ФорумКазинаElite24Bet Casino - обща дискусия

Elite24Bet Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 2 години от Anonymized487
|
21906 преглеждания 225 отговора |
|
1...9 10 1112
Добавете пост
преди 10 месеца

Само за информация:

  • Днес се опитах да се свържа отново с Антонио Зерафа чрез linkedin, помолих го за помощ, за да ускоря процеса.
  • Днес подадох жалба срещу MGA в EU SOLVIT

Ще видим какво ще стане.

Автоматичен превод:
ArdiMax
преди 10 месеца

Свързвали ли сте се с тези адреси? Г-н Станчак отговорил ли е на някого?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Свързвали ли сте се с тези адреси? Г-н Станчак отговорил ли е на някого?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Всяка хазартна компания трябва да има подсметка за печалби, където са тези пари. има ли одит, направен от mga? какво ще кажете за парите на играчите за какво са похарчени?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

„Скъпи Пантелис,


Билет Реф. **********.

Можете ли да потвърдите дали сте получили плащане директно от Egmit Limited?"



Току що получих това!

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сладка! Има надежда! Вие получавате ли плащане или някой друг? Все още нищо не съм получил.

Автоматичен превод:
galfas
преди 10 месеца

здравей


Получих имейл от MGA преди 2 месеца и го публикувах тук. Това е на страница 9.


Изпратих им 3 имейла след това с молба за допълнителни действия или актуализации. От тогава не съм получавал отговори.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте отново момчета!


Днес получих имейл от MGA, където намериха колко съм имал в акаунта си в деня, когато беше затворен. Тази сума нямаше средства, бях направил опит за теглене...


Но важната част, която може да е нова информация за всички нас, е следната:


„След нашите разследвания, Органът потвърди, че EGMIT Elite Limited е изпитал недостиг на средства за играчи. След множество опити да се свърже с оператора и неговите представители, Органът е подал полицейски доклад и също така е пристъпил към анулиране на лиценза на оператора и е е образувано производство по ликвидация".


Така че изглежда, че връщането на парите ни не е толкова лесно. Но поне MGA прави нещо тук. Някакви новини от вас?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Получих същия имейл, но данните им не са верни.

Имах повече пари, отколкото предполагаха, че имам в сметката си...

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не получих никакъв отговор от MGA...

Автоматичен превод:
преди 9 месеца


След задълбочен анализ на тези данни можем да потвърдим, че салдото по сметката ви отразява нула средства. В резултат на това не можем да продължим с обработката на възстановяването за вас, тъй като данните показват, че няма средства във вашата сметка.


моят отговор от MGMA... чао чао пари

Автоматичен превод:
kaladzi
преди 9 месеца

Имахте ли всички останали пари като чакащи тегления? Или просто полагане в сметката?


Предстоящите ми тегления не бяха в баланса, който MGA установи, но имам екранни снимки, за да докажа, че имах малко предстоящи тегления. Но така или иначе изглежда малко вероятно тези крадци да бъдат отговорни за това...

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здравей


днес получих имейл от MGA с въпрос дали съм получил съобщение или плащане от elitebet. Това ми дава известна надежда, но не съм получил нищо от тях.

Автоматичен превод:
matti95
преди 8 месеца

Дръж се! Това означава, че MGA се грижи!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Актуализирайте отново:


Изпратих имейл до elitebet и те ме попитаха кой метод на плащане предпочитам. Сега изглежда малко по-вероятно средствата да бъдат върнати.

Автоматичен превод:
matti95
преди 8 месеца

Здравей matti95, на кой имейл им писа и от кой имейл ти отговориха?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здравей


Използвах този имейл: payments@elite24bet.com


Отговориха след няколко часа.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Получих този имейл:


Скъпи Дейвид,
Моля, имайте предвид, че нашият MGA лиценз е отнет и поради тази причина нашият уебсайт elite24bet.com е затворен.
В допълнение към гореизложеното, бихме искали да ви информираме, че неплатеното ви салдо е 300,00 EUR, както споменахте.
Моля, отговорете на този имейл, за да се съгласите с метода на теглене, който предпочитате.
Ние сме в процес на повторно активиране на нашия Skrill акаунт, за да можем да ви изплатим. Можете ли междувременно да ни дадете номера на вашата банкова сметка, за да го имаме като алтернатива?


С Най-Добри Пожелания,
Финансов отдел Elite24Bet
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Нов имейл отпадна:


Здравей Дейвид,

Така че вчера се опитахме да направим превод към вашата банкова сметка, но за съжаление не можахме да направим превод в Северна Македония.

От положителни новини трябва да получим достъп до нашия акаунт в Skrill през следващите дни, моля, дайте ни още 4-5 дни и би трябвало да можем да ви прехвърлим парите чрез Skrill.

Още веднъж извинения за всички проблеми, но можете да сте сигурни, че ще ви бъде платено.

 

Всичко най-хубаво,

Екип по плащания


Има надежда, хора, ще ви държа в течение!!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добри новини. Те потвърдиха, че всичките ми средства вече са намерени и някой скоро ще се свърже с мен относно плащането. Вече веднъж ме попитаха за начина на плащане. Казах, че какъвто и метод на плащане да е най-подходящ за тях, за мен ще е добре.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мисля, че ще получите парите, както аз най-накрая получих вчера. Беше наистина трудно и изтощително да си върна собствените средства от тези крадци, но мисля, че последните капки бяха натискът върху MGA чрез EU Solvit и малтийския омбудсман, който се свърза с MGA преди два месеца относно нашия проблем и мисля, че на тази точка, която MGA не можеше да позволи повече да не напредва в случая, това е причината полицията да се намеси срещу Elitebet. Надявам се момчета, че ще се оправите.

Автоматичен превод:
1...9 10 1112
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини