НачалоФорумКазинаHouseofspins Casino - обща дискусия

Houseofspins Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Butt777
|
33 445 преглеждания 190 отговора |
|
1...3 4 5...10

Благодаря ти Джаро!


Знаем ли дали някой наистина е получил печалбата си?


Автоматичен превод:

Досега никой от играчите не се е свързал с нас за това и оплакванията все още не са затворени от текущите, така че все още чакаме.

За някои от тях обаче казиното дори не отговори и случаите бяха приключени, а казиното получи черни точки .

Автоматичен превод:

Здравей Джаро

това е същото, което всички останали са получили от тяхната поддръжка за чат, което е „назад", което е BS поради факта, че е малко казино и не трябва да страда от изоставане.

Възможно е трета страна да обработва техните плащания и те наистина имат неизпълнени задължения. Но не вярвам.

Автоматичен превод:

Разбирам и е възможно това да е така, но освен ако няма доказателства, това са само спекулации.

Казиното дори не отговаря на оплаквания, което е доста обезпокоително и нямам добро предчувствие за това. Можеш сам да започнеш, но както вървят нещата сега, не знам как ще стане твоя.

Ако имате нещо ново бихте ли ме уведомили? Ще чакам.

Автоматичен превод:

Току-що ми отговориха на съобщение, изпратено до houseofspins. Разбира се, същият лост, но в дъното не беше хаусофспин, а вагеринокс.

Същото измамно казино

Автоматичен превод:

Току-що ги анулираха след 8 седмици чакане на моите тегления без причина.


Автоматичен превод:
Baloe79

Какъв имейл адрес използвате, за да се свържете с тях?

Автоматичен превод:
Rmx314

Здравейте, това е нашата надежда. Собственикът наистина е регистриран в Обединеното кралство според техния уебсайт:


Cariocca Business Park, 2 Sawley Road, Манчестър, Англия.


Попитах по имейл от този бизнес парк има ли офис/компания на име Voucherwave Limited. Да видим дали ще получа отговор. Ако Voucherwave Limited наистина е регистриран в Обединеното кралство, тогава наистина има надежда заради тези наказателни неща.

Автоматичен превод:

След като направих отново моето теглене. Бях излязъл и сега вече не мога да вляза. Акаунтът не е активен, пише

Автоматичен превод:
Rmx314

С upport@houseofspins.com

Автоматичен превод:

Ако ни платят, това ще бъде огромен успех!

Автоматичен превод:

Най-накрая кредитираха липсващия ми депозит в акаунта ми на играч, току-що. Предупредих ги обаче, че историята не е приключила за мен и че в зависимост от присъдата на UKGC ще търся пълно възстановяване на депозитите си за измама.


Искрено се надявам, че вашите тегления ще бъдат изплатени, по това време на годината всяка стотинка е от значение.

Автоматичен превод:

Току-що ми отговориха на съобщение, изпратено до houseofspins. Разбира се, същият лост, но в дъното не беше хаусофспин, а вагеринокс.

Същото измамно казино

Автоматичен превод:

Казиното каза ли ви също защо са анулирали тегленето ви? Какво са ти написали в имейла?

Автоматичен превод:

Най-накрая кредитираха липсващия ми депозит в акаунта ми на играч, току-що. Предупредих ги обаче, че историята не е приключила за мен и че в зависимост от присъдата на UKGC ще търся пълно възстановяване на депозитите си за измама.


Искрено се надявам, че вашите тегления ще бъдат изплатени, по това време на годината всяка стотинка е от значение.

Автоматичен превод:

Радвам се да видя поне малък успех с това казино. Но що се отнася до UKGC и присъдата, бихте ли ни казали какво е решението? Много се интересувам от това, защото много играчи имат проблеми и мисля, че това ще ги засегне също.

Успех и дано всичко се реши справедливо. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro

Да, разбира се, ще ви държа в течение!

Автоматичен превод:

Мисля, че ми затвориха акаунта...

Странно, вече не мога да вляза.

Изпратих им много имейли, че си искам парите. quess ме хванаха.

Автоматичен превод:

Забавното е, че те отговарят незабавно с копиране и поставяне на текст, след като ги попитате за вашето теглене.

Не знам на какво да вярвам за това, може би се борят финансово и това е единственият им отговор в момента.

Автоматичен превод:

Мисля, че ми затвориха акаунта...

Странно, вече не мога да вляза.

Изпратих им много имейли, че си искам парите. quess ме хванаха.

Автоматичен превод:

Така че не е хубаво от казиното, бих казал и определено без да посочвам причина. Разбираемо е, че играч, който е чакал парите си от доста дълго време, иска да знае какво се случва.

Разгледах обаче и вашата жалба и казиното не е отговорило дълго време и има само няколко дни, преди жалбата да бъде затворена и казиното да получи черни точки. Жалко, че все още не са се опитали да решат проблема и се страхувам, че ще го направят в оставащото време.

Автоматичен превод:

Може ли някой да проучи собственика? Имам чувството, че този техен адрес: Cariocca Business Park, 2 Sawley Road, Манчестър, Англия е фалшив (също). Дали някой живее в Обединеното кралство? Трябва да се направи някакъв полицейски доклад. (Между другото имам заявка за теглене в spintornado (не тук) - същият собственик)

Автоматичен превод:

Смешно е, че получавам един и същ отговор всеки път и чатът „mila" не помага. Също така е странно, че мила ВИНАГИ отговаря. 10 дни за малко теглене е смешно! Аз също ги конфронтирах относно нашата дискусия и те буквално я ИГНОРИРАХА.

Автоматичен превод:

Нека направим каквото можем, за да си върнем парите. Но това изглежда като най-мръсното казино, което някога съм изпитвал!

Ще се радвам, ако някой от нас получи пари!

Автоматичен превод:

Аз чакам 10 дни за 200 евро, така че не толкова дълго и не толкова много, но други чакат повече от хиляди. Какво можем да направим????

Автоматичен превод:
1...3 4 5...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини