fun@elite24bet.com
elite24bet@gmail.com
support@elite24bet.com
payments@elite24bet.com
Първият път те отговориха от имейл fun@elite24bet.com и вторият път от payments@elite24bet.com
fun@elite24bet.com
elite24bet@gmail.com
support@elite24bet.com
payments@elite24bet.com
The first time they responded from fun@elite24bet.com email and the 2nd time from payments@elite24bet.com
Нов имейл отпадна:
Здравей Дейвид,
Така че вчера се опитахме да направим превод към вашата банкова сметка, но за съжаление не можахме да направим превод в Северна Македония.
От положителни новини трябва да получим достъп до нашия акаунт в Skrill през следващите дни, моля, дайте ни още 4-5 дни и би трябвало да можем да ви прехвърлим парите чрез Skrill.
Още веднъж извинения за всички проблеми, но можете да сте сигурни, че ще ви бъде платено.
Всичко най-хубаво,
Екип по плащания
Има надежда, хора, ще ви държа в течение!!!
New email dropped:
Hello David,
So we tried yesterday make a transfer to your bank account but unfortunately we could not made a transfer to North Macedonia.
From positive news, we should get an access to our Skrill account during next days, please give us 4-5 days more and we should be able to transfer you the money via Skrill.
Once again apologies for all the problems but you can be sure that you will be paid.
All the best,
Payments Team
There's hope folks, I'll keep you all updated!!!
Не забравяйте да ни държите в течение. Радвам се, че нещата се развиват в правилната посока и изглежда, че ще получите парите си в сметката си.
Когато парите пристигнат или когато получите новата информация отново, не се колебайте да пишете, за да уведомите другите играчи, че всичко е щастливо решено.
За сега ти пожелавам всичко най-добро. 🙂
Be sure to keep us updated. I'm glad things are moving in the right direction and it looks like you'll get your money in your account.
When the money arrives or when you get the new information again, feel free to write to let the other players see that it's all happily resolved.
For now I wish you all the best. 🙂
Добри новини. Те потвърдиха, че всичките ми средства вече са намерени и някой скоро ще се свърже с мен относно плащането. Вече веднъж ме попитаха за начина на плащане. Казах, че какъвто и метод на плащане да е най-подходящ за тях, за мен ще е добре.
Good news. They confirmed that all my funds are now found and someone will contact me soon regarding the payment. They asked me once already about the payment method. I said that whatever payment method is best for them it will be ok for me.
перфектен Така че още един играч, който вероятно ще спечели своите победи. Радвам се, че след толкова дълго време изглежда успяваш да получиш това, което ти се полага по право.
Стискаме палци 🤞🤞
Perfect. So another player who will probably get his wins. I'm glad that after such a long time you seem to be able to get what's rightfully yours.
Fingers crossed 🤞🤞
Мисля, че ще получите парите, както аз най-накрая получих вчера. Беше наистина трудно и изтощително да си върна собствените средства от тези крадци, но мисля, че последните капки бяха натискът върху MGA чрез EU Solvit и малтийския омбудсман, който се свърза с MGA преди два месеца относно нашия проблем и мисля, че на тази точка, която MGA не можеше да позволи повече да не напредва в случая, това е причината полицията да се намеси срещу Elitebet. Надявам се момчета, че ще се оправите.
I think you will get the money as I got finally yesterday. It was a really tough and exhausting to get back my own funds from these thieves, but I think the last drops was the pressure on MGA through EU Solvit and the Maltese Ombudsman who has contact MGA two months ago regarding our issue, and I think at that point MGA couldn't allow anymore to itself not making progression in the case, this is the reason police involved against Elitebet. Hope guys you will be fine.
Хубаво е да чувстваш, че накрая всичко се оказа честно. Надявам се, че в бъдеще няма да срещнете нищо подобно и ще имате само положителни преживявания.
Желая ти късмет. 😉😊
It's nice to feel that everything turned out fair in the end. I hope that in the future you will not encounter anything similar and you will have only positive experiences.
I wish you the best of luck. 😉😊
С радост мога да потвърдя, че току-що получих средствата си.
I can happily confirm I just received my funds.
Добри новини за вас! Колко дни минаха, след като предоставихте номера на банковата сметка?
Good news for you! How many days it took after you gave the bank account number?
перфектен В крайна сметка има доста играчи, които накрая са получили парите си.
Всичко е наред, щом свършва добре. Иска ми се всеки случай да завърши щастливо. Успех занапред. 🙂🎉
Perfect. In the end, there are quite a lot of players who got their money in the end.
All's well that ends well. I wish every case ended this happily. Good luck for the future. 🙂🎉
Все още не са получили средствата, това беше техният отговор:
Здравей Дейвид,
Все още ни трябва малко време за обработка на плащанията.
Имаме достъп, но акаунтът ни е блокиран, Skrill ще се свърже с MGA и ще се опита да ни даде зелена светлина за изплащане. Mga също е информиран от наша страна.
Всичко най-хубаво,
Екип за плащане
Elite24Bet
Still haven't received the funds, this was their response:
Hi David,
We still need a bit of time for process the payments.
We have our access but our account is blocked, Skrill will reach out MGA and try give us green light for pay outs. Mga also has been informed from our side.
All the best,
Payment Team
Elite24Bet
Не ти завиждам, но поне имаш малко информация какво се случва, което приемам като поне малко положително. Наистина се надявам, че в крайна сметка ще получите всичко и ще можете да въздъхнете с облекчение, че тази ситуация най-накрая е зад гърба ви.
Както и да е, ако имате нови новини, моля, уведомете ни отново. Ще ти стискам палци. 🤞😥
I don't envy your situation, but at least you got some information about what's going on, which I take as at least a small positive. I really hope that eventually you will get everything and you will be able to breathe a sigh of relief that this situation is finally behind you.
Anyway, if you have any new news, please let us know again. I will keep my fingers crossed for you. 🤞😥
Здравейте, получихте ли възстановяване за акаунти, които Egmit Elite elite24bet.com не е изплатил?
Знаете ли какви действия предприе полицията, след като MGA отне лиценза и репортерската практика?
Ако някой се е свързал с вас от Egmit Elite, уведомете ме. Всичко се развива!!!
Hello, did you receive a refund for accounts that Egmit Elite elite24bet.com , did not Pay out?
Do you know, what actions the Police took after the MGA took away the license and reporter the praktyce?
If anyone contacted you From Egmit Elite , let me know. The whole thing is developing !!!
здравей
Не знам кои действия са накарали Elitebet да ми отговори. Или какви последствия означава това за elitebet. Но те потвърдиха сумата пари, която все още имах в сметката, и обещаха да ми платят на 10 месечни части. Сега получих 8 от тях, така че започва да изглежда, че всичките ми средства ще бъдат в безопасност след два месеца. Ако имате нужда от имейл за връзка и т.н., ще помогна, ако някой има нужда 🙂
Hi,
I do not know which actions led to Elitebet to respond to me. Or what kind of consequences this meant for elitebet. But They confirmed the amount of money i still had in the account and promised to pay me in 10 monthly parts. I have now received 8 of them, so it is beginning to look that all my funds will be safe in two months. If you need contact email etc, i will help if anyone needs 🙂
Добри новини, изглежда, че измамените играчи могат да получат възстановяване, тези, които не се отказват. Има смисъл от подадени уведомления до органите на реда. Ще видим какъв ще е финалът. Финансите на такава компания Elite24bet, валидността на издаването на лиценз и надеждността на отчетите подлежат на проверка от съответните служби. Да се бориш за себе си има смисъл. 🙂
Good news, it seems that cheated players may receive a refund, those who do not Give up. Notifications submitted to law enforcement authorities make sense.We will see what the final will be. The finances of such a Elite24bet company,the validity of issuing a license and the reliability of reports are subject to examination by the relevant services. Fighting for yourself make sens . 🙂
здравей
Не знам кои действия са накарали Elitebet да ми отговори. Или какви последствия означава това за elitebet. Но те потвърдиха сумата пари, която все още имах в сметката, и обещаха да ми платят на 10 месечни части. Сега получих 8 от тях, така че започва да изглежда, че всичките ми средства ще бъдат в безопасност след два месеца. Ако имате нужда от имейл за връзка и т.н., ще помогна, ако някой има нужда 🙂
Hi,
I do not know which actions led to Elitebet to respond to me. Or what kind of consequences this meant for elitebet. But They confirmed the amount of money i still had in the account and promised to pay me in 10 monthly parts. I have now received 8 of them, so it is beginning to look that all my funds will be safe in two months. If you need contact email etc, i will help if anyone needs 🙂
Така че това е добра новина, бих казал. Освен това знаете ли какво стои зад това и какво се случи, когато изведнъж казиното реши да плати? Видях, че преди време и вие сте имали оплакване, че не са ви отговорили, значи парите от тук ли са?
Както и да е, предполагам, че най-важното е да получавате парите постепенно и да ги имате всичко след известно време. Искрено се радвам, че се получи добре. 🙂
So that's good news I would say. Also do you know what is behind it and what happened when suddenly the casino decided to pay ? I saw that sometime ago you also had a complaint that they didn't answer, so is the money from here ?
Anyway, I guess the most important thing is that you get the cash progressively and you have it all in a while. I'm honestly glad it worked out well. 🙂
Да, радвам се, че този случай най-накрая изглежда добре.
Мисля, че всичко това започна, след като MGA им отне лиценза и започна разследването. Бомбардирах елита с имейли и изведнъж те бяха готови да платят всичко. Мисля, че това беше фалит за елита, но не мога да съм сигурен. И изглежда, че вече работят само няколко момчета, тъй като отговорите са малко бавни.
Но най-важното е, че играчите получават парите си обратно, въпреки че това отне повече от година, за да се случи. А за играчите в тази бъркотия, изпратете им имейл, имам чувството, че ще запазят средствата ви, ако първо не се свържете активно с тях.
Yes, i am glad that this case seems to go well finally.
I think all this started after MGA took their license away and started the investigation. I bombarded elite with emails and suddenly the were willing to pay all. I think this was a bankrupty for elite, but i cant be sure. And it seems that there is only few guys working anymore as the replies are bit slow.
But the most important thing is that players get their money back, even though this took over a year to happen. And for players in this mess, send an email them, i have a feeling they will keep your funds if you are not actively contacting them first.
Добри новини, изглежда, че измамените играчи могат да получат възстановяване, тези, които не се отказват. Има смисъл от подадени уведомления до органите на реда. Ще видим какъв ще е финалът. Финансите на такава компания Elite24bet, валидността на издаването на лиценз и надеждността на отчетите подлежат на проверка от съответните служби. Да се бориш за себе си има смисъл. 🙂
Good news, it seems that cheated players may receive a refund, those who do not Give up. Notifications submitted to law enforcement authorities make sense.We will see what the final will be. The finances of such a Elite24bet company,the validity of issuing a license and the reliability of reports are subject to examination by the relevant services. Fighting for yourself make sens . 🙂
Виждам, че тъй като сте се интересували, сте получили някаква информация. Със сигурност би било страхотно, ако играчите получат парите си, които са имали в това казино. Не съм се чувал с никого от известно време, така че съм любопитен дали това ще предизвика някакъв разговор, тъй като не сте единственият, който изглежда получава пари.
Ако имате още подробности, уведомете ме, мисля, че може да представляват интерес за повече хора. 🙂
I see that because you were interested you got some information. It would certainly be awesome if the players would get their money that they had in this casino. I haven't heard from anyone in a while, so I'm curious if this will spark some conversation since you're not the only one who seems to be getting money.
If you have any more details let me know, I think it might be of further interest to more people. 🙂
Да, радвам се, че този случай най-накрая изглежда добре.
Мисля, че всичко това започна, след като MGA им отне лиценза и започна разследването. Бомбардирах елита с имейли и изведнъж те бяха готови да платят всичко. Мисля, че това беше фалит за елита, но не мога да съм сигурен. И изглежда, че вече работят само няколко момчета, тъй като отговорите са малко бавни.
Но най-важното е, че играчите получават парите си обратно, въпреки че това отне повече от година, за да се случи. А за играчите в тази бъркотия, изпратете им имейл, имам чувството, че ще запазят средствата ви, ако първо не се свържете активно с тях.
Yes, i am glad that this case seems to go well finally.
I think all this started after MGA took their license away and started the investigation. I bombarded elite with emails and suddenly the were willing to pay all. I think this was a bankrupty for elite, but i cant be sure. And it seems that there is only few guys working anymore as the replies are bit slow.
But the most important thing is that players get their money back, even though this took over a year to happen. And for players in this mess, send an email them, i have a feeling they will keep your funds if you are not actively contacting them first.
Това също може да е важна информация. Но честно казано, някой, който е имал стар случай на около година, може да не се е свързал с казиното, така че не ми се струва правилното решение да не му платят.
Както и да е, радвам се, че някои играчи ще получат това, което им се полага по право и се надявам да има колкото се може повече от тях.
This may also be important information. But frankly someone who had an old case about a year old might not have contacted the casino, so it doesn't seem like the right solution to me that they wouldn't have paid them.
Anyway, I'm glad that some players will get what is rightfully theirs and hopefully there will be as many of them as possible.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.