ФорумКазинаGGBet Casino - обща дискусия

GGBet Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 3 години от Vova1983
|
60637 преглеждания 314 отговора |
|
1...8 9 10...16
преди 1 година

Ggbet задържа плащането ми от деня

21-05-2023 г

винаги се плащаше веднага.


сайтът е много странен много актуализации и забавяне на плащането искам решение

Автоматичен превод:
leciofonseca
преди 1 година

Здравейте.

Е, според предишния ви опит, бих казал, че трябва да му дадете известно време. В миналото работеше добре, както казахте.

За съжаление няма да го решим сега и тук. Боя се, че само казиното може да предложи решение. Все още ли сте във връзка с поддръжката, моля?

Уведомете ни как върви!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

да Все още имам контакт с поддръжката. според него стойността е при доставчика


Автоматичен превод:
leciofonseca
преди 1 година

Това е добре!

Правилно ли приемам, че доставчикът на игри, който споменахте, е отговорен за изплащането на печалбите? 🤔

Участвал ли си в турнири може би?

Или може би сега казиното проучва играта или вашия геймплей с този доставчик на игри?

Просто искам да съм сигурен, че разбирам напълно.

Благодаря ти!


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ето съобщението от поддръжката на ggbet по имейл


Здравейте!


Уважаеми клиенте, относно вашето оттегляне. Според информацията, която получихме от финансовия отдел, плащането се обработва от доставчика. Такива транзакции обикновено се обработват бързо, но за съжаление обработката може да отнеме повече време в зависимост от различни причини извън нашия контрол. От наша страна транзакцията за теглене беше обработена успешно в рамките на стандартния срок, след което средствата по транзакцията бяха изпратени за допълнителна обработка. В момента не можем да повлияем на времето за обработка на това плащане. Изчакайте, докато плащането приключи. Извиняваме се за неудобството.


С уважение, Томи

Екипът на GG.BET


Ако имате въпроси, изпратете ни съобщение чрез онлайн чата или ни изпратете имейл на support@gg.bet . Като алтернатива можете да се обадите на +44 (203) 769-19-62 .

Автоматичен превод:
leciofonseca
преди 1 година

Здравейте и благодаря за имейла!

Вярвам, че сега разбирам напълно. И така, този доставчик е компания от трета страна, която обработва всички финансови транзакции за казиното. След като тегленето бъде одобрено от страна на казиното, доставчикът на плащанията се занимава с останалото = изпраща парите.

Това може да доведе до известно забавяне, но от друга страна, все още е в най-добрия интерес на казиното да гарантира, че ще получите парите възможно най-скоро, или поне това трябва да бъде основната грижа. 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Информиран, че плащането е извършено.

Служителят поиска от доставчика да анулира плащането и валидният върна акаунта в ggbet. Направих нова заявка за теглене и всичко беше решено

Автоматичен превод:
преди 1 година

Кой спечели парите?

Автоматичен превод:
elenahuayre0
преди 1 година

elenahuayre0 получих сумата от казиното

Автоматичен превод:
leciofonseca
преди 1 година

Още една добра новина днес! Това е добре да се знае. Благодаря за споделянето. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

поздрави, трябва да се свържа с теб с опит в ggbet. Чаках 20 дни за плащане, успешно верифицирах поръчката за 1,2 дни и тъй като зададох 600 евро за плащане, имам проблем с тях, чака се.

за първи път настроих две плащания от 400 и 200 и изчаках до определен краен срок и те започнаха да чатят и да изпращат имейли, за да ги съветват как да направят плащането, но това не зависи от тях, а от компанията, която прави плащане. Аз също изчаках няколко дни, може би той щеше да си легне след това и тогава те отново казаха, че най-доброто решение е да анулирам плащането и да планирам ново отново, както направих.


и разбира се отново мина определеното време и мина срокът за плащане, където направих 3 плащания по 200 евро, за да се обработят транзакциите бързо и пак мина срокът за плащане и пак чакам и се дразня, и пак те с същата история, тъй като те трябва да бъдат търпеливи, тъй като не зависи от тях, а всичко зависи от компанията, която извършва транзакцията, и отново ме съветват да анулирам тези плащания и да планирам нови, което е безсмислено, ето какво Казах им в имейла, че могат да правят това за неопределено време и да ми пишат, ако не се опитат да разрешат проблема ми.


Честно казано вече не знам какво да правя и към кого да се обърна за парите си. Можете ли да ми помогнете и да ме насочите към правилния адрес. Благодарности и Поздрави


file

Автоматичен превод:
cercil77
преди 1 година

Здравейте Е, съжалявам да чуя това. Всъщност изглежда, че когато доставчик на плащания (компанията, която обработва всички транзакции) може да се сблъска с някои проблеми, но по-важното е, че според мен казиното се бори да дава съвети.

Колко пъти общо сте отменили опитите за теглене? Кога подадохте първия? Питам да разбера времевата линия.

Кажете ми, ако можете. Искам да ти помогна.



Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Благодаря ви, че се опитахте да се срещнете с мен и да ми помогнете. За първи път го настроих за плащане на 8 юни и след това след кореспонденция с ggbet и консултации го настрои отново за плащане на 21 юни. и сега след всичко ми предлагат отново същата заявка, където им казвам, че не го искам, защото ще продължи безкрайно, че ще настроя и ще отменя плащането и никога няма да си видя парите. Честно казано започвам да губя всякаква надежда и все по-малко вярвам, че ще си получа парите.


Днес пак им писах и винаги ми казват една и съща история, че трябва да имам търпение и да чакам парите. хмм


file

Автоматичен превод:
cercil77
преди 1 година

Рано е да губим надежда!

Най-доброто, което можете да направите в момента, е да подадете жалба срещу казиното тук, на нашия уебсайт.

Не се притеснявайте - безплатно е.

Прочетете това ръководство, за да се запознаете по-добре с всички необходими стъпки:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

След като сте готови, продължете да изпращате такъв точно тук:

https://casino.guru/complaints/create

В случай, че имате нужда от съвет или трудност, отговорете ми - ОК?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Само да ви уведомя, че бях толкова ядосан днес, чакайки плащане към моята сметка от gg.bet, отивам в профила си в gg.bet и виждам парите върнати в моята сметка, изпратих им толкова много имейли, така че много кореспонденции с оператори в чата, толкова нерви, загубено време, за да ме охладят и да отговорят по този начин, ще покажа снимката. Реших да го попълня за жалба, пък каквото стане - става, но май ме измамиха за 600 евро както никой друг. file

Автоматичен превод:
cercil77
преди 1 година

Е, звучиш доста разстроен, но опита ли да изпратиш жалбата отново? Със сигурност бих го направил. Също така оценявам, че казиното обясни техническия проблем толкова открито. Честно казано, чат операторите не са в състояние да обяснят технически проблеми. Знам, че е гадно, но предполагам, че първо казиното трябва да реши проблема.

Подозирам, че проблемът се отнася до неговия доставчик на плащания трета страна, в такава ситуация казиното е в същата ситуация, в която сте вие сега. Както и да е, чували ли сте някога за факта, че повечето казина наемат доставчици от трета страна, за да покрият всички транзакции? Казината обикновено изобщо не се намесват...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, депозирах $100USD в моя GGBET на 7 юли 2023 г., те бяха приспаднати от банковата ми сметка, но в уебсайта на GGBET изглеждат отхвърлени. Вече им изпратих имейл и те продължават да казват, моля, изчакайте. Някой да е имал подобен проблем преди? Това често ли е? Това е препратката: 8082fb89-4cac-4ebc-be25-9dde60f27331

Благодаря! filefilefile

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
AlanK0703
преди 1 година

Здравейте.

Вярвам, че най-доброто нещо, което можете да направите, е да поискате подкрепата. Също така бих помолил вашия доставчик на плащания само да провери дали всичко е обработено без проблем от негова страна.

Можете ли да опитате това?

Освен това не се колебайте да прегледате раздела за оплаквания тук - ако някой играч някога е подал оплакване за подобен или същия проблем, трябва да го намерите там.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поздрави, GGBET задържа плащането ми от 29.07.2023 г. и до днес не ми дават никакво решение със закъсненията на плащанията, поддръжката не дава отговорите или съответната помощ, наистина съм разочарован от тази страница.

Автоматичен превод:
percykalet67
преди 1 година

Изглежда има и други, които чакат забавено плащане. Чудя се за какво става въпрос. 🤔

Не забравяйте да поддържате връзка тук.

Автоматичен превод:
1...8 9 10...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини