Просто чакам 4 дни, но вече получих това съобщение
„Извиняваме се за неудобството, причинено от забавеното плащане. Работим активно по изчистването на опашката за плащане и плащането ви ще бъде обработено като основен приоритет. ''
Все още дори не е одобрен.
Какви са причините да не ви платят и надвишава ли сумата над 1000?
Im just waiting 4 days but already received this message
''We apologize for any inconvenience the late payment may have caused. We're actively working on clearing the payment queue, and your payment will be processed as a top priority. ''
It's not even approved yet.
What are the reasons that they don't paid you and is the amount higher then 1.000?
Чувам това от 7 седмици... винаги едно и също съобщение. Да, тегленето ми е над 1000 евро. Не мисля, че някога ще платят за съжаление
I've been hearing this for 7 weeks... always the same message. Yes my withdrawal is above 1000 euros. I don't think they will ever pay unfortunately
Dit hoor ik al 7 weken... altijd zelfde bericht. Ja mijn opname is boven de 1000 eur. Denk dat ze nooit zullen betalen helaas
Ще задам един прост въпрос:
Момчета, защо играете в непознато казино???
Има огромен брой редовни онлайн казина с отлична репутация, с дълга история на бизнеса.
От доста време чета в този форум оплаквания за неплатени победители и НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ.
Изглеждаш изостанал.
Играйте в нормално казино.
И не трябва да ти плащат, когато си толкова тъп.
Играя от 5 години в онлайн казино.
За 5 години нито едно плащане към сметката ми не е чакало повече от 24 часа. Когато става въпрос за уикенда, тогава трябва да изчакате, защото през уикендите (събота и неделя) няма плащане. Моето казино е MOZZART. За всички, които живеят в други страни (аз съм от Сърбия), препоръчвам фирма MOZZART, при условие че има сътрудничество с дадена държава. А компанията MOZZART работи в няколко европейски страни.
И НИКОЙ НИКОГА НЕ ОБВИНЯВА MOZZART, ЧЕ НЕ МУ ИЗПЛАЩА ПЕЧАЛБАТА В ИСТОРИЯТА.
А MOZZART работи в Сърбия повече от 20 години.
И така, скъпи играчи:
ИГРАЙТЕ В КАЗИНО, КОЕТО СЕ ИЗПЛАЩА С ПЕЧАЛБА
Точно така, нали 🙂
I'm going to ask a simple question:
Guys, why are you playing in an unknown casino???
There are a huge number of regular casinos online with an excellent reputation, with a long history of business.
I have been reading for a long time on this forum complaints about unpaid winners and I CAN'T BELIEVE IT.
You seem retarded.
Play in normal cassino.
And they shouldn't pay you when you're that stupid.
I have been playing for 5 years in an online casino.
In 5 years, no payment to my account has waited longer than 24 hours. When it comes to the weekend, then you have to wait because there is no payment on weekends (Saturday and Sunday). My casino is MOZZART. For everyone who lives in other countries (I'm from Serbia), I recommend the company MOZZART, provided that there is cooperation with a certain country. And the company MOZZART operates in several European countries.
AND NO ONE EVER ACCUSED MOZZART OF NOT PAYING HIM THE PROFIT IN HISTORY.
And MOZZART has been operating in Serbia for more than 20 years.
So, dear players:
PLAY AT A CASINO THAT PAYS OUT WINNING
That's right, isn't it 🙂
Ja ću da postavim jedno prosto pitanje:
Ljudi, zašto igrate u kazinu koji nije poznat???
Na mreži postoji ogroman broj regularnih kazina sa odličnom reputacijom, sa dugom istorijom poslovanja.
Čitam već dugo vremena na ovom forumu žalbe o neisplaćenim dobitnicima i NE MOGU DA VERUJEM.
Vi kao da ste retardirani.
Igrajte u normalnom cassinu.
I ne treba da Vam isplate kada ste toliko glupi.
Ja igram već 5 godina u onlajn casinu.
Za 5 godina nijednom mi isplata na račun nije čekala duže od 24 h. Kada je u pitanju vikend onda se čeka jer se vikendom ( subota i nedelja) ne isplaćuje. Moj kazino je MOZZART. Za sve koji žive u drugim zemljama ( ja sam iz Srbije) preporučujem kompaniju MOZZART po uslovom da postoji saradnja sa određenom državom. A kompanija MOZZART posluje u više Evropskih zemalja.
I NIKADA NIKO NIJE OPTUŽIO MOZZART DA MU NIJE ISPLATILA DOBITAK U ISTORIJI.
A MOZZART posluje u Srbiji duže od 20 godina.
Dakle poštovani igrači:
IGRAJTE U KAZINU KOJI ISPLAĆUJE DOBITKE
To je tako, zar ne 🙂
Вашият акаунт потвърден ли е?
Has your account been verified?
Is je account geverifieerd?
Това е правилно, много от тези страни дават на някои казина голям брой, дори когато казиното е много лошо. Платена промоция трябва да бъде!
That's correct a lot of those sides gives some casinos a high number even when the casino is very bad. It's paid promotion is has to be!
Както казах по-горе, играх в това казино, защото имаше приличен рейтинг на AskGamblers, така че нямаше причина да не му се доверявам! И казината, за които говорите, са лицензирани в Малта, така че е невъзможно французите да се регистрират там ;)
As I said above, I played at this casino because it had a decent rating on AskGamblers, so there was no reason not to trust it! And the casinos you're talking about are licensed in Malta, so it's impossible for French people to register there ;)
Здравейте всички,
Виждам, че много хора имат проблеми с това казино, в момента аз самият изпитвам някои. Можете ли да ми кажете как разбрахте, че имат фалшива книжка? Аз също имам съмнения, като се има предвид, че компанията им е базирана в UK, не виждам как могат да имат лиценз в Кюрасао, защото ако не се лъжа трябва да сте базирани там, за да можете да отворите бизнес. .. Благодаря ви предварително за отговора.
Hello everyone,
I see that a lot of people are having problems with this casino, I'm currently experiencing some myself. Can you tell me how you came to see that they had a fake license? I also have a doubt, given that their company is based in the UK I don't see how they can have a license in Curaçao, because if I'm not mistaken you have to be based there to be able to open a business... Thank you in advance for your reply.
Здравейте, с какви проблеми се сблъсквате в това казино? Става ли въпрос и за оттеглянето?
Що се отнася до самия лиценз, на нашия уебсайт е посочено, че казиното има фалшив лиценз, видяхте ли го?
Както и да е, ще чакам вашия отговор.
Hi, what problems are you facing in this casino ? Is it also about the withdrawal ?
As for the license itself, we have it listed on our website that the casino has a fake license, did you see it ?
Anyway, I will wait for your answer.
Ако има wagerinox също е "mila" и не плаща това е много ужас. Това вече е петото ново казино, което не плаща. Не е за вярване, че това е възможно 2023 година, скоро 2024!
If there wagerinox is also 'mila' and doesnt pay this is very very horror. That is now fifth new casino who does not pay. Unbeliavable that this is possible year 2023, soon 2024!
Съжалявам, че се намесвам в разговора, но мисля, че винаги е добра идея да направите малко проучване за казиното. Обикновено препоръчвам на играчите да проверяват потребителски отзиви или оплаквания , защото те обикновено отразяват реалния опит на играчите и играчът може да прочете много от тях. Също така е добре да проверите някои дискусии за казино като това, ако съществува, защото мисля, че ако прочетете нещо подобно в друго казино, вероятно ще си спестите депозирането и вместо това ще опитате да проверите друго казино.
Така че това исках да кажа и да се опитам да посъветвам. Надявам се всички да си получите парите, въпреки че не бих си сложил ръката в огъня за това. 😥
Sorry to jump into the conversation, but I think it's always a good idea to do some research about the casino. I usually recommend players to check out user reviews or complaints because they usually reflect the real experience of the players and the player can read a lot of them. It's also good to check out some discussion about a casino like this one, if it exists, because I think if you read something similar at another casino, you would probably save yourself from depositing and try to check out another casino instead.
So that's what I wanted to say and try to advise. I hope you all get your money although I wouldn't put my hand in the fire for that. 😥
Благодаря за отговора Джаро. Проблемът с това казино е незабавен депозит по банков път, който не е кредитиран в акаунта ми на играч вече 5 дни. Няма комуникация. ВИНАГИ гледам вашите оценки преди да играя, но за съжаление за това казино не го направих и се доверих на AskGamblers, където имаха правилна оценка и за тях лицензът беше валиден (дори ми го потвърдиха по имейл). Мирише на измама и съм отвратен, че съм манипулиран по този начин.
Единствената карта, която остава за игра, е, че това казино има свои помещения в Обединеното кралство, така че те трябва да спазват законите на Обединеното кралство. Ще се опитам да се свържа с британското правителство, това е единственото нещо, което мога да направя...
Thanks for your reply Jaro. The problem with this casino is an instant bank transfer deposit that has not been credited to my player account for 5 days now. No communication. I ALWAYS look at your ratings before playing, but unfortunately for this casino I didn't and I trusted AskGamblers, where they had a correct rating, and for them the license was valid (they even confirmed it to me by email). It smells like a scam and I'm disgusted to have been manipulated like this.
The only card left to play is that this casino has its premises in the UK, so they must obey UK laws. I'm going to try to contact the British government, it's the only thing to do...
Те просто прецакват нещата. Те имат няколко казина, където правят същото. Страхувам се да подсвирквам за парите си
They're just screwing things over. They have several casinos where they do the same thing. Whistling for your money I'm afraid
Ze belazeren gewoon de boel. Ze hebben meerdere casinos waar ze het zelfde doen. Fluiten naar je geld ben ik bang
Просто чакам 4 дни, но вече получих това съобщение
„Извиняваме се за неудобството, причинено от забавеното плащане. Работим активно по изчистването на опашката за плащане и плащането ви ще бъде обработено като основен приоритет. ''
Все още дори не е одобрен.
Какви са причините да не ви платят и надвишава ли сумата над 1000?
Im just waiting 4 days but already received this message
''We apologize for any inconvenience the late payment may have caused. We're actively working on clearing the payment queue, and your payment will be processed as a top priority. ''
It's not even approved yet.
What are the reasons that they don't paid you and is the amount higher then 1.000?
Здравейте, виждам, че сте в същата ситуация като всички останали, просто не сте чакали толкова дълго. Мисля, че всеки играч получава едно и също съобщение и става доста тъжно.
Ако все още сте имали проблеми и не сте научили нищо ново, тогава бих препоръчал да подадете жалба, но досега виждаме, че никой играч не е стигнал доникъде.
Надявам се скоро това да се промени и всеки да си получи парите.
Hello, I see that you are in the same situation as all the others, you just haven't been waiting that long. I think every player is getting the same message and it's getting pretty sad.
If you still had problems and you didn't learn anything new, then I would recommend to file a complaint, but so far we can see that no player got anywhere.
I hope this will change soon and everyone will get their money.
И най-нагласеното е, че винаги можете първо да депозирате и след това проверката и след това не плащат. Така че много хора не получават парите, но казиното получава вашите лични неща..
And the most rigged thing is that you always can deposit first and then the verification and then they don't pay. So a lot of people don't get the money but the casino got your personal stuff..
Благодаря за отговора Джаро. Проблемът с това казино е незабавен депозит по банков път, който не е кредитиран в акаунта ми на играч вече 5 дни. Няма комуникация. ВИНАГИ гледам вашите оценки преди да играя, но за съжаление за това казино не го направих и се доверих на AskGamblers, където имаха правилна оценка и за тях лицензът беше валиден (дори ми го потвърдиха по имейл). Мирише на измама и съм отвратен, че съм манипулиран по този начин.
Единствената карта, която остава за игра, е, че това казино има свои помещения в Обединеното кралство, така че те трябва да спазват законите на Обединеното кралство. Ще се опитам да се свържа с британското правителство, това е единственото нещо, което мога да направя...
Thanks for your reply Jaro. The problem with this casino is an instant bank transfer deposit that has not been credited to my player account for 5 days now. No communication. I ALWAYS look at your ratings before playing, but unfortunately for this casino I didn't and I trusted AskGamblers, where they had a correct rating, and for them the license was valid (they even confirmed it to me by email). It smells like a scam and I'm disgusted to have been manipulated like this.
The only card left to play is that this casino has its premises in the UK, so they must obey UK laws. I'm going to try to contact the British government, it's the only thing to do...
Е, жалко, че се постави в тази ситуация. Но виждам, че имате обратния проблем с депозита, а не с тегленето. Опитахте ли да се свържете с вашата банка в този случай, за да видите дали са забелязали проблем някъде?
Що се отнася до рейтинга на AskGamblers, съжалявам, че всичко това се случи. Мисля, че сега ще бъдете още по-внимателни и ще обръщате повече внимание, когато избирате ново казино.
Надявам се нещата да се оправят възможно най-скоро и ако имате нова информация, уведомете ме. Мисля, че аз и други играчи ще оценим повече подробности, когато ги научите.
Well, it's a pity you got yourself into this situation. But I see that you have the opposite problem with the deposit and not the withdrawal. Did you try to contact your bank in this case to see if they noticed a problem somewhere ?
As for the rating on AskGamblers, I'm sorry that all this happened. I think now you will be even more careful and will pay more attention when you choose a new casino.
I hope things get sorted out as soon as possible and if you have any new information, let me know. I think that I and other players will appreciate getting more details when you learn them.
Нямаше проблем с моята банка, парите напуснаха сметката ми и нямаше проблеми.
Да, но все пак смятам, че е много жалко, че като направи това, AskGamblers може да бъде обвинен в съучастие в измама, като им даде толкова добра реклама...
Свързах се с Комисията по хазарта в Обединеното кралство, като им казах за проблема и помолих за контакт с правителството. Веднага щом се чуя с тях, ще ви уведомя.
Мислите ли, че има други решения?
Наистина го мразя.
There was no problem with my bank, the money left my account and there were no problems.
Yes, but I still find it very regrettable, by doing this AskGamblers could be accused of complicity in fraud, by giving them such good publicity...
I've contacted the UK Gambling Commission, telling them about the problem, and asking for a government contact. As soon as I hear back from them, I'll let you know.
Do you think there are any other solutions?
I really hate it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.