преди 1 година
здравей
Чувал ли си нещо от MFE или MGA, откакто се свърза с MFE?
Hi,
Have you heard anything from MFE or MGA since you got in touch with MFE?
1
здравей
Чувал ли си нещо от MFE или MGA, откакто се свърза с MFE?
Hi,
Have you heard anything from MFE or MGA since you got in touch with MFE?
Здравейте, за съжаление няма новини.
Днес отново писахме на MFE, че могат да видят, че MGA просто ни игнорира. Вчера се опита да се свърже с Антонио Зерафа, но дотогава няма никакви новини.
Hello, unfortunately no news.
Wrote today again to MFE that they can see MGA simply ignore us. Yesterday tried to get in touch with Antonio Zerafa, but until then no any news.
Здравейте момчета малко информация:
Антонио ми отговори, той призова отговорния отдел да ми отговори и поне да изпратят имейл, че разследването все още продължава.
Докато проучвах, открих възможност: платежно нареждане.
Между държавите от Европейския съюз имате право да издавате платежни нареждания към тези, към които имате финансов иск. В този случай съответният съд (в нашия случай това е Малта) ще издаде официално платежно нареждане, което призовава длъжника (EGMIT Elite Ltd) да плати за ищеца (нас). Трябва да попълните някои формуляри в портала за електронно правосъдие и има такса (около 50 EUR) и след издаването длъжникът има 30 дни за всяко изявление за възражение, ако не сумата ще стане автоматично изискуема. Ако има декларация за възражение, тя може „да бъде прехвърлена към нормалните граждански съдилища, които да бъдат разгледани съгласно националното законодателство; или да бъдат разгледани в съответствие с европейската процедура за искове с малък материален интерес, или да бъдат прекратени".
Има опция за създаване на повече ищеци срещу един длъжник, така че мисля, че може би трябва да опитаме скоро. Какво мислиш?
Hello guys some info:
Antonio answered me, he urged the responsible department to response me, and at least they send an email, that the investigation is still ongoing.
As I took some research, I have found a possibility: payment order.
Between European Union states, you have the right to issues payment order to whom you have a financial claim against. In this case the relevant court (in our case its Malta) will issue an official payment order which call on the obligor (EGMIT Elite Ltd) to pay for the claimant (us). You have to fill in some forms at the E-justice portal and it has a fee (about 50 EUR) and after the issue the obligor has 30 days any statement of opposition if not the amount will become automatically enforceable. If there is statement of opposition may "be transferred to the normal civil law courts to be dealt with under national law; or dealt with in accordance with a European Small Claims Procedure, or discontinued."
There is option to create more claimant against one obligor, so I think maybe we should try it soon. What do you think?
здравей
Получих имейл и от MGA, че разследването продължава и все още няма актуализации. Предполагам, че това може да се дължи на факта, че сте накарали други страни да притиснат MGA да действа. Попитах MGA как ще протече процесът от тук нататък.
Бих искал поне да изчакам този отговор и да се опитам да се доверя малко на MGA, че работят по това.
Hi,
i got an email from MGA too that the investigation is ongoing and no updates yet. I guess this could be because you did get other parties to press MGA to act. I did ask MGA about how the process will go from here.
i would like to at least wait for that reply and try to trust MGA a bit that they are working on this.
Предполагам, че доставчикът на лиценз трябва първо да заяви своето заключение. Знам, че все още отнема твърде много време, авторитетът е основен играч в тази ситуация.
Идеята за платежно нареждане ми звучи логично, но все още не съм чувал за такова работещо решение.
Благодарим ви, че донесохте това тук, надяваме се, че ще можете да използвате опцията 🙏!
I guess the license provider should state its conclusion first. I know it's taking an excessively long time still, the authority is a major player in this situation.
The idea of a payment order sounds logical to me, though I haven't heard about such a working solution yet.
Thank you for bringing this here, hopefully, you'll be capable of using the option 🙏!
здравей
Получих имейл и от MGA, че разследването продължава и все още няма актуализации. Предполагам, че това може да се дължи на факта, че сте накарали други страни да притиснат MGA да действа. Попитах MGA как ще протече процесът от тук нататък.
Бих искал поне да изчакам този отговор и да се опитам да се доверя малко на MGA, че работят по това.
Hi,
i got an email from MGA too that the investigation is ongoing and no updates yet. I guess this could be because you did get other parties to press MGA to act. I did ask MGA about how the process will go from here.
i would like to at least wait for that reply and try to trust MGA a bit that they are working on this.
Може да сте прави и съм съгласен, че MGA първо трябва да представи някои заключения. Може да е жизненоважно за допълнителен напредък. Е, казах го вече - и ще го кажа отново. Дръж се!
You may be correct, and I agree MGA should present some conclusions first. It could be vital for additional progress. Well, I said that already - and I'll say that again. Hold on!
Здравейте момчета,
няма новини от никъде, но днес писах на EGBA относно нашия проблем. Мисля, че трябва да разгледаме платежното нареждане в близко бъдеще, по-конкретно: процедура за искове с малък материален интерес. Поддържаме връзка.
Hello guys,
no news from anywhere, but today I wrote to the EGBA regarding our issue. I think we should consider the payment order in the near future, specifically: small claim procedure. Keep in touch.
Свързах се с MGA и този път те отговориха след няколко дни и изглежда, че работата наистина е в ход. Те написаха това:
За да направим това, ние завършихме предварително извличане на данни, което ни показва окончателното състояние на вашия акаунт в EGMIT Elite Limited, след като Лицензополучателят спря да работи. Сега проверяваме дали данните, с които разполагаме, са верни. След като това приключи, ще можем да продължим напред с този въпрос. Моля, имайте предвид обаче, че има външни фактори, които ни пречат да предоставим определена времева рамка. Въпреки че трябва да подчертаем, че се стремим да разрешим този проблем възможно най-бързо, това може да отнеме до няколко седмици, за да бъде завършено.
Така че те имат някакви данни поне от elite24bet. Да се надяваме, че добрите новини продължават да ни пристигат!
I reached out to MGA and this time they replied in few days and it feels like the work is really underway. They wrote this:
To do this, we have completed a preliminary data extraction, which shows us the final standing of your account with EGMIT Elite Limited, after the Licensee stopped operating. We are now verifying that the data we have is correct. Once this has been completed, we will be able to move forward with this matter. Please note however, that there are external factors which prevent us from providing a definite timeframe. Whilst we must emphasise that we aim to resolve this issue as speedily as we can, this could take up to several weeks to be completed.
So they have got some data at least from elite24bet. Lets hope good news keep coming our way!
Надявам се вашият безсмъртен пациент накрая да получи резултата! 👍🙌🤞
I hope your undying patient will gain the result in the end! 👍🙌🤞
Добро утро,
Някой от вас най-накрая получил ли е възстановяване на платени/спечелени средства?
Има ли някой от вас в контакт с ELite24Bet.com?
Good morning,
Has anyone of you finally received a refund of funds paid / won ?
Are any of you in contact with ELite24Bet.com ?
Г-н Адам Станчак, неговата компания не ни даде пари шест месеца и това е престъпление.
Тъй като не сме се чули с тях, събрах следите от бизнес партньорите на г-н Станчак.
Може би когато неговите бизнес партньори и сътрудници разберат, той най-накрая ще започне да връща парите на нас, играчите.
Освен това съответните институции в ЕС ще бъдат информирани за процедурата и ще бъде направено искане за контрол на хазартната компания и бенефициентите.
Има доста имейл контакти, които намерих:
К ontakt@asmgroup.pl
К ontakt@asmgroup.com
С ekretariat@asmsalesforce.pl
° С ommerciale@trade-spa.it
А dmin@elitebet.com.au
б iuro@gruppotradeservice.pl
аз nfo@gentiluomomilano.com
Ще се опитам да намеря още.
Ще те държа в течение.
Нека всеки напише имейл. Заедно сила! Ще си върнем парите
Mr. Adam Stanczak his company did not give us money for six months and this is a crime.
Since we haven't heard from them , I've gathered the leads of Mr. Stanczak's business partners .
Maybe when his business partners and associates find out, he will finally start giving us players their money back.
In addition, the relevant institutions in the EU will be informed about the procedure and a request will be made to control the gambling company and the beneficiaries.
There are quite a few email contacts that I found:
Kontakt@asmgroup.pl
Kontakt@asmgroup.com
Sekretariat@asmsalesforce.pl
Commerciale@trade-spa.it
Admin@elitebet.com.au
Biuro@gruppotradeservice.pl
Info@gentiluomomilano.com
I will try to find more.
I will keep you updated.
Let everyone write an email. Together a force! We will get our money back
Адам Станчак е основател и собственик на elite24bet.com чрез компании EGMIT (Egmit Elite) - Що се отнася до компаниите в Полша.
Просто прегледайте регистрите на фирмите и прочетете
Очевидно в Полша искат да направят същото - има True Sport Elitebet.
Можете да го намерите в Linkedin и в медиите.
Adam Stanczak is the Founder and Owner of elite24bet.com through EGMIT companies (Egmit Elite) - As far as companies in Poland.
Just check the registers of companies and read
Apparently in Poland wants to do the same - there is True Sport Elitebet.
You can find him at Linkedin and in media.
Не намерих информация относно това, но вярвам, че това изглежда логично. Трябва да опитате да се свържете и с MGA, но те не реагират толкова много и мисля, че не правят нищо, за да разрешат този проблем. Все още имаме възможност да започнем европейската процедура за искове с малък материален интерес срещу тях.
I didn't find information regarding this, but I can believe in this seems logical. You should try to reach MGA too, but they are so unresponsive and I think they don't do anything to solve this matter. We have still an opportunity to issue The European Small Claims procedure against them.
Чувствам, че сте съвсем прав за MGA, от гледна точка става все по-зле.
Все пак, мога ли да ви помоля да използвате бутона за отговор, моля? Жизненоважно е да уведомите получателя за вашия отговор, за да сте сигурни, че ще получите отговор по-рано - само намек 🙂.
Пожелавам ви справедлив край на вашите проблеми, разбира се!
I feel you are quite correct about the MGA, from point it's getting worse.
Anyway, may I ask you to use the reply button, please? It's vital to let the recipient know of your response to ensure you'll get a reply sooner - just a hint 🙂.
I wish you a fair ending to your issues, of course!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.