ФорумКазинаHouseofspins Casino - обща дискусия

Houseofspins Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Butt777
|
24510 преглеждания 190 отговора |
|
12 3 4...10
преди 11 месеца

И най-нагласеното е, че винаги можете първо да депозирате и след това проверката и след това не плащат. Така че много хора не получават парите, но казиното получава вашите лични неща..

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

И има много логично обяснение за частта, в която сравнявате депозитите с тегленията.

Това не е добра логика, защото депозитите нямат нищо общо с тегленията и свързаните с тях чекове.

Макар и само защото няма процедура, която трябва да следвате, за да депозирате успешно в казиното, нали?

Освен това, за да бъде одобрено тегленето и след това изпълнено, обикновено трябва да преминете поне:

  • проверката на KYC
  • вътрешен акаунт, история на игрите и проверка на историята на плащанията

Виждате ли разликата?

Както и да е, какво мислите, че казината правят с вашите „лични неща"? Ако наистина сте загрижени за това, играйте само в крипто казина.

Съществуват обаче и други възможни рискове.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Нямаше проблем с моята банка, парите напуснаха сметката ми и нямаше проблеми.

Да, но все пак смятам, че е много жалко, че като направи това, AskGamblers може да бъде обвинен в съучастие в измама, като им даде толкова добра реклама...

Свързах се с Комисията по хазарта в Обединеното кралство, като им казах за проблема и помолих за контакт с правителството. Веднага щом се чуя с тях, ще ви уведомя.


Мислите ли, че има други решения?


Наистина го мразя.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Със сигурност бих се свързал с вашия банков доставчик, за да разбера дали тези средства са били таксувани от казиното. Можете ли да опитате това, моля? Освен това тази транзакция посочена ли е като „завършена" във вашето извлечение?

Просто моля да се отърва от най-често срещаните проблеми.🤔

Автоматичен превод:
Baloe79
преди 11 месеца

Честно казано, така е. Само си представете, че можете да си купите "готово за работа" казино; почти всичко, което трябва да направите, е да свържете работеща банкова сметка, за да започнете да събирате депозити.

И това конкретно е една от основните причини, поради които се стремим да прегледаме възможно най-много казина, които можем да намерим. В наши дни липсата на информация може да бъде скъпа грешка. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Трябва да призная, че не предпочитам да обсъждам проблеми, свързани с моите хазартни дейности, с моя банкер. Това е много чувствителна тема във Франция и не знам как ще реагират. Но да, транзакцията изглежда завършена и аз я направих като незабавен превод, услуга, таксувана от моята банка 1 евро, но преводът беше направен в рамките на секунда. Така че парите са получени от казиното, 200% съм сигурен в това...

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Слотовете за еволюция не работят, получавате това съобщение:

Грешка: Ами сега! Нещо се обърка!.

Попитах защо и те казаха:

ние не използваме данните за местоположението на играча, като техния IP или държава. някои доставчици на игри са поставили в черния списък определени държави, в този случай вашата страна не е разрешена за тази игра и за съжаление не можем да направим нищо по въпроса. има различни начини за промяна на местоположението

номер на издаване 1703171748842

И когато поисках лиценза им, казаха това?

В нашето казино ние даваме приоритет на прозрачността и доверието. Въпреки че сме лицензирано казино, може да забележите, че не показваме лиценза си на видно място на нашия уебсайт. Това решение не се дължи на липса на съответствие, а по-скоро на стратегически избор за рационализиране на нашето потребителско изживяване и поддържане на чист интерфейс без излишни неща.

Бъдете сигурни, нашият ангажимент да спазваме всички законови разпоредби е непоколебим. Ние работим в тясно сътрудничество с мрежа от доверени партньори, които стриктно проверяват съответствието ни с изискванията за лицензиране. Тези партньори извършват задълбочени проверки на миналото и непрекъснато оценяват нашите операции, за да гарантират, че работим с най-голяма почтеност.

Като не показваме на видно място нашия лиценз, ние се стремим да създадем по-удобна за потребителите среда за нашите играчи, като избягваме ненужното разсейване. По този начин можете да се съсредоточите върху тръпката от игрите и вълнението от изживяването в казиното, знаейки, че сме предприели всички необходими стъпки, за да работим в рамките на закона.

Вашето спокойствие и приятно игрово изживяване са от първостепенно значение за нас и ние се ангажираме да поддържаме най-високите стандарти.


Може би греша и тегленето ми ще бъде изплатено скоро, но изглежда много, много странно!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Трябва да призная, че не предпочитам да обсъждам проблеми, свързани с моите хазартни дейности, с моя банкер. Това е много чувствителна тема във Франция и не знам как ще реагират. Но да, транзакцията изглежда завършена и аз я направих като незабавен превод, услуга, таксувана от моята банка 1 евро, но преводът беше направен в рамките на секунда. Така че парите са получени от казиното, 200% съм сигурен в това...

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разбирам, че не искате да имате работа с банката, въпреки че това би било най-лесният начин да разберете дали всичко е наред от тяхна страна. Виждам, че транзакцията е завършена и все още нямате парите.

Както и да е, можете ли да ни кажете какво е отписала комисията, когато получите отговор?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Слотовете за еволюция не работят, получавате това съобщение:

Грешка: Ами сега! Нещо се обърка!.

Попитах защо и те казаха:

ние не използваме данните за местоположението на играча, като техния IP или държава. някои доставчици на игри са поставили в черния списък определени държави, в този случай вашата страна не е разрешена за тази игра и за съжаление не можем да направим нищо по въпроса. има различни начини за промяна на местоположението

номер на издаване 1703171748842

И когато поисках лиценза им, казаха това?

В нашето казино ние даваме приоритет на прозрачността и доверието. Въпреки че сме лицензирано казино, може да забележите, че не показваме лиценза си на видно място на нашия уебсайт. Това решение не се дължи на липса на съответствие, а по-скоро на стратегически избор за рационализиране на нашето потребителско изживяване и поддържане на чист интерфейс без излишни неща.

Бъдете сигурни, нашият ангажимент да спазваме всички законови разпоредби е непоколебим. Ние работим в тясно сътрудничество с мрежа от доверени партньори, които стриктно проверяват съответствието ни с изискванията за лицензиране. Тези партньори извършват задълбочени проверки на миналото и непрекъснато оценяват нашите операции, за да гарантират, че работим с най-голяма почтеност.

Като не показваме на видно място нашия лиценз, ние се стремим да създадем по-удобна за потребителите среда за нашите играчи, като избягваме ненужното разсейване. По този начин можете да се съсредоточите върху тръпката от игрите и вълнението от изживяването в казиното, знаейки, че сме предприели всички необходими стъпки, за да работим в рамките на закона.

Вашето спокойствие и приятно игрово изживяване са от първостепенно значение за нас и ние се ангажираме да поддържаме най-високите стандарти.


Може би греша и тегленето ми ще бъде изплатено скоро, но изглежда много, много странно!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Що се отнася до самия доставчик на игри, опитахте ли да попитате дали вашата страна е ограничена за тях? И аз бих се опитала да проверя в условията дали има нещо написано там, защото смятам, че определено трябва да пише такова нещо.

Що се отнася до лиценза, мисля, че казиното се опитва да играе играта, като има такъв, но според нашия уебсайт те не работят с такъв. Така че определено бих внимавал, преди да депозирам повече тук. 🤔

file

Както и да е, не знам дали съм питал това преди, но колко време чакате за оттеглянето си?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Честно казано, не толкова дълго, колкото другите. Направих тегленето на 18-ти и на 20-ти сметката ми беше потвърдена. Видях хора, които казват, че чакат седмици или дори месеци за теглене и ми казват абсолютно същото. Още повече, че направих това съобщение, за да защитя нейните играчи.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Някой вече има ли парите си?

Автоматичен превод:
Baloe79
преди 11 месеца

Все още нищо от моя страна. Чатът все още е онлайн. Не разбирам как е възможно това.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Аз също чакам средствата си, над 2000 евро.

Това е най-голямата измама, която съм виждал!

Депозираме добросъвестно и очакваме да ни бъде изплатено, ако спечелим.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Честно казано, не толкова дълго, колкото другите. Направих тегленето на 18-ти и на 20-ти сметката ми беше потвърдена. Видях хора, които казват, че чакат седмици или дори месеци за теглене и ми казват абсолютно същото. Още повече, че направих това съобщение, за да защитя нейните играчи.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разбирам това и вие се присъединихте към останалите с опита си, което според мен е добър подход. Ако проблемът ви продължава, можете да подадете жалба до нас и ние ще се опитаме да помогнем, въпреки че не съм сигурен как ще се развие. Все пак стискам палци всеки да си получи парите. 🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Аз също чакам средствата си, над 2000 евро.

Това е най-голямата измама, която съм виждал!

Депозираме добросъвестно и очакваме да ни бъде изплатено, ако спечелим.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей, от колко време чакаш парите си? Казиното също каза ли някаква причина, поради която тегленето ви отнема повече време?

За съжаление вие сте сред много други играчи, които имат същия проблем като вас. Ще се радвам, ако играчите могат да получат парите, но видях няколко оплаквания, при които казиното все още не е отговорило, и съм малко скептичен.

Кажи ми как се справяш.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Благодаря ти Джаро!


Знаем ли дали някой наистина е получил печалбата си?


Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравей Джаро

това е същото, което всички останали са получили от тяхната поддръжка за чат, което е „назад", което е BS поради факта, че е малко казино и не трябва да страда от изоставане.

Възможно е трета страна да обработва техните плащания и те наистина имат неизпълнени задължения. Но не вярвам.

Автоматичен превод:
ziggebigge29
преди 11 месеца

Не мисля, че някой е получил пари. Свързвам се с чата почти всеки ден и винаги е същата Мила, която отговаря, че „предава съобщението ми на съответния екип". Няма отговор на имейлите ми от няколко дни/седмици.

Все още чакам UKGC да се свърже с мен. На уебсайта им пише, че те отговарят средно в рамките на 20 дни, така че всичко, което можем да направим сега, е да изчакаме. Но се надявам, защото техните офиси са базирани в Англия, така че са изложени на много тежки санкции, ако измамата бъде потвърдена (а това е измама, казиното никога няма да ни върне парите само, без да бъде принудено Направи го).

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Платиха ми 2 пъти в миналото.

Вторият също след няколко седмици. Но последните тегления вече се чакат от 9 ноември.

Мисля, че се радваха на Коледа с нашите пари 🤨

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 11 месеца

Здравей Rmx


Това звучи като добра идея!

Поставете известен натиск върху тях, може да свършите нещо добро и другите да не се хванат на измамните им дела

Автоматичен превод:
Baloe79
преди 11 месеца

Здравей Baloe79

Е, това е добре и винаги нещо, което ви е платено от тях.

Странното е, че когато поискате анулиране на теглене в чата, това не става незабавно и отнема известно време, което според мен показва, че има някой, който се занимава с тези въпроси.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не, нито аз, но беше Коледа и моята е в очакване от 18-ти, така че не толкова дълго. Все още много странно. Това е техният отговор всеки път:

„Вашето търпение е важно за нас, докато очаквате изплащането си. Искрено се извиняваме за забавянето и полагаме всички усилия да обработим изплащанията възможно най-бързо, за да задоволим всеки клиент."


Автоматичен превод:
12 3 4...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини