НачалоФорумКазинаHouseofspins Casino - обща дискусия

Houseofspins Casino - обща дискусия (страница 9)

 от Butt777
|
32 992 преглеждания 190 отговора |
|
1...8 9 10

Последна актуализация 16-01-2024


здравей

Благодарим ви за разбирането, докато навигираме през голям брой плащания. Вашето плащане има значение за нас и ние сме посветени да се справим със забавянето възможно най-бързо.


С Най-Добри Пожелания

Houseofspins

Автоматичен превод:
Rmx314

Знам, че е гадно, но страхувам се, че никой не може да подложи на натиск казино, което доброволно използва фалшив лиценз.

Играйте своята роля и се опитайте да се свържете с някои адвокати, за да получите пълна представа за това как работи този бизнес. Да, това е тъжен свят.

И също така, причината, поради която се опитваме да държим играчите информирани или да започнем някои по-безопасни навици, като първо да проучим сайта, да се консултираме с форуми и потребителски отзиви и да се съобразяваме с обществени оплаквания.

Що се отнася до оплакванията, можете поне да предупредите другите, ако подадете и вашите собствени. Все пак е само идея. Съжалявам!


Автоматичен превод:

Последна актуализация 16-01-2024


здравей

Благодарим ви за разбирането, докато навигираме през голям брой плащания. Вашето плащане има значение за нас и ние сме посветени да се справим със забавянето възможно най-бързо.


С Най-Добри Пожелания

Houseofspins

Автоматичен превод:

Може би още не е краят... 🤞🤞

Автоматичен превод:

Това е най-голямото измамно казино, което някога съм виждал и съм играл в над 100 онлайн казина и те са първите, които отказват плащане на своите клиенти.

Те не заслужават повече от 0.1 в оценка!

Автоматичен превод:

Заслужава си да се опита?


https://www.sfo.gov.uk/contact-us/reporting-serious-fraud-bribery-corruption/


Автоматичен превод:

Това е най-голямото измамно казино, което някога съм виждал и съм играл в над 100 онлайн казина и те са първите, които отказват плащане на своите клиенти.

Те не заслужават повече от 0.1 в оценка!

Автоматичен превод:

Ако имате личен опит с тях, предлагам да се оплачете.

Знаете ли възможния изход?

„Ако жалбата е основателна и казиното е направило нещо нечестно, идеалният сценарий е ние да разрешим жалбата по ваш вкус. В този случай жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „разрешена".

Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация. Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."

Заслужава си времето, бих казал. Какво имаш предвид?

Автоматичен превод:

Някой да си е получил парите?

Автоматичен превод:
G1994

Предлагам да попитате играчите, като използвате бутона за отговор или прегледате потребителските отзиви. Въпреки че не изглежда много оптимистично,. Дано не играеш там...

Автоматичен превод:

Без пари и без ясни отговори от чата.

Те само говорят, че скоро ще има плащания.

Сигурен!!!!!

Автоматичен превод:

Няма пари и ми затвориха сметката. Навън съм.

Автоматичен превод:
Rmx314

Много бих искал да препоръчам оплакване, но вероятно ще завърши като всички предишни с други играчи. Можете да ги видите тук . 🙁

Единственото положително нещо в цялото това нещо би било, че казиното ще получи черни точки и индексът му за безопасност ще падне, ако не го разреши.

Мислиш ли, че това е причината да го направиш?

Автоматичен превод:

file file

Автоматичен превод:

Ха това е страхотно!

Получих точно същата актуализация на акаунта като вас на точната дата и час.

Това са глупости

Автоматичен превод:

Попитах за това и те казаха


'' Доколкото виждам, системата е прегледала още веднъж вашите изплащания на тази дата.

Дълбоко се извиняваме за непредвиденото забавяне на обработката. Поели сме ангажимент да се справим експедитивно с изоставането. Ще изпратя вашето изплащане и имейл незабавно до финансовия отдел.

С Най-Добри Пожелания

Houseofspins ''

Автоматичен превод:

Ха това е страхотно!

Получих точно същата актуализация на акаунта като вас на точната дата и час.

Това са глупости

Автоматичен превод:

Така че защо не подадете жалбата? Чакахте твърде дълго, така че нека се отпуснем безплатно.

Автоматичен превод:
G1994

Същият отговор и за вас. Бих дал шанс на жалбата. Въпреки че разбирам, че това не е смешна процедура.

Автоматичен превод:

Те са аз... и възможно ли е да не могат да бъдат премахнати от обращение? Вместо да им позволим да мамят хората??

Автоматичен превод:

Те са аз... и възможно ли е да не могат да бъдат премахнати от обращение? Вместо да им позволим да мамят хората??

Автоматичен превод:

Здравей. Наистина съжалявам за ситуацията, в която се намирате. Тъй като видях жалбата ви, където за съжаление нямаше отговор от казиното, мога да разбера разочарованието ви. Истината е, че не можем да „премахнем" никое казино от „циркулация", както попитахте и затова винаги се опитваме по някакъв начин да предупредим хората, бих казал с нашите прегледи на онлайн казина, като показваме на нашия сайт индекса за безопасност (SI ) на всяко казино в нашата база данни. Ако погледнете SI на House of Spins Casino 👈, не изглежда много обещаващо, бих казал 🤔. Бих искал да ви препоръчам нашето красиво ръководство 👈, което може да ви помогне да бъдете малко по-предпазливи, когато става въпрос за избор на онлайн казино, в което да играете, и да видите разликата между казината.

„Искаме онлайн хазартът да бъде справедлив за всички. Смятаме, че за справедливостта трябва да се грижат най-вече казината; обаче, играчите също трябва да обръщат внимание на това, което правят, за да не го правят (съзнателно или несъзнателно) нещо, което може да застраши сметката им в казиното и/или парите в нея.

Основната идея зад този кодекс е да опише определен набор от правила и най-добри практики, които, ако се следват и от двете страни, ще доведат до свят на онлайн хазарта с много малко търкания между казина и играчи, по-малък брой оплаквания на играчи и, като цяло по-сигурна среда за всички."

Ако имате някакви въпроси или се нуждаете от някакъв вид помощ в този свят на онлайн казина, ние винаги сме тук, за да помогнем 🙋‍♀️.

Автоматичен превод:

Благодаря ви много за отговора Роми......Виждам, че много от нас са били измамени...

Толкова много гняв...това е всичко, което остава

Автоматичен превод:
Stefy0

Да, спомням си доста играчи, с които съм говорил в това казино и изглежда, че това казино далеч не е добър избор. Съчувствам ви, но единственото нещо, което остава в този случай е, че в бъдеще със сигурност би било добра идея да направите някои проучвания на казиното и можете например да разгледате потребителски отзиви или оплаквания на играчи, които отразяват играчите ' преживявания.

Съжалявам, че не успяхте да получите парите си, но твърдо вярвам, че бъдещите ви преживявания ще се подобряват.

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини