ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 1 година от LD_Loading
|
39887 преглеждания 364 отговора |
|
1...8 9 10...22
Добавете пост
Публикация на Youssf е изтрит
Youssf
преди 10 месеца

Здравейте, вече се свързах с Gaming Curacao преди 1 1/2 месеца. Вероятно едно от оплакванията помогна за спирането на лиценза на heybets, надявам се да повярвам. Няма pm функция. Имате ли имейл, WhatsApp или телеграма, на които да се свържем с вас?

Автоматичен превод:
Публикация на Youssf е изтрит
Публикация на Youssf е изтрит
Youssf
преди 10 месеца

Изпратих ви имейл сега🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, вече се свързах с Gaming Curacao преди 1 1/2 месеца. Вероятно едно от оплакванията помогна за спирането на лиценза на heybets, надявам се да повярвам. Няма pm функция. Имате ли имейл, WhatsApp или телеграма, на които да се свържем с вас?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Telegram или WhatsApp не се поддържат в нашия форум, така че ако искате да се свържете с нас, можете да прикачите своя имейл адрес, както споменахте. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте, това беше предназначено за „Youssf" 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

За да обобщим цялата тема в едно изречение: Стойте далеч и далеч от това измамно казино. 😉


Поне резултатът им спадна до 4,5, което все още е много високо за поведението им, според мен.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 10 месеца

Подкрепям това. Те ще трябва да подобрят много поддръжката си. Не съм виждал оттеглянето си от 3 месеца. Не са се чували от тях от 4 седмици.

Автоматичен превод:
Orde0
преди 10 месеца

Малко вероятно е, тъй като наистина вярвам, че имаме работа с измамно казино.


Започнах нов чат през уебсайта им по-рано тази седмица. След като Селена отговори на първото ми съобщение с въпроса как може да ми помогне, тя започна да ме игнорира (виждам Прочетете в чата, но няма отговор).


Нямам търпение жалбата ми да бъде затворена отново като неразрешена, за да я препратя на Gaming Curacao, за да се намеси или да предприеме правни действия, ако е необходимо. Казина като тези трябва да бъдат забранени, тъй като само подвеждат играчите.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, това беше предназначено за „Youssf" 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

О, виждам, че написах, че ако искате да се свържете с нас, но смисълът е същият, че Youssf може да публикува своя имейл тук. 🙂

Автоматичен превод:
Youssf
преди 10 месеца

Видях, че казиното е поискало да отвори отново вашата жалба и се надявам, че нещата ще бъдат решени. Това продължава достатъчно дълго и мисля, че всички бихме могли да стигнем до някакъв последователен край. Но важното е явно какъв е краят. Надявам се щастлива. Не забравяйте да ни уведомите, ако имате нещо ново.

Автоматичен превод:
Публикация на Youssf е изтрит
Jaro
преди 10 месеца

Здравей Джаро,


Те отвориха отново жалбата ми, но досега няма отговор. Но наистина се съмнявам, че този случай ще бъде решен в Casino Guru, тъй като те дори отказаха моята спорна сума от $55,17, което е истинска шега.


И тъй като те продължават да игнорират моите чатове, имейли и съобщения в Telegram, не виждам никакъв шанс това да се оправи с добро решение.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Опитах това казино, тъй като получих бонус до 1k със съответстващ депозит. След като изпробвах игри в моята юрисдикция, разбрах, че игрите не допринасят за изискването за залог. Затова се опитах да анулирам бонуса, но сега моите ~900 USD депозирани ETH са изчезнали. Опитах се да се свържа с поддръжката, но не мога да получа отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро,


Те отвориха отново жалбата ми, но досега няма отговор. Но наистина се съмнявам, че този случай ще бъде решен в Casino Guru, тъй като те дори отказаха моята спорна сума от $55,17, което е истинска шега.


И тъй като те продължават да игнорират моите чатове, имейли и съобщения в Telegram, не виждам никакъв шанс това да се оправи с добро решение.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Толкова съжалявам. Видях в жалбата, че сумата значително е намаляла това, което казиното е готово да плати.

Въпреки това също е тъжно, когато казиното не ви отговори, но по всички признаци вероятно ще си остане така.

Както и да е, Вероника се нуждае от отговор на оплакването си, така че би ли било възможно да й отговоря? Можете да го направите тук .

Още веднъж съжалявам за начина, по който нещата изглежда се развиват, но изглежда, че не можем да направим нищо повече.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Опитах това казино, тъй като получих бонус до 1k със съответстващ депозит. След като изпробвах игри в моята юрисдикция, разбрах, че игрите не допринасят за изискването за залог. Затова се опитах да анулирам бонуса, но сега моите ~900 USD депозирани ETH са изчезнали. Опитах се да се свържа с поддръжката, но не мога да получа отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, това е неприятна ситуация. Това означава ли, че 900 от реалните ви пари са изчезнали? Що се отнася до отговора на казиното, все още не сте го получили?

Както и да е, виждам, че имате оплакване , така че ще видим докъде ще ни отведе.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравей Джаро,


Това е безумно, съжалявам, имаме работа с измамно казино, което е много очевидно. Вероника отказва да сподели доказателствата, които е получила от казиното, така че не мога да докажа противното, докато не разбера какви фалшиви доказателства е изпратило това казино.


Всичко, на което мога да се надявам, е, че Вероника отделя време, за да разбере моята ситуация и работи като истински посредник, който е неутрален, в противен случай се опасявам, че Casino Guru не може да ми помогне, а само да съдейства на казината, тъй като крайният резултат ще бъде, че дори жалбата ми да бъде затворена нерешени, те едва ще получат черни точки в този случай, така че репутацията им ще остане в безопасност, докато са измамници и нечестни.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 10 месеца

Здравей!

Жалбата е толкова голяма, че просто не можах да я прочета в цялата й дължина. Но намерих това:

„Сега имам доказателство, че казиното позволява депозити от страна с ограничения, като улеснява холандските банки, но тегленията не са възможни, което потвърждава моите предишни твърдения"

Можете ли да обясните, моля? Предполагам, че това е най-важната част, така че няма да навреди, нали?

Благодаря

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Знам нали!


Основният проблем е, че аз обяснявам всичко и т.н., а казиното не отговаря или избягва отговорите, или отговорите на въпроси им отговарят.


Имам предвид, че мога да потвърдя твърденията си. Heybets има ограничена политика за някои държави, но позволява депозити от същата държава. Даден е пример Холандия. Трябваше да не мога да се регистрирам и да се присъединя, но успях да се присъединя и да депозирам от холандска банкова сметка и да играя. Ако имате ограничения за някои държави, странно е, че приемате плащания от същата ограничена държава. Освен това, когато се опитах да изтегля пари, това беше неуспешно и поддръжката не реагира.


Това потвърждава моето твърдение, че това казино обича да взема пари, но отказва да плати, а това е несправедливо. Ако дадено казино не изплаща към ограничена държава, е справедливо и легитимно да издадете пълно възстановяване на всички (загубени) депозити, сякаш никога не сте играли, и да размахвате баланса на казиното.


Както и да е, те са измамно казино, тъй като твърдят, че сега имам само $55 и не мога да видя доказателствата или твърденията им и им липсват отговори в нишката за оплакване...

Автоматичен превод:
1...8 9 10...22
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини