преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots777 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте
Регистрирах се през ноември 2023 г. и получих 50 безплатни завъртания бонус след успешна проверка. Имах късмет и успях да изпълня залога.
Сега имам истински пари
Правя заявка за теглене за моя портфейл за криптовалути на 30/11/2023
Оттогава вече не мога да се свържа с клиенти на казиното. Изпратих много имейли и не получих отговор. Защо моята заявка за теглене е в режим на изчакване оттогава?
Hello
I registered in November 2023 and got 50 free spins bonus sing up after successful verification. I had good luck and was able to fulfill the wagering.
I now have real money
I make a withraw request for my cryptomoney wallet on 30/11/2023
Since that time, I have no longer been able to contact casino customers. I have sent many emails and have not been answered. Why my withdrawal request has been in waiting mode since then?
Здравейте
Регистрирах се през ноември 2023 г. и получих 50 безплатни завъртания бонус след успешна проверка. Имах късмет и успях да изпълня залога.
Сега имам истински пари
Правя заявка за теглене за моя портфейл за криптовалути на 30/11/2023
Оттогава вече не мога да се свържа с клиенти на казиното. Изпратих много имейли и не получих отговор. Защо моята заявка за теглене е в режим на изчакване оттогава?
Hello
I registered in November 2023 and got 50 free spins bonus sing up after successful verification. I had good luck and was able to fulfill the wagering.
I now have real money
I make a withraw request for my cryptomoney wallet on 30/11/2023
Since that time, I have no longer been able to contact casino customers. I have sent many emails and have not been answered. Why my withdrawal request has been in waiting mode since then?
Точно същото нещо се случи и с мен. Но депозирах и спечелих без да използвам бонус през септември и все още не успях да тегля. И аз нямам контакт.
Same exact thing happened to me. But I deposited and won without using a bonus back in September and still have not been able to withdraw. I've gotten no contact as well.
Здравейте, тъй като се опитвате да теглите от доста дълго време, вашата казино сметка потвърдена ли е? Като алтернатива, казиното каза ли ви защо не ви е позволено да изтеглите печалбите си? Опитвали ли сте също да комуникирате с казиното или сте напълно без отговор?
Както и да е, успяхте да отворите жалба , което беше добра стъпка, тъй като чакахте доста дълго време за вашето оттегляне. Ако искате да знаете какво да очаквате от жалба, можете да прегледате това ръководство .
Ще стискам палци всичко да мине добре и ако имате новини, не се колебайте да ме уведомите.
Hello, since you have been trying to withdraw for quite a long time, has your casino account been verified ? Alternatively, did the casino tell you why you are not allowed to withdraw your winnings ? Have you also tried to communicate with the casino or are you completely without an answer ?
Anyway, you managed to open a complaint, which was a good step since you have been waiting for quite a long time for your withdrawal. If you would like to know what to expect from a complaint you can go through this guide.
I'll keep my fingers crossed that it all goes well and if you have any news, don't hesitate to let me know.
Да, първоначално казаха, че трябва да проверят печалбите ми, тъй като спечелих голяма сума като нов играч само с депозит от $21,00. Това е ЕДИНСТВЕНОТО нещо, което някога са ми казвали. После след това нито дума 🙁
Yes they initially said they had to look into my winnings as I won a large amount as a new player with just a $21.00 deposit. That's the ONLY thing they ever said to me. Then after that no word at all 🙁
Добре, както предполага жалбата , проверката не би трябвало да е проблем.
Знам, че е трудно, но вярвам, че имаме нужда от някой от казиното да ни обясни. Може да е просто забавяне, но никой извън това казино не може да го каже със сигурност. 🤔
Okay, as the complaint suggests, the verification should not be the problem.
I know it's hard, but I believe we need someone from the casino to explain. It could be just a delay, but no one outside this casino can tell that for sure. 🤔
Е, намирам за подозрително, че можете да извлечете толкова много от безплатната игра. Не се ли опитахте да проверите Правилата и условията, за да видите дали има максимално теглене за този вид неща? Или дори да попитате в чата? Не бих намерил депозита за толкова странен, ако беше депозит за проверка, но бих проверил и това, преди да вкарам пари.
Ще го опиташ ли и ще ми кажеш ли какво си намерил?
Well, I find it suspicious that you could get so much out of free play. Didn't you try to check the Terms and Conditions to see if there is a maximum cashout for this kind of thing ? Or even ask the chat ? I wouldn't find the deposit so strange if it was a verification deposit, but I'd check that too before I put money in.
Will you try it and let me know what you find ?
МОЛЯ, ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ: ИМА ИЗМАМА В МОБИЛНО ПРИЛОЖЕНИЕ, ИЗПОЛЗВАЩО ИМЕ НА SLOTS777.
Те молят играчите да „депозират, за да повишат своето VIP ниво" или „Спечелихте XXX, моля, депозирайте, за да освободите средствата си".
Имаме екранни снимки, които ясно показват, че тези играчи НЕ взаимодействат с нашата марка, винаги е произволен потребителски акаунт в Telegram.
Тези измамници нанасят огромни щети на нашата репутация и ние не можем да направим нищо 🙁
PLEASE NOTE: THERE IS A MOBILE APP SCAM USING SLOTS777 NAME.
They ask players to "deposit to increase your VIP level" or "You've won XXX , please deposit to release your funds".
We have screenshots that clearly show that these players are NOT interacting with our brand, it is always some random Telegram user account.
These scammers are causing massive damage to our reputation, and there is nothing we can do 🙁
Екранната снимка НЕ е slots777.casino
Той е на URL адреса jackpot66supre.autos чрез Facebook.
Те са измамници, Slots777.casino не е.
The screenshot is NOT slots777.casino
It is on the URL jackpot66supre.autos via Facebook.
They are scammers, Slots777.casino is not.
Здравейте, скъпи представител.
За съжаление, както стана съвсем очевидно, нямаме голям шанс да идентифицираме играчи, които се оплакват от сайтове, които са различни или дори подобни на вашия. Моля ви да наблюдавате всяка нова публикация и да ни помогнете да идентифицираме дори оплаквания, които са неправилно поставени, за да поддържаме тази тема възможно най-ясна. Вероятно знаете, че ако промените настройките на акаунта си, ще получавате известия всеки път, когато някой публикува нещо ново в тази тема. Въпреки това, ако имате нужда от помощ за това, любезно ме уведомете.
Благодарим ви, че ни помагате.
Hello, dear representative.
Unfortunately, as it has become quite obvious, we do not have much chance of identifying players who are complaining about sites that are different or even similar to yours. I ask that you monitor each new post and assist us in identifying even complaints that are wrogly placed in order to keep this thread as clear as possible. You are probably aware that if you change your account settings, you will receive notifications whenever someone posts something new in this thread. However, if you require assistance with that, kindly inform me.
Thank you for helping us.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.