Досега никой от играчите не се е свързал с нас за това и оплакванията все още не са затворени от текущите, така че все още чакаме.
За някои от тях обаче казиното дори не отговори и случаите бяха приключени, а казиното получи черни точки .
So far none of the players have contacted us about it and the complaints are not yet closed from the current ones so we are still waiting.
However, for some of them the casino did not even respond and the cases were closed and the casino got black points.
Здравей Джаро
това е същото, което всички останали са получили от тяхната поддръжка за чат, което е „назад", което е BS поради факта, че е малко казино и не трябва да страда от изоставане.
Възможно е трета страна да обработва техните плащания и те наистина имат неизпълнени задължения. Но не вярвам.
Hi Jaro
its the same as everyone else has got from their chat support which is "backlog" which is BS due to the fact that its a small casino and should not suffer from any backlog.
It could be that there is a third party handling their payments and that they indeed have a backlog. But I dont believe so.
Разбирам и е възможно това да е така, но освен ако няма доказателства, това са само спекулации.
Казиното дори не отговаря на оплаквания, което е доста обезпокоително и нямам добро предчувствие за това. Можеш сам да започнеш, но както вървят нещата сега, не знам как ще стане твоя.
Ако имате нещо ново бихте ли ме уведомили? Ще чакам.
I understand and it is possible that this is the case, but unless there is evidence, it is just speculation.
The casino doesn't even respond to complaints, which is quite disturbing and I don't have a good feeling about it. You can start one yourself, but the way things are going now, I don't know how yours will turn out.
If you have something new would you let me know ? I'll be waiting.
Току-що ми отговориха на съобщение, изпратено до houseofspins. Разбира се, същият лост, но в дъното не беше хаусофспин, а вагеринокс.
Същото измамно казино
They just repleyed me a message send to houseofspins. Same awnser ofcourse but in the bottom was not houseofspins but wagerinox.
Same scam casino
Какъв имейл адрес използвате, за да се свържете с тях?
What e-mail address do you use to reach them?
Здравейте, това е нашата надежда. Собственикът наистина е регистриран в Обединеното кралство според техния уебсайт:
Cariocca Business Park, 2 Sawley Road, Манчестър, Англия.
Попитах по имейл от този бизнес парк има ли офис/компания на име Voucherwave Limited. Да видим дали ще получа отговор. Ако Voucherwave Limited наистина е регистриран в Обединеното кралство, тогава наистина има надежда заради тези наказателни неща.
Hi, this is our hope. Owner is indeed registered in UK according their website:
Cariocca Business Park, 2 Sawley Road, Manchester, England.
I asked by email from this business park is there office/company named Voucherwave Limited. Letsee if I get answer. If Voucherwave Limited is really registered in UK then there is indeed hope because of that penalty things.
Най-накрая кредитираха липсващия ми депозит в акаунта ми на играч, току-що. Предупредих ги обаче, че историята не е приключила за мен и че в зависимост от присъдата на UKGC ще търся пълно възстановяване на депозитите си за измама.
Искрено се надявам, че вашите тегления ще бъдат изплатени, по това време на годината всяка стотинка е от значение.
They finally credited my missing deposit to my player account, just now. I warned them, however, that the story wasn't over for me, and that depending on the UKGC's verdict, I would be seeking a full refund of my deposits, for scamming.
I sincerely hope that your withdrawals will be paid, at this time of year, every penny counts.
Току-що ми отговориха на съобщение, изпратено до houseofspins. Разбира се, същият лост, но в дъното не беше хаусофспин, а вагеринокс.
Същото измамно казино
They just repleyed me a message send to houseofspins. Same awnser ofcourse but in the bottom was not houseofspins but wagerinox.
Same scam casino
Най-накрая кредитираха липсващия ми депозит в акаунта ми на играч, току-що. Предупредих ги обаче, че историята не е приключила за мен и че в зависимост от присъдата на UKGC ще търся пълно възстановяване на депозитите си за измама.
Искрено се надявам, че вашите тегления ще бъдат изплатени, по това време на годината всяка стотинка е от значение.
They finally credited my missing deposit to my player account, just now. I warned them, however, that the story wasn't over for me, and that depending on the UKGC's verdict, I would be seeking a full refund of my deposits, for scamming.
I sincerely hope that your withdrawals will be paid, at this time of year, every penny counts.
Радвам се да видя поне малък успех с това казино. Но що се отнася до UKGC и присъдата, бихте ли ни казали какво е решението? Много се интересувам от това, защото много играчи имат проблеми и мисля, че това ще ги засегне също.
Успех и дано всичко се реши справедливо. ☘️
I'm glad to see at least some small success with this casino. But as for the UKGC and the verdict, could you let us know what the decision was ? I'm quite interested in this because a lot of players have problems and I think it will concern them as well.
Good luck and may everything be resolved fairly. ☘️
Мисля, че ми затвориха акаунта...
Странно, вече не мога да вляза.
Изпратих им много имейли, че си искам парите. quess ме хванаха.
I think they closed my account....
Weird ik can not log in anymore.
I Sent them many emails that i want my money. quess they got stick of me.
Забавното е, че те отговарят незабавно с копиране и поставяне на текст, след като ги попитате за вашето теглене.
Не знам на какво да вярвам за това, може би се борят финансово и това е единственият им отговор в момента.
The funny funny thing is that they reply in an instant with a copy paste text once you ask them about your cashout.
I dont know what to believe about that, mayby they are struggling financially and thats their only reply right now.
Така че не е хубаво от казиното, бих казал и определено без да посочвам причина. Разбираемо е, че играч, който е чакал парите си от доста дълго време, иска да знае какво се случва.
Разгледах обаче и вашата жалба и казиното не е отговорило дълго време и има само няколко дни, преди жалбата да бъде затворена и казиното да получи черни точки. Жалко, че все още не са се опитали да решат проблема и се страхувам, че ще го направят в оставащото време.
So it's not nice of the casino I would say and definitely without giving a reason. It is understandable that a player who has been waiting for his money for quite a long time wants to know what is going on.
However, I also looked at your complaint and the casino has not replied for a long time and has only a few days before the complaint will be closed and the casino will receive black points. It's a pity that they haven't tried to solve the issue yet and I'm afraid they will do so in the remaining time.
Може ли някой да проучи собственика? Имам чувството, че този техен адрес: Cariocca Business Park, 2 Sawley Road, Манчестър, Англия е фалшив (също). Дали някой живее в Обединеното кралство? Трябва да се направи някакъв полицейски доклад. (Между другото имам заявка за теглене в spintornado (не тук) - същият собственик)
Can someone research the owner? I have feeling that this their address: Cariocca Business Park, 2 Sawley Road, Manchester, England is fake (too). Does someone living in the UK? There should be done some kind of police report. (Btw i have withdrawal request in spintornado (not here) - same owner)
Смешно е, че получавам един и същ отговор всеки път и чатът „mila" не помага. Също така е странно, че мила ВИНАГИ отговаря. 10 дни за малко теглене е смешно! Аз също ги конфронтирах относно нашата дискусия и те буквално я ИГНОРИРАХА.
It's f ridicilous i got the same answer everytime and the chat 'mila' does not help. Its also strange that mila ALWAYS answers. 10 days for a small withdraw is f ridicilous! I also confront them about our discussion and they litterly IGNORED it.
Нека направим каквото можем, за да си върнем парите. Но това изглежда като най-мръсното казино, което някога съм изпитвал!
Ще се радвам, ако някой от нас получи пари!
Lets do what we can to get our money back. But this seems like the most dirty casino I have ever experienced!
I will be happy if just any of us gets paid!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.