ФорумКазинаFavoritoBet Casino - обща дискусия

FavoritoBet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 месец от artemsl2000
|
2599 преглеждания 110 отговора |
|
1...4 5 6
Добавете пост
artemsl2000
преди 6 дни

Прав си и изведнъж потребителските публикации в дискусията вече не могат да бъдат намерени. За тези постове говоря. filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Hier die witeren filefilefile

Автоматичен превод:
yasin61
преди 6 дни

Здравей yasin61,

Благодаря ви още веднъж, че споделихте мнението си. Разбираме, че може да имате съмнения, но както споменахме преди, FavoritoBet работи с прозрачност и се придържа към строги стандарти, за да гарантира автентичността на всички потребителски взаимодействия, включително прегледи. Повтарянето на едни и същи опасения многократно не променя фактите и не променя нашия ангажимент за поддържане на справедлива и балансирана платформа.

Всяка рецензия на играч се публикува независимо от потребителите и ние се гордеем с насърчаването на пространство, където разнообразната обратна връзка е добре дошла. Оценяваме вашия принос и ще продължим да предоставяме прозрачни и честни услуги за всички играчи.

най-добри пожелания,

Мелина

Екипът на FavoritoBet

Автоматичен превод:
yasin61
преди 6 дни

Благодарим ви за споделянето на екранните снимки и за продължаващото ви участие във форума. Донякъде е иронично обаче, че докато изразявате загриженост относно възможни фалшиви акаунти, сте публикували множество екранни снимки по начин, който може да предполага подобен подход. Бъдете сигурни, че във FavoritoBet приемаме сериозно всички отзиви от потребителите и разполагаме със системи за проверка на автентичността на акаунтите и взаимодействията на играчите.

Нашият фокус остава върху осигуряването на честно и истинско изживяване за всички потребители. Ако имате допълнителни въпроси или конкретни притеснения, моля не се колебайте да ни уведомите. Ние сме тук, за да гарантираме яснота и прозрачност във всички аспекти на нашата платформа.

най-добри пожелания,

Мелина

Автоматичен превод:
FavoritoBet Casino
преди 6 дни

Не сте ми отговорили 13 дни и оттогава не сте ми изплатили парите. Но имаш време да пишеш тук. Не е нужно да говорите за справедлива или прозрачна платформа, ако се държите по този начин. Вместо да ми отговорите 13 дни и да си изплатите парите, получих заплаха от вас и никакви отговори. Можете също така да отговаряте на въпроси, зададени тук във форума, вместо да използвате copy paste и да се разхождате.

Редактиран от автора преди 6 дни
Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Благодаря, жалбата е подадена

Автоматичен превод:
преди 6 дни

здравей

Просто се надявам, че процесът на жалба в крайна сметка ще осигури справедлива основа за разрешаване. Просто бъдете търпеливи; жалбата изисква известно време, преди моите колеги да могат да се обърнат директно към казиното. Аз и Ясин разменихме няколко публикации за това, както вероятно сте забелязали, така че искам да се чувствате по-комфортно от самото начало.

Автоматичен превод:
artemsl2000
преди 6 дни

И отговорът беше изпратен с всички подробности, информация, обяснение и доказателство. Приятен ден

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Така че сега трябва ясно да изразя мнението си относно потребителските отзиви. В моите очи е много вероятно само едно от 6-те потребителски мнения да е автентично и да не принадлежи на Favoritobet. Странно е, че с изключение на потребителя Kokoloriker, всичките 5 потребители на ревютата са се регистрирали съвсем наскоро и са оценили само Favoritobet. И изведнъж те се появяват в дискусията тук на всеки час. Всеки може да си изгради мнение и аз така го виждам и не твърдя, че е 100% вярно.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Здравейте отново

Също така забелязахме много подозрителни модели в потребителските отзиви и по отношение на свързаните профили. Публикациите бяха изтрити като фалшив разговор и потребителските отзиви също вече не са налични.

Честно казано, някои хора не разбират, че потребителските прегледи няма да коригират индекса на безопасност, например. Това е най-обикновеното "недоразумение". Ще разгледаме по-отблизо и двете със сигурност.

Във всеки случай, благодаря ви за острото око.

Автоматичен превод:
FavoritoBet Casino
преди 6 дни

здравейте!

Наистина оценяваме вашето разбиране и добра воля. Играчите си заслужават усилията, тъй като вашето присъствие тук в най-голямата хазартна общност също показва на другите как подхождате към подобни ситуации. Радвам се да видя, че сте решили да се възползвате от тази възможност и да се доближите до вашите и потенциални играчи.

👍🚀

Автоматичен превод:
FavoritoBet Casino
преди 5 дни

Тези отзиви, които са показани на моите екранни снимки, са доказателство, че те самите са създали фалшиви потребителски отзиви с фалшиви акаунти. Дори Casinoguru разпозна това и изтри техните фалшиви отзиви и фалшиви публикации. Това, което описват като прозрачно и честно, са например тези фалшиви публикации и оценки.

Автоматичен превод:
FavoritoBet Casino
преди 5 дни

Нямате нищо по-добро от това да лъжете. Аз нямам двойни сметки и единственото, което можете да правите засега е да лъжете и да правите претенции, но! Никога не си дал нито едно доказателство!!! Къде са доказателствата? Вие сте повече от жалки, първо ми крадете парите, а след това постоянно правите претенции и лъжи

Автоматичен превод:
yasin61
преди 5 дни

Уважаеми yasin61,


Съжаляваме да научим за вашето недоволство от нашата платформа, но трябва да подчертаем, че обвиненията ви са неоснователни и неверни. Нашата компания се ангажира да поддържа прозрачност и почтеност във всички аспекти на нашите операции. Всички прегледи на нашата платформа идват от реални потребители и ние използваме строги мерки за проверка, за да предотвратим фалшиви акаунти и манипулиране на рейтинги.


Разбираме, че различните потребители може да имат различен опит, но всеки опит за дискредитиране на нашата платформа чрез неоснователни обвинения е нещо, което приемаме сериозно. Насърчаваме потребителите да се фокусират върху истинските преживявания и да предоставят конструктивна обратна връзка, за да можем да поддържаме положителна и справедлива среда за всички.


поздрави

Автоматичен превод:
FavoritoBet Casino
преди 5 дни

Пишете: „Ако имате допълнителни въпроси или специални искания, моля, уведомете ни", но не сте отговорили на моите искания точно 2 седмици. Това е просто нелепо. Кой трябва да повярва, че се държиш така? Ще го изброя отново, липсват ми 1000 евро, които не ми плащате, твърдите, че лимитите ви работят и ме представихте като лъжец, което успях да опровергая с видео. През цялото време пишеш, че ако имам молби да пиша, но не ми отговаряш вече 14 дни. Използвате фалшиви акаунти за фалшиви положителни публикации на вашия сайт и фалшиви публикации в този форум. Трябва да си честен и прозрачен, не се смея.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Пишете: „Ако имате допълнителни въпроси или специални искания, моля, уведомете ни", но не сте отговорили на моите искания точно 2 седмици. Това е просто нелепо. Кой трябва да повярва, че се държиш така? Ще го изброя отново, липсват ми 1000 евро, които не ми плащате, твърдите, че лимитите ви работят и ме представихте като лъжец, което успях да опровергая с видео. През цялото време пишеш, че ако имам молби да пиша, но не ми отговаряш вече 14 дни. Използвате фалшиви акаунти за фалшиви положителни публикации на вашия сайт и фалшиви публикации в този форум. Трябва да си честен и прозрачен, не се смея.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Уважаеми yasin61,


Отговорихме многократно на вашите въпроси и изяснихме ситуацията с вашия акаунт. Бихме искали да ви напомним, че сте регистрирали няколко акаунта в нашата платформа, което противоречи на нашите Общи условия. Както е посочено в нашите правила, в такива случаи имаме право да изискаме допълнителна документация, за да потвърдим вашата самоличност.

Бихме искали да ви информираме, че предоставихме всички съответни доказателства и информация на екипа на Casino Guru и че този процес е в пълно съответствие с нашите разпоредби. Забелязахме също, че сте оставили отрицателни отзиви за други оператори, което може да показва определени проблеми във вашето игрово изживяване.

Ако чувствате нужда от подкрепа или вярвате, че сте изправени пред предизвикателства, свързани с отговорната игра, моля, не се колебайте да се свържете с нас. Ние сме тук, за да предоставим помощ и насоки относно практиките за отговорна игра.

Бихме искали да ви информираме, че според нашите записи имате записан случай на самоизключване на една от нашите партньорски платформи поради предизвикателства, свързани с отговорната игра. Имаме документация за това действие, което е в съответствие с нашите политики за подкрепа на клиенти, които може да се нуждаят от помощ.

Разбираме, че искате изплащане; важно е обаче да се подчертае, че според нашите правила изплащанията могат да бъдат отказани в случаите, когато има ясни отклонения от нашите правила и условия. За съжаление, продължаващото ви настояване за изплащане, което не отговаря на нашите правила, няма да доведе до положителен резултат.

поздрави

Екипът на FavoritoBet

Автоматичен превод:
преди 4 дни

И така, сега идва следващата ви лъжа за дублирани акаунти, имам само един акаунт при вас. Да, и вие имате сестрински казина като Chipstars, същите хора стоят зад Chipstars и Favoritobet, всички от Балканите. Те са толкова престъпни и обменят/използват данни на играчи между различни казина. Не е нужно да отричате това. Това означава, че сега, когато правите тези твърдения, всеки, който има забрана за отговорна игра в някое от вашите свързани казина и губи пари на един от вашите свързани сайтове, има право на възстановяване.

Автоматичен превод:
FavoritoBet Casino
преди 4 дни

Но те обичат да позволяват на хората да се регистрират с абсолютно същите данни като в свързаните с тях казина. Ако тези хора спечелят повече, отколкото са депозирали, те не им изплащат и измислят извинението, че играчът е бил блокиран на дъщерна платформа за отговорна игра. Но ако тези играчи загубят повече, отколкото са депозирали, тогава никой не казва нищо. Те обменят информация за играчите в интернет с други казина и т.н., така че не е пресилено, че правят същото с KYC документите на играчите.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

И това, което е смешно е, че сега се връщат с този отговор след 14 дни без отговор. Те са много отчаяни и правят всичко възможно, за да избегнат плащането на 1000 евро. Просто нелепо и повече от измамно. Лъжи, злоупотреба с данни и много други, какви неморални хора със смесени практики

Автоматичен превод:
преди 4 дни

И така, сега идва следващата ви лъжа за дублирани акаунти, имам само един акаунт при вас. Да, и вие имате сестрински казина като Chipstars, същите хора стоят зад Chipstars и Favoritobet, всички от Балканите. Те са толкова престъпни и обменят/използват данни на играчи между различни казина. Не е нужно да отричате това. Това означава, че сега, когато правите тези твърдения, всеки, който има забрана за отговорна игра в някое от вашите свързани казина и губи пари на един от вашите свързани сайтове, има право на възстановяване.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Уважаеми yasin61,

Имаме доказателства, че имате три акаунта в нашата платформа. Разбираме, че ситуацията може да е предизвикателна и че хазартът понякога може да доведе до трудности в ежедневието. Ако сте изправени пред предизвикателства, свързани с контролирането на хазарта, моля, не се колебайте да се свържете с нас – ние сме тук, за да помогнем с каквото можем.

Също така искаме да подчертаем, че нямаме намерение да обиждаме когото и да било на национална основа. Всички наши потребители са еднакво важни за нас и ние винаги се стремим да действаме професионално и с уважение.

поздрави


Екипът на FavoritoBet

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Но те обичат да позволяват на хората да се регистрират с абсолютно същите данни като в свързаните с тях казина. Ако тези хора спечелят повече, отколкото са депозирали, те не им изплащат и измислят извинението, че играчът е бил блокиран на дъщерна платформа за отговорна игра. Но ако тези играчи загубят повече, отколкото са депозирали, тогава никой не казва нищо. Те обменят информация за играчите в интернет с други казина и т.н., така че не е пресилено, че правят същото с KYC документите на играчите.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Уважаеми yasin61,

Съжаляваме да чуем, че се чувствате така, но трябва да отбележим, че тези твърдения са неоснователни. Нашата платформа винаги се стреми да спазва разпоредбите и да поддържа високи стандарти за защита на поверителността и отговорна игра.

Освен това вярваме, че този вид въртене назад и напред няма да доведе до нищо конструктивно и бихме предпочели да съсредоточим енергията си върху решения, които могат да помогнат за предотвратяване на проблеми с хазарта. Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля не се колебайте да се свържете с нас.

поздрави


Екипът на FavoritoBet

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Вие сте най-големите лъжци, които някога съм виждал. Само за ваша информация, имате право да имате само една сметка на казино и точно така е при мен. Един играч може да има няколко акаунта на една платформа, ако има само един акаунт на казино. Спри с мръсните си игри, би ли излъгал семейството си така? Например, Dama Nv е платформа със стотици казина, играчът може да има няколко акаунта на тази платформа, но само един акаунт на казино. Е, докажете двойните сметки, можете да го направите в моята жалба. Много лъжеш и методите ти са много смешни. Не спазвате никакви правила, говорите за отговорна игра, а предлагате само фалшиви лимити, лъжи и т.н.

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини