преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Houseofspins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това е измамно казино НИКОГА НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ ТАМ
This is a scam casino NEVER DEPOSIT THERE
Искате ли да предоставите на общността по-сложно обяснение, моля? Следейки скорошната си жалба, депозирахте €20 в Ethereum. Парите не са стигнали до сметката ви в казиното, нали?
Моля, колко време чакахте, преди да подадете жалбата? На мен ми изглеждат няколко часа.
Има ли шанс проблемът да е решен междувременно?
Е, ако не, предлагам да отговорите на Кристина чрез жалбата . 👈
Благодаря ти.
Care to provide the community with a more complex explanation, please? Keeping an eye on your recent complaint, you deposited €20 in Ethereum. Money has not made it to your casino account, right?
How long have you waited before you submitted the complaint, please? To me, it seems like a few hours.
Any chance the issue has been resolved in the meantime?
Well, if not, I suggest you answer Kristina through the complaint. 👈
Thank you.
Опитвах много пъти да се свържа с казиното, което каза, че скоро ще влезе в сметката, след като депозитите се регистрират.. то е напълно професионално, тъй като има крипто казино и Eth депозитите няма да отнемат толкова много дни!!
I have try many time to contact the casino thay says it will come in account soon once the deposits is registerd.. its tottaly uprofesjonelt thay have crypto casino end Eth deposits will not take so many days !!
Така че депозитът все още не е пристигнал в сметката на играча, нали? Мисля, че седмицата става много и затова е добре, че имаш оплакване . Все пак би било добре следващия път да попълните информацията по-рано, за да не се проточи твърде дълго вашият случай.
Явно обаче ще трябва да почакаме, въпреки че ми е ясно, че това явно не е приятно и това, което бихте искали да чуете. Опитахте ли също да се свържете с доставчика на плащания, за да видите дали има някакъв проблем от тяхна страна?
So the deposit still hasn't arrived to the player's account, yes ? I think that a week is getting to be quite a lot and that's why it's good that you have a complaint. However, it would be good if next time you fill in the information sooner so that your case doesn't drag on for too long.
However, it looks like we will have to wait, even though it is clear to me that this is obviously not pleasant and what you would like to hear. Have you also tried contacting the payment provider to see if there is any problem on their side?
Имам същото съобщение, което ще кредитираме, след като се покаже в системата.
Така че съм сигурен, че депозитът е загубен сега.
I have the same message we will credited it once shows in the system.
So I am sure the deposit is lost now..
Не мисля, че все още има нужда да бъдем негативни. Имате оплакване към нас и Кристина ще се опита да ви помогне с каквото може и се надяваме, че в крайна сметка ще бъде решено гладко. Все пак депозирали ли сте някога в това казино в миналото?
I don't think there's any need to be negative yet. You have a complaint with us and Kristina will try to help you as much as she can and hopefully it will be resolved smoothly in the end. However, have you ever deposited at this casino in the past ?
Това е жалко.
Е, бих казал, че засега трябва да се съсредоточите върху предоставянето на информацията, която ви беше поискана. Чувствайте се свободни да използвате тази връзка , за да го направите. След като Кристина бъде напълно актуализирана, нещата ще тръгнат напред. Но засега информацията е от съществено значение. 🙏
Благодаря ти.
That's unfortunate.
Well, I'd say for now you should focus on providing the information you were asked for. Feel free to use this link to do so. Once Kristina is fully updated, things will move forward. But for now, information is essential. 🙏
Thank you.
Казино Houseofspins е измамно казино.
Моите тегления чакат вече 5 седмици. Чатът не може да ми помогне en с имейл получавате само едно и също съобщение, че плащанията са забавени.
Не играйте тук, никога повече няма да видите парите си.
Houseofspins casino is a scam casino.
My withdrawls are pending now already 5 weeks. Chat cant help me en with email you only get the same message that the payments are delayed.
Dont play here you will never see your money again.
Здравейте, разгледах това казино и видях, че има доста нисък индекс на безопасност . Разгледах също оплакванията, които казиното има срещу себе си в момента и повечето от тях са свързани с абсолютно същия проблем като вашия . Както и да е, казиното каза ли ви защо тегленето отнема толкова време?
Мисля обаче, че 5 седмици, за да изтеглите парите си, са достатъчни и бих ви препоръчал даподадете жалба тук на този линк. Нашият екип ще се опита да ви помогне. Ако подадете такъв или научите нещо ново, уведомете ни.
Hello, I looked at this casino and I see that it has a pretty low safety index. I have also looked at the complaints the casino has against itself at the moment and most of them are related to exactly the same problem as yours. Anyway, did the casino tell you why your withdrawal is taking so long ?
However, I think that 5 weeks to withdraw your money is enough and I would recommend you to file a complaint here on this link. Our team will try to help you. If you file one or learn anything new, let us know.
Е, видях, че имате подадена жалба за казино и в крайна сметка сте изиграли парите си, което е жалко. Винаги е най-добре да изчакате жалбата да бъде разрешена според мен.
Що се отнася до намаляването на индекса за безопасност, това ще се случи, ако казиното не отговори на другите оплаквания срещу него и не се опита да ги разреши.
Както и да е, съжалявам, че сте преминали през такава неприятна ситуация и се надявам, че няма да се натъкнете на друга в бъдеще. 😥
Well, I saw that you had a casino complaint filed and you ended up playing your money away, which is a shame. It's always best to wait for the complaint to be resolved in my opinion.
As for the safety index being lowered, this will happen if the casino does not respond to the other complaints against it and try to resolve them.
Anyway, I'm sorry you went through such an unpleasant situation and I hope you won't encounter another one in the future. 😥
Здравейте всички,
Виждам, че много хора имат проблеми с това казино, в момента аз самият изпитвам някои. Можете ли да ми кажете как разбрахте, че имат фалшива книжка? Аз също имам съмнения, като се има предвид, че компанията им е базирана в UK, не виждам как могат да имат лиценз в Кюрасао, защото ако не се лъжа трябва да сте базирани там, за да можете да отворите бизнес. .. Благодаря ви предварително за отговора.
Hello everyone,
I see that a lot of people are having problems with this casino, I'm currently experiencing some myself. Can you tell me how you came to see that they had a fake license? I also have a doubt, given that their company is based in the UK I don't see how they can have a license in Curaçao, because if I'm not mistaken you have to be based there to be able to open a business... Thank you in advance for your reply.
Поисках този лиценз от info@gaming-curacao.com . Те отговориха:
"Уважаеми господине,
Това е измамен уебсайт, използващ фалшив печат"
Те все още казват, че имат същия проблем с натрупаните плащания. Но те все още отговарят и чатът все още е достъпен. Също така премиум доставчиците на игри работят все още. Може би все още има надежда? Проблемът с плащането сега се отнема около 7 седмици.
I asked this license from info@gaming-curacao.com. They answered:
"Dear Sir,
This is a rogue website using a false seal"
They still say that they have same backlog problem in payments. But they answering still and chat is available still. Also premium gaming providers works still. There is still maybe some hope? The payment problem is now taken about 7 weeks.
Харесвам надеждата... вече почти я няма, но малко повече надежда е положително.
Сега чакам парите си 7 седмици. Виждам, че ново казино wagerinox има същите неща като казино houseofspins. Същата мила в чата и също не плаща.
Как е възможно да отварят нови казина
I like hope....its almost gone now but a little hope more is positive.
I am waiting now 7 weeks on my money. I see that a new casino wagerinox has the same things as houseofspins casino. Same mila in the chat and also dont pay.
How is it possiblie they can open new casinos
Наистина съм раздразнен, започнах да играя в това казино след добра оценка на AskGamblers, само за да разбера, че казиното не е лицензирано, краде от играчи, не плаща... Над 400 евро депозити! Какво мога да направя? Това е позор...
I'm really annoyed, I started playing at this casino after a good rating on AskGamblers, only to find out that the casino is not licensed, steals from players, doesn't pay... Over 400 euros in deposits! What can I do? It's a disgrace...
Защо не можете да публикувате жалба от Холандия? Аз съм от Франция, която също е част от изключените територии, и имам текуща жалба срещу HouseOfSpins, която е приета.
И да, съгласен съм с теб, започвам да си мисля, че AskGamblers изобщо не е на страната на играчите...
Why can't you post a complaint from the Netherlands? I'm from France, which is also part of the excluded territories, and I have an ongoing complaint against HouseOfSpins that has been accepted.
And yes, I agree with you, I'm beginning to think that AskGamblers isn't on the players' side at all...
Ако има wagerinox също е "mila" и не плаща това е много ужас. Това вече е петото ново казино, което не плаща. Не е за вярване, че това е възможно 2023 година, скоро 2024!
If there wagerinox is also 'mila' and doesnt pay this is very very horror. That is now fifth new casino who does not pay. Unbeliavable that this is possible year 2023, soon 2024!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.