Слотовете за еволюция не работят, получавате това съобщение:
Грешка: Ами сега! Нещо се обърка!.
Попитах защо и те казаха:
ние не използваме данните за местоположението на играча, като техния IP или държава. някои доставчици на игри са поставили в черния списък определени държави, в този случай вашата страна не е разрешена за тази игра и за съжаление не можем да направим нищо по въпроса. има различни начини за промяна на местоположението
номер на издаване 1703171748842
И когато поисках лиценза им, казаха това?
В нашето казино ние даваме приоритет на прозрачността и доверието. Въпреки че сме лицензирано казино, може да забележите, че не показваме лиценза си на видно място на нашия уебсайт. Това решение не се дължи на липса на съответствие, а по-скоро на стратегически избор за рационализиране на нашето потребителско изживяване и поддържане на чист интерфейс без излишни неща.
Бъдете сигурни, нашият ангажимент да спазваме всички законови разпоредби е непоколебим. Ние работим в тясно сътрудничество с мрежа от доверени партньори, които стриктно проверяват съответствието ни с изискванията за лицензиране. Тези партньори извършват задълбочени проверки на миналото и непрекъснато оценяват нашите операции, за да гарантират, че работим с най-голяма почтеност.
Като не показваме на видно място нашия лиценз, ние се стремим да създадем по-удобна за потребителите среда за нашите играчи, като избягваме ненужното разсейване. По този начин можете да се съсредоточите върху тръпката от игрите и вълнението от изживяването в казиното, знаейки, че сме предприели всички необходими стъпки, за да работим в рамките на закона.
Вашето спокойствие и приятно игрово изживяване са от първостепенно значение за нас и ние се ангажираме да поддържаме най-високите стандарти.
Може би греша и тегленето ми ще бъде изплатено скоро, но изглежда много, много странно!
The evolution slots don't work you got this message :
Error: Oops! Something went wrong!.
I asked why and they said:
we don't use the data of the player's location, such as their IP or country. certain game providers have blacklisted specific countries in this case your country is not allowed for this game and unfortunately we can't do anything about it . there are different ways to change the location
issue number 1703171748842
And when i asked for their license they said this?
A t our casino, we prioritize transparency and trust. While we are a licensed casino, you might notice that we don't display our license prominently on our website. This decision is not due to a lack of compliance but rather a strategic choice to streamline our user experience and maintain a clean, clutter-free interface.
Rest assured, our commitment to following all legal regulations is unwavering. We work closely with a network of trusted partners who rigorously verify our compliance with licensing requirements. These partners conduct thorough background checks and continuously assess our operations to ensure that we operate with the utmost integrity.
By not prominently displaying our license, we aim to create a more user-friendly environment for our players, avoiding unnecessary distractions. This way, you can focus on the thrill of the games and the excitement of the casino experience, knowing that we have taken all necessary steps to operate within the bounds of the law.
Your peace of mind and enjoyable gaming experience are of the utmost importance to us, and we are committed to maintaining the highest standards.
Maybe im wrong and my withdraw will be paid soon but it looks very very strange!
Автоматичен превод: