Вероятно няма по-добра новина от тази, когато получите парите си обратно. 🎉🎉☘️
Поздравления и се надявам, че няма да се натъквате на подобни проблеми в бъдеще и, разбира се, радваме се, че можем да ви помогнем.
Предполагам обаче, че сега ще бъдете по-внимателни и по-прецизни къде депозирате парите си.
Все пак ти желая много победи и безгрижни дни. 😊
There is probably no better news than when you get your money back. 🎉🎉☘️
Congratulations and I hope you won't run into similar problems in the future and of course we are glad we could help you.
However, I suppose now you will be more careful and be more precise about where you deposit your money.
Anyway, I wish you many wins and carefree days. 😊
Здравейте, много е трудно да се разбере кога представителят на казино heybets отговаря на вашите оплаквания по-бързо, отколкото в чата на живо и имейлите. Все още не са минали 14 дни, но предполагам, че е по-добре да отворите оплакване, за да получите отговор от тях
Hello, it is very hard to understand when heybets casino representative reply in your complaints faster than in Live-chat and emails. 14 days has not passed yet, but i guess it is better to open comlain to get respond from them
Изпратих им преди месец множество чатове чрез чат за поддръжка на живо и все още нямам отговор на тези съобщения.
Получих повече отговори на моята жалба, отколкото чат/поща.
Но може да се окаже, че Casino Guru има друга опция за контакт, която работи.
I have send them a month ago multiple chats through Live Support chat and still no reply on those messages.
Received more replies on my complaint then chat/mail.
But it might be that Casino Guru has another contact option, which does work.
Бих казал, че представителят на казиното, с когото се свързахме, разбира нашия подход и няма да рискува с неразрешени оплаквания - или поне бих искал да мисля така. По един или друг начин, игнорирането на играчите е вид глупост и вреди на казиното изключително много! Днес всички знаем, че са необходими само няколко минути, за да споделите опит или критика в онлайн света, но някои хора все още се държат така, сякаш това няма значение.
В моите книги е така!
Надявам се, че греша и поддръжката (включително чат) ще стане много по-добра скоро, защото индустрията е непримирима. Новите казина нарастват ежедневно; следователно поддържането на играчите щастливи или доволни е ключът към оцеляването.
I would say the casino representative with whom we got in touch understands our approach and won't risk unresolved complaints - or at least I'd like to think that. One way or another, ignoring players is a kind of stupidity and harms the casino immensely! We all know today that it takes just a few moments to share an experience or criticism in the online world, yet some people still act like it does not matter.
In my books, it does!
I hope I'm wrong and the support (chat included) will get much better soon because the industry is unforgiving. New casinos are rising daily; hence, keeping players happy or satisfied is the key to survival.
Здравейте, много е трудно да се разбере кога представителят на казино heybets отговаря на вашите оплаквания по-бързо, отколкото в чата на живо и имейлите. Все още не са минали 14 дни, но предполагам, че е по-добре да отворите оплакване, за да получите отговор от тях
Hello, it is very hard to understand when heybets casino representative reply in your complaints faster than in Live-chat and emails. 14 days has not passed yet, but i guess it is better to open comlain to get respond from them
Продължавай; жалбата ще бъде разгледана правилно, ако или когато му дойде времето. Винаги казвам, че се надявам жалбата да не е необходима, но все пак можете да я създадете, няма проблем с това. 🙌
Go ahead; the complaint will be addressed properly if or when the time comes. I always say I hope the complaint won't be necessary, but still, feel free to create one, no problem with that. 🙌
Здравей Радка, можеш ли да попиташ представителя на казино Хейбетс в Casino Guru, защо отговаря на жалба, но техният чат на живо изобщо не е на живо.
екранна снимка като доказателство, че са живи
Hello Radka, can you ask Heybets casino representative at Casino Guru, why he is replying to complaint, but their live chat is not live at all.
screenshot as evidence that they are alive
Здравейте.
Боя се, че единственият начин да получите отговор е, когато някой от казиното види въпроса ви директно във форума. Малък шанс, ако питате мен - И също една от причините, поради които се опитахме да поканим официални представители на казиното да бъдат активни във форума - по-близо до играчите.
🤷♀️
Все пак попитах екипа за жалби. Съжалявам, че трябва да кажа, че резултатът не е гарантиран.
Hello.
I fear the only way to get a response is when someone from the casino sees your question directly on the forum. A slim chance, if you ask me - And also one of the reasons we tried to invite official casino representatives to be active on the forum - closer to players.
🤷♀️
I did ask the Complaint Team, however. I'm sorry to say the result is not guaranteed.
Прегледах потребителски отзиви, изглежда, че поддръжката и комуникацията като цяло не са най-силните им страни.
Какво ще кажете да опитате техните профили в социалните медии? Като добавяне на коментар под някаква публикация, от моя опит те винаги трябва да се управляват по някакъв начин. Искате ли да опитате това? 🤔
I browsed user reviews it seems that support and communication in general aren't their strongest sides.
How about trying their social media profiles? Like adding a comment under some post, from my experience, those should always be managed somehow. Care to try that out? 🤔
Здравей Радка. Знаете ли, че нямат лиценз?
Hello Radka. Do you know that they have no license?
Здравей, Сандидок.
Не, нямам. Но проверих неговия валидатор на лиценза и той наистина казва "спряно". От друга страна, това е най-вероятно, защото също пише: "няма данни". Виждал съм това и преди.
Между другото, запознати ли сте с промените в закона за хазарта в Коракао? Много казина изглеждат нелицензирани, но това е най-вече част от процеса на миграция. ( прочетете това, ако искате )
Както и да е, ще изпратя тази информация на нашия специален екип за данни.
Благодаря ви за известието. 🙂
Hello, sandydock.
No, I don't. But I checked its license validator and it indeed says "suspended". On the other hand, this is most likely because it also says: "no data". Have seen that before.
By the way, are you familiar with changes in Coracao gambling law? Many casinos appear to be unlicensed, yet it is mostly a part of the migration process. (read this if you like)
Anyway, I'll send this info to our dedicated Data Team.
Thank you for the notice. 🙂
Ние не действаме така.
Ние не управляваме черни списъци; ние се стремим да преглеждаме казината открито, за да предоставим шанс за изхвърляне на негативи и също така да държим играчите информирани.
Вашето предложение обаче се оценява.
This is not how we operate.
We do not manage blacklists; we aim to review casinos openly to provide a chance to expel negatives and also to keep players informed.
Your suggestion is appreciated, though.
Здравей Радка,
Честно казано, не ме изненадва, че лицензът им беше спрян, като се има предвид техният опит в отговарянето и разрешаването на жалби с играчи. Както споменахме тук по-рано, те отказват да отговарят на имейли/чатове на играчи, но отговарят само на вашата платформа, което е поне нещо. Възможно е да са нарушили лицензионните си правила или други проблеми, поради които Gaming Curacao е спрял лиценза си.
Тъй като техният лиценз е спрян, аз наистина вярвам, че екипът на Casino Guru трябва да актуализира прегледа на казиното и оценката, за да даде на играчите най-точната информация за това казино.
PS: Вече препратих заявка до съответния екип, но ако и вие я препратите, те може да я актуализират може би по-рано.
Hi Radka,
To be honest it does not surprise me their license got suspended given their track record on replying and resolving complaints with players. As mentioned here earlier they refuse to respond on players mails/chats but only respond on your platform which is at least something. And it could be that they broke their license rules or other problems why Gaming Curacao suspended their license.
Since their license is suspended I do believe that the Casino Guru Team should update the review of the casino and score to give players the most accurate info about this casino.
PS: I already forwarded a request to the relevant team, but if you forward it too they might update it maybe earlier.
Може да е, както казвате, че са нарушили някои правила и по този начин лицензът им е бил спрян. Това определено не е начинът, по който едно казино трябва да се държи и мисля, че вероятно бавно ще падне в рейтингите.
Разбира се, доколкото препращате това на съответния екип, благодаря ви и, разбира се, мога да говоря и с екипа.
Успех занапред. 🙂
It could be as you say, that they broke some rules and thus their license was suspended. This is definitely not the way a casino should behave and I think it will probably slowly fall in the ratings.
Of course, as far as you forwarding this to the relevant team, thank you and of course I can talk to the team as well.
Good luck for the future. 🙂
Въпреки че страницата на казиното не е актуализирана, опасявам се, че казиното няма да комуникира повече поради загубата на лиценз, така че няма опция да се свържете с Gaming Curacao за спорове. Само правни действия ще бъдат възможни, ако случаите тук не бъдат решени.
Казиното също няма отговор на висящите тук жалби в продължение на +/- две седмици. Надяваме се, че казиното ще предприеме стъпките за разрешаване на тези оплаквания, в противен случай очаквам с нетърпение новия им резултат тук.
While the casino page has not been updated, I am afraid the the casino wont communicate any further due to their loss of license so there is no option to reach out to Gaming Curacao for disputes. Only legal action will be possible if cases on here fail to get resolved.
The casino also lacks a response on the complaints pending here for +/- two weeks. Do hope that the casino takes the steps to resolve those complaints otherwise I am looking forward to their new score here.
Въпреки че страницата на казиното не е актуализирана, опасявам се, че казиното няма да комуникира повече поради загубата на лиценз, така че няма опция да се свържете с Gaming Curacao за спорове. Само правни действия ще бъдат възможни, ако случаите тук не бъдат решени.
Казиното също няма отговор на висящите тук жалби в продължение на +/- две седмици. Надяваме се, че казиното ще предприеме стъпките за разрешаване на тези оплаквания, в противен случай очаквам с нетърпение новия им резултат тук.
While the casino page has not been updated, I am afraid the the casino wont communicate any further due to their loss of license so there is no option to reach out to Gaming Curacao for disputes. Only legal action will be possible if cases on here fail to get resolved.
The casino also lacks a response on the complaints pending here for +/- two weeks. Do hope that the casino takes the steps to resolve those complaints otherwise I am looking forward to their new score here.
Здравейте, да, също така забелязах, че казиното не обработва някои оплаквания в момента, което е жалко. Също така ще се радвам, ако това се промени и те реагират и се опитат да разрешат ситуацията.
Що се отнася до правните действия, мислили ли сте да предприемете такива?
Hi yes, I also noticed that the casino is not handling some complaints at the moment, which is a pity. I would also be happy if this would change and they would respond and try to resolve the situation.
As for legal action, have you thought about going for it ?
Здравейте, забелязах, че имате оплакване , на което казиното отговори преди няколко седмици, но сега не се е случило, което е голямо разочарование. Мислех, че щом успеят, дори ще завършат цялата жалба и ще се опитат да я разрешат. Таймерът обаче все още е удължен със 7 дни, така че ще видим дали нещо ще се промени.
Що се отнася до черните списъци, ние не поставяме казина в тях, ние просто търсим подходящи черни списъци, където може да се намират.
Както и да е, надявам се, че всичко ще се реши и ще се развие добре, въпреки че съм малко скептичен. Късмет.
Hi, I noticed that you have a complaint, which the casino responded a few weeks ago, but now it has not happened, which is a great disappointment. I thought that once they were able to, they would even finish the whole complaint and try to resolve it. However, the timer has still been extended by 7 days so we will see if anything changes.
As for blacklists, we don't put casinos on them, we just look for relevant blacklists where they might be located.
Anyway, I hope that everything will be solved and turn out well, although I am a bit skeptical. Good luck.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.