ФорумКазинаHouseofspins Casino - обща дискусия

Houseofspins Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Butt777
|
24532 преглеждания 190 отговора |
|
1...4 5 6...10
преди 11 месеца

Мисля, че можем да забравим за парите и да направим по-добро проучване къде ще играем в бъдеще...

Закриха акаунта ми или смениха паролата, защото вече не мога да вляза... имейл без отговор. Така че предполагам, че е загубена кауза...😪. Никой не познава хакер, така че можем да разберем къде се намират и да ги посетим.🤣

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Написах имейли до всички лого, видяни на сайта.. говорих с бюрото за помощ и други сайтове за техния измамнически бизнес, но никой не отговаря или не желае да помогне

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това е задната страна на бизнеса.

Понякога наистина се натъквате на измамно казино като това.

Няма да спра, докато не получа печалбата си!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Друг въпрос дали слотовете на Evolution работят за вас, момчета, не можах да ги използвам и извинението им беше заради моята страна. Много странно, защото всяко друго казино работи.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Пф шибана измама. Това е разговорът с Мила:

Мога ли да получа вашите данни за контакт?


Здравейте

21:24 ч

Какво точно имаш предвид?

21:24 ч

21:28 ч

От вашата лицензионна компания


Имате всички налични имейли на нашия сайт

21:28 ч

Моля, можете да изпратите имейл тук support@houseofspins.com

21:28 ч

Благодаря ти

21:28 ч

21:29 ч

Не, вашата лицензионна компания

21:29 ч

Вече го изпратих по имейл повече от 10 пъти


Нямам друг контакт

21:29 ч

Съжалявам

21:29 ч

21:30 часа

Имате компания, която ви е дала право на лиценз

21:31 ч

Защо не мога да получа техните данни


Моля, за повече информация изпратете имейл тук support@houseofspins.com

21:31 ч

21:31 ч

Направих!!!!!!


Някой ще ви отговори възможно най-скоро

21:31 ч

21:31 ч

Просто ми дайте подробностите за лиценза


Съжалявам, но нямам друг контакт

21:31 ч

21:32 ч

Добре какво е името

21:32 ч

От вашата лицензионна компания


Съжалявам, но какво имаш предвид?

21:32 ч

Какъв проблем имаш?

21:32 ч

Как мога да ти помогна?

21:32 ч

21:32 ч

не можеш

21:32 ч

Какво е името на вашата лицензионна компания?


Кюрасао

21:33 ч


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Играя само evolution казино на живо и работи

Автоматичен превод:
Baloe79
преди 11 месеца

Не, имам предвид слотовете

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Еха!

Този разговор изглежда по-семеен

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Смешно е, че получавам един и същ отговор всеки път и чатът „mila" не помага. Също така е странно, че мила ВИНАГИ отговаря. 10 дни за малко теглене е смешно! Аз също ги конфронтирах относно нашата дискусия и те буквално я ИГНОРИРАХА.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, мислили ли сте да подадете жалба срещу това казино? Даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, но ако това време надхвърли и нищо не бъде решено, определено ще го направя. Ако казиното не успее да го разреши, те ще получат черни точки за това по-късно.

Разбира се, най-добре би било да не се налага да подавате жалба и да си получите парите, но засега виждаме, че това вероятно няма да е така.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че можем да забравим за парите и да направим по-добро проучване къде ще играем в бъдеще...

Закриха акаунта ми или смениха паролата, защото вече не мога да вляза... имейл без отговор. Така че предполагам, че е загубена кауза...😪. Никой не познава хакер, така че можем да разберем къде се намират и да ги посетим.🤣

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Съгласен съм, че винаги е добре да проверите и да намерите информация за казиното, в което ще играете. Това вероятно би било първото нещо, което бих направил.

Разгледах обаче и вашата жалба и казиното все още не е отговорило. Съжалявам, защото има доста играчи, които чакат пари и със сигурност не е приятно. Това, което също е тъжно е, че тъй като казиното няма лиценз, няма орган, към който да се обърнем и единственото, което можем да направим, е да изчакаме да видим дали казиното ще се опита да разреши проблемите. Бих се радвал, ако го направиха, но губя позитивизма си с тази ситуация. 😥

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Пф шибана измама. Това е разговорът с Мила:

Мога ли да получа вашите данни за контакт?


Здравейте

21:24 ч

Какво точно имаш предвид?

21:24 ч

21:28 ч

От вашата лицензионна компания


Имате всички налични имейли на нашия сайт

21:28 ч

Моля, можете да изпратите имейл тук support@houseofspins.com

21:28 ч

Благодаря ти

21:28 ч

21:29 ч

Не, вашата лицензионна компания

21:29 ч

Вече го изпратих по имейл повече от 10 пъти


Нямам друг контакт

21:29 ч

Съжалявам

21:29 ч

21:30 часа

Имате компания, която ви е дала право на лиценз

21:31 ч

Защо не мога да получа техните данни


Моля, за повече информация изпратете имейл тук support@houseofspins.com

21:31 ч

21:31 ч

Направих!!!!!!


Някой ще ви отговори възможно най-скоро

21:31 ч

21:31 ч

Просто ми дайте подробностите за лиценза


Съжалявам, но нямам друг контакт

21:31 ч

21:32 ч

Добре какво е името

21:32 ч

От вашата лицензионна компания


Съжалявам, но какво имаш предвид?

21:32 ч

Какъв проблем имаш?

21:32 ч

Как мога да ти помогна?

21:32 ч

21:32 ч

не можеш

21:32 ч

Какво е името на вашата лицензионна компания?


Кюрасао

21:33 ч


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това казино има фалшив лиценз според нашия уебсайт, така че не съм изненадан, че чатът е доста уклончив към вашите въпроси. Виждали ли сте го и тук?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте момчета, поне информацията за собственика е вярна:


https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800


Така че има надежда заради Великобритания. Сега също някой може да подаде сигнал до полицията или злоупотреба. Има ли някой тук, който не живее в Обединеното кралство?

Автоматичен превод:
kaijoke
преди 11 месеца

Бих казал, че повечето от нас в момента живеят извън Обединеното кралство. Защо питаш? Бих казал, че след като разберете кого да съдите, можете да продължите, независимо от държавата.

Обмисляте ли правна стъпка?

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Единствената надежда е законна или подобна стъпка и надеждата е, че voucherwave limited наистина е регистриран в Обединеното кралство. Някой каза в друг форум, че този адрес в Обединеното кралство най-накрая е фалшив. Не знам законодателството на Обединеното кралство дали има много лесно да се регистрира някаква компания. Едва ли имат офис и т.н. в Обединеното кралство. Това е част от големи измамници, които според мен включват много фалшиви компании. Може би в крайна сметка зад това стои само един или няколко човека. Мисля да проуча това с помощта на някого. Това е много трудно нещо и измамниците знаят това. Трябва да има някаква международна организация-чадър зад всички онлайн казина, която да проверява всички предпоставки и т.н.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Осигурихте ли отговора ми? Някой трябва да започне разследване срещу собственика. Мисля да направя това с помощта на някого. Сега е 100% сигурно, че това е само надежда, че някой може да получи пари. Тези черни точки не помагат да се върнат парите. Всъщност влошете ситуацията, но разбира се помогнете на други хора да не играят тук.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Поисках парите ми и те отговориха

„Тегленията се обработват от понеделник до петък – когато банките работят. Така че ще бъде преразгледан от вторник. Искрено се извиняваме за забавянето. Веднага ще предам това на финансовия отдел, за да имат информацията във вторник незабавно.


Вече 5 пъти го предадоха на финансовия си отдел. Това е адски нелепо.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Поисках парите ми и те отговориха

„Тегленията се обработват от понеделник до петък – когато банките работят. Така че ще бъде преразгледан от вторник. Искрено се извиняваме за забавянето. Веднага ще предам това на финансовия отдел, за да имат информацията във вторник незабавно.


Вече 5 пъти го предадоха на финансовия си отдел. Това е адски нелепо.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Всеки път си измислят извинения. Първо беше Коледа, а сега Нова година.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Вчера a направи глупав ход, като анулира едно от моите текущи тегления и след това спечели допълнителни 2000 EUR. Сега ми дължат 4500 евро, които най-вероятно никога няма да видя.


Автоматичен превод:
ziggebigge29
преди 11 месеца

Може би за времето за чакане, но все пак трябва да ви платят.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Надявам се, защото това са много пари за мен!

Просто е странно, защото трябваше да помоля поддръжката на chatt да анулира тегленето ми и им отне 20-25 минути, за да стигнат до акаунта ми на играч, което означава, че някой друг работи извън поддръжката на chatt. Така че трябва да има различен отдел в рамките на казиното

Автоматичен превод:
1...4 5 6...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини