преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ExciteWin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
5 седмици чакам плащането, изпратих вече документи, навиват и не плащат и после продължават да пращат имейл за промоция, как да не плащат дори.
I've been waiting for the payment for 5 weeks, I've already sent documents, they roll up and don't pay, and then they keep sending a promotion email, how can they if they don't even pay.
Estou a 5 semanas esperando o pagamento , já mandei documentos eles enrolam e não pagam , e aí da ficam mandando e-mail de promoção , como pode se eles nem pagam .
Здравейте, значи минахте ли вече проверката? Ако да, какво ви казаха за забавянето?
Бих казал, че трябва да се отпишете, за да спрете да получавате тези промоции - ако това може да бъде постигнато.
Най-важният въпрос: Служителите на казиното общуват ли с вас в момента?
Hello, so have you already passed the verification? If yes, what did they tell you about the delay?
I'd say that you have to unsubscribe in order to stop receiving those promotions - if this can be achieved.
The most important question: Does the casino staff communicate with you at the moment?
Здравейте, разбирам, че ако имате проблем в казиното, бихте искали да получите отговор възможно най-скоро. Нашият екип обаче обработва много жалби, така че понякога не е възможно да получите незабавен отговор. За това е предназначен таймерът в горния десен ъгъл на вашата жалба, който показва колко време трябва да отговори всяка страна. Винаги е седмица, така че не е нужно да се притеснявате, че никой няма да стигне до вас.
Въпреки това, както казах, разбирам, че не е по-приятно, ако трябва да се справите с проблемите с казиното.
Ако мога да попитам, какви са вашите проблеми тук?
Hi, I understand that if you have a problem in the casino you would like to get an answer as soon as possible. However, our team handles a lot of complaints so sometimes it's not possible to get an immediate response. That's what the timer at the top right of your complaint is for, which shows how long each party has to respond. It's always a week, so you don't have to worry about no one getting to you.
However, as I said, I understand that it's not more pleasant if you have to deal with the trouble with the casino.
If I may ask, what are your issues here?
Здравейте, разбирам какво казвате, но що се отнася до жалбата, обясних в предишния си отговор как работи. Има много заявки, така че нашият екип се опитва да стигне до всеки играч възможно най-скоро.
Що се отнася до вашите проблеми, Petronela вече е отговорила и можете да го разгледате и да отговорите на нейните въпроси. Тя ще продължи да разследва и ще видим докъде ще стигне екипът ни и какво може да се направи със ситуацията. Междувременно ще трябва да имаме търпение.
Hi, I understand what you are saying, but as far as the complaint is concerned I explained in my previous answer how it works. There are a lot of requests so our team tries to get to each player as soon as possible.
As far as your problems are concerned, Petronela has already answered and you can look at it and respond to her questions. She will continue to investigate and we will see where our team gets to and what can be done with the situation. In the meantime, we will have to be patient.
Здравейте, видях, че сте писали обратно на Petronella и че сте разменили някои отговори и че не изглежда добре.
Въпреки това, ако имате да й дадете допълнителна информация, която би подкрепила вашата ситуация, тогава непременно го направете.
Ще видим докъде ще стигне това, защото все още не искам да изпреварвам резултата.
Hi, I saw that you wrote back to Petronella and that you exchanged some answers and that it doesn't look good.
However, if you have further information to give her that would support your situation then by all means do so.
We'll see where this goes, because I don't want to get ahead of the outcome just yet.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.