преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Happy Hugo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Въпреки рейтинга на казиното , какво ви кара да мислите така?
Споделете повече подробности, защото може би ситуацията е лесно разрешима.
Despite the casino's rating, what makes you think that please?
Share more details, because maybe the situation can be easily solved.
Депозитът е направен, също е удържан от сметката, но никога не е получил кредитирани пари. Каза, че след 72 часа парите ще бъдат кредитирани в моята сметка или сметка. Нито едното, нито другото, сега ми искат списък с транзакциите. Тъй като беше само депозит от 20 евро, им казах да задържат парите и да затворят сметката ми. Което разбира се работи само чрез имейл.
Стойте далеч от казиното. Освен депозита беше скъпо и много кратко забавление.
Deposit made, was also deducted from the account, but never received any money credited. It said after 72h that money would be credited to my account or account. Neither happened, now they want a list of transactions from me. Since it was only a €20 deposit, I told them to keep the money and close my account. Which of course only works via email.
Stay away from the casino. Apart from the deposit, it was an expensive and very short fun.
Einzahlung getätigt, wurde auch vom Konto abgebucht, jedoch nie Geld gutgeschrieben bekommen. Es hieß nach 72h würde dass Geld auf meinem Konto oder Account gutgeschrieben werden. Beides ist nicht passiert, nun wollen die eine Liste von Transaktionen von mir haben. Da es sich nur um eine 20€ Einzahlung handelt, hab ich denen gesagt die sollen das Geld behalten und Mein Konto schließen. Was natürlich auch nur via email geht.
Finger weg von dem Casino. War abgesehen von der Einzahlung ein teuerer und sehr kurzer Spaß.
Това е просто лошо...
Благодарим ви, че отделихте време да споделите своя опит!
Бихте ли добавили каква опция за плащане сте използвали, моля?
That's just bad...
Thank you for taking the time to share your experience!
Could you just add what payment option you used, please?
Здравей Радка,
плащането е извършено чрез кредитна или дебитна карта. Получих известие за директен дебит от моята банка след завършване на плащането. Методът беше използван преди и за съжаление отново след това, успешно в това казино.
Жалко, че има толкова много черни овце в този бранш. Следователно моята толерантност към лошо обслужване вече не съществува. Особено по отношение на плащането и последващата обработка от казиното, трябваше да направя това преживяване няколко пъти през последната година.
Hello Radka,
the payment was made via credit card or debit card. Received a direct debit notification from my bank after completing the payment. The method was used before and unfortunately again afterwards, successfully in this casino.
It's a pity that there are so many black sheep in this industry. My tolerance for bad service is therefore no longer existent. Especially in terms of payment and the subsequent handling by the casino, I have had to make this experience several times in the past year.
Hallo Radka,
die Zahlung wurde via Kreditkarte bzw. Debitkarte durchgeführt. Habe direkt nach Abschluss der Zahlung eine Benachrichtigung über die Abbuchung von meiner Bank erhalten. Die Methode wurde davor und leider nochmal danach, erfolgreich in diesem Casino verwendet.
Es ist schade, dass sich soviel schwarze Schafe in dieser Industrie herumtreiben. Meine Toleranz gegenüber schlechten Service ist daher nicht mehr existent. Gerade in Sachen Zahlung und der anschließenden Handhabung seitens des Casinos habe ich im vergangenen Jahr mehrmals diese Erfahrung machen müssen.
Добре казано - всеки допълнителен коментар от моя страна би бил излишен.
Пожелавам ви успешен ден!
Well said - any additional comment from my side would be unnecessary.
I wish you a lucky day!
Според последната ни информация от партньори, казиното трябва да бъде затворено. Въпреки това стигнах до сайта, така че благодаря ви за подробностите и ще ги предам на нашия екип за данни, който ще го разгледа и ще актуализира новата информация за казиното.
Както и да е, имали ли сте опит с това казино? Ако е така, можете ли да ни кажете какво е това.
According to our latest information from affiliates, the casino should be closed. However, I also got to the site, so thank you for the details and I will pass them on to our data team who will look into it and update the new casino info.
Anyway, have you had any experience with this casino ? If so, can you let us know what it is.
Здравейте, не, по-добре да не бях плащал тогава. lg
Hello, no, I better not have paid in then. lg
hallo, nein ich habe dann besser nicht einbezahlt. lg
Здравейте.
Мисля, че е разумно, въпреки въпроса за достъпността, бих искал да отбележа, че казиното беше "затворено" с нисък индекс на безопасност - заслужава да се спомене,..
Hello.
I think it's wise, despite the question of accessibility, I'd like to point out that the casino was "closed" with a low safety index - it's worth mentioning,..
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.