ФорумКазинаElite24Bet Casino - обща дискусия

Elite24Bet Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 2 години от Anonymized487
|
21863 преглеждания 225 отговора |
|
1...10 11 12
Добавете пост
преди 8 месеца

Можете ли да потвърдите в кой имейл си кореспондирате?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

fun@elite24bet.com

elite24bet@gmail.com

support@elite24bet.com

payments@elite24bet.com


Първият път те отговориха от имейл fun@elite24bet.com и вторият път от payments@elite24bet.com

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Нов имейл отпадна:


Здравей Дейвид,

Така че вчера се опитахме да направим превод към вашата банкова сметка, но за съжаление не можахме да направим превод в Северна Македония.

От положителни новини трябва да получим достъп до нашия акаунт в Skrill през следващите дни, моля, дайте ни още 4-5 дни и би трябвало да можем да ви прехвърлим парите чрез Skrill.

Още веднъж извинения за всички проблеми, но можете да сте сигурни, че ще ви бъде платено.

 

Всичко най-хубаво,

Екип по плащания


Има надежда, хора, ще ви държа в течение!!!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не забравяйте да ни държите в течение. Радвам се, че нещата се развиват в правилната посока и изглежда, че ще получите парите си в сметката си.

Когато парите пристигнат или когато получите новата информация отново, не се колебайте да пишете, за да уведомите другите играчи, че всичко е щастливо решено.

За сега ти пожелавам всичко най-добро. 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добри новини. Те потвърдиха, че всичките ми средства вече са намерени и някой скоро ще се свърже с мен относно плащането. Вече веднъж ме попитаха за начина на плащане. Казах, че какъвто и метод на плащане да е най-подходящ за тях, за мен ще е добре.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

перфектен Така че още един играч, който вероятно ще спечели своите победи. Радвам се, че след толкова дълго време изглежда успяваш да получиш това, което ти се полага по право.

Стискаме палци 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мисля, че ще получите парите, както аз най-накрая получих вчера. Беше наистина трудно и изтощително да си върна собствените средства от тези крадци, но мисля, че последните капки бяха натискът върху MGA чрез EU Solvit и малтийския омбудсман, който се свърза с MGA преди два месеца относно нашия проблем и мисля, че на тази точка, която MGA не можеше да позволи повече да не напредва в случая, това е причината полицията да се намеси срещу Elitebet. Надявам се момчета, че ще се оправите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хубаво е да чувстваш, че накрая всичко се оказа честно. Надявам се, че в бъдеще няма да срещнете нищо подобно и ще имате само положителни преживявания.

Желая ти късмет. 😉😊

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

С радост мога да потвърдя, че току-що получих средствата си.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Чрез Skrill или друг метод?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

По банков път

Автоматичен превод:
Cartel_07
преди 7 месеца

Добри новини за вас! Колко дни минаха, след като предоставихте номера на банковата сметка?

Автоматичен превод:
matti95
преди 7 месеца

Горе-долу 3-4 работни дни

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

С радост мога да потвърдя, че току-що получих средствата си.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

перфектен В крайна сметка има доста играчи, които накрая са получили парите си.

Всичко е наред, щом свършва добре. Иска ми се всеки случай да завърши щастливо. Успех занапред. 🙂🎉

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Все още не са получили средствата, това беше техният отговор:


Здравей Дейвид,
Все още ни трябва малко време за обработка на плащанията.
Имаме достъп, но акаунтът ни е блокиран, Skrill ще се свърже с MGA и ще се опита да ни даде зелена светлина за изплащане. Mga също е информиран от наша страна.
Всичко най-хубаво,
Екип за плащане
Elite24Bet
Автоматичен превод:
galfas
преди 7 месеца

Не ти завиждам, но поне имаш малко информация какво се случва, което приемам като поне малко положително. Наистина се надявам, че в крайна сметка ще получите всичко и ще можете да въздъхнете с облекчение, че тази ситуация най-накрая е зад гърба ви.

Както и да е, ако имате нови новини, моля, уведомете ни отново. Ще ти стискам палци. 🤞😥

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, получихте ли възстановяване за акаунти, които Egmit Elite elite24bet.com не е изплатил?

Знаете ли какви действия предприе полицията, след като MGA отне лиценза и репортерската практика?

Ако някой се е свързал с вас от Egmit Elite, уведомете ме. Всичко се развива!!!

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравей


Не знам кои действия са накарали Elitebet да ми отговори. Или какви последствия означава това за elitebet. Но те потвърдиха сумата пари, която все още имах в сметката, и обещаха да ми платят на 10 месечни части. Сега получих 8 от тях, така че започва да изглежда, че всичките ми средства ще бъдат в безопасност след два месеца. Ако имате нужда от имейл за връзка и т.н., ще помогна, ако някой има нужда 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добри новини, изглежда, че измамените играчи могат да получат възстановяване, тези, които не се отказват. Има смисъл от подадени уведомления до органите на реда. Ще видим какъв ще е финалът. Финансите на такава компания Elite24bet, валидността на издаването на лиценз и надеждността на отчетите подлежат на проверка от съответните служби. Да се бориш за себе си има смисъл. 🙂

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравей


Не знам кои действия са накарали Elitebet да ми отговори. Или какви последствия означава това за elitebet. Но те потвърдиха сумата пари, която все още имах в сметката, и обещаха да ми платят на 10 месечни части. Сега получих 8 от тях, така че започва да изглежда, че всичките ми средства ще бъдат в безопасност след два месеца. Ако имате нужда от имейл за връзка и т.н., ще помогна, ако някой има нужда 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Така че това е добра новина, бих казал. Освен това знаете ли какво стои зад това и какво се случи, когато изведнъж казиното реши да плати? Видях, че преди време и вие сте имали оплакване, че не са ви отговорили, значи парите от тук ли са?

Както и да е, предполагам, че най-важното е да получавате парите постепенно и да ги имате всичко след известно време. Искрено се радвам, че се получи добре. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да, радвам се, че този случай най-накрая изглежда добре.

Мисля, че всичко това започна, след като MGA им отне лиценза и започна разследването. Бомбардирах елита с имейли и изведнъж те бяха готови да платят всичко. Мисля, че това беше фалит за елита, но не мога да съм сигурен. И изглежда, че вече работят само няколко момчета, тъй като отговорите са малко бавни.


Но най-важното е, че играчите получават парите си обратно, въпреки че това отне повече от година, за да се случи. А за играчите в тази бъркотия, изпратете им имейл, имам чувството, че ще запазят средствата ви, ако първо не се свържете активно с тях.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добри новини, изглежда, че измамените играчи могат да получат възстановяване, тези, които не се отказват. Има смисъл от подадени уведомления до органите на реда. Ще видим какъв ще е финалът. Финансите на такава компания Elite24bet, валидността на издаването на лиценз и надеждността на отчетите подлежат на проверка от съответните служби. Да се бориш за себе си има смисъл. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Виждам, че тъй като сте се интересували, сте получили някаква информация. Със сигурност би било страхотно, ако играчите получат парите си, които са имали в това казино. Не съм се чувал с никого от известно време, така че съм любопитен дали това ще предизвика някакъв разговор, тъй като не сте единственият, който изглежда получава пари.

Ако имате още подробности, уведомете ме, мисля, че може да представляват интерес за повече хора. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да, радвам се, че този случай най-накрая изглежда добре.

Мисля, че всичко това започна, след като MGA им отне лиценза и започна разследването. Бомбардирах елита с имейли и изведнъж те бяха готови да платят всичко. Мисля, че това беше фалит за елита, но не мога да съм сигурен. И изглежда, че вече работят само няколко момчета, тъй като отговорите са малко бавни.


Но най-важното е, че играчите получават парите си обратно, въпреки че това отне повече от година, за да се случи. А за играчите в тази бъркотия, изпратете им имейл, имам чувството, че ще запазят средствата ви, ако първо не се свържете активно с тях.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това също може да е важна информация. Но честно казано, някой, който е имал стар случай на около година, може да не се е свързал с казиното, така че не ми се струва правилното решение да не му платят.

Както и да е, радвам се, че някои играчи ще получат това, което им се полага по право и се надявам да има колкото се може повече от тях.

Автоматичен превод:
1...10 11 12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини