преди 7 месеца
Понякога го правя, не вярвам, че го направих за този, който може би имам. Обичам ги и ги мразя, знаеш ли, lol
I do sometimes,I don't believe I did for this one I might have. I love and hate them ya know lol
Понякога го правя, не вярвам, че го направих за този, който може би имам. Обичам ги и ги мразя, знаеш ли, lol
I do sometimes,I don't believe I did for this one I might have. I love and hate them ya know lol
Моля, някой да помогне!
Казиното Fatpiratr не изплаща печалби и мисля, че си губи времето.
05.11. Депозирах 15 000 HUF. Получих бонус, завъртях го много и след това спечелих 649 000 на слот машината Rotten. Започнах тегленията. Не ми позволи да изтегля 150 хиляди наведнъж, в чата написаха, че това е дневният лимит. Попитах колко време ще отнеме, трябва ли да правя нещо, казаха, че всичко е наред, нищо не е необходимо, около 3 дни и ще го получа. 24 часа по-късно добавих още 150 и след 24 часа още 150, така че 450 000 HUF, които чакам. Времето мина, в края на седмицата, след 5 работни дни попитах за това. Получих същия отговор: бъдете търпеливи, има много тегления, много заявки, малко се забавиха. После 7 дни по-късно същият отговор. 9 дни по-късно стигнахме до момента, в който ми поискаха документите. Качих ги, но нищо, не приеха селфито, хвърлиха го обратно, както и изявленията. Нищо не се случва. Мисля, че си губят времето. Все е едно и също нещо с шаблоните! Моля, помогнете! Искам да си получа парите!!
Please, someone help!
Fatpiratr casino does not pay out and I think it is wasting time.
05.11. I deposited 15,000 HUF. I got a bonus, I spun it a lot and then won 649,000 on the Rotten slot machine. I started the withdrawals. It did not allow me to withdraw 150 thousand at once, the chat wrote that this was the daily limit. I asked how long it would take, do I need to do anything, they said everything is fine, nothing is needed, about 3 days and I will receive it. 24 hours later I added another 150 and then another 150 after 24 hours, so 450,000 HUF that I am waiting for. Time passed, at the end of the week, after 5 working days I asked about it. I got the same answer: be patient, there are many withdrawals, many requests, they slipped a little. then 7 days later the same answer. 9 days later we got to the point where they asked for my documents. I uploaded them but nothing, they didn't accept the selfie, they threw it back and the statements too. Nothing happens. I think they're wasting time. It's always the same template thing! Please help! I want to get my money!!
Здравейте, виждам, че не е най-приятното преживяване.
Нека обаче засега се съсредоточим върху факта, че трябва да преминете през проверка, за да получите парите. Очевидно казиното е можело да поиска документите по-рано, а не след 9 дни, така че напълно разбирам вашето разочарование.
Както и да е, казаха ли ти защо селфито ти не е прието? Това ли е единственото нещо, което не е минало, а другите документи са били наред?
Greetings, not the most pleasant experience, I see.
However, let's try to focus for the moment on the fact that you have to go through verification to get the money. Obviously the casino could have asked for the documents sooner and not after 9 days, so I totally understand your frustration.
Anyway, did they tell you why your selfie wasn't accepted? Is that the only thing that didn't go through and the other documents were fine?
Здравейте, прочетох оплакване относно закриването на акаунта ѝ и недействането на Дебелия пират.
Имам същия проблем. Изпратих им имейл три пъти, това е на гърба на чата на живо, където ми казаха да изпратя имейл, след като се свързах с тях през март, като им казаха, че са ми затворили сметката, но това никога не се е случило и успях да играя хазарт. Изпратих им съобщение в крехко състояние, губейки парите си чрез чат на живо, молейки ги да затворят сметката ми поради зависимостта и психическото ми състояние. Казаха ми да се свържа с тях по имейл.
Не знам колко имейла съм изпратил и все получавам един и същ отговор, че имейлът ми е грешен, с който съм го отворил. Мисля, че съм допуснал грешка с една буква, но никога не ми отговориха, когато поисках да затворя акаунта си в тези три случая. Полудявам от лошата комуникация, която получавам от тях.
Hi I have read a complaint regarding closing her account and fat pirate not actionong
i I am having the same trouble I emailed them three times this is on the back of live chat telling me to email than I had contact in March of this saying they had closed my account this never happened and I have been able to gamble I messaged them in a frail state of losing my money through live chat begging them to close my account due to my addiction and mental state was told to co tact by email sgain
i I don’t know how many emails I have sent and keep getting the same response that my email is the wrong one I opened with I think I did make a mistake by one letter but this was never replied to when I asked to close my account on the theee occasions I am going out of my mind by the poor communication I am getting form them
Здравейте, съжалявам, че сте в тази ситуация. Мисля, че казиното трябва да реагира възможно най-бързо в подобни случаи и да помогне на играча да затвори акаунта си.
Във всеки случай, закриването на акаунт и самоизключването не са едно и също нещо и следователно, ако искате да затворите акаунт, често е сравнително лесно да го отворите отново.
Но ако сте написали имейл и сте се опитали да направите всичко възможно, а казиното продължава да ви игнорира, бих подал жалба, както направихте вие. Засега е в процес на преглед, но нашият екип скоро ще се заеме с нея.
Надяваме се, че можем да разрешим това заедно и акаунтът ви ще бъде затворен.
