Здравей Youssf!
Съжалявам, че не съм съгласен с вас, но трябва. Нека започнем с жалбата, свързана с немския играч, защото резюмето на случая гласи:
„Акаунтът на играча беше блокиран за игра от ограничена държава. След като първоначално затвори жалбата като неразрешена, казиното реши да преразгледа позицията си и намери заедно с играча подходящо решение и за двете страни ."
Значение: резултатът беше справедлив - да, казиното направи грешка - но благодарение на жалбата те промениха решението си.
Аз обаче съм доста объркан, когато казвате, че жалбата ви е отхвърлена.
Всъщност всички ваши оплаквания бяха отхвърлени като неоснователни , поради което считаме, че не са представени действителни доказателства в подкрепа на вашите твърдения, съжалявам.
Според жалбата, подадена срещу Heybets Casino , е важно да се разграничават мненията от фактите. Нека обясня допълнително:
Вие само се регистрирате и депозирате, но никога не сте поискали теглене или сте преминали KYC в миналото. Няма индикации, че вашият акаунт ще бъде закрит поради ограничения в държавата. На този етап това са само предположения, докато казиното не блокира акаунта ви специално поради ограничението за държава и печалбите ви се задържат, всичко е справедливо. От това, което виждам в жалбата, нищо от това никога не се е случвало, нали?
Разбирам, че има известен въпрос относно законността, но ние не сме юристи, вместо това се стремим да разглеждаме спорове по отношение на Кодекса за честни хазартни игри на Casino Guru. Имайте предвид тази част:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
" Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако казиното знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на справедливото играйте , тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна."
Същото правило в друго ръководство:
https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino
"1. Казиното напълно приема играчи от вашата страна
Винаги се уверявайте, че казиното напълно приема играчи от държава, в която живеете. Много страни официално забраняват онлайн казината да работят на тяхна територия. На практика не всички страни прилагат тази забрана за всяко казино. Освен това не всички държави имат влияние върху казината, базирани в хазартни законодателни убежища. Но много казина предпочитат да се оттеглят и да не приемат играчи от такива страни.
Ако сте от такава държава, може да откриете, че дадено казино ще ви позволи да се регистрирате и да играете, но в случай на печалба ще изисква доказателство за пребиваване от друга държава. Те ще се позоват на това в своите правила и условия."
Честно казано, това е съобразено с вашата ситуация:
„Скъпи Юсф,
тъй като казиното не е блокирало акаунта ви поради това, че Холандия е страна с ограничения и нито една от вашите пари не е била конфискувана поради това, страхувам се, че сега не можем да направим нищо, за да ви помогнем."
Позволете ми един въпрос - Бихте ли подали жалбата дори и да успеете да спечелите? Бихте ли поискали от казиното да ви отнеме печалбата и да ви върне само депозита?
Намирам за доста интересно, че продължавате да играете в такива казина и продължавате да искате вашите депозити да бъдат върнати.
Не бихте ли казали, че би било много по-добре вместо това да се придържате към казина, лицензирани в Холандия?
Ако сте убедени, че вашата страна е ограничена или казината нямат подходящ лиценз, не играйте там.
Това е най-лесният начин, вярвам.
Когато става въпрос за фалшиви прегледи на Trust Pilot, за съжаление не е толкова рядко. Бяхме подложени на натиск, когато някои организации изпратиха спамери да пишат фалшиви ужасни отзиви за Casino Guru. Всичко е възможно в наши дни, вече няма значение дали тези отзиви са добри или лоши. 🙁
Това е боклук, съгласен съм.
Hi Youssf!
I'm sorry to disagree with you, but I have to. Let's start with the complaint related to the German player because the case summary says:
"The player's account got blocked for playing from a restricted country. After initially closing the complaint as unresolved, the casino decided to reconsider its position and found together with the player a suitable solution for both parties."
Meaning: the result was fair - yes, the casino made a mistake - yet thanks to the complaint, they changed their mind.
I'm, however, quite confused when you say your complaint was rejected.
Actually, all your complaints have been rejected as unjustified, thus we deem no actual pieces of evidence were presented to support your claims, I'm sorry.
According to the complaint submitted against Heybets Casino, it's important to distinguish opinions from facts. Let me explain further:
You only register and deposit, yet you have never asked for the withdrawal or passed the KYC in the past. There are no indications your account will be closed due to country restrictions. Those are just assumptions at this point, untill the casino blocks your account specifically due to the country restriction and your winnings are held, all is fair. From what I see in the complaint, none of that has ever happened, right?
I understand there is a certain question of legality, but we are not lawyers instead we aim to handle disputes in regards to Casino Guru Fair Gambling codex. Mind this part:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
"It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return."
The same rule in another guide:
https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino
"1. The casino fully accepts players from your country
Always make sure that the casino fully accepts players from a country where you have a place of residence. Many countries formally ban online casinos from operating in their territory. In practise, not all countries apply this prohibition to every casino. Also, not all countries have influence on casinos based in gambling legislative havens. But many casinos prefer retreating and not accepting players from such countries.
If you are from such a country, you may find that a casino will allow you to register and play, but in case of winning, it will require a proof of residence from another country. They will invoke this on their terms & conditions."
Frankly it goes in hand with your situation:
"Dear Youssf,
since the casino has not blocked your account due to the Netherlands being a restricted country and none of your money has been confiscated because of it, I'm afraid there is nothing we can do now to assist you."
Allow me a question - Would you submit the complaint even in case you managed to win? Would you ask the casino to forfeit your winnings and give you back only the deposit?
I find it quite interesting that you keep playing in such casinos and keep asking for your deposits to be returned.
Wouldn't you say it would be much better to stick with casinos licensed in the Netherlands instead?
If you are convinced your country is restricted or the casinos miss proper license, do not play there.
That's the easiest way, I believe.
When it comes to fake Trust Pilot reviews, it's sadly not so rare. We have been under pressure when some organizations sent spammers to write fake terrible reviews on Casino Guru. All is possible these days, it does not matter whether those reviews are good or bad anymore. 🙁
It's rubbish, I agree.
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: