ФорумКазинаElite24Bet Casino - обща дискусия

Elite24Bet Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 2 години от Anonymized487
|
38006 преглеждания 234 отговора |
|
1...11 12
Добавете пост
преди 7 месеца

Имам приятел, който има малко пари в сметката и каза, че никой не се е свързвал. Но сумата е толкова малка, че може да не си направи труда да им изпрати имейл и да се оплаче. Ето защо вярвам, че ще запазят парите в случай, че никой не ги иска. Което също не ми звучи правилно. но се надявам, че хората все още следват тази тема. Възможно ли е да изпратите известие до всеки, който е чатил тук или е подавал оплакване през последните 1,5 години? Това може да разпространи информацията по-добре.



Автоматичен превод:
matti95
преди 6 месеца

Хм, не мисля, че това ще стане, защото ще има доста хора, а от друга страна смятам, че не всички ощетени трябваше да пишат нещо или да идват в нашия форум. Разбира се, това е хубава мисъл и аз се идентифицирам с нея, но не виждам как би било възможно да се уведомят толкова много играчи за тази ситуация.

Въпреки това, това, което каза вашият приятел, е точно това, което според мен биха направили играчите, ако имат само малка промяна в сметката.

Силно вярвам обаче, че всеки, който премине през тази тема, ще има късмет и ще получи пари, ако има такива там.

Както и да е, благодаря ви, че споделихте информацията си, защото може да бъде доста полезна за други. 😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Страхотно е да чуя резултати с изплащания/възстановявания.

Изобщо не съм ги чувал, има ли нов контакт за тях? Или има друг начин за контакт, който трябва да използвам, за да получа дължимите пари.?



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Опитайте да се свържете директно с главния човек:


maciej.kaminski@elite24bet.com


Отговаря ми след 24 часа.


Другата поща, която използвах в началото, е


payments@elite24bet.com .


Надявам се да Ви отговорят възможно най-скоро!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Страхотно е да чуя резултати с изплащания/възстановявания.

Изобщо не съм ги чувал, има ли нов контакт за тях? Или има друг начин за контакт, който трябва да използвам, за да получа дължимите пари.?



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Радвам се за всеки играч, който минава през тази тема и открива тази възможност. Надявам се и вие да получите възстановяване и ще се радвам, ако споделите с нас, когато им пишете, какъв отговор сте получили.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
matti95
преди 6 месеца

Благодаря ти

Оценявам го

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ура! Имах кореспонденция от Elite, която звучи обнадеждаващо.

Въпреки че тегленето ми ще бъде извършено в 5 плащания към мен през следващите 4 месеца. Първото плащане се дължи тази седмица, така че се надявам.

Ще ви държи в течение.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Страхотна новина за вас!


Няколко пъти ми плащаха няколко дни по-късно, отколкото се договорихме, но в тези случаи изпратих имейл на Maciej и той избърза плащането да се случи възможно най-скоро. Но най-важното е средствата да ви бъдат върнати 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ура! Имах кореспонденция от Elite, която звучи обнадеждаващо.

Въпреки че тегленето ми ще бъде извършено в 5 плащания към мен през следващите 4 месеца. Първото плащане се дължи тази седмица, така че се надявам.

Ще ви държи в течение.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Страхотно, така че се радвам, че играчът излезе с факта, че казиното ще изплати печалбите на играчите, които го поискат. Виждам, че много играчи трябва да са получили парите си досега, така че не забравяйте да ме уведомите, когато това се случи и дали спазват обещанията си.

Стискам палци. 🤞😊

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

ДА ДА ДА!!!

Първото плащане беше получено днес, но не и без няколко напомнящи имейла, които за тяхна заслуга отговориха на всички тях. Така че се надявам за остатъка.


Автоматичен превод:
mabeljayne
преди 5 месеца

Отлично, така че според написаното от теб трябва да има още 4, прав ли съм? Радвам се, че играчите, които наистина се заинтересуваха и разбраха, си връщат парите.

Успех и нека имате повече средства възможно най-скоро. ☘️😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Да, още 4. Ще актуализира напредъка


Автоматичен превод:
mabeljayne
преди 5 месеца

Вярвам, че всеки път, когато дойдете, винаги ще бъде положително.

Какъв метод използвате за теглене, ако мога да знам?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Международен банков превод

Автоматичен превод:
mabeljayne
преди 5 месеца

Благодаря отново и ще чакам още добри новини. Също така бих искал да видя възможно най-много играчи, които са имали проблем тук, за да могат да получат и парите си. 😉

Автоматичен превод:
1...11 12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини