НачалоФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 9)

 от LD_Loading
|
68 994 преглеждания 398 отговора |
|
1...8 9 10...20
Youssf

Не се чувствам много уверен, че данните (паспорт, селфи с лична карта, доказателство за адрес и доказателство за средства) са сигурни в ръцете на тези момчета в момента. Правилно е това, което казва Youssf. Те нямат работещ лиценз на сайта си. Този, който имат, е спрян. Стойте далеч от този сайт, докато не изплатят предстоящите си тегления и не покажат валиден лиценз.

Edited
Автоматичен превод:

file


Те споменават тук Antillephone като лицензодател.


Но ако едно казино лъже за своя лиценз, то не е нищо друго освен мошеник и трябва да се избягва на всяка цена.


По-рано имаха лиценз, мисля, но не знам какво е положението сега.

Автоматичен превод:

Благодаря за екранната снимка. Предадох го на колегата от екипа, да видим какво ще разбере. Виждам обаче, че има игра на екранната снимка и намерих Gaming Curacao на страницата. Струва ми се странно. Както и да е, бих проследил какво имат в мрежата, там всичко е правилно и ще го проверим директно с органа и съответно ще актуализираме рецензията.

Твърдо вярвам, че казиното не подвежда, но ще разберем. Благодаря отново за информацията.

Edited
Автоматичен превод:

Не се чувствам много уверен, че данните (паспорт, селфи с лична карта, доказателство за адрес и доказателство за средства) са сигурни в ръцете на тези момчета в момента. Правилно е това, което казва Youssf. Те нямат работещ лиценз на сайта си. Този, който имат, е спрян. Стойте далеч от този сайт, докато не изплатят предстоящите си тегления и не покажат валиден лиценз.

Автоматичен превод:

Мисля, че няма нужда да бъдете скептични, че нещо може да бъде злоупотребено веднага. Съгласен съм обаче, че от съображения за сигурност би било най-добре да изчакате и да видите дали те са в процес на завършване на нов лиценз или лицензът току-що е спрян и няма да има такъв. Това ще се установи във времето. Така че моята препоръка определено е да бъдете внимателни.

Автоматичен превод:

Здравейте, може ли рейтингът на това казино да бъде актуализиран, за да отразява факта, че то няма валиден лиценз?

Автоматичен превод:
Orde0

Хей, индексът на безопасност (рейтинг) се основава на различни неща, така че ако искате да видите как нашият екип преглежда казината, можете да го направите тук . Това е ново казино, така че засега ще трябва да се придържаме към факта, че що се отнася до лиценза, той не подлежи на проверка.

Автоматичен превод:
Jaro

Не става въпрос само за лиценз. Те не отговарят на клиенти със седмици. Чакам си парите вече 3 месеца. И те умишлено чакат 2 седмици и отговарят в последния час в жалбата.

Автоматичен превод:
Jaro

Присъединих се към тази компания през ноември 2023 г. и депозирах общо $2310 три пъти. Залагам изключително на спорт, а не в казиното. Когато балансът в моята сметка за залагания достигна $5,657, компанията наложи лимит от $1, поради което реших да поискам теглене. Поисках парите преди седмица и все още чакам. Изпратих имейл до мениджъра на акаунта и той ми каза да изпратя документи за проверка на моя акаунт. Изпратих ги и още чакам. Никой не отговаря на Live Support и вече не получавам имейли. Ситуацията е неприемлива и вече не знам накъде да се обърна.

Автоматичен превод:
Jaro

"що се отнася до лиценза, той не подлежи на проверка."

Това е напълно проверимо:

https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


То е спряно.

Edited
Автоматичен превод:

Не става въпрос само за лиценз. Те не отговарят на клиенти със седмици. Чакам си парите вече 3 месеца. И те умишлено чакат 2 седмици и отговарят в последния час в жалбата.

Автоматичен превод:

Разбирам какво казвате и ако жалбата ви не бъде разрешена и казиното не желае да отговори, то ще получи черни точки, което след това ще се отрази на рейтинга му. Така че предполагам, че ще трябва да изчакаме и да видим.

Автоматичен превод:

Присъединих се към тази компания през ноември 2023 г. и депозирах общо $2310 три пъти. Залагам изключително на спорт, а не в казиното. Когато балансът в моята сметка за залагания достигна $5,657, компанията наложи лимит от $1, поради което реших да поискам теглене. Поисках парите преди седмица и все още чакам. Изпратих имейл до мениджъра на акаунта и той ми каза да изпратя документи за проверка на моя акаунт. Изпратих ги и още чакам. Никой не отговаря на Live Support и вече не получавам имейли. Ситуацията е неприемлива и вече не знам накъде да се обърна.

Автоматичен превод:

Здравейте и благодаря, че писахте и споделихте своя случай. За съжаление, трябва да кажа още от самото начало, че Casino Guru не се занимава със спортни залагания, тъй като нямаме клон или експерти и следователно не бихме имали прозрението да се справим с подобни случаи.

Въпреки това ще се опитам да ви помогна поне като ви препоръчам няколко сайта, които теоретично биха могли да ви помогнат и там можете да подадете жалбата си. Можете да намерите връзките тук:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако решите да подадете жалба в някой от тези сайтове, не се колебайте да ни уведомите как върви или резултата. Късмет.

Автоматичен превод:

"що се отнася до лиценза, той не подлежи на проверка."

Това е напълно проверимо:

https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


То е спряно.

Автоматичен превод:

Прав си, виждам го по същия начин и изглежда, че просто съм се изказал погрешно, лицензът е спрян. Благодаря за корекцията.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро,


Просто от любопитство, ако играчът прави основно спортни залагания и след това няколко казино игри, тогава Casino Guru взема ли жалбата под внимание?


Тъй като по този начин жалбата теоретично винаги може да бъде адресирана тук, което е отчасти добро, но от друга страна е заобикаляне.

🤔

Автоматичен превод:
sandydock

Моят съвет, препратете го на Gaming Curacao, техен бивш лицензодател.


Те трябва да приемат оплаквания, възникнали по време на валидността на лиценза от казиното. Разбира се, може да отнеме още няколко седмици, за да получите отговор.

Автоматичен превод:

Здравей Джаро,


Просто от любопитство, ако играчът прави основно спортни залагания и след това няколко казино игри, тогава Casino Guru взема ли жалбата под внимание?


Тъй като по този начин жалбата теоретично винаги може да бъде адресирана тук, което е отчасти добро, но от друга страна е заобикаляне.

🤔

Автоматичен превод:

Здрасти.

Ако имам място да отговоря, бих казал, че зависи от естеството на проблема. Убеден съм, че си спомням няколко оплаквания, при които играчите са имали проблеми с преминаването на KYC и не са взети бонуси. Виждате ли, първото потенциално усложнение при намесата на спортните залагания идва по време на играта или проверката на историята на залаганията; вторият е бонусите, свързани със спортни залагания.

Вярвам, че членовете на екипа по жалбите винаги са готови да помогнат, но способността ни да разграничим дали спортните залагания имат значение или не може да е доста ограничаваща.

Бих казал, че е по-добре да го изпробвате, описвайки честно целия контекст, защото ако има начин, мога да кажа със сигурност, че никой от екипа не обича да затваря жалба без честен опит.

Автоматичен превод:

Моят съвет, препратете го на Gaming Curacao, техен бивш лицензодател.


Те трябва да приемат оплаквания, възникнали по време на валидността на лиценза от казиното. Разбира се, може да отнеме още няколко седмици, за да получите отговор.

Автоматичен превод:

Това, което казвате относно приемането на жалбите, звучи разумно, само искам да попитам дали сте го прочели някъде официално, може би?

Аз самият не съм, но вие изглеждате добре информиран, така че просто съм любопитен.

Благодаря!

Автоматичен превод:
Radka

Говорих с някои юридически съветници относно моя проблем с това казино и те ми предложиха да направя това, което споменах в предишния си пост.


Тъй като Кюрасао е част от Нидерландия, това би означавало, че ако в крайна сметка отида в съда, това ще бъде в Холандия с холандското законодателство и тъй като това казино беше/е лицензирано от лицензодател по време на възникването на някои от нашите проблеми, лицензодателят трябва да вземе случаите под внимание.

Това също се изисква, тъй като базираните в Кюрасао лицензодатели са отговорни за поведението на своите подлицензополучатели (някои съдебни решения в Кюрасао потвърждават това благодарение на SBGOK, който започна тези дела)


Ако решението е в полза на играча, се очаква казиното да се съобрази, ако не, това ще бъде много лесен правен казус за съдия 😉.


Разбира се, това е теоретично начинът, по който трябва да върви, но може да преживея реалната ситуация в зависимост от висящата ми жалба.


Също така си струва да се спомене (което е друга дискусия), две адвокатски кантори в момента завеждат съдебни дела срещу няколко малтийски казина за незаконна дейност в Холандия , преди да бъде въведена регулация в тази страна за хазартни дейности. Докато казината, базирани в Малта, спряха работата си тук, казината, базирани в Кюрасао, продължават да популяризират и рекламират на холандския пазар, сякаш са валидни да работят тук, което според мен е жалко.

Автоматичен превод:
sandydock

Виждам, че са отговорили точно навреме, преди да затворят жалбата, което ще доведе до отрицателна оценка за тях


Не мога да повярвам, че това казино работи по този начин, тъй като това потвърждава, че са измамници. В моя случай казиното просто излъга за оспорваната сума и Casino Guru щеше да отхвърли жалбата ми, докато не предоставя ясни доказателства, че балансът, споменат от Heybets, е неверен.


@Яро, @Радка


Прави сте, момчета, казиното отговаря тук, за да поддържа резултата си, но на каква цена, ако манипулират баланси и отговарят само на въпроси, които са подходящи за тях?

Автоматичен превод:

Говорих с някои юридически съветници относно моя проблем с това казино и те ми предложиха да направя това, което споменах в предишния си пост.


Тъй като Кюрасао е част от Нидерландия, това би означавало, че ако в крайна сметка отида в съда, това ще бъде в Холандия с холандското законодателство и тъй като това казино беше/е лицензирано от лицензодател по време на възникването на някои от нашите проблеми, лицензодателят трябва да вземе случаите под внимание.

Това също се изисква, тъй като базираните в Кюрасао лицензодатели са отговорни за поведението на своите подлицензополучатели (някои съдебни решения в Кюрасао потвърждават това благодарение на SBGOK, който започна тези дела)


Ако решението е в полза на играча, се очаква казиното да се съобрази, ако не, това ще бъде много лесен правен казус за съдия 😉.


Разбира се, това е теоретично начинът, по който трябва да върви, но може да преживея реалната ситуация в зависимост от висящата ми жалба.


Също така си струва да се спомене (което е друга дискусия), две адвокатски кантори в момента завеждат съдебни дела срещу няколко малтийски казина за незаконна дейност в Холандия , преди да бъде въведена регулация в тази страна за хазартни дейности. Докато казината, базирани в Малта, спряха работата си тук, казината, базирани в Кюрасао, продължават да популяризират и рекламират на холандския пазар, сякаш са валидни да работят тук, което според мен е жалко.

Автоматичен превод:

Така че вие сте по-добре информирани в този случай от нас. Мисля, че хората, които се занимават с такива случаи, знаят достатъчно за това, така че ако сте го получили от юридически съветници, тогава може да изглежда обещаващо и може да има поне някакъв шанс за решение.

Така че благодаря за информацията, която предоставихте и със сигурност, ако имате още нещо ново, не се колебайте да ни уведомите, защото съм доста заинтересован. 🙂

Автоматичен превод:

Виждам, че са отговорили точно навреме, преди да затворят жалбата, което ще доведе до отрицателна оценка за тях


Не мога да повярвам, че това казино работи по този начин, тъй като това потвърждава, че са измамници. В моя случай казиното просто излъга за оспорваната сума и Casino Guru щеше да отхвърли жалбата ми, докато не предоставя ясни доказателства, че балансът, споменат от Heybets, е неверен.


@Яро, @Радка


Прави сте, момчета, казиното отговаря тук, за да поддържа резултата си, но на каква цена, ако манипулират баланси и отговарят само на въпроси, които са подходящи за тях?

Автоматичен превод:

Всеки случай зависи от преценката на нашите експерти. Радка и аз сме администратори на форума, така че възпроизвеждаме най-вече това, което нашият екип намери.

Във вашия случай беше важно да предоставите доказателство за оспорваната сума, защото беше необходимо. Ако се установи, че казиното манипулира баланса, то ще има такъв етикет и може би някои случаи в бъдеще също ще бъдат разглеждани по този начин.

Въпреки това, що се отнася до индекса на безопасност, това е ново казино и ако има неразрешени оплаквания, индексът му на безопасност ще се промени. Така че нека изчакаме резултата и тогава ще бъдем по-мъдри, защото не искам да се изпреварвам.

Автоматичен превод:

Тази вечер забелязах, че валидаторът на уебсайта на Heybet вече се показва като проверен. 🤔



Автоматичен превод:
1...8 9 10...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини