ФорумКазинаHappy Hugo Casino - обща дискусия

Happy Hugo Casino - обща дискусия

преди 1 година от Radka
|
3189 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Happy Hugo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Hello Das Happy Hugo не иска да изплати печалбите ми!

Автоматичен превод:
can_fuerlinger
преди 1 година

Въпреки рейтинга на казиното , какво ви кара да мислите така?

Споделете повече подробности, защото може би ситуацията е лесно разрешима.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозитът е направен, също е удържан от сметката, но никога не е получил кредитирани пари. Каза, че след 72 часа парите ще бъдат кредитирани в моята сметка или сметка. Нито едното, нито другото, сега ми искат списък с транзакциите. Тъй като беше само депозит от 20 евро, им казах да задържат парите и да затворят сметката ми. Което разбира се работи само чрез имейл.


Стойте далеч от казиното. Освен депозита беше скъпо и много кратко забавление.

Автоматичен превод:
ScamFever
преди 1 година

Това е просто лошо...

Благодарим ви, че отделихте време да споделите своя опит!

Бихте ли добавили каква опция за плащане сте използвали, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,


плащането е извършено чрез кредитна или дебитна карта. Получих известие за директен дебит от моята банка след завършване на плащането. Методът беше използван преди и за съжаление отново след това, успешно в това казино.


Жалко, че има толкова много черни овце в този бранш. Следователно моята толерантност към лошо обслужване вече не съществува. Особено по отношение на плащането и последващата обработка от казиното, трябваше да направя това преживяване няколко пъти през последната година.

Автоматичен превод:
ScamFever
преди 1 година

Добре казано - всеки допълнителен коментар от моя страна би бил излишен.

Пожелавам ви успешен ден!

Автоматичен превод:
преди 1 година

file току-що влязох. Получих имейл с бонус. казваш, че е затворено. Благодаря


Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Според последната ни информация от партньори, казиното трябва да бъде затворено. Въпреки това стигнах до сайта, така че благодаря ви за подробностите и ще ги предам на нашия екип за данни, който ще го разгледа и ще актуализира новата информация за казиното.

Както и да е, имали ли сте опит с това казино? Ако е така, можете ли да ни кажете какво е това.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте, не, по-добре да не бях плащал тогава. lg

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Здравейте.

Мисля, че е разумно, въпреки въпроса за достъпността, бих искал да отбележа, че казиното беше "затворено" с нисък индекс на безопасност - заслужава да се спомене,..

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини