ФорумКазинаHouseofspins Casino - обща дискусия

Houseofspins Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Butt777
|
24494 преглеждания 190 отговора |
|
1 2 3...10
преди 11 месеца

Turbospins също е измама, Мила от поддръжката, нито една игра не работи, имам друг блокиран депозит там...

Автоматичен превод:
Baloe79
преди 11 месеца

Получихте ли тегленето си?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не😔

Автоматичен превод:
Baloe79
преди 11 месеца

Просто чакам 4 дни, но вече получих това съобщение

„Извиняваме се за неудобството, причинено от забавеното плащане. Работим активно по изчистването на опашката за плащане и плащането ви ще бъде обработено като основен приоритет. ''

Все още дори не е одобрен.

Какви са причините да не ви платят и надвишава ли сумата над 1000?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Чувам това от 7 седмици... винаги едно и също съобщение. Да, тегленето ми е над 1000 евро. Не мисля, че някога ще платят за съжаление

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ще задам един прост въпрос:

Момчета, защо играете в непознато казино???

Има огромен брой редовни онлайн казина с отлична репутация, с дълга история на бизнеса.

От доста време чета в този форум оплаквания за неплатени победители и НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ.

Изглеждаш изостанал.

Играйте в нормално казино.

И не трябва да ти плащат, когато си толкова тъп.

Играя от 5 години в онлайн казино.

За 5 години нито едно плащане към сметката ми не е чакало повече от 24 часа. Когато става въпрос за уикенда, тогава трябва да изчакате, защото през уикендите (събота и неделя) няма плащане. Моето казино е MOZZART. За всички, които живеят в други страни (аз съм от Сърбия), препоръчвам фирма MOZZART, при условие че има сътрудничество с дадена държава. А компанията MOZZART работи в няколко европейски страни.

И НИКОЙ НИКОГА НЕ ОБВИНЯВА MOZZART, ЧЕ НЕ МУ ИЗПЛАЩА ПЕЧАЛБАТА В ИСТОРИЯТА.

А MOZZART работи в Сърбия повече от 20 години.

И така, скъпи играчи:

ИГРАЙТЕ В КАЗИНО, КОЕТО СЕ ИЗПЛАЩА С ПЕЧАЛБА

Точно така, нали 🙂

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Baloe79
преди 11 месеца

Вашият акаунт потвърден ли е?

Автоматичен превод:
G1994
преди 11 месеца

Да...и без бонус

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 11 месеца

Това е правилно, много от тези страни дават на някои казина голям брой, дори когато казиното е много лошо. Платена промоция трябва да бъде!

Автоматичен превод:
zorans71
преди 11 месеца

Както казах по-горе, играх в това казино, защото имаше приличен рейтинг на AskGamblers, така че нямаше причина да не му се доверявам! И казината, за които говорите, са лицензирани в Малта, така че е невъзможно французите да се регистрират там ;)

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте всички,

Виждам, че много хора имат проблеми с това казино, в момента аз самият изпитвам някои. Можете ли да ми кажете как разбрахте, че имат фалшива книжка? Аз също имам съмнения, като се има предвид, че компанията им е базирана в UK, не виждам как могат да имат лиценз в Кюрасао, защото ако не се лъжа трябва да сте базирани там, за да можете да отворите бизнес. .. Благодаря ви предварително за отговора.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, с какви проблеми се сблъсквате в това казино? Става ли въпрос и за оттеглянето?

Що се отнася до самия лиценз, на нашия уебсайт е посочено, че казиното има фалшив лиценз, видяхте ли го? file

Както и да е, ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ако има wagerinox също е "mila" и не плаща това е много ужас. Това вече е петото ново казино, което не плаща. Не е за вярване, че това е възможно 2023 година, скоро 2024!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Съжалявам, че се намесвам в разговора, но мисля, че винаги е добра идея да направите малко проучване за казиното. Обикновено препоръчвам на играчите да проверяват потребителски отзиви или оплаквания , защото те обикновено отразяват реалния опит на играчите и играчът може да прочете много от тях. Също така е добре да проверите някои дискусии за казино като това, ако съществува, защото мисля, че ако прочетете нещо подобно в друго казино, вероятно ще си спестите депозирането и вместо това ще опитате да проверите друго казино.

Така че това исках да кажа и да се опитам да посъветвам. Надявам се всички да си получите парите, въпреки че не бих си сложил ръката в огъня за това. 😥

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Благодаря за отговора Джаро. Проблемът с това казино е незабавен депозит по банков път, който не е кредитиран в акаунта ми на играч вече 5 дни. Няма комуникация. ВИНАГИ гледам вашите оценки преди да играя, но за съжаление за това казино не го направих и се доверих на AskGamblers, където имаха правилна оценка и за тях лицензът беше валиден (дори ми го потвърдиха по имейл). Мирише на измама и съм отвратен, че съм манипулиран по този начин.

Единствената карта, която остава за игра, е, че това казино има свои помещения в Обединеното кралство, така че те трябва да спазват законите на Обединеното кралство. Ще се опитам да се свържа с британското правителство, това е единственото нещо, което мога да направя...

Автоматичен превод:
Baloe79
преди 11 месеца

Това е много специално!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Те просто прецакват нещата. Те имат няколко казина, където правят същото. Страхувам се да подсвирквам за парите си

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Просто чакам 4 дни, но вече получих това съобщение

„Извиняваме се за неудобството, причинено от забавеното плащане. Работим активно по изчистването на опашката за плащане и плащането ви ще бъде обработено като основен приоритет. ''

Все още дори не е одобрен.

Какви са причините да не ви платят и надвишава ли сумата над 1000?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, виждам, че сте в същата ситуация като всички останали, просто не сте чакали толкова дълго. Мисля, че всеки играч получава едно и също съобщение и става доста тъжно.

Ако все още сте имали проблеми и не сте научили нищо ново, тогава бих препоръчал да подадете жалба, но досега виждаме, че никой играч не е стигнал доникъде.

Надявам се скоро това да се промени и всеки да си получи парите.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

И най-нагласеното е, че винаги можете първо да депозирате и след това проверката и след това не плащат. Така че много хора не получават парите, но казиното получава вашите лични неща..

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря за отговора Джаро. Проблемът с това казино е незабавен депозит по банков път, който не е кредитиран в акаунта ми на играч вече 5 дни. Няма комуникация. ВИНАГИ гледам вашите оценки преди да играя, но за съжаление за това казино не го направих и се доверих на AskGamblers, където имаха правилна оценка и за тях лицензът беше валиден (дори ми го потвърдиха по имейл). Мирише на измама и съм отвратен, че съм манипулиран по този начин.

Единствената карта, която остава за игра, е, че това казино има свои помещения в Обединеното кралство, така че те трябва да спазват законите на Обединеното кралство. Ще се опитам да се свържа с британското правителство, това е единственото нещо, което мога да направя...

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Е, жалко, че се постави в тази ситуация. Но виждам, че имате обратния проблем с депозита, а не с тегленето. Опитахте ли да се свържете с вашата банка в този случай, за да видите дали са забелязали проблем някъде?

Що се отнася до рейтинга на AskGamblers, съжалявам, че всичко това се случи. Мисля, че сега ще бъдете още по-внимателни и ще обръщате повече внимание, когато избирате ново казино.

Надявам се нещата да се оправят възможно най-скоро и ако имате нова информация, уведомете ме. Мисля, че аз и други играчи ще оценим повече подробности, когато ги научите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Нямаше проблем с моята банка, парите напуснаха сметката ми и нямаше проблеми.

Да, но все пак смятам, че е много жалко, че като направи това, AskGamblers може да бъде обвинен в съучастие в измама, като им даде толкова добра реклама...

Свързах се с Комисията по хазарта в Обединеното кралство, като им казах за проблема и помолих за контакт с правителството. Веднага щом се чуя с тях, ще ви уведомя.


Мислите ли, че има други решения?


Наистина го мразя.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Джаро.


Как е възможно те да отворят множество измамни казина.

Толкова лесно ли е отварянето на казино?

Автоматичен превод:
1 2 3...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини