поздрави, трябва да се свържа с теб с опит в ggbet. Чаках 20 дни за плащане, успешно верифицирах поръчката за 1,2 дни и тъй като зададох 600 евро за плащане, имам проблем с тях, чака се.
за първи път настроих две плащания от 400 и 200 и изчаках до определен краен срок и те започнаха да чатят и да изпращат имейли, за да ги съветват как да направят плащането, но това не зависи от тях, а от компанията, която прави плащане. Аз също изчаках няколко дни, може би той щеше да си легне след това и тогава те отново казаха, че най-доброто решение е да анулирам плащането и да планирам ново отново, както направих.
и разбира се отново мина определеното време и мина срокът за плащане, където направих 3 плащания по 200 евро, за да се обработят транзакциите бързо и пак мина срокът за плащане и пак чакам и се дразня, и пак те с същата история, тъй като те трябва да бъдат търпеливи, тъй като не зависи от тях, а всичко зависи от компанията, която извършва транзакцията, и отново ме съветват да анулирам тези плащания и да планирам нови, което е безсмислено, ето какво Казах им в имейла, че могат да правят това за неопределено време и да ми пишат, ако не се опитат да разрешат проблема ми.
Честно казано вече не знам какво да правя и към кого да се обърна за парите си. Можете ли да ми помогнете и да ме насочите към правилния адрес. Благодарности и Поздрави
greetings, I have to contact you with ggbet experience. I waited 20 days for the payment, I successfully verified the order in 1.2 days and since I set 600 euros for the payment, I have a problem with them, it's waiting.
for the first time, I set up two payments of 400 and 200 and waited until a certain deadline and they started to chat and email to advise how they put the payment, but it is not up to them, but to the company that makes the payment. I also waited a few days, maybe he would go to bed after that, and then they said again that the best solution is to cancel the payment and schedule a new one again, as I did.
and of course again the specified time passed and the payment deadline passed where I made 3 payments of 200 euros each so that the transactions would be processed quickly and again the payment deadline passed and again I'm waiting and getting annoyed, and again they with the same story as they should be patient, as it is not up to them and as it is all up to the company that performs the transaction, and again they advise me to cancel these payments and schedule new ones which is pointless, that is what I told them in the email that they can do this indefinitely and write to me if they don't try to solve my problem.
I honestly don't know what to do anymore and who to turn to for my money. Can you help me and direct me to the right address. Thanks & Regards
Автоматичен превод: