Уау 3 седмици за валидиране на документи...
Трябва да призная, че съм само наполовина изненадан.
Смятам, че е по-трудно да тегля пари от heybets, отколкото от всяко друго казино, в което съм бил.
Притеснително е, ако те правят толкова трудно тегленето на няколкостотин долара...
Wow 3 weeks to validate documents...
I have to admit, I'm only half-surprised.
I find it harder to withdraw money from heybets than from any other casino I've been to.
It's worrying if they make it so difficult to withdraw a few hundred dollars...
Мога ли да предложа да подадете жалба и тук? В случай, че спортните залагания не са включени, можем да използваме възможността да се справим с проблема.
Само идея, разбира се. 🤞
May I suggest submitting a complaint here as well? In case sports betting is not involved, we could use an opportunity to deal with the issue.
Just an idea, of course. 🤞
Здравей Радка.
Чакам петък да пусна жалба. Ще изтече периодът от 2 седмици от искането за теглене.
Hi Radka.
I am waiting friday to open a complaint. Thé 2 weeks period since withdraw request will bé reached.
Добре, така че ако нищо не се промени, определено бих препоръчал жалба и както Радка също спомена в случай, че не са спортни залагания.
Засега ще изчакаме и ако се появи нова информация, не забравяйте да ни уведомите.
Right, so if nothing changes, I would also definitely recommend a complaint and as Radka also mentioned in case it is not sports betting.
For now, we will wait and if new information comes up, be sure to let us know.
Изминаха 5 дни, откакто изпратих KYC документите си, но нямам отговор.
Те също анулираха заявката ми за теглене и средствата вече са видими в баланса ми, въпреки че не съм поискал това.
Що се отнася до мен, това изглежда като умишлен ход за насърчаване на играчите да губят.
Все още е трудно да се получат отговори за поддръжка.
Честно казано, имам сериозни съмнения относно ревютата, публикувани допреди 3 месеца в casino guru. Бързи тегления, страхотна поддръжка на клиенти... не съвпада с това, което преживявам, нито с това, което казват другите хора тук.
It's been 5 days since I sent my KYC documents and no response.
They've also cancelled my withdrawal request and the funds are now visible in my balance even though I didn't ask for that.
As far as I'm concerned, this looks like a deliberate move to encourage players to lose.
Support answers are still hard to obtain.
Quite honestly, I have serious doubts about the reviews that were posted up until 3 months ago on casino guru. Fast withdrawals, great customer support... it doesn't match what I experience nor what other people here are saying.
Всичко, което можете да направите, е незабавно да се свържете с Gaming Curacao и да изпратите жалба с всички доказателства за това, така че те да се намесят. Ако след това казиното продължи да отхвърля, те губят лиценза си, което би било добър намек за всички други потенциални играчи за казиното, които ще го избегнат.
complaints@gaming-curacao.com
И, разбира се, също подавайте жалба на тази платформа, за да оставите резултата им да падне, тъй като е много висок.
All you can do is contact Gaming Curacao immediately and send a complaint with all evidence about this so they will intervene. If the casino then keep rejecting they lose their license which would be a good hint to all other potential players for the casino that will avoid it.
complaints@gaming-curacao.com
And of course also file a complaint on this platform to let their score drop as it is way to high.
Изминаха 5 дни, откакто изпратих KYC документите си, но нямам отговор.
Те също анулираха заявката ми за теглене и средствата вече са видими в баланса ми, въпреки че не съм поискал това.
Що се отнася до мен, това изглежда като умишлен ход за насърчаване на играчите да губят.
Все още е трудно да се получат отговори за поддръжка.
Честно казано, имам сериозни съмнения относно ревютата, публикувани допреди 3 месеца в casino guru. Бързи тегления, страхотна поддръжка на клиенти... не съвпада с това, което преживявам, нито с това, което казват другите хора тук.
It's been 5 days since I sent my KYC documents and no response.
They've also cancelled my withdrawal request and the funds are now visible in my balance even though I didn't ask for that.
As far as I'm concerned, this looks like a deliberate move to encourage players to lose.
Support answers are still hard to obtain.
Quite honestly, I have serious doubts about the reviews that were posted up until 3 months ago on casino guru. Fast withdrawals, great customer support... it doesn't match what I experience nor what other people here are saying.
Здравейте!
Изглежда трябва да ви попитам директно по темата: Включени ли са спортни залагания, моля?
Искам да разбера дали трябва да препоръчам подаване на жалба или не.
Най-общо казано, първо бих изчакал актуализацията относно KYC. Разбирам обаче притеснението ви, липсата на комуникация не е добър знак.
Hello!
It seems I must ask you directly on the subject: Is sports betting involved, please?
I'm asking to find out whether I should recommend submitting a complaint or not.
Generally speaking, I would wait for the update regarding the KYC first. However, I understand your concern, the lack of communication is not a good sign.
Здравей Радка
Потвърждавам, че направих спортни залагания на heybets.
Проблем ли е да отворя жалба, тъй като тя не е свързана с моя проблем с heybets?
Hi Radka
I confirm I placed sport bets on heybets.
Is it a problèm to open a complaint as it IS not involve in my problèm with heybets ?
О, не 🙁.
Страхувах се от това през цялото време...
Уловката е, че ние не разглеждаме оплаквания относно спортни залагания, защото има различни аспекти и правила, отколкото в случая с казино игрите. Просто ни липсват познанията, за да помогнем на играчите с това.
Технически няма проблем с подаването на жалбата, но най-вероятно в крайна сметка тя ще бъде отхвърлена.
Целта ми беше да кажа това, преди да направя неуместна препоръка - наистина съжалявам.
Чували ли сте някога за тези сайтове, може би?
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Oh no 🙁.
I was afraid of that the whole time...
The catch is that we do not address complaints about sports betting because there are different aspects and rules than in the case of casino games. We're simply lacking the knowledge to help players with that.
Technically, no issue with submitting the complaint, but most likely, it will be dismissed eventually.
My point was to say this before I would make a misplaced recommendation - I'm truly sorry.
Have you ever heard about those sites, perhaps?
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Да, и те отговарят (понякога може да отнеме седмица или 2) и могат да предприемат действия срещу казина, които нарушават собствените си правила или правилата за техния лиценз.
Yes and they do respond (could take a week or 2 sometimes) and could take action against casinos that break their own rules or the license rules of them.
Благодаря Youssf
@Radka Жалко, че не може да се отвори жалба, щом играчът е направил спортен залог. Наистина мисля, че в много случаи като този, с който се занимавам, фактът, че съм правил спортни залагания, не играе роля в ситуацията. Все пак това са твоите правила и аз ги приемам.
Що се отнася до моя случай, опасявам се, че имам много лоши новини. След моя KYC те ми казаха, че не приемат френски играчи и че ще закрият акаунта ми. Считам това за изключително нечестно, защото въпреки че след проверка Франция е ограничена държава според техните правила и условия, те не питат за държавата при регистрация, не блокират уебсайта от Франция и ми позволяват да депозирам 2 пъти и играйте.
Страхувам се, че нямам друг начин... много разочароващо. Фактът да позволим на играча да депозира без никакъв шанс да може да изтегли изглежда толкова несправедлив за мен...Но много ефективна стратегия, която позволява на heybets да ограби своите клиенти
Thanks Youssf
@Radka It's a pity that it's not possible to open a complaint as soon as the player has placed a sports bet. Indeed, I think that in many cases like the one I'm dealing with, the fact that I made sports bets doesn't play a part in the situation. However, these are your rules and I accept them.
As far as my case is concerned, I'm afraid I've got some very bad news. Following my KYC they told me that they didn't accept French players and that they were going to close my account. I consider this to be extremely dishonest, because even though after checking France is a restricted country according to their terms and conditions, they don't ask for the country when registering, don't block the website from France and let me deposit 2 times and play.
I'm afraid I have no further recourse...very frustrating. The fact of letting the player deposit without any chance of being able to withdraw seems so unfair to me...But a very effective strategy to enable heybets to rob its customers
Сега ще направя преглед на casino guru. Надявам се казино гуруто да спомене проблемите, пред които са изправени играчите в описанието на heybets.
Ако прегледът ми може да попречи на други играчи да бъдат измамени, няма да съм пропилял парите си по напълно безсмислен начин.
I will now make a review on casino guru. I Hope casino guru will make mention of problems faced by players in heybets description.
If my review can prevent other players from being scammed, I won't have wasted my money in a completely pointless way.
Благодаря Youssf
@Radka Жалко, че не може да се отвори жалба, щом играчът е направил спортен залог. Наистина мисля, че в много случаи като този, с който се занимавам, фактът, че съм правил спортни залагания, не играе роля в ситуацията. Все пак това са твоите правила и аз ги приемам.
Що се отнася до моя случай, опасявам се, че имам много лоши новини. След моя KYC те ми казаха, че не приемат френски играчи и че ще закрият акаунта ми. Считам това за изключително нечестно, защото въпреки че след проверка Франция е ограничена държава според техните правила и условия, те не питат за държавата при регистрация, не блокират уебсайта от Франция и ми позволяват да депозирам 2 пъти и играйте.
Страхувам се, че нямам друг начин... много разочароващо. Фактът да позволим на играча да депозира без никакъв шанс да може да изтегли изглежда толкова несправедлив за мен...Но много ефективна стратегия, която позволява на heybets да ограби своите клиенти
Thanks Youssf
@Radka It's a pity that it's not possible to open a complaint as soon as the player has placed a sports bet. Indeed, I think that in many cases like the one I'm dealing with, the fact that I made sports bets doesn't play a part in the situation. However, these are your rules and I accept them.
As far as my case is concerned, I'm afraid I've got some very bad news. Following my KYC they told me that they didn't accept French players and that they were going to close my account. I consider this to be extremely dishonest, because even though after checking France is a restricted country according to their terms and conditions, they don't ask for the country when registering, don't block the website from France and let me deposit 2 times and play.
I'm afraid I have no further recourse...very frustrating. The fact of letting the player deposit without any chance of being able to withdraw seems so unfair to me...But a very effective strategy to enable heybets to rob its customers
Това наистина е трудна ситуация. Но както казах, опитайте първо жалбата - нека екипът по жалбите реши дали искат да се ангажират.
В най-лошия случай се отхвърля, но това е всичко.
За съжаление, не е моя работа да решавам дали такъв случай ще бъде приет
Бих опитал поне това.
Това, което току-що описахте, звучи наистина несправедливо и си струва да се провери. Не забравяйте да опишете всичко, така че достойнството на вашия проблем да бъде ясно посочено. Това е моята препоръка.
Все пак ще опиташ ли с жалба?
This is really a tough situation. But as I said, try the complaint first - let the Complaint Team decide whether they want to get engaged.
In the worst case, it gets rejected, but that's all.
Sadly, it is not my place to decide whether such a case will be accepted
I would try that at least.
What you have just described sounds truly unfair, and it is worth checking. Make sure to describe everything, so the merit of your issue is clearly pointed out. This is my recommendation.
Are you going to try a complaint after all?
Все още не съм сигурен за оплакване. Не съм сигурен, че искам да изразходвам повече енергия за този проблем с много малък шанс за успех... за 600 щатски долара. Ще си помисля за това.
Публикувах преглед на казино гуру и други сайтове. Може би това ще спаси някои потенциални играчи от измама.
Not sure yet for complaint. I'm not sure I want to spend any more energy on this problem with very little chance of success... for 600usd. I'll think about it.
I did post a review on casino guru and other sites. Maybe this will save some potential players from getting ripped off.
Като подадете жалба, вие помагате и на други играчи, тъй като резултатът на казиното ще падне, след като откажат да отговорят на жалбата тук.
прегледите на казиното не винаги помагат.
By filing a complaint you help other players too as the casino score will drop once they refuse to reply on the complaint here.
casino reviews dont always help.
Точно 🙌✔
Благодаря ви, че се грижите за другите.
Precisely 🙌✔
Thank you for taking care of others.
Все още не съм сигурен за оплакване. Не съм сигурен, че искам да изразходвам повече енергия за този проблем с много малък шанс за успех... за 600 щатски долара. Ще си помисля за това.
Публикувах преглед на казино гуру и други сайтове. Може би това ще спаси някои потенциални играчи от измама.
Not sure yet for complaint. I'm not sure I want to spend any more energy on this problem with very little chance of success... for 600usd. I'll think about it.
I did post a review on casino guru and other sites. Maybe this will save some potential players from getting ripped off.
Не се тревожи, това решение е твое и мисля, че никой тук не иска да бъдеш подложен на натиск.
Въпреки че жалбата е най-ефективният начин, всеки, който чете тази тема, ще види вашите публикации - това се брои!
Don't worry, this decision is yours to take, and I think no one here wants you put under pressure.
Though the complaint is the most efficient way, anyone who reads this thread will see your posts - it counts!
Успех, надявам се нашият екип да успее да помогне!
Good luck, I hope our team will manage to help!
Имам впечатлението, че heybets е деактивирал възможността за връзка с поддръжката чрез чат на живо на техния сайт. Може би е за добро, тъй като беше смешно да пишеш в чата на живо и да получаваш отговор 1 седмица по-късно.
На смартфона си съм и вече не виждам иконата.
I have the impression that heybets has disabled the ability to contact support via live chat on their site. Maybe it's for the best, as it was ridiculous to write into the livechat and receive a reply 1 week later.
I'm on my smartphone and I can't see the icon anymore.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.