ФорумКазинаHouseofspins Casino - обща дискусия

Houseofspins Casino - обща дискусия

преди 1 година от Butt777
|
24504 преглеждания 190 отговора |
|
1 2...10
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Houseofspins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Това е измамно казино НИКОГА НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ ТАМ

Автоматичен превод:
Butt777
преди 1 година

Искате ли да предоставите на общността по-сложно обяснение, моля? Следейки скорошната си жалба, депозирахте €20 в Ethereum. Парите не са стигнали до сметката ви в казиното, нали?

Моля, колко време чакахте, преди да подадете жалбата? На мен ми изглеждат няколко часа.

Има ли шанс проблемът да е решен междувременно?

Е, ако не, предлагам да отговорите на Кристина чрез жалбата . 👈

Благодаря ти.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Опитвах много пъти да се свържа с казиното, което каза, че скоро ще влезе в сметката, след като депозитите се регистрират.. то е напълно професионално, тъй като има крипто казино и Eth депозитите няма да отнемат толкова много дни!!


Автоматичен превод:
Butt777
преди 11 месеца

Така че депозитът все още не е пристигнал в сметката на играча, нали? Мисля, че седмицата става много и затова е добре, че имаш оплакване . Все пак би било добре следващия път да попълните информацията по-рано, за да не се проточи твърде дълго вашият случай.

Явно обаче ще трябва да почакаме, въпреки че ми е ясно, че това явно не е приятно и това, което бихте искали да чуете. Опитахте ли също да се свържете с доставчика на плащания, за да видите дали има някакъв проблем от тяхна страна?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца


Имам същото съобщение, което ще кредитираме, след като се покаже в системата.

Така че съм сигурен, че депозитът е загубен сега.


Редактиран от Jaro преди 11 месеца
Причина: Изтриване на празно място
Автоматичен превод:
Butt777
преди 11 месеца

Не мисля, че все още има нужда да бъдем негативни. Имате оплакване към нас и Кристина ще се опита да ви помогне с каквото може и се надяваме, че в крайна сметка ще бъде решено гладко. Все пак депозирали ли сте някога в това казино в миналото?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не, първо отд.

Автоматичен превод:
Butt777
преди 11 месеца

Това е жалко.

Е, бих казал, че засега трябва да се съсредоточите върху предоставянето на информацията, която ви беше поискана. Чувствайте се свободни да използвате тази връзка , за да го направите. След като Кристина бъде напълно актуализирана, нещата ще тръгнат напред. Но засега информацията е от съществено значение. 🙏

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казино Houseofspins е измамно казино.

Моите тегления чакат вече 5 седмици. Чатът не може да ми помогне en с имейл получавате само едно и също съобщение, че плащанията са забавени.

Не играйте тук, никога повече няма да видите парите си.

Автоматичен превод:
Baloe79
преди 11 месеца

Здравейте, разгледах това казино и видях, че има доста нисък индекс на безопасност . Разгледах също оплакванията, които казиното има срещу себе си в момента и повечето от тях са свързани с абсолютно същия проблем като вашия . Както и да е, казиното каза ли ви защо тегленето отнема толкова време?

Мисля обаче, че 5 седмици, за да изтеглите парите си, са достатъчни и бих ви препоръчал даподадете жалба тук на този линк. Нашият екип ще се опита да ви помогне. Ако подадете такъв или научите нещо ново, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Съгласен съм, че не са платили на никого през месеца. Какво можем да направим? Моля, намалете поне точките им повече.

Автоматичен превод:
kaijoke
преди 11 месеца

Е, видях, че имате подадена жалба за казино и в крайна сметка сте изиграли парите си, което е жалко. Винаги е най-добре да изчакате жалбата да бъде разрешена според мен.

Що се отнася до намаляването на индекса за безопасност, това ще се случи, ако казиното не отговори на другите оплаквания срещу него и не се опита да ги разреши.

Както и да е, съжалявам, че сте преминали през такава неприятна ситуация и се надявам, че няма да се натъкнете на друга в бъдеще. 😥

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте всички,

Виждам, че много хора имат проблеми с това казино, в момента аз самият изпитвам някои. Можете ли да ми кажете как разбрахте, че имат фалшива книжка? Аз също имам съмнения, като се има предвид, че компанията им е базирана в UK, не виждам как могат да имат лиценз в Кюрасао, защото ако не се лъжа трябва да сте базирани там, за да можете да отворите бизнес. .. Благодаря ви предварително за отговора.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Поисках този лиценз от info@gaming-curacao.com . Те отговориха:


"Уважаеми господине,


Това е измамен уебсайт, използващ фалшив печат"


Те все още казват, че имат същия проблем с натрупаните плащания. Но те все още отговарят и чатът все още е достъпен. Също така премиум доставчиците на игри работят все още. Може би все още има надежда? Проблемът с плащането сега се отнема около 7 седмици.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Харесвам надеждата... вече почти я няма, но малко повече надежда е положително.

Сега чакам парите си 7 седмици. Виждам, че ново казино wagerinox има същите неща като казино houseofspins. Същата мила в чата и също не плаща.

Как е възможно да отварят нови казина

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Наистина съм раздразнен, започнах да играя в това казино след добра оценка на AskGamblers, само за да разбера, че казиното не е лицензирано, краде от играчи, не плаща... Над 400 евро депозити! Какво мога да направя? Това е позор...

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не мога да подам жалба в AskGamblers, защото идвам от Холандия. Те също са мошеници

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Защо не можете да публикувате жалба от Холандия? Аз съм от Франция, която също е част от изключените територии, и имам текуща жалба срещу HouseOfSpins, която е приета.

И да, съгласен съм с теб, започвам да си мисля, че AskGamblers изобщо не е на страната на играчите...

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ако има wagerinox също е "mila" и не плаща това е много ужас. Това вече е петото ново казино, което не плаща. Не е за вярване, че това е възможно 2023 година, скоро 2024!

Автоматичен превод:
1 2...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини