ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от LD_Loading
|
50760 преглеждания 387 отговора |
|
1...4 5 6...20
преди 1 година

Заради оплакването тук мисля. Не съм се свързал с лицензодателя.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добри новини.


Най-накрая получих оттеглянето си

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вероятно няма по-добра новина от тази, когато получите парите си обратно. 🎉🎉☘️

Поздравления и се надявам, че няма да се натъквате на подобни проблеми в бъдеще и, разбира се, радваме се, че можем да ви помогнем.

Предполагам обаче, че сега ще бъдете по-внимателни и по-прецизни къде депозирате парите си.

Все пак ти желая много победи и безгрижни дни. 😊

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте, много е трудно да се разбере кога представителят на казино heybets отговаря на вашите оплаквания по-бързо, отколкото в чата на живо и имейлите. Все още не са минали 14 дни, но предполагам, че е по-добре да отворите оплакване, за да получите отговор от тях

Автоматичен превод:
sandydock
преди 1 година

Изпратих им преди месец множество чатове чрез чат за поддръжка на живо и все още нямам отговор на тези съобщения.


Получих повече отговори на моята жалба, отколкото чат/поща.


Но може да се окаже, че Casino Guru има друга опция за контакт, която работи.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Бих казал, че представителят на казиното, с когото се свързахме, разбира нашия подход и няма да рискува с неразрешени оплаквания - или поне бих искал да мисля така. По един или друг начин, игнорирането на играчите е вид глупост и вреди на казиното изключително много! Днес всички знаем, че са необходими само няколко минути, за да споделите опит или критика в онлайн света, но някои хора все още се държат така, сякаш това няма значение.

В моите книги е така!

Надявам се, че греша и поддръжката (включително чат) ще стане много по-добра скоро, защото индустрията е непримирима. Новите казина нарастват ежедневно; следователно поддържането на играчите щастливи или доволни е ключът към оцеляването.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, много е трудно да се разбере кога представителят на казино heybets отговаря на вашите оплаквания по-бързо, отколкото в чата на живо и имейлите. Все още не са минали 14 дни, но предполагам, че е по-добре да отворите оплакване, за да получите отговор от тях

Автоматичен превод:
преди 1 година

Продължавай; жалбата ще бъде разгледана правилно, ако или когато му дойде времето. Винаги казвам, че се надявам жалбата да не е необходима, но все пак можете да я създадете, няма проблем с това. 🙌

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка, можеш ли да попиташ представителя на казино Хейбетс в Casino Guru, защо отговаря на жалба, но техният чат на живо изобщо не е на живо. file

екранна снимка като доказателство, че са живи

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Fayzer
преди 1 година

Здравейте.

Боя се, че единственият начин да получите отговор е, когато някой от казиното види въпроса ви директно във форума. Малък шанс, ако питате мен - И също една от причините, поради които се опитахме да поканим официални представители на казиното да бъдат активни във форума - по-близо до играчите.

🤷‍♀️

Все пак попитах екипа за жалби. Съжалявам, че трябва да кажа, че резултатът не е гарантиран.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой може ли да се свърже с heybets?

Автоматичен превод:
Orde0
преди 1 година

Прегледах потребителски отзиви, изглежда, че поддръжката и комуникацията като цяло не са най-силните им страни.

Какво ще кажете да опитате техните профили в социалните медии? Като добавяне на коментар под някаква публикация, от моя опит те винаги трябва да се управляват по някакъв начин. Искате ли да опитате това? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка. Знаете ли, че нямат лиценз?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че трябва да ги добавите в черния списък. Тъй като нямат лиценз и не ми изплащат печалбите за 1 месец

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка. Знаете ли, че нямат лиценз?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, Сандидок.

Не, нямам. Но проверих неговия валидатор на лиценза и той наистина казва "спряно". От друга страна, това е най-вероятно, защото също пише: "няма данни". Виждал съм това и преди.

Между другото, запознати ли сте с промените в закона за хазарта в Коракао? Много казина изглеждат нелицензирани, но това е най-вече част от процеса на миграция. ( прочетете това, ако искате )

Както и да е, ще изпратя тази информация на нашия специален екип за данни.

Благодаря ви за известието. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че трябва да ги добавите в черния списък. Тъй като нямат лиценз и не ми изплащат печалбите за 1 месец

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ние не действаме така.

Ние не управляваме черни списъци; ние се стремим да преглеждаме казината открито, за да предоставим шанс за изхвърляне на негативи и също така да държим играчите информирани.

Вашето предложение обаче се оценява.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,


Честно казано, не ме изненадва, че лицензът им беше спрян, като се има предвид техният опит в отговарянето и разрешаването на жалби с играчи. Както споменахме тук по-рано, те отказват да отговарят на имейли/чатове на играчи, но отговарят само на вашата платформа, което е поне нещо. Възможно е да са нарушили лицензионните си правила или други проблеми, поради които Gaming Curacao е спрял лиценза си.


Тъй като техният лиценз е спрян, аз наистина вярвам, че екипът на Casino Guru трябва да актуализира прегледа на казиното и оценката, за да даде на играчите най-точната информация за това казино.


PS: Вече препратих заявка до съответния екип, но ако и вие я препратите, те може да я актуализират може би по-рано.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Може да е, както казвате, че са нарушили някои правила и по този начин лицензът им е бил спрян. Това определено не е начинът, по който едно казино трябва да се държи и мисля, че вероятно бавно ще падне в рейтингите.

Разбира се, доколкото препращате това на съответния екип, благодаря ви и, разбира се, мога да говоря и с екипа.

Успех занапред. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Въпреки че страницата на казиното не е актуализирана, опасявам се, че казиното няма да комуникира повече поради загубата на лиценз, така че няма опция да се свържете с Gaming Curacao за спорове. Само правни действия ще бъдат възможни, ако случаите тук не бъдат решени.


Казиното също няма отговор на висящите тук жалби в продължение на +/- две седмици. Надяваме се, че казиното ще предприеме стъпките за разрешаване на тези оплаквания, в противен случай очаквам с нетърпение новия им резултат тук.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Съгласете се и с това. Не ми плащат 1,5 месеца. Казино гуру можеш ли да ги добавиш в черния списък?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Въпреки че страницата на казиното не е актуализирана, опасявам се, че казиното няма да комуникира повече поради загубата на лиценз, така че няма опция да се свържете с Gaming Curacao за спорове. Само правни действия ще бъдат възможни, ако случаите тук не бъдат решени.


Казиното също няма отговор на висящите тук жалби в продължение на +/- две седмици. Надяваме се, че казиното ще предприеме стъпките за разрешаване на тези оплаквания, в противен случай очаквам с нетърпение новия им резултат тук.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, да, също така забелязах, че казиното не обработва някои оплаквания в момента, което е жалко. Също така ще се радвам, ако това се промени и те реагират и се опитат да разрешат ситуацията.

Що се отнася до правните действия, мислили ли сте да предприемете такива?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съгласете се и с това. Не ми плащат 1,5 месеца. Казино гуру можеш ли да ги добавиш в черния списък?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, забелязах, че имате оплакване , на което казиното отговори преди няколко седмици, но сега не се е случило, което е голямо разочарование. Мислех, че щом успеят, дори ще завършат цялата жалба и ще се опитат да я разрешат. Таймерът обаче все още е удължен със 7 дни, така че ще видим дали нещо ще се промени.

Що се отнася до черните списъци, ние не поставяме казина в тях, ние просто търсим подходящи черни списъци, където може да се намират.

Както и да е, надявам се, че всичко ще се реши и ще се развие добре, въпреки че съм малко скептичен. Късмет.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини