ФорумКазинаFacebook Казино фалшифицира Slots777

Facebook Казино фалшифицира Slots777 (страница 2)

преди 3 седмици от Radka
|
581 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
aicelmacalipay047
преди 3 седмици

Добре тогава, и това, което трябваше да депозираш, беше депозит за проверка? Струва ми се странно, че ще трябва да го направите два пъти, за да го извадите.

Когато гледам екранната снимка на „задачата за теглене", трябва ли да депозирате 300 и 1000? Най-доброто нещо, което можете да направите, е да изпратите съобщение на някой от казиното, а не на бот, защото вероятно няма да стигнете далеч.

Също така се опитайте да обясните ситуацията по-подробно в жалбата си , в противен случай Доминика няма да може да ви помогне.

можеш ли да се справиш

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Да мога да се справя

Автоматичен превод:
aicelmacalipay047
преди 3 седмици

Ще направя екранна снимка на моя депозит

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

filefilefile това е моят депозит 1600, но получавам 150 песо.

Автоматичен превод:
aicelmacalipay047
преди 3 седмици

Ще опитам за последен път. Ако попитам нещо в отговора си, би било добре да отговоря на него.

Така че прочетете отново какво написах вчера и опитайте. Все още нищо не сте написали и в жалбата. Зелените букви отново в предишния ми отговор ще ви преместят направо към него. Ако не опишете ситуацията и не обясните какво се е случило, Доминика няма да може да ви помогне с това, което сте написали до момента.

благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Наскоро играх слотове 777 с безплатна игра от $50 и спечелих над $30 000. Изпратих съобщение до лицето във Facebook silent storm, което създаде акаунта ми и те казаха, че имам 48 часа да депозирам $99, за да мога да изтегля джакпота си. Това е подозрително, нали? file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Ако помогнете защо много въпроси? Нямате повече въпроси.

Автоматичен превод:
aicelmacalipay047
преди 3 седмици

Най-вероятно защото сътрудничеството е задължително, ако искате Casino Guru да ви помогне. Запознати ли сте как работи нашата "помощ"? Нека обясня:

" Стъпка 3 : Пишем описание на жалбата за нашата система и задаваме на играча всякакви допълнителни въпроси, за да разбере всичко добре.

Стъпка 4 : Въз основа на всичко, което знаем, ние се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното."

В този момент се опитваме да разберем дали това е нещо за екипа по жалби. Моля, отговорете на това:

Не се ли опитахте да проверите Правилата и условията, за да видите дали има максимално теглене за този вид неща? Или дори да попитате в чата? Не бих намерил депозита за толкова странен, ако беше депозит за проверка, но бих проверил и това, преди да вкарам пари.

Ако не ни помогнете да определим кои лимити са оказали влияние върху вашата игра и дали депозитът е необходим за проверка на опцията за плащане, ние няма да можем да ви помогнем много. Което и двете е доста често срещано.

Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини