НачалоФорумКазинаFatPirate Casino - обща дискусия

FatPirate Casino - обща дискусия (страница 8)

23 012 преглеждания 164 отговора |
преди 1 година
|
1...7 8 9
Добавете пост
преди 6 месеца

Не съм поискал да го отворя отново, това е толкова разстройващо. Никога не съм поискал да отворя отново акаунта си, за да го затворя, поради проблемите си с хазарта.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Никога не съм питал за повторно отваряне на акаунта си, това е разочароващата част, само за да поискам затваряне на акаунта си заради проблема ми с хазарта.

Автоматичен превод:
Barney01
преди 6 месеца

Тогава сигурно съм се изгубил в написаното от теб, защото ми се стори, че си успял да го затвориш и сега искаш да го отворят отново, защото искаш да се свържеш с тях.

Твърдо вярвам, че ако все още имате нужда от помощ, ние ще можем да ви я предоставим.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имам нужда от помощ, върти се в кръг.

Автоматичен превод:
Barney01
преди 6 месеца

Очевидно Петронела прави всичко възможно да помогне. Ще трябва да изчакаме развитието на случая и да се надяваме, че ще знаем повече и тази ситуация ще остане зад гърба ви.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей, съжалявам, че ти пиша

Мартин направи всичко възможно да ми помогне с оплакването ми, но отец Пират се опитват да кажат, че използвах грешен имейл адрес, когато се регистрирах при тях, че съм нарушил техните условия. Сгреших имейла си с една буква, има толкова много въпроси, на които искам да отговорят, но както винаги, те никога не отговарят, а ако го направят, винаги ме молят да отговоря от имейл адреса, който съм използвал за регистрация. Очевидно не мога, защото съм допуснал грешка.

Има и друг въпрос, ако имейл адресът ми е бил грешен, как са затворили акаунта ми чрез чат на живо през май, тъй като се свързах с тях в неделя в чата на живо и акаунтът, който е затворен, е свързан с имейла, който съм написал неправилно?

Автоматичен превод:
Barney01
преди 5 месеца

Здравей,

Радвам се, че се свърза с мен! И все пак съжалявам, че завърши така. 🙁

Според мен проблемът е, че не можем да използваме това като аргумент, тъй като освен ако не използвате същия регистриран имейл адрес, за да поискате закриване на акаунт, казиното не е длъжно да разследва. Вярвам, че в този случай сме ограничени от правилата, а не от липсата на разбиране на събитията.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Знам, че казваш, че ръцете ти са вързани. Загубих повече от 3000, по-скоро 5000, което е оставило живота ми в руини. Не получих нито един добър отговор от тях.

Имейлът ми беше изписан с грешна форма, както всяко реномирано казино би се свързало с мен, както направиха, когато поисках бонус.

Наистина не мисля, че това е правилен резултат и бих искал дебелият пират да обясни как са затворили акаунта ми, ако имейл адресът ми е бил грешен.

Автоматичен превод:
Barney01
преди 5 месеца

Разбирам това и съжалявам, че не мога да ви помогна да получите отговорите, които търсите. Според мен Мартин точно предаде споделените ни чувства, когато написа:

„Честно казано, ако вземах окончателното решение единствено въз основа на справедливост и намерение, вероятно щях да се наклоня повече във ваша полза. Очевидно сте се опитали да постъпите правилно и аз ви вярвам, когато казвате, че сте се затруднявали и сте потърсили помощ. За съжаление, правилата, които следваме тук, са доста строги, що се отнася до проверката и сроковете, и освен ако няма явно нарушение на правилата или неправомерно боравене от страна на казиното, ние сме ограничени в това, което можем да постигнем."

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ако е същото като моя опит, ще ви бъде платено на следващия ден, първото плащане отне много време. Имах няколко изплащания, тъй като всички те бяха изплатени на следващия ден, дори в събота

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добро утро,

Успяхте ли да получите някакви плащания от FatPirate?


Анулират тегленията ми и ми казват всеки път да се свързвам с банката си. С тях е същата стара история. Опитах се да тегля с Visa, Revolut, а сега и с банков превод.

Автоматичен превод:
Larisa.sava2103
преди 3 месеца

Здравейте, има ли някаква причина, поради която все още трябва да се свържете с банката си? От колко време продължава тази ситуация? Не успяхте ли да теглите пари, използвайки някой от споменатите методи на плащане, дори веднъж?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Добро утро,

Свързах се с банката си няколко пъти, проблемът не идва от тях, те нямат искане за пари или нещо друго.


Опитах да тегля от Visa, която използвах за депозита, банков превод и Revolut. Все още нищо до момента.

От 27 август насам поисках тегления, но все още нищо, освен анулирания от тяхна страна без никакво извинение. Също така опитах отново тази сутрин да направя теглене, този път с банков превод.

Обслужването на клиенти ми изпраща едни и същи отговори всеки път...

Автоматичен превод:
Larisa.sava2103
преди 3 месеца

Бих искал също да прикача няколко скрийншота на съобщенията, които си размених с тях вчера. filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Larisa.sava2103
преди 3 месеца

Така че, ако те продължават да отхвърлят тегленето ви и не ви казват нищо за това, това вероятно не е това, което един играч очаква. И аз не бих искал да бъда в това положение. Но вярвам, че нашият екип ще може да ви помогне, тъй като сте подали жалба . Най-важното е да знаете какво се случва и ако не знаем, нашият екип ще се опита да разбере.

Както каза Наталия обаче, даваме на казината 14 дни, за да платят на играча.

Надявам се, че проблемът ще бъде решен дотогава. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че, ако те продължават да отхвърлят тегленето ви и не ви казват нищо за това, това вероятно не е това, което един играч очаква. И аз не бих искал да бъда в това положение. Но вярвам, че нашият екип ще може да ви помогне, тъй като сте подали жалба . Най-важното е да знаете какво се случва и ако не знаем, нашият екип ще се опита да разбере.

Както каза Наталия обаче, даваме на казината 14 дни, за да платят на играча.

Надявам се, че проблемът ще бъде решен дотогава. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря ви много за помощта! Ще ви уведомя веднага щом имам новини.

Автоматичен превод:
Larisa.sava2103
преди 3 месеца

Ще чакам и се надявам да дойдеш с положителни новини. ☘️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ще чакам и се надявам да дойдеш с положителни новини. ☘️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, благодаря ви за съобщението.


Няма добри новини в момента, съжалявам... Свързах се с чата отново и ми дадоха същите извинения относно предишните ми заявки за теглене. И когато попитах защо ми казвате, че акаунтът ми не е необходимо да бъде верифициран, когато плащанията ми чакат верификация, няма повече новини...


Благодаря ви за помощта! Приятен ден :)

Автоматичен превод:
Larisa.sava2103
преди 3 месеца

Еми, ако трябва да проверят тегленията, това не е същото като проверката на играчите. Финансовият отдел вероятно се занимава с тези въпроси и мисля, че щяха да ви поискат документите, ако им бяха необходими.

Така че нека изчакаме и да видим какво ще се случи.

Ако нищо не се случи, нашият екип ще бъде готов да помогне. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добро утро,

Бих искал да добавя снимка на отговора от FatPirate, който получих по имейл тази сутрин.

До ден днешен все още чакам първото си теглене, поискано отново на 1 септември (което те преди това бяха анулирали).


Приятен ден! file

Автоматичен превод:
Larisa.sava2103
преди 3 месеца

Бих казал, че това е класически общ отговор.

Ще видим дали нещо ще се реши в следващите дни или как ще се развият нещата.

Очаквам с нетърпение да чуя още новини.

Успех. ☘️


Автоматичен превод:
1...7 8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини