защото според нашия уебсайт те имат фалшив лиценз. Така че не се учудвам, че не ти отговарят, защото нямат информация. Така че изпращането на имейли за лиценза вероятно ще бъде безполезно.

Все пак попитах колегата какво можете да направите, за да ви помогне в контекста на подаване на жалба, след като казахте, че не работи за вас. Използвате ли VPN? Защото ако го направите, би било добра идея да го изключите. Като алтернатива можете да опитате друг IP адрес, например да опитате да използвате мобилни данни.

Ако го направите, уведомете ме дали сте успели да го настроите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Имах предвид, че собственикът е регистриран във Великобритания!


Jaro: можеш ли да отговориш честно: този casinoguru просто обществено място ли е или може би откъде намираш пари? От реклами или може би от различни казина?

Автоматичен превод:
kaijoke
преди 10 месеца

Виждам, че този разговор се върти в кръг 🙁

Не искам да бъда груб, но няма значение от къде е собственикът. Освен това, това казино фалшифицира лиценза си, така че какво искате да постигнете, като попитате чат служителя? Честен отговор?

На втория въпрос, не се колебайте да прегледате тези обяснения, защото ние задаваме този въпрос от време на време, но обяснението остава.

https://casino.guru/forum/competitions/closed-%e2%80%9cthe-best-casino%e2%80%9d-competition-for-iphone-13/37#post-32507

https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/can-casino-guru-be-trusted

Между другото, виждали ли сте реклами на нашия уебсайт? 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Техните чатове са деактивирани сега.

Никога няма да бъдат изпратени пари от тези измамници!

Някой тук получавал ли е печалбата си??

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Платиха ми 2 пъти преди последните ми тегления..... така че има малка надежда

Автоматичен превод:
1...6 7 8...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини