преди 11 месеца
Да, чака се извлечението и остават още 60 евро по сметката
Yes, the statement is pending and another 60 euros left on account
Ja die staat pending en nog 60 euro los op account
0
Да, чака се извлечението и остават още 60 евро по сметката
Yes, the statement is pending and another 60 euros left on account
Ja die staat pending en nog 60 euro los op account
Жалко... жалко, че това е, без значение колко пари чака всеки от нас.
Проблемът е, че все още трябва да има играчи, от които се захранват, тъй като те все още са много оперативни.
Трудно ми е, че те изведнъж ще започнат да ни плащат след това така наречено „назад", което е BS поради факта, че е малко казино.
Its s f…… shame thats what this is no matter how much money each of us is waiting for.
Problem is that there must still be players that they feed from since they are still very much operational.
I find it hard that they all of a sudden will start paying us after this so called "backlog" which is BS due to the fact that its a small casino.
Сега отново имам достъп до сайта. Не разбирам какво стана. Въпреки това не получих отговор на нито един от моите имейли, нито от HouseOfSpins, нито от Turbospins... Скоро трябва да получа отговор от UKGC, ще ви държа в течение.
Now I can access the site again. I don't understand what happened. However, I've had no reply to any of my e-mails, either from HouseOfSpins or Turbospins... I should hear back from UKGC soon, I'll keep you posted.
Каква BS измама е това.
Те са малко казино и не трябва да отнемат 3+ седмици, за да изтеглят тези суми!
Има ли все пак да разберем дали някой наистина е бил платен от това казино???
What a BS scam this is.
They are a small casino and should not take 3+ weeks to cashout these amounts!
Is there anyway to know if someone actually has been paid by this casino???
Здравейте, ако имате проблем, бих ви препоръчал определено да подадете жалба, тъй като е минало доста време, откакто не сте виждали парите си.
Въпреки че понякога може да изглежда ненужно, ако казиното не отговори и жалбата ви остане неразрешена, казиното ще бъде санкционирано. Така че винаги е добра идея да продължите и да го подадете в случаи като този.
Що се отнася до това дали някой е получил плащане, все още не съм срещал реални ситуации, в които това да се е случило, както виждате. 🙁
Hi, if you have a problem I would recommend that you definitely file a complaint as it has been quite a long time since you haven't seen your money.
Although it may seem unnecessary sometimes, if the casino does not respond and your complaint remains unresolved, the casino will be penalized. So it's always a good idea to go ahead and file it in cases like this.
As for whether someone got paid, I haven't come across any actual situations where that has happened yet, as you can see. 🙁
Те са толкова голяма ИЗМАМА, надявам се, че скоро всички ще изпитат тежка болка, всички тези пари, които ни изяждат, ще унищожат живота и поколенията там!!!!!!
Главен изпълнителен директор на казиното, от което се нуждаете, за да получите по-добър живот, който разбивате!!!!!
Thay are such big SCAM I hope thay all will feel a hard pain soon all that money thay eat from us will destroy there life and generations!!!!!!
Ceo of the casino you need to get a better life you busterd !!!!!
Съжалявам, че всички имате лош опит с това казино. Видях, че жалбата ви не е разрешена, защото казиното не е положило усилия. Единственото хубаво нещо в такъв случай е, че казиното поне получава черни точки за подобно поведение. Знам обаче, че понякога това е малка корекция за играчите, когато загубят парите си.
Вероятно няма нужда да ви казвам, че най-доброто нещо, което можете да направите, е да избягвате това казино и да не играете повече тук.
I am sorry that you all have bad experiences with this casino. I saw that your complaint was unresolved because the casino didn't make an effort. The only good thing in such a case is that the casino at least gets black points for such behaviour. However, I know that sometimes it is a small patch for the players when they lose their money.
I probably don't need to tell you that the best thing to do is to avoid this casino and not play here anymore.
Сега отново имам достъп до сайта. Не разбирам какво стана. Въпреки това не получих отговор на нито един от моите имейли, нито от HouseOfSpins, нито от Turbospins... Скоро трябва да получа отговор от UKGC, ще ви държа в течение.
Now I can access the site again. I don't understand what happened. However, I've had no reply to any of my e-mails, either from HouseOfSpins or Turbospins... I should hear back from UKGC soon, I'll keep you posted.
Така че е добре, че поне този малък проблем е решен.
Както и да е, не мисля, че е редно, когато казиното игнорира играчите, но както виждаме, вие не сте единственият в този случай.
Що се отнася до отговора от UKGC, определено ще изчакам и ще видя какво ще измислят. Надявам се да е добра новина. Късмет.
So it's good that at least this small issue has been solved.
Anyway, I don't think it's right when the casino ignores players, but as we can see you are not the only one in this case.
As for the answer from UKGC, I will definitely wait and see what they come up with. I hope it will be good news. Good luck.
Моля.
Тук можете да подадете жалба на този линк .
Е, ако казиното продължи да се справя със ситуацията както досега, страхувам се, че няма да бъде разрешено, но както казах, поне ще получи черни точки, което ще бъде предупреждение за другите играчи, тъй като това казиното вече има нисък индекс на безопасност.
You're welcome.
You can file a complaint here on this link.
Well, if the casino continues to handle the situation as it has been, I'm afraid it won't be resolved, but as I said, at least it will get black points, which will be a warning to other players, as this casino already has a low safety index.
Току-що получих отговор от UKGC:
„Изглежда, че може да не сте залагали с лиценза, който те притежават при нас. Някои бизнеси за хазарт ще притежават повече от един лиценз за хазарт. Те може да притежават лиценз при нас за предоставяне на хазартни и рекламни дейности в GB. Но те също могат имат отделна такава за предоставяне на хазартни дейности извън GB.
Хазартният бизнес ще има повече подробности за своя лиценз на своя уебсайт. Това обикновено се показва в долната част на началния екран.
Съветваме ви да попитате с какъв лиценз сте залагали. След това трябва да следвате правилния им процес за подаване на жалби. Ще намерите това в техните правила и условия на уебсайта им.
Ако сте залагали под лиценза на GB, все пак ще трябва да следвате процеса на подаване на жалби. Това е така, защото ние нямаме законовите правомощия да участваме в индивидуални жалби."
Не знам какво да мисля, още не съм им отговорил. Ако разбирам правилно този имейл, HouseOfSpins е лицензиран в Обединеното кралство?
I've just had a reply from the UKGC :
"It appears that you may not have been gambling under the licence that they hold with us. Some gambling businesses will hold more than one gambling licence. They may hold a licence with us to provide gambling and advertising activities in GB. But they may also have a separate one to provide gambling activities outside of GB.
The gambling business will have more details about their licence on their website. This is usually displayed at the bottom of the home screen.
We advise you to ask which licence you were gambling under. You should then follow their correct complaints process. You will find this in their terms and conditions on their website.
If you have been gambling under the GB licence, you will still need to follow the complaints process. This is because we do not have the legal powers to become involved in individual complaints"
I don't know what to think, I haven't answered them yet. If I understand this email correctly, HouseOfSpins is licensed in the UK?
здрасти Според това, да:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Мисля, че тази регистрация не може да е фалшива, но адресът им може да е. Мисля, че правителството не потвърждава адреса, защото в днешно време всичко е електрическо. Вече попитах от бизнес парка дали има компания на име vouchervawe, но кой беше изненадан, не получих отговор.
Hi. According to this, yes:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Ii think this registering thing cannot be fake but their street address can be. I think goverment does not validate the address because all is electrical nowadays. I asked already from business park if there are company named vouchervawe but who suprised i didnt get answer.
Чат с „новия човек"
Джара
Добре дошли в нашия сайт, ако имате нужда от помощ, просто отговорете на това съобщение, ние сме онлайн и сме готови да помогнем.
22:07 ч
22:07 ч
Трябват ми подробностите за вашия лиценз
22:07 ч
25 дни по-късно това е смешно
Здравейте
22:07 ч
22:07 ч
Какви са данните за вашия лиценз
22:08 часа
Никъде не се споменава
Ние от поддръжката на живо не обработваме тегления и нямаме влияние върху тях.
Сега го препратих на финансовия отдел. Колегите имат изоставане в обработката и се опитват да наваксат възможно най-бързо.
22:08 часа
22:08 часа
Не съм казал нищо за оттегляне
Моля, изпратете имейл тук support@houseofspins.com
22:09 часа
Благодаря ти
22:09 часа
22:09 часа
Вече го направих 10 пъти
22:09 часа
Няма отговор за вашия лиценз
Нямам достъп до този имейл
22:09 часа
Някой ще ви отговори възможно най-скоро
22:09 часа
Благодаря ти
22:09 часа
22:09 часа
Защо е толкова трудно да дадете подробности за лиценза си
Моля, изпратете имейл
22:10 ч
22:10 ч
За 10-ти път не отговарят!
Някой ще ви отговори възможно най-скоро
22:10 ч
22:11
Ти изобщо четеш ли
22:12
Можете ли да отговорите с нещо друго освен вашите автоматични отговори
Съжалявам, но какво имаш предвид?
22:12
не те разбирам
22:12
22:12
Питам 3 пъти за вашата компания за лиценз
Моля, изпратете имейл
22:12
22:12
Казах ти 3 пъти, че не отговарят на имейлите ми
22:12
И че изпратих вече 10 пъти
Някой ще ти отговори
22:12
Chat with the 'New person'
Jara
Welcome to our site, if you need help simply reply to this message, we are online and ready to help.
22:07
22:07
I need your license details
22:07
Its 25 days later thats ridicilous
Hello
22:07
22:07
What are your license details
22:08
Mentioned nowhere
We in live support do not process withdrawals and have no influence over them.
I forwarded it now to finance department. The colleagues have a backlog of processing and are trying to catch up as quickly as possible.
22:08
22:08
I didnt say anything about a withdraw
Please send an email here support@houseofspins.com
22:09
Thank you
22:09
22:09
I did 10 times already
22:09
No answer on your license
I do not have access to that email
22:09
Someone will answer you as soon as possible
22:09
Thank you
22:09
22:09
Why is it so hard to give your license details
Please send an email
22:10
22:10
For the 10th time they dont answer!
Someone will answer you as soon as possible
22:10
22:11
Are you even reading
22:12
Can you reply with something else then your automatic answers
Sorry bur what do you mean ?
22:12
I do not understand you
22:12
22:12
I ask 3 times for your license company
Please send an email
22:12
22:12
Told you 3 times they dont respond on my emails
22:12
And that i mailed 10 times already
Someone will answer you
22:12
Току-що получих отговор от UKGC:
„Изглежда, че може да не сте залагали с лиценза, който те притежават при нас. Някои бизнеси за хазарт ще притежават повече от един лиценз за хазарт. Те може да притежават лиценз при нас за предоставяне на хазартни и рекламни дейности в GB. Но те също могат имат отделна такава за предоставяне на хазартни дейности извън GB.
Хазартният бизнес ще има повече подробности за своя лиценз на своя уебсайт. Това обикновено се показва в долната част на началния екран.
Съветваме ви да попитате с какъв лиценз сте залагали. След това трябва да следвате правилния им процес за подаване на жалби. Ще намерите това в техните правила и условия на уебсайта им.
Ако сте залагали под лиценза на GB, все пак ще трябва да следвате процеса на подаване на жалби. Това е така, защото ние нямаме законовите правомощия да участваме в индивидуални жалби."
Не знам какво да мисля, още не съм им отговорил. Ако разбирам правилно този имейл, HouseOfSpins е лицензиран в Обединеното кралство?
I've just had a reply from the UKGC :
"It appears that you may not have been gambling under the licence that they hold with us. Some gambling businesses will hold more than one gambling licence. They may hold a licence with us to provide gambling and advertising activities in GB. But they may also have a separate one to provide gambling activities outside of GB.
The gambling business will have more details about their licence on their website. This is usually displayed at the bottom of the home screen.
We advise you to ask which licence you were gambling under. You should then follow their correct complaints process. You will find this in their terms and conditions on their website.
If you have been gambling under the GB licence, you will still need to follow the complaints process. This is because we do not have the legal powers to become involved in individual complaints"
I don't know what to think, I haven't answered them yet. If I understand this email correctly, HouseOfSpins is licensed in the UK?
Благодаря ви за отговора. Това е почти общият отговор, който имате.
Това казино обаче има фалшив лиценз, така че не е лицензирано. Това означава, че според написаното от UKGC и това, което имаме на нашия уебсайт, няма къде да подадете жалба, що се отнася до органите.
Thank you for your reply. It's pretty much the general answer you got.
However, this casino has a fake license, so it is not licensed. This means that according to what the UKGC wrote to you and what we have on our website, you have nowhere to lodge a complaint as far as authority is concerned.
здрасти Според това, да:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Мисля, че тази регистрация не може да е фалшива, но адресът им може да е. Мисля, че правителството не потвърждава адреса, защото в днешно време всичко е електрическо. Вече попитах от бизнес парка дали има компания на име vouchervawe, но кой беше изненадан, не получих отговор.
Hi. According to this, yes:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Ii think this registering thing cannot be fake but their street address can be. I think goverment does not validate the address because all is electrical nowadays. I asked already from business park if there are company named vouchervawe but who suprised i didnt get answer.
Това, за което говорите и което сте намерили, е информация за собственика, а не за лиценза. Така че казиното няма GB лиценз.
What you are talking about and what you found is information about the owner and not the license. So the casino does not have a GB license.
Чат с „новия човек"
Джара
Добре дошли в нашия сайт, ако имате нужда от помощ, просто отговорете на това съобщение, ние сме онлайн и сме готови да помогнем.
22:07 ч
22:07 ч
Трябват ми подробностите за вашия лиценз
22:07 ч
25 дни по-късно това е смешно
Здравейте
22:07 ч
22:07 ч
Какви са данните за вашия лиценз
22:08 часа
Никъде не се споменава
Ние от поддръжката на живо не обработваме тегления и нямаме влияние върху тях.
Сега го препратих на финансовия отдел. Колегите имат изоставане в обработката и се опитват да наваксат възможно най-бързо.
22:08 часа
22:08 часа
Не съм казал нищо за оттегляне
Моля, изпратете имейл тук support@houseofspins.com
22:09 часа
Благодаря ти
22:09 часа
22:09 часа
Вече го направих 10 пъти
22:09 часа
Няма отговор за вашия лиценз
Нямам достъп до този имейл
22:09 часа
Някой ще ви отговори възможно най-скоро
22:09 часа
Благодаря ти
22:09 часа
22:09 часа
Защо е толкова трудно да дадете подробности за лиценза си
Моля, изпратете имейл
22:10 ч
22:10 ч
За 10-ти път не отговарят!
Някой ще ви отговори възможно най-скоро
22:10 ч
22:11
Ти изобщо четеш ли
22:12
Можете ли да отговорите с нещо друго освен вашите автоматични отговори
Съжалявам, но какво имаш предвид?
22:12
не те разбирам
22:12
22:12
Питам 3 пъти за вашата компания за лиценз
Моля, изпратете имейл
22:12
22:12
Казах ти 3 пъти, че не отговарят на имейлите ми
22:12
И че изпратих вече 10 пъти
Някой ще ти отговори
22:12
Chat with the 'New person'
Jara
Welcome to our site, if you need help simply reply to this message, we are online and ready to help.
22:07
22:07
I need your license details
22:07
Its 25 days later thats ridicilous
Hello
22:07
22:07
What are your license details
22:08
Mentioned nowhere
We in live support do not process withdrawals and have no influence over them.
I forwarded it now to finance department. The colleagues have a backlog of processing and are trying to catch up as quickly as possible.
22:08
22:08
I didnt say anything about a withdraw
Please send an email here support@houseofspins.com
22:09
Thank you
22:09
22:09
I did 10 times already
22:09
No answer on your license
I do not have access to that email
22:09
Someone will answer you as soon as possible
22:09
Thank you
22:09
22:09
Why is it so hard to give your license details
Please send an email
22:10
22:10
For the 10th time they dont answer!
Someone will answer you as soon as possible
22:10
22:11
Are you even reading
22:12
Can you reply with something else then your automatic answers
Sorry bur what do you mean ?
22:12
I do not understand you
22:12
22:12
I ask 3 times for your license company
Please send an email
22:12
22:12
Told you 3 times they dont respond on my emails
22:12
And that i mailed 10 times already
Someone will answer you
22:12
Изглежда, че дори няма да стигнете доникъде, защото според нашия уебсайт те имат фалшив лиценз. Така че не се учудвам, че не ти отговарят, защото нямат информация. Така че изпращането на имейли за лиценза вероятно ще бъде безполезно.
Все пак попитах колегата какво можете да направите, за да ви помогне в контекста на подаване на жалба, след като казахте, че не работи за вас. Използвате ли VPN? Защото ако го направите, би било добра идея да го изключите. Като алтернатива можете да опитате друг IP адрес, например да опитате да използвате мобилни данни.
Ако го направите, уведомете ме дали сте успели да го настроите.
It looks like you won't even get anywhere, because according to our website they have a fake license. So I'm not surprised that they don't answer you because they don't have any information. So sending them emails about the license will probably be useless.
However, I asked my colleague what you could do to help you in the context of submitting a complaint, since you said that it doesn't work for you. Do you use a VPN ? Because if you do, it would be a good idea to turn it off. Alternatively, you could try another IP address, for example, try using mobile data.
If you do that, let me know if you managed to set it up.
Имах предвид, че собственикът е регистриран във Великобритания!
Jaro: можеш ли да отговориш честно: този casinoguru просто обществено място ли е или може би откъде намираш пари? От реклами или може би от различни казина?
I meant that owner is registered in UK!
Jaro: can you answer honestly: is this casinoguru just community place or where do you get money maybe? From ads or maybe from different casinos?
Виждам, че този разговор се върти в кръг 🙁
Не искам да бъда груб, но няма значение от къде е собственикът. Освен това, това казино фалшифицира лиценза си, така че какво искате да постигнете, като попитате чат служителя? Честен отговор?
На втория въпрос, не се колебайте да прегледате тези обяснения, защото ние задаваме този въпрос от време на време, но обяснението остава.
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/can-casino-guru-be-trusted
Между другото, виждали ли сте реклами на нашия уебсайт? 🙂
I see this conversation is running in circles 🙁
I don't want to be harsh, but it doesn't matter where the owner comes from. Furthermore, this casino is faking its license, so what do you seek to achieve by asking the chat clerk? An honest answer?
To the second question, feel free to browse these explanations because we are asking this question from time to time, yet the explanation remains.
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/can-casino-guru-be-trusted
By the way, have you ever seen any ads on our website? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.