Hello, I'm sorry you're in this situation. I think the casino should react as soon as possible in such cases and help the player to close the account.
Anyway, closing an account and self-exclusion are not the same thing and therefore if you want to close an account it is often relatively easy to reopen it.
But if you wrote email and tried to do everything you could and the casino continues to ignore you, I would proceed to file a complaint as you did. It's in review status for now but our team will get to it soon.
Hopefully we can resolve this together and you will have your account closed.
Здравейте, благодаря ви за отговора. Вече подадох оплакване до вас относно това. Да, имам имейли и получих имейл, в който се казваше, че са затворили акаунта ми.
Hi thank you for your reply I have now raised a complaint with yourselves regarding this yes I have emails and I received an email saying that they had closed my account
Мога ли да повдигна още един въпрос? Няма нищо на самия сайт, което да ви самоизключи, трябва да минете през чат на живо и дори когато кажете, че имате проблем с хазарта, те ви игнорират и ви казват да изпратите имейл.
Can I raise one more point there is nothing on the actual site to self exclude you have to go through live chat and even when you say you have a gambling problem they ignore you and tell you to email
Това е нещо много тъжно.
Не би трябвало да работи така. Особено когато играчът говори за пристрастяване или проблем с хазарта.
Надявам се, че можем да го разрешим с вас и акаунтът ви ще бъде затворен завинаги.
That is something very sad.
It shouldn't work like this. Especially, when player talking about addiction or gambling problem.
I hope we can solve it with you and your account will be closed for good.
Здравей!
Няма начин... никаква информация, дори не и за това, че не са приети, току-що го видях, когато влязох. Няма причина защо... поискаха селфи, с устройство, на което е отворен сайтът. По някаква причина питат отново, както и банковото ми извлечение... пълна шега. Цялата работа продължава от 3 седмици...
Hi!
No way.. no info, not even about not being accepted, I just saw it when I logged in. no reason why.. they asked for a selfie, with a device that has the site open. For some reason they are asking again and my bank statement too.. total joke. The whole thing has been going on for 3 weeks..
Еми тогава, бих казал, че жалбата беше добър ход в този случай.
Когато не сте научили нищо повече, това не е най-доброто и затова бих очаквал някакво обяснение. Често в тези случаи се случва снимката да е размазана или да няма нещо ясно, което казиното трябва да види. Нямам представа какво може да е сега.
Банковото извлечение също е често срещан документ, който казиното изисква, така че ако не успеете да преминете през процеса и не знаете какво да правите по-нататък, нашият екип ще се опита да разбере и да ви помогне.
Well then, the complaint was a good move in this case I would say.
When you have not learned anything more it is not the best and therefore I would expect some explanation. Often in these cases it happens that the photo is blurry or there is not something clear that the casino needs to see. I have no idea what it could be now.
The bank statement is also a common document that the casino asks for, so if you fail to go through the process and don't know what to do next, our team will try to find out and help you.
Здравей
Опитвам се да ти изпратя имейлите, които бяха изпратени до Far Pirate.
Hi
i a trying to send the emails to you that was sent to far pirate
Добре, предполагам, че оплакването ви е за Петронела. Можете ли да ми кажете дали имате проблем, когато споменавате имейлите? Не можете ли да изпратите нещо или то не достига до получателя?
Поставихте ли имейла правилно?
Okay, I suppose this is for Petronela in your complaint, can you please tell me if you have a problem when you mention the emails? Are you unable to send something or is it not reaching the recipient?
You pasted the email correctly?
Няма защо, ако се появи нещо ново, не се колебайте да споделите. 🙂
Надявам се всичко да се развие добре.
You are welcome, if something new comes up, feel free to share. 🙂
I hope everything turns out well.
Здравейте, бихте ли ни напомнили в понеделник? Някой от нас ще провери това с Петронела. Благодаря. 🙏
Hello, can you kindly remind us on Monday? One of us will check that out with Petronela. Thank you. 🙏
Благодаря, ще го направя.
Само за твоя информация, днес получих отговор от дебел пират, в който се извиниха за сделката, че нямат говорител на английски.
Напълно игнорирах оплакването и молбата ми и ми се завърта главата, за да потвърдя, че акаунтът ми вече е затворен
Thank you will do
gjust for your information I had a reply from fat pirate today apologising for dealt saying that they did not have an English apeaker
titally ignored my complaint and request and to confirm my account is now closed my head is spinning
Тази сутрин получих още един отговор от Fat PIrate. Изглежда, че преглеждат имейлите ми, които им изпратих снощи, и отново се извиняват, че нямат англоговорящ човек и могат да потвърдят, че акаунтът ми вече е затворен, НО ако искам да го отворя отново, мога да се свържа с тях.
Had another response from Fat PIrate this morning it looks like they are going through my emails I sent them last wokend they are apologizing again that they do not have an English speaker and can confirm that my account is now closed d BUT if I would like to reopen my account to contact them
Не можеш ли да се свържеш с тях по имейл тогава? Не мисля, че това е най-добрата идея, ако искаш да затвориш акаунта веднъж и след това да го отвориш отново и т.н. След това, когато искаш да го затвориш отново и да видиш колко време е отнело, може да има проблем. Мисля, че щом искаш едно нещо, трябва да го отстояваш.
Can't you contact them by email then? I don't think that's the best idea if you want to close the account once and then open it again, etc. Then when you want to close it again and see how long it took, there might be a problem. I think once you want one thing you should stand behind it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.