ФорумКазинаElite24Bet Casino - обща дискусия

Elite24Bet Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от Anonymized487
|
38172 преглеждания 234 отговора |
|
1...8 9 10...12
Добавете пост
Nanika
преди 1 година

здравей


Чувал ли си нещо от MFE или MGA, откакто се свърза с MFE?

Автоматичен превод:
matti95
преди 1 година

Здравейте, за съжаление няма новини.

Днес отново писахме на MFE, че могат да видят, че MGA просто ни игнорира. Вчера се опита да се свърже с Антонио Зерафа, но дотогава няма никакви новини.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте момчета малко информация:

Антонио ми отговори, той призова отговорния отдел да ми отговори и поне да изпратят имейл, че разследването все още продължава.

Докато проучвах, открих възможност: платежно нареждане.

Между държавите от Европейския съюз имате право да издавате платежни нареждания към тези, към които имате финансов иск. В този случай съответният съд (в нашия случай това е Малта) ще издаде официално платежно нареждане, което призовава длъжника (EGMIT Elite Ltd) да плати за ищеца (нас). Трябва да попълните някои формуляри в портала за електронно правосъдие и има такса (около 50 EUR) и след издаването длъжникът има 30 дни за всяко изявление за възражение, ако не сумата ще стане автоматично изискуема. Ако има декларация за възражение, тя може „да бъде прехвърлена към нормалните граждански съдилища, които да бъдат разгледани съгласно националното законодателство; или да бъдат разгледани в съответствие с европейската процедура за искове с малък материален интерес, или да бъдат прекратени".


Има опция за създаване на повече ищеци срещу един длъжник, така че мисля, че може би трябва да опитаме скоро. Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей


Получих имейл и от MGA, че разследването продължава и все още няма актуализации. Предполагам, че това може да се дължи на факта, че сте накарали други страни да притиснат MGA да действа. Попитах MGA как ще протече процесът от тук нататък.


Бих искал поне да изчакам този отговор и да се опитам да се доверя малко на MGA, че работят по това.

Автоматичен превод:
Nanika
преди 1 година

Предполагам, че доставчикът на лиценз трябва първо да заяви своето заключение. Знам, че все още отнема твърде много време, авторитетът е основен играч в тази ситуация.

Идеята за платежно нареждане ми звучи логично, но все още не съм чувал за такова работещо решение.

Благодарим ви, че донесохте това тук, надяваме се, че ще можете да използвате опцията 🙏!


Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей


Получих имейл и от MGA, че разследването продължава и все още няма актуализации. Предполагам, че това може да се дължи на факта, че сте накарали други страни да притиснат MGA да действа. Попитах MGA как ще протече процесът от тук нататък.


Бих искал поне да изчакам този отговор и да се опитам да се доверя малко на MGA, че работят по това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може да сте прави и съм съгласен, че MGA първо трябва да представи някои заключения. Може да е жизненоважно за допълнителен напредък. Е, казах го вече - и ще го кажа отново. Дръж се!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте момчета,

няма новини от никъде, но днес писах на EGBA относно нашия проблем. Мисля, че трябва да разгледаме платежното нареждане в близко бъдеще, по-конкретно: процедура за искове с малък материален интерес. Поддържаме връзка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Свързах се с MGA и този път те отговориха след няколко дни и изглежда, че работата наистина е в ход. Те написаха това:


За да направим това, ние завършихме предварително извличане на данни, което ни показва окончателното състояние на вашия акаунт в EGMIT Elite Limited, след като Лицензополучателят спря да работи. Сега проверяваме дали данните, с които разполагаме, са верни. След като това приключи, ще можем да продължим напред с този въпрос. Моля, имайте предвид обаче, че има външни фактори, които ни пречат да предоставим определена времева рамка. Въпреки че трябва да подчертаем, че се стремим да разрешим този проблем възможно най-бързо, това може да отнеме до няколко седмици, за да бъде завършено.


Така че те имат някакви данни поне от elite24bet. Да се надяваме, че добрите новини продължават да ни пристигат!

Автоматичен превод:
matti95
преди 1 година

Надявам се вашият безсмъртен пациент накрая да получи резултата! 👍🙌🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро,

Някой от вас най-накрая получил ли е възстановяване на платени/спечелени средства?

Има ли някой от вас в контакт с ELite24Bet.com?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още нищо...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Дори нито един имейл...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма новини за съжаление.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Нищо и тук.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Г-н Адам Станчак, неговата компания не ни даде пари шест месеца и това е престъпление.

Тъй като не сме се чули с тях, събрах следите от бизнес партньорите на г-н Станчак.

Може би когато неговите бизнес партньори и сътрудници разберат, той най-накрая ще започне да връща парите на нас, играчите.

Освен това съответните институции в ЕС ще бъдат информирани за процедурата и ще бъде направено искане за контрол на хазартната компания и бенефициентите.

Има доста имейл контакти, които намерих:

К ontakt@asmgroup.pl

К ontakt@asmgroup.com

С ekretariat@asmsalesforce.pl

° С ommerciale@trade-spa.it

А dmin@elitebet.com.au

б iuro@gruppotradeservice.pl

аз nfo@gentiluomomilano.com


Ще се опитам да намеря още.

Ще те държа в течение.

Нека всеки напише имейл. Заедно сила! Ще си върнем парите

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, но кой е Адам Станчак?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Адам Станчак е основател и собственик на elite24bet.com чрез компании EGMIT (Egmit Elite) - Що се отнася до компаниите в Полша.

Просто прегледайте регистрите на фирмите и прочетете

Очевидно в Полша искат да направят същото - има True Sport Elitebet.

Можете да го намерите в Linkedin и в медиите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не намерих информация относно това, но вярвам, че това изглежда логично. Трябва да опитате да се свържете и с MGA, но те не реагират толкова много и мисля, че не правят нищо, за да разрешат този проблем. Все още имаме възможност да започнем европейската процедура за искове с малък материален интерес срещу тях.

Автоматичен превод:
Nanika
преди 1 година

Чувствам, че сте съвсем прав за MGA, от гледна точка става все по-зле.

Все пак, мога ли да ви помоля да използвате бутона за отговор, моля? Жизненоважно е да уведомите получателя за вашия отговор, за да сте сигурни, че ще получите отговор по-рано - само намек 🙂.

Пожелавам ви справедлив край на вашите проблеми, разбира се!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Разбира се!🙂

Автоматичен превод:
1...8 9 10...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини