Уважаеми представител на казиното,
Не съм казал това; съжалявам
Честно казано, това изглежда е още едно погрешно тълкуване на цялата ситуация. Позволете ми да добавя едно кратко наблюдение:
Чудесно е, че адресираш жалбата и обясняваш гледната си точка там. Но в този момент това няма много общо със събитията във форума, защото никой освен вас и играча не е наясно със съдържанието му.
Все пак това е отделен форум. Това означава, че нито едно от вашите обяснения, изпратени по имейл до никого, не е достъпно във форума, защото никой тук няма достъп до вътрешната комуникация между посредника по жалби и играча например.
Последният път, когато ви призовах да разгледате притесненията на играчите тук във форума – като отговорите на играча и предоставите своята гледна точка по въпроси, които не са изключителни за отделната нишка за оплаквания, като например:
неработещи граници
споменат име на играч
и според последните събития, опасения относно потребителски прегледи и изтрити публикации
Позволете ми да обясня още веднъж, че темата за жалби не е сравнима с темата във форума и следователно всички точки, свързани с жалбата, трябва да останат в жалбата, докато процесът приключи.
От друга страна, обаче, има смисъл да представите просто обяснение защо не разглеждате въпроси, свързани с жалби, във форума, което е особено често срещано.
Представете си, че тук във форума представяте подхода си към цялата общност, показвайки способността си да предоставяте подкрепа на играчите или да изяснявате нещата, с които не сте съгласни по приятелски начин. Така че, за да покажете най-доброто от себе си, винаги е добре да отговаряте на въпроси, свързани с форума, във форума.
Всеки път, когато ви съветвах да обяснявате конкретни точки на играча, говорех за форума и теми, които не са свързани с жалбата.
Надявам се това кратко резюме да ви помогне в бъдеще.
Прекрасна неделя!
Dear casino representative,
I did not say that; I'm sorry.
To be honest, this seems to be one more misinterpretation of the entire situation. Permit me to add a brief observation:
It is great you address the complaint and explain your point of view there. But at this moment, it has quite little to do with the events on the forum because no one except you and the player is aware of its content.
This is a separate forum though. That means none of your explanations sent by email to anyone are available on the forum, because no one here can access internal communication between the complaint mediator and the player for example.
The last time I urged you to address the players concerns here on the forum—by replying to the player and providing your point of view on matters not exclusive to the separate complaint thread, such as:
non-working limits
a name player mentioned
and according to the latest events, concerns about user reviews and deleted posts
Allow me to explain once more that the complaint thread is not comparable to the forum thread, and thus all points related to the complaint should stay in the complaint until the process has finished.
On the other hand, though, it makes sense to present a simple explanation of why you won't address complaint-related matters on the forum, which is particularly common.
Imagine that here on the forum, you present your approach to the whole community, displaying your capability to provide players with support or clear out things you disagree with in a friendly manner. So, in order to show your best, it is always good to respond to the forum-related matters on the forum.
Every time I advised you to explain concrete points to the player, I was talking about the forum and topics non-related to the complaint.
I hope this little summary helps you in the future.
Have an amazing Sunday!
Автоматичен превод: