Ще се опитам да отговоря на всички ваши въпроси в една публикация. За съжаление, в някои казина се налага да чакате по-дълго за тегления. Това може да е тактика, за да накарат играчите да загубят парите си, което не изключвам. Винаги е добре обаче играчите да не бързат, да не играят и да упорстват. Вярвам, че оплакванията могат да помогнат в някои случаи.
Що се отнася до отзивите, не, те не представляват индекс за безопасност на казиното, но мисля, че са решаващ фактор дали бих решил да играя в казино. Ако обратната връзка от играчите е предимно отрицателна, вероятно има причина за това. От друга страна, хората са по-склонни да се оплакват, когато нещо не е наред, отколкото да напишат отзив, когато имат добро преживяване. Не е много обичайно те да идват и да хвалят казиното. Не казвам, че не се случва, но играчите вероятно приемат за даденост, че всичко ще бъде наред.
Относно тегленето ви, получили ли сте нещо в сметката си след първото анулиране? Според това, което споменават, те казват, че сте поискали друго теглене и сте загубили част от парите си. Казвате ли, че това не е вярно? Ако не, тогава жалбата би била най-добрият начин на действие.
I will try to answer all your questions in one post. Unfortunately, at some casinos, you have to wait longer for withdrawals. This may be a tactic to make players lose their money, which I do not rule out. However, it is always good for players not to rush, not to play, and to persevere. I believe that complaints can help in some cases.
As for reviews, no, they do not constitute a casino safety index, but I think they are a decisive factor in whether I would decide to play at a casino. If the feedback from players is mostly negative, there is probably a reason for it. On the other hand, people are more likely to complain when something is wrong than to write a review when they have a good experience. It is not very common for them to come and praise the casino. I'm not saying it doesn't happen, but players probably take it for granted that everything will be fine.
Regarding your withdrawal, did you receive anything in your player account after the first cancellation? According to what they mention, they say that you requested another withdrawal and lost some money. Are you saying that this is not true? If not, then a complaint would be the best course of action.
Автоматичен превод: