Здравейте отново момчета!
Днес получих имейл от MGA, където намериха колко съм имал в акаунта си в деня, когато беше затворен. Тази сума нямаше средства, бях направил опит за теглене...
Но важната част, която може да е нова информация за всички нас, е следната:
„След нашите разследвания, Органът потвърди, че EGMIT Elite Limited е изпитал недостиг на средства за играчи. След множество опити да се свърже с оператора и неговите представители, Органът е подал полицейски доклад и също така е пристъпил към анулиране на лиценза на оператора и е е образувано производство по ликвидация".
Така че изглежда, че връщането на парите ни не е толкова лесно. Но поне MGA прави нещо тук. Някакви новини от вас?
Hi again guys!
Today i got an email from MGA, where they found how much i had in my account the day it was closed. This sum did not have funds i had made a withdrawal attempt...
But the important part, which may be new information to all of us is this:
"Following our investigations, the Authority has confirmed that EGMIT Elite Limited experienced a shortfall of player funds. Following multiple attempts at contacting the operator and its representatives, the Authority has filed a police report, and has also proceeded to cancel the operator’s licence and has initiated liquidation proceedings."
So, it seems that getting our money back isnt that simple. But at least MGA is doing something here. Any news from you?
Автоматичен превод: