преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FavoritoBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистриран. Направих първия си депозит. Когато депозитът дойде в баланса, веднага бях блокиран. Откраднаха ми парите и не искат да ги върнат. Приписаха ми няколко сметки наведнъж. И дори нямах време да вляза в слота. Крадци и измамници
Registered. Made my first deposit. When the deposit came to the balance, I was immediately blocked. They stole my money and do not want to give it back. They attributed several accounts to me at once. And I did not even have time to enter the slot. Thieves and scammers
Зарегистрировался. Сделал первый депозит. Когда депозит пришел на баланс, меня сразу заблокировали. Украли мои деньги и не хотят отдавать. Приписали мне сразу несколько аккаунтов. А я даже не успел зайти в слот. Воры и мошенники
Това наистина звучи като ужасно първо преживяване.
Бихте ли обаче били по-конкретни и ни разкажете повече за това? Вярвам, че нашият екип за разглеждане на жалби може да бъде полезен в този случай.
Какво имате предвид с това, например: „Приписаха ми няколко акаунта наведнъж."? 🤔
Не съм сигурен дали го разбирам правилно.
Така че, моля, разкажете ни някои подробности за този проблем и тогава нашият екип може да разгледа по-добре нещата и да се надяваме да ви помогне.🙏
This sounds like a horrible first experience indeed.
Could you, please, be more specific, though, and tell us more about it? I believe our complaint team could be of any help in this case.
What do you mean by this, for example: "They attributed several accounts to me at once."? 🤔
I am not sure if I understand it correctly.
So, please, tell us some details about this issue, and then our team could look better into things and hopefully help you out.🙏
Е, вече го описах подробно. И фактът, че има няколко акаунта, сякаш регистрирах не първия акаунт. Въпреки че видях това казино във вашия форум и се регистрирах за първи път. Във всеки случай вземането на депозита и блокирането му е напълно извън границите. Дори нямах време да премина през проверка, просто направих депозит и веднага получих блок
Well, I've already described it in detail. And the fact that there are several accounts, like I registered not the first account. Although I saw this casino on your forum and registered for the first time. In any case, taking the deposit and blocking it is completely out of bounds. I didn't even have time to go through verification, I just made a deposit and immediately got a block
ну я и так подробно расписал. А то что несколько аккаунтов, мол я зарегистрировал уже не первый аккаунт. Хотя я увидел это казино на вашем форуме и впервые зарегистрировался. В любом случае забирать депозит и блокировать это уже совсем ни в какие рамки не лезет. Я даже верификацию не успел пройти, просто сделал депозит и сразу блок
И така, правилно ли разбирам, че казиното ви обвинява в множество акаунти, въпреки че отваряте само един акаунт там?🤔
Казаха ли ви защо смятат, че имате повече акаунти там? Как или на какво основание смятат така?
Може би изпрати ли някакво доказателство за това?
Вярвам, че нашият екип за оплаквания наистина би могъл да помогне в този случай и да се свърже с казиното, за да разбере дали случайно е допусната грешка.
Ако искате да подадете жалба, ето връзката, която трябва да следвате, за да го направите.
Моля, уведомете ни, ако имате нужда от допълнителна помощ с него, и също така ни информирайте за всички актуализации.
So, do I understand correctly that the casino is accusing you of multiple accounts despite you opening just one account there?🤔
Did they tell you why they think you have more accounts there? How or on what grounds do they think so?
Did the send any kind of proof of that, perhaps?
I believe that our complaint team could really help in this case and contact the casino to find out if there was any mistake done, by any chance.
If you wish to file a complaint, here's the link you need to follow to do so.
Please let us know if you need any more assistance with it, and also keep us informed about any updates.
И така, правилно ли разбирам, че казиното ви обвинява в множество акаунти, въпреки че отваряте само един акаунт там?🤔
Казаха ли ви защо смятат, че имате повече акаунти там? Как или на какво основание смятат така?
Може би изпрати ли някакво доказателство за това?
Вярвам, че нашият екип за оплаквания наистина би могъл да помогне в този случай и да се свърже с казиното, за да разбере дали случайно е допусната грешка.
Ако искате да подадете жалба, ето връзката, която трябва да следвате, за да го направите.
Моля, уведомете ни, ако имате нужда от допълнителна помощ с него, и също така ни информирайте за всички актуализации.
So, do I understand correctly that the casino is accusing you of multiple accounts despite you opening just one account there?🤔
Did they tell you why they think you have more accounts there? How or on what grounds do they think so?
Did the send any kind of proof of that, perhaps?
I believe that our complaint team could really help in this case and contact the casino to find out if there was any mistake done, by any chance.
If you wish to file a complaint, here's the link you need to follow to do so.
Please let us know if you need any more assistance with it, and also keep us informed about any updates.
Уважаеми artemsl2000,
Наистина съжаляваме да чуем за вашия опит. Моля, разберете, че поради съображения за поверителност и сигурност не можем да обсъждаме конкретни случаи или да разкриваме подробности за отделни ситуации публично. Искаме обаче да подчертаем, че FavoritoBet приема изключително сериозно мерките за сигурност. Нашите правила по отношение на дублиращи се акаунти и подозрителни дейности са строги и се прилагат универсално, за да защитим всички наши потребители и да поддържаме целостта на нашата среда за игри. Ние се ангажираме да осигурим честно и сигурно изживяване за всички. Ако имате някакви притеснения или се нуждаете от допълнителна помощ, препоръчваме ви да се свържете директно с нашия екип за поддръжка.
Благодаря ви за разбирането.
С най-добри пожелания, Екипът на FavoritoBet
Dear artemsl2000,
We are truly sorry to hear about your experience. Please understand that due to privacy and security reasons, we cannot discuss specific cases or disclose details about individual situations publicly. However, we want to emphasize that FavoritoBet takes security measures extremely seriously. Our policies regarding duplicate accounts and suspicious activities are stringent and universally applied to protect all our users and maintain the integrity of our gaming environment. We are committed to providing a fair and secure experience for everyone. If you have any concerns or need further assistance, we encourage you to contact our support team directly.
Thank you for your understanding.
Best regards, FavoritoBet Team
Здравейте, екип на FavoritoBet.
Благодаря ви много за вашия принос в нашия форум.
Бих искал да ви информирам за нашите правила за представителите на казиното, така че тук всичко е наред.
Моля, прочетете тези тук и направете съответно възможно най-скоро, така че ще можете да отговорите на вашите играчи директно тук, в нашия форум.
Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.
Hello, FavoritoBet Team.
Thank you very much for your contribution on our forum.
I would like to inform you about our rules for casino representatives, so everything is in order here.
Please read those here and do accordingly as soon as possible, so you will be able to reply to your players directly here on our forum.
If you have any questions, don't hesitate to contact us.
Здравей ya'al! Приятно ми е да се запознаем и да съм тук.
Ние сме FavoritoBet, фъстъченото масло и джакпота в света на казиното. Ще бъдем кратки и сладки. Нека да преминем към най-важното и да ви кажем защо ще ви хареса тук:
🎮 Над 50 доставчици на игри! Партнираме си с най-добрите: Pragmatic Play, NetEnt, Play'n GO, Evolution и много други!
💰 Бонуси, по-големи от колекцията от казино чипове на леля ви. Включително 100% и 200% бонуси за първи депозит, месечни бонуси за презареждане, специфични за партньори бонуси, произволни безплатни завъртания, 10% до 20% Кешбек и други.
💎 VIP лечение за нашите високопоставени играчи.
💳 Безопасни и светкавично бързи плащания, включително Visa, Mastercard, Skrill, Neteller, SEPA и Crypto.
Заключение! Ние играем по правилата. Ние сме напълно лицензирани и регулирани от Curacao Gaming Control Board. Това означава, че можете да се съсредоточите върху забавлението, като знаете, че играта ви е честна и средствата ви са сигурни.
Ние се отнасяме сериозно към вашата безопасност - наистина забавно. 😉
Начална страница: https://favoritobet.net?faff=137
Регистрация за партньор: https://affiliates.favoritobet.net/en/login
Hi ya'al! Lovely to meet you and nice to be here.
We’re FavoritoBet, the peanut butter and jackpot of the casino world. We'll keep it short and sweet. Let’s cut to the chips and tell you why you’ll love it here:
🎮 Over 50 Game Providers! We’ve partnered with the absolute best: Pragmatic Play, NetEnt, Play’n GO, Evolution and many more!
💰 Bonuses bigger than your aunt’s collection of casino chips. Including 100% and 200% 1st deposit bonuses, Monthly Reload bonuses, Affiliate-specific bonuses, Random Freespin giveaways, 10% to 20% Cashback and more.
💎 VIP Treatment for our high-rollers.
💳 Safe & Lightning-Fast Payments, including Visa, Mastercard, Skrill, Neteller, SEPA and Crypto.
Conclusion! We Play by the Rules. We’re fully licensed and regulated by the Curacao Gaming Control Board. That means you can focus on having fun, knowing your gameplay is fair and your funds are secure.
We take your safety seriously—seriously fun, that is. 😉
Homepage: https://favoritobet.net?faff=137
Affiliate sign-up: https://affiliates.favoritobet.net/en/login
Здравейте, първо не вярвайте на нито дума от този пост от Favoritobet над моя. Веднага щом спечелите не само 50, а 1000 евро, няма да ви бъде изплатено. Имах заявка за теглене на 1000 евро, която отмених, за да изплатя още по-висока сума. Отмених тегленето и след това парите изчезнаха, т.е. бяха откраднати от казиното. Веднага влязох в чата и те не можаха да помогнат и казаха, че ще се свържат. Тогава бях тайно блокиран от чата и също не получих отговор на имейли. Това означава, че са откраднати 1000 евро и сега казиното е замлъкнало. Веднага след като спечелите, забавлението свършва за вас играчи.
Hello, first of all, don't believe a word of this post from Favoritobet above mine. As soon as you win not just 50 but 1000 euros, you won't be paid out. I had a 1000 euro withdrawal request that I cancelled in order to pay out an even higher sum. I cancelled the withdrawal and then the money disappeared, i.e. was stolen from the casino. I immediately went into the chat and they couldn't help and said they would get in touch. I was then secretly blocked from the chat and no emails were answered either. That means 1000 euros were stolen and now the casino is going silent. As soon as you win, the fun is over for you players.
Hallo erstmal, glaubt diesem Post von Favoritobet über meinem kein Wort. Sobald ihr nicht nur 50 sondern 1000 Euro gewinnt, wird nicht ausgezahlt. Ich hatte eine 1000 Euro Auszahlungsanfrage die ich storniert habe um noch eine höhere Summe auszuzahlen. Ich habe Auszahlung storniert und danach ist das Geld verschwunden, sprich vom Casino geklaut. Ich bin sofort in den Chat und dieser konnte nicht helfen und er meinte sie werden sich melden. Daraufhin wurde ich heimlich für den Chat gesperrt und via Mail wird auch nicht geantwortet. Das heisst es wurden 1000 Euro geklaut und nun stellt das Casino sich stumm. Sobald ihr gewinnt ist der Spass für euch Spieler vorbei.
Следващата точка е отговорната игра, има много ограничения, които можете да си поставите, но!!! можете да изтриете лимитите секунда по-късно без прекъсване.
The next point is responsible gaming, there are many limits that you can set for yourself but!!! you can delete the limits a second later without a cool off.
Der nächste Punkt ist das Verantwortungsvolle spielen, es gibt viele Limits die man sich setzen kann aber!!! man kann die Limits eine Sekunde später ohne Cool off wieder löschen.
А сега за катастрофалната проверка на KYC. Бях депозирал само 200 след регистрацията и исках да изтегля 1000 (откраднати от казиното). Вече бях качил селфи с лична карта, лична карта отпред и отзад и банково извлечение като доказателство за адрес. След това искаха данъчния ми номер, внимавайте с данните си. Властите на Кюрасао, където е лицензирано казиното, никога не са помогнали на играч с проблем и затова властите не се интересуват какво се случва с данните на играчите.
And now for the catastrophic KYC verification. I had only deposited 200 since registering and wanted to withdraw 1000 (stolen by the casino). I had already uploaded a selfie with ID, ID front and back, and a bank statement as proof of address. They then wanted my tax identification number, be careful with your data. The Curacao authorities where the casino is licensed have never helped a player with a problem and that is why the authorities don't care what happens to the players' data.
Und nun zum Katastrophalen Kyc Verifizieren. Ich hatte seit der Registrierung nur 200 eingezahlt und wollte 1000 auszahlen(vom Casino gestohlen) ich hatte bereits Selfie mit ID, ID Front und back, und einen Kontauszug als Adressnachweis hochgeladen. Daraufhin wollten sie meine Steueridentifikationsnummer, passt auf eure Daten auf. Die Curacao Behörde wo das Casino lizensiert ist hat noch nie einem Spieler bei einem Problem geholfen und deswegen ist es der Behörde auch egal was mit den Daten der Spieler passiert.
Здравейте, първо не вярвайте на нито дума от този пост от Favoritobet над моя. Веднага щом спечелите не само 50, а 1000 евро, няма да ви бъде изплатено. Имах заявка за теглене на 1000 евро, която отмених, за да изплатя още по-висока сума. Отмених тегленето и след това парите изчезнаха, т.е. бяха откраднати от казиното. Веднага влязох в чата и те не можаха да помогнат и казаха, че ще се свържат. Тогава бях тайно блокиран от чата и също не получих отговор на имейли. Това означава, че са откраднати 1000 евро и сега казиното е замлъкнало. Веднага след като спечелите, забавлението свършва за вас играчи.
Hello, first of all, don't believe a word of this post from Favoritobet above mine. As soon as you win not just 50 but 1000 euros, you won't be paid out. I had a 1000 euro withdrawal request that I cancelled in order to pay out an even higher sum. I cancelled the withdrawal and then the money disappeared, i.e. was stolen from the casino. I immediately went into the chat and they couldn't help and said they would get in touch. I was then secretly blocked from the chat and no emails were answered either. That means 1000 euros were stolen and now the casino is going silent. As soon as you win, the fun is over for you players.
Hallo erstmal, glaubt diesem Post von Favoritobet über meinem kein Wort. Sobald ihr nicht nur 50 sondern 1000 Euro gewinnt, wird nicht ausgezahlt. Ich hatte eine 1000 Euro Auszahlungsanfrage die ich storniert habe um noch eine höhere Summe auszuzahlen. Ich habe Auszahlung storniert und danach ist das Geld verschwunden, sprich vom Casino geklaut. Ich bin sofort in den Chat und dieser konnte nicht helfen und er meinte sie werden sich melden. Daraufhin wurde ich heimlich für den Chat gesperrt und via Mail wird auch nicht geantwortet. Das heisst es wurden 1000 Euro geklaut und nun stellt das Casino sich stumm. Sobald ihr gewinnt ist der Spass für euch Spieler vorbei.
здравей
Бихме искали да напомним на всички наши играчи, че FavoritoBet стриктно прилага своите правила и условия, за да поддържа справедлива и сигурна среда за всички. Едно от основните правила е, че всеки играч може да има само един акаунт в нашата платформа. Нарушенията на тази политика, като например дублиране на акаунти, могат да доведат до ограничения върху тегленията и други ограничения на акаунта.
Нашата цел е да осигурим прозрачност и справедливост във всички области и оценяваме разбирането на играчите за важността на тези насоки. Ако имате някакви въпроси или се нуждаете от разяснение относно нашите правила, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка на клиенти.
Благодарим ви, че сте част от нашата общност.
Hello,
We would like to remind all our players that FavoritoBet strictly enforces its terms and conditions to maintain a fair and secure environment for everyone. One of the core rules is that each player may only have a single account on our platform. Violations of this policy, such as duplicate accounts, may lead to restrictions on withdrawals and other account limitations.
Our goal is to ensure transparency and fairness across the board, and we appreciate players' understanding of the importance of these guidelines. If you have any questions or need clarification regarding our rules, please reach out to our customer support team.
Thank you for being a part of our community.
Здравей отново Yasin61,
На останалите ви запитвания ще отговорим индивидуално.
Hello again Yasin61,
We will respond to the rest of your queries individually.
А сега за катастрофалната проверка на KYC. Бях депозирал само 200 след регистрацията и исках да изтегля 1000 (откраднати от казиното). Вече бях качил селфи с лична карта, лична карта отпред и отзад и банково извлечение като доказателство за адрес. След това искаха данъчния ми номер, внимавайте с данните си. Властите на Кюрасао, където е лицензирано казиното, никога не са помогнали на играч с проблем и затова властите не се интересуват какво се случва с данните на играчите.
And now for the catastrophic KYC verification. I had only deposited 200 since registering and wanted to withdraw 1000 (stolen by the casino). I had already uploaded a selfie with ID, ID front and back, and a bank statement as proof of address. They then wanted my tax identification number, be careful with your data. The Curacao authorities where the casino is licensed have never helped a player with a problem and that is why the authorities don't care what happens to the players' data.
Und nun zum Katastrophalen Kyc Verifizieren. Ich hatte seit der Registrierung nur 200 eingezahlt und wollte 1000 auszahlen(vom Casino gestohlen) ich hatte bereits Selfie mit ID, ID Front und back, und einen Kontauszug als Adressnachweis hochgeladen. Daraufhin wollten sie meine Steueridentifikationsnummer, passt auf eure Daten auf. Die Curacao Behörde wo das Casino lizensiert ist hat noch nie einem Spieler bei einem Problem geholfen und deswegen ist es der Behörde auch egal was mit den Daten der Spieler passiert.
Здравей Yasin61,
Благодаря ви за обратната връзка. Бихме искали да изясним, че проверката на KYC е стандартен и изискван от закона процес, предназначен да защити както нашата платформа, така и нашите играчи. Във FavoritoBet ние се придържаме към най-високите стандарти за съответствие, за да предотвратим евентуална злоупотреба, пране на пари и да осигурим сигурна среда за всички потребители.
Стъпките за проверка, които включват проверка на самоличността, доказателство за адрес и в някои случаи допълнителна документация, се прилагат, за да се провери автентичността на акаунтите на играчите и да се спазят регулаторните изисквания. Тези стъпки са от съществено значение за поддържането на справедлива и отговорна платформа за игри.
Властите на Кюрасао и FavoritoBet се ангажират да защитават данните на играчите и да поддържат строги протоколи за сигурност. Ако се нуждаете от допълнителни разяснения или помощ при проверката, моля, не се колебайте да се свържете директно с нашия екип за поддръжка.
Благодарим ви за разбирането и сътрудничеството.
Hello Yasin61,
Thank you for your feedback. We would like to clarify that KYC verification is a standard and legally required process designed to protect both our platform and our players. At FavoritoBet, we adhere to the highest standards of compliance to prevent any potential misuse, money laundering, and to ensure a secure environment for all users.
The verification steps, which include ID verification, proof of address, and in some cases additional documentation, are implemented to verify the authenticity of player accounts and to comply with regulatory requirements. These steps are essential in maintaining a fair and responsible gaming platform.
Curacao authorities and FavoritoBet are committed to safeguarding players’ data and upholding rigorous security protocols. If you need further clarification or assistance with your verification, please feel free to reach out to our support team directly.
Thank you for your understanding and cooperation.
Следващата точка е отговорната игра, има много ограничения, които можете да си поставите, но!!! можете да изтриете лимитите секунда по-късно без прекъсване.
The next point is responsible gaming, there are many limits that you can set for yourself but!!! you can delete the limits a second later without a cool off.
Der nächste Punkt ist das Verantwortungsvolle spielen, es gibt viele Limits die man sich setzen kann aber!!! man kann die Limits eine Sekunde später ohne Cool off wieder löschen.
Здравей отново Yasin61,
Ние във FavoritoBet приемаме отговорната игра много сериозно и искаме да уточним, че информацията, предоставена във вашия коментар, е невярна. Нашите функции за отговорна игра са предназначени да подкрепят играчи, които може да се нуждаят от помощ при управлението на своите игрови навици, и ние гарантираме, че всички зададени ограничения се прилагат в съответствие с индустриалните стандарти.
Ограниченията не могат просто да бъдат премахнати моментално, тъй като те са част от внимателно структурирана система, предназначена да помогне на играчите да упражняват контрол и да поддържат здравословна среда за игри. FavoritoBet се ангажира с благосъстоянието на нашите играчи и ние прилагаме строги политики, за да спазваме този ангажимент.
Ако имате въпроси за това как работят нашите инструменти за отговорна игра или ако искате да научите повече за задаването или коригирането на лимити, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на клиенти.
Благодаря ви за разбирането.
Hello again Yasin61,
We take Responsible Gaming very seriously at FavoritoBet, and we want to clarify that the information provided in your comment is incorrect. Our Responsible Gaming features are designed to support players who may need help managing their gaming habits, and we ensure that all limits set are enforced according to industry standards.
The limits cannot simply be removed instantly, as they are part of a carefully structured system meant to help players exercise control and maintain a healthy gaming environment. FavoritoBet is committed to the well-being of our players, and we apply strict policies to uphold that commitment.
If you have questions about how our Responsible Gaming tools work, or if you would like to know more about setting or adjusting limits, please feel free to reach out to our customer support team.
Thank you for your understanding.
Имам само един акаунт, това е първата ти лъжа😉
I only have one account, that's your first lie😉
Ich habe nur ein Konto, das ist ihre erste Lüge😉
Сериозно ли мислите, че властите в Кюрасао се съобразяват с нещо? Това е много съмнителен лиценз, при който на играчите не се помага, ако имат оплаквания.
Are you serious that the Curacao authorities are complying with anything? This is a very dubious license where players are not helped if they have complaints.
Ist das ihr ernst das die Curacao Behörden irgendetwas einhalten. Das ist eine sehr unseriöse Lizenz wo Spielern bei Beschwerden nicht geholfen wird.
Направих видео за това как поставям лимит и как мога да го изтрия веднага след това. Ще изпратя това на Casinoguru и ще го кача в YouTube. Искаш ли да лежиш още тук или какво?
I made a video of how I set a limit and how I can delete it immediately afterwards. I will send this to Casinoguru and upload it to YouTube. Do you want to lie more here or what?
Ich habe ein Video davon gemacht wie ich ein Limit erstelle und dieses danach sofortlöschen kann, dies werde ich Casinoguru zukommen lassen und auf Youtube hochladen. Wollen sie hier noch mehr lügen oder was.
Бих искал собственикът на казиното, Мелина Кастило от Хърватия, да направи ясно изявление по този въпрос. Всичко, което казват, е лъжа и мога да го докажа.
I would like the casino owner, Melina Castillo from Croatia, to make a clear statement on this. Everything they say is a lie and I can prove it.
Ich möchte das die Casinobesitzerin namens Melina Castillo aus Kroatien hierzu mal klar Stellung nimmt. Alles gelogen was sie sagen und das kann ich beweisen.
Къде са моите 1000 евро, които не бяха добавени обратно към сметката ми, след като анулирах заявката си за теглене на 1000, а просто бяха изчезнали, откраднати, така да се каже?
Where are my 1000 euros that were not added back to my account after I cancelled my withdrawal request of 1000 but were simply gone, stolen so to speak?
Wo sind meine 1000 Euro die nachdem ich meine Auszahlungsanfrage von 1000 Storniert habe nicht wieder meinem Konto hinzugefügt wurden sondern einfach weg waren, sozusagen gestohlen?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.