ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от LD_Loading
|
50625 преглеждания 387 отговора |
|
12 3 4...20
преди 1 година

Уау 3 седмици за валидиране на документи...

Трябва да призная, че съм само наполовина изненадан.


Смятам, че е по-трудно да тегля пари от heybets, отколкото от всяко друго казино, в което съм бил.


Притеснително е, ако те правят толкова трудно тегленето на няколкостотин долара...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога ли да предложа да подадете жалба и тук? В случай, че спортните залагания не са включени, можем да използваме възможността да се справим с проблема.

Само идея, разбира се. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка.


Чакам петък да пусна жалба. Ще изтече периодът от 2 седмици от искането за теглене.

Автоматичен превод:
Glyf38
преди 1 година

Добре, така че ако нищо не се промени, определено бих препоръчал жалба и както Радка също спомена в случай, че не са спортни залагания.

Засега ще изчакаме и ако се появи нова информация, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изминаха 5 дни, откакто изпратих KYC документите си, но нямам отговор.


Те също анулираха заявката ми за теглене и средствата вече са видими в баланса ми, въпреки че не съм поискал това.


Що се отнася до мен, това изглежда като умишлен ход за насърчаване на играчите да губят.

Все още е трудно да се получат отговори за поддръжка.


Честно казано, имам сериозни съмнения относно ревютата, публикувани допреди 3 месеца в casino guru. Бързи тегления, страхотна поддръжка на клиенти... не съвпада с това, което преживявам, нито с това, което казват другите хора тук.


Автоматичен превод:
Glyf38
преди 1 година

Всичко, което можете да направите, е незабавно да се свържете с Gaming Curacao и да изпратите жалба с всички доказателства за това, така че те да се намесят. Ако след това казиното продължи да отхвърля, те губят лиценза си, което би било добър намек за всички други потенциални играчи за казиното, които ще го избегнат.

complaints@gaming-curacao.com


И, разбира се, също подавайте жалба на тази платформа, за да оставите резултата им да падне, тъй като е много висок.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря YoussF


Докладвали ли сте някога за проблеми от този тип на властите по хазарта в Кюрасао? Отговарят ли?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изминаха 5 дни, откакто изпратих KYC документите си, но нямам отговор.


Те също анулираха заявката ми за теглене и средствата вече са видими в баланса ми, въпреки че не съм поискал това.


Що се отнася до мен, това изглежда като умишлен ход за насърчаване на играчите да губят.

Все още е трудно да се получат отговори за поддръжка.


Честно казано, имам сериозни съмнения относно ревютата, публикувани допреди 3 месеца в casino guru. Бързи тегления, страхотна поддръжка на клиенти... не съвпада с това, което преживявам, нито с това, което казват другите хора тук.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Изглежда трябва да ви попитам директно по темата: Включени ли са спортни залагания, моля?

Искам да разбера дали трябва да препоръчам подаване на жалба или не.

Най-общо казано, първо бих изчакал актуализацията относно KYC. Разбирам обаче притеснението ви, липсата на комуникация не е добър знак.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка


Потвърждавам, че направих спортни залагания на heybets.

Проблем ли е да отворя жалба, тъй като тя не е свързана с моя проблем с heybets?

Автоматичен превод:
Glyf38
преди 1 година

О, не 🙁.

Страхувах се от това през цялото време...

Уловката е, че ние не разглеждаме оплаквания относно спортни залагания, защото има различни аспекти и правила, отколкото в случая с казино игрите. Просто ни липсват познанията, за да помогнем на играчите с това.

Технически няма проблем с подаването на жалбата, но най-вероятно в крайна сметка тя ще бъде отхвърлена.

Целта ми беше да кажа това, преди да направя неуместна препоръка - наистина съжалявам.

Чували ли сте някога за тези сайтове, може би?

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/




Автоматичен превод:
Glyf38
преди 1 година

Да, и те отговарят (понякога може да отнеме седмица или 2) и могат да предприемат действия срещу казина, които нарушават собствените си правила или правилата за техния лиценз.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря Youssf



@Radka Жалко, че не може да се отвори жалба, щом играчът е направил спортен залог. Наистина мисля, че в много случаи като този, с който се занимавам, фактът, че съм правил спортни залагания, не играе роля в ситуацията. Все пак това са твоите правила и аз ги приемам.


Що се отнася до моя случай, опасявам се, че имам много лоши новини. След моя KYC те ми казаха, че не приемат френски играчи и че ще закрият акаунта ми. Считам това за изключително нечестно, защото въпреки че след проверка Франция е ограничена държава според техните правила и условия, те не питат за държавата при регистрация, не блокират уебсайта от Франция и ми позволяват да депозирам 2 пъти и играйте.


Страхувам се, че нямам друг начин... много разочароващо. Фактът да позволим на играча да депозира без никакъв шанс да може да изтегли изглежда толкова несправедлив за мен...Но много ефективна стратегия, която позволява на heybets да ограби своите клиенти



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега ще направя преглед на casino guru. Надявам се казино гуруто да спомене проблемите, пред които са изправени играчите в описанието на heybets.


Ако прегледът ми може да попречи на други играчи да бъдат измамени, няма да съм пропилял парите си по напълно безсмислен начин.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря Youssf



@Radka Жалко, че не може да се отвори жалба, щом играчът е направил спортен залог. Наистина мисля, че в много случаи като този, с който се занимавам, фактът, че съм правил спортни залагания, не играе роля в ситуацията. Все пак това са твоите правила и аз ги приемам.


Що се отнася до моя случай, опасявам се, че имам много лоши новини. След моя KYC те ми казаха, че не приемат френски играчи и че ще закрият акаунта ми. Считам това за изключително нечестно, защото въпреки че след проверка Франция е ограничена държава според техните правила и условия, те не питат за държавата при регистрация, не блокират уебсайта от Франция и ми позволяват да депозирам 2 пъти и играйте.


Страхувам се, че нямам друг начин... много разочароващо. Фактът да позволим на играча да депозира без никакъв шанс да може да изтегли изглежда толкова несправедлив за мен...Но много ефективна стратегия, която позволява на heybets да ограби своите клиенти



Автоматичен превод:
преди 1 година

Това наистина е трудна ситуация. Но както казах, опитайте първо жалбата - нека екипът по жалбите реши дали искат да се ангажират.

В най-лошия случай се отхвърля, но това е всичко.

За съжаление, не е моя работа да решавам дали такъв случай ще бъде приет


Бих опитал поне това.

Това, което току-що описахте, звучи наистина несправедливо и си струва да се провери. Не забравяйте да опишете всичко, така че достойнството на вашия проблем да бъде ясно посочено. Това е моята препоръка.


Все пак ще опиташ ли с жалба?



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още не съм сигурен за оплакване. Не съм сигурен, че искам да изразходвам повече енергия за този проблем с много малък шанс за успех... за 600 щатски долара. Ще си помисля за това.


Публикувах преглед на казино гуру и други сайтове. Може би това ще спаси някои потенциални играчи от измама.

Автоматичен превод:
Glyf38
преди 1 година

Като подадете жалба, вие помагате и на други играчи, тъй като резултатът на казиното ще падне, след като откажат да отговорят на жалбата тук.


прегледите на казиното не винаги помагат.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Точно 🙌✔

Благодаря ви, че се грижите за другите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още не съм сигурен за оплакване. Не съм сигурен, че искам да изразходвам повече енергия за този проблем с много малък шанс за успех... за 600 щатски долара. Ще си помисля за това.


Публикувах преглед на казино гуру и други сайтове. Може би това ще спаси някои потенциални играчи от измама.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не се тревожи, това решение е твое и мисля, че никой тук не иска да бъдеш подложен на натиск.

Въпреки че жалбата е най-ефективният начин, всеки, който чете тази тема, ще види вашите публикации - това се брои!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Най-накрая реших да подам жалба. Ще видим докъде ще ме отведе

Автоматичен превод:
Glyf38
преди 1 година

Успех, надявам се нашият екип да успее да помогне!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам впечатлението, че heybets е деактивирал възможността за връзка с поддръжката чрез чат на живо на техния сайт. Може би е за добро, тъй като беше смешно да пишеш в чата на живо и да получаваш отговор 1 седмица по-късно.


На смартфона си съм и вече не виждам иконата.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
12 3 4...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини