Най-вероятно защото сътрудничеството е задължително, ако искате Casino Guru да ви помогне. Запознати ли сте как работи нашата "помощ"? Нека обясня:
" Стъпка 3 : Пишем описание на жалбата за нашата система и задаваме на играча всякакви допълнителни въпроси, за да разбере всичко добре.
Стъпка 4 : Въз основа на всичко, което знаем, ние се опитваме да дадем съвет на играча, за да видим дали ситуацията може да бъде разрешена лесно, без да се свързваме с казиното."
В този момент се опитваме да разберем дали това е нещо за екипа по жалби. Моля, отговорете на това:
Не се ли опитахте да проверите Правилата и условията, за да видите дали има максимално теглене за този вид неща? Или дори да попитате в чата? Не бих намерил депозита за толкова странен, ако беше депозит за проверка, но бих проверил и това, преди да вкарам пари.
Ако не ни помогнете да определим кои лимити са оказали влияние върху вашата игра и дали депозитът е необходим за проверка на опцията за плащане, ние няма да можем да ви помогнем много. Което и двете е доста често срещано.
Ще чакаме вашия отговор.
Most likely because cooperation is a must if you want Casino Guru to help you out. Are you familiar with how our "help" works? Let me explain:
"Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino."
At this moment, we are trying to understand if this is anything for the Complaint Team. Please respond to this:
Didn't you try to check the Terms and Conditions to see if there is a maximum cashout for this kind of thing ? Or even ask the chat ? I wouldn't find the deposit so strange if it was a verification deposit, but I'd check that too before I put money in.
If you do not assist us in determining which limits had an impact on your play and whether the deposit is required for payment option verification, we will not be able to assist you very much. Which is both quite common.
We shall wait for your response.
Автоматичен превод: