ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от LD_Loading
|
48026 преглеждания 387 отговора |
|
1...3 4 5...20
Добавете пост
преди 1 година

Екипът на @Casino Guru,


Тъй като получих официален отговор от казиното по пощата, че са затворили акаунта ми поради политиката за ограничена държава, означава ли това, че жалбата ми може да бъде отворена отново или трябва да изпратя нова жалба относно този проблем?



Автоматичен превод:
Glyf38
преди 1 година

Понякога, когато дадено казино фалира или закрива операциите си, те започват с поведение като това и приемат само депозити и играчи, които да се присъединят, но имат сериозни забавяния/проблеми с изплащанията. Това беше нещо, което си спомних с Bitdice и Beemcasino, които направиха това.


Това е всичко, но не и честно, но тъй като те са базирани в Кюрасао/Кипър казина, това е доста често срещано поведение.


Разбира се, не се надявам това да е така и че поведението им има някакво логично обяснение, но в противен случай може да е лош знак за всички измамени играчи.



Надявам се, че екипът на Casino Guru ще наблюдава това активно и ще преразгледа резултата за това казино, тъй като играчите може да си помислят, че сега всичко е безопасно и рисковете са ниски.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря Youssf, това наистина е сценарий, който имам предвид

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам впечатлението, че heybets е деактивирал възможността за връзка с поддръжката чрез чат на живо на техния сайт. Може би е за добро, тъй като беше смешно да пишеш в чата на живо и да получаваш отговор 1 седмица по-късно.


На смартфона си съм и вече не виждам иконата.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Според последните оплаквания и вашия опит виждам казиното като зле организирано, предпочитащо да игнорира играчите, вместо да подобри своите политики, процедури или дори комуникации...

Е, напълно непрофесионално, ако питате мен.

Надявам се жалбата да приключи скоро, но справедливо за вас!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Екипът на @Casino Guru,


Тъй като получих официален отговор от казиното по пощата, че са затворили акаунта ми поради политиката за ограничена държава, означава ли това, че жалбата ми може да бъде отворена отново или трябва да изпратя нова жалба относно този проблем?



Автоматичен превод:
преди 1 година

Имат ли? Чудесно е, че спомена това!

Вярвам, че би било най-добре да поискате жалбата ви да бъде отворена отново, моля, изпратете отново този нов имейл, който сте получили от казиното, като част от причината. Това трябва да помогне за избягване на ненужни забавяния.

Можеш ли да го направиш?


Автоматичен превод:
Orde0
преди 1 година

Хей, възможно ли е да се свържа с вас? Аз също съм норвежец, имам някои въпроси относно букмейкър

Автоматичен превод:
danliho
преди 1 година

Каква е твоята телеграма?

Автоматичен превод:
Orde0
преди 1 година

здравей, получих имейл за твоя отговор, но не мога да го намеря

Автоматичен превод:
danliho
преди 1 година

Как мога да се свържа с вас?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Екипът на @Casino Guru


Възможно ли е да изтрия жалбата си, за да мога да подам нова, тъй като не получих актуална информация за заявката за повторно отваряне. Освен това оспорваната сума не е правилна и с потвърждението за затваряне поради ограничени държави случаят сега е съвсем различен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Екипът на @Casino Guru


Възможно ли е да изтрия жалбата си, за да мога да подам нова, тъй като не получих актуална информация за заявката за повторно отваряне. Освен това оспорваната сума не е правилна и с потвърждението за затваряне поради ограничени държави случаят сега е съвсем различен.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей. Екипът по жалбите не изтрива стари жалби, но аз говорих с тях и можете да поискате повторно отваряне, ако имате подходящи доказателства. Това означава, че най-доброто нещо, което можете да направите, е да качите доказателства, че казиното е затворило акаунта ви и в идеалния случай е конфискувало печалбите ви, защото сте от страна с ограничения.

След това ни уведомете дали това е било успешно и няма проблем с повторното отваряне.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Подадена е жалба до властите на Кюрасао. Посъветвайте и другите да направят същото.


https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-gaming-curacao-nv-365jaz/

Автоматичен превод:
Orde0
преди 1 година

Дръж ни в течение!


Може да помогне това казино да бъде принудено да отговори на оплаквания или да видим отнемането на лиценза му.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, вероятно ще го направя. Въз основа на скорошни отзиви изглежда, че проблемите с тегленето са системни.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Във всеки случай, проблемите с heybets ми напомнят за важността на играта на надеждни сайтове. Познавам няколко сайта, които предлагат наистина моментални тегления на крипто. Тоест в момента, в който щракна върху бутона за теглене, когато отида в портфейла си, парите вече са пристигнали. Не мисля, че скоро ще изпробвам нови казина, за да се придържам към надеждни сайтове.


Забавлението се превръща в проблем в случай на измама, което според мен е обратната цел на хазарта...

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Органът за хазартни игри вече взема жалбата ми за разследване. Отново насърчавам други играчи, които са третирани несправедливо, да подадат оплакването си на: complaints@gaming-curacao.com


Звучи като клише, но заедно сме по-силни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Докато се опитвах да изпратя последващ имейл относно моята жалба до Heybets, имейлите бяха отхвърлени, тъй като сървърът им идентифицира имейла ми като спам.


Това е доказателство, че казиното се опитва да се скрие и прави всичко възможно, за да избяга от моя случай, надявам се Casino Guru да може да разреши жалбата, преди да се обърна и към Gaming Curacao, тъй като казиното написа буквално на тази платформа, че издава пълни възстановявания на играчи от ограничени държави..

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

В този момент имаме нужда представителят на казиното да излезе напред и да обясни позицията на казиното.🤔 Чудесно е, че отворихте отново жалбата и аз също се надявам скоро да получим подходящ отговор!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добри новини.


Най-накрая получих оттеглянето си

Автоматичен превод:
Glyf38
преди 1 година

Добри новини, защото Лицензодателят се намеси или заради оплакването ви тук?

Автоматичен превод:
1...3 4 5...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини