Уважаеми yasin61,
Отговорихме многократно на вашите въпроси и изяснихме ситуацията с вашия акаунт. Бихме искали да ви напомним, че сте регистрирали няколко акаунта в нашата платформа, което противоречи на нашите Общи условия. Както е посочено в нашите правила, в такива случаи имаме право да изискаме допълнителна документация, за да потвърдим вашата самоличност.
Бихме искали да ви информираме, че предоставихме всички съответни доказателства и информация на екипа на Casino Guru и че този процес е в пълно съответствие с нашите разпоредби. Забелязахме също, че сте оставили отрицателни отзиви за други оператори, което може да показва определени проблеми във вашето игрово изживяване.
Ако чувствате нужда от подкрепа или вярвате, че сте изправени пред предизвикателства, свързани с отговорната игра, моля, не се колебайте да се свържете с нас. Ние сме тук, за да предоставим помощ и насоки относно практиките за отговорна игра.
Бихме искали да ви информираме, че според нашите записи имате записан случай на самоизключване на една от нашите партньорски платформи поради предизвикателства, свързани с отговорната игра. Имаме документация за това действие, което е в съответствие с нашите политики за подкрепа на клиенти, които може да се нуждаят от помощ.
Разбираме, че искате изплащане; важно е обаче да се подчертае, че според нашите правила изплащанията могат да бъдат отказани в случаите, когато има ясни отклонения от нашите правила и условия. За съжаление, продължаващото ви настояване за изплащане, което не отговаря на нашите правила, няма да доведе до положителен резултат.
поздрави
Екипът на FavoritoBet
Dear yasin61,
We have responded to your questions multiple times and clarified the situation regarding your account. We would like to remind you that you have registered multiple accounts on our platform, which is against our Terms and Conditions. As outlined in our policies, in such cases, we have the right to request additional documentation to confirm your identity.
We would like to inform you that we have provided all relevant evidence and information to the Casino Guru team, and that this process is in full compliance with our regulations. We have also noticed that you have left negative reviews for other operators, which may indicate certain issues in your gaming experience.
If you feel the need for support or believe you are facing challenges related to responsible gaming, please feel free to reach out to us. We are here to provide assistance and guidance on responsible gaming practices.
We would like to inform you that, according to our records, you have a recorded case of self-exclusion on one of our partner platform due to challenges related to responsible gaming. We have documentation of this action, which is in line with our policies supporting customers who may need assistance.
We understand that you are requesting a payout; however, it is important to emphasize that, according to our rules, payouts may be denied in cases where there are clear deviations from our terms and conditions. Unfortunately, your continued insistence on a payout that does not comply with our rules will not lead to a positive outcome.
Regards
FavoritoBet Team
Автоматичен превод: