НачалоФорумКазинаElegantSpins Casino - обща дискусия

ElegantSpins Casino - обща дискусия (страница 10)

30 886 преглеждания 200 отговора |
преди 12 месеца
|
1...9 10 11
Добавете пост
преди 6 месеца

От две седмици се опитвам да завърша KYC... току-що получих още един имейл за поддръжка с текст „За да завършите проверката си, любезно Ви молим да предоставите ясна снимка на издадената от правителството Ви лична карта, както и селфи със същата лична карта. Моля, обърнете внимание, че от съображения за съответствие в момента не можем да приемем паспорт." ---- Паспортът не работи, никога не съм чел нещо толкова глупаво LOL

Измама е правилният термин


СТОЙТЕ ДАЛЕЧ от измамни казина

Автоматичен превод:
Knaebel
преди 6 месеца

Чувал съм това и преди.

Обаче, това, което е особено изключително, е незавършеният KYC процес. Моля, кажете, че това е последното изискване, което казиното ви е поставило... Бихте ли ми казали колко документа сте предоставили досега?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Все още ли говорите за подобни очаквания?

Това казино не позволява тегления.

Всяко казино, което има проблеми с тегленията или депозитите, е измама. Дори казиното да има лиценз, то е измама.

Казиното е измама, ако имате проблеми с влагането и тегленето на пари. Освен, разбира се, ако играчът не е нарушил правилата. Ако има много оплаквания като това, това трябва ясно да бъде посочено като измама. Не бива да даваме надежда напразно. Времето на гуруто в казиното и времето на играча са ограничени.

Трябва да се каже по-силно, че това е измама

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Изпращам 7 пъти снимки на паспорта си и селфи с паспорта + 5 пъти сметка за ток.

Късно вчера това дойде от Elegantspins

„Скъпи играч,"

Радваме се да Ви информираме, че процесът Ви на KYC проверка вече е завършен и акаунтът Ви е успешно потвърден. Вече можете да продължите със заявките си за теглене или да продължите да се наслаждавате на нашата платформа без никакви ограничения.

Ако се нуждаем от допълнителни документи от ваша страна, ще се свържем с вас.

Искрено оценяваме Вашето разбиране и съдействие. Ако междувременно имате въпроси или притеснения, моля не се колебайте да се свържете с нас. Нашият екип за поддръжка (24/7) е винаги на разположение, за да Ви помогне.

С най-добри пожелания,

Алекс

Поддръжка на клиенти

Елегантни завъртания


Но все пак изплащането ми се анулира след 1-2 часа всеки път.


ПРОСТА ИЗМАМА!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Поддръжката на това казино или игнорира, или използва шаблонни тактики за забавяне. По-добре е да се откажете и да играете в друго казино. Най-малкото, не забравяйте да разгледате някои от сайтовете за ревюта в следващото казино, в което играете. И не гледайте оценки, а ревюта на играчи. Ако е сайт на Casino Guru, нека разгледаме дискусията заедно с ревюто. Трябва да спрете да играете в казина, където има тема за депозити и тегления.

Автоматичен превод:
Knaebel
преди 6 месеца

Ами, не съм сигурен какво предлага казиното, но се надявам, че ще имате възможност да изтеглите пари и след това да си тръгнете завинаги. Обзалагам се, че не сте видели ревюто, нали?

file

В тази ситуация логиката може да не доведе до никакви полезни отговори...


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Току-що спечелих $900 в казино Elegant spins и те отмениха тегленето ми и изтеглиха цялата сума от сметката ми. Казаха, че е така, защото съм си създал друг акаунт, след като направих тегленето, и за съжаление си създадох друг акаунт, за да помогна на майка ми да си направи собствен акаунт, и използвах телефона си, за да го направя, и те взеха всичките ми пари, казвайки, че е защото съм свързал друг акаунт с моя IP адрес... Могат ли да ми направят това? Говорих с отдела за обслужване на клиенти чрез чат и те казаха да им изпратя имейл, за да изтрият другия акаунт и това ще го оправи, но същият човек, с когото говорих в чата, беше същият човек, който отговори на имейла, и той каза, че всички средства са загубени, защото това е нарушение на тяхната политика, тъй като са спечелени от бонус пари, с които играх. Опитвах се обаче да изтегля не оригиналните бонус пари, защото вече бях изиграл бонус сумата повече, отколкото първоначално бях спечелил. Така че мразя живота си отново, защото наистина имах нужда от тези $900 и вече бях дал някои обещания, които сега не мога да спазя... Мога ли да съдя за тези пари или как някой друг се е справил с подобен проблем?

Автоматичен превод:
Bekah
преди 6 месеца

Те абсолютно могат. И нямате никакъв шанс за защита, особено ако сте в Щатите. Повярвайте ми, опитах. Взеха ми 3 пъти повече и прекарах повече от месец, опитвайки се да разреша проблема, оплаквах се и плаках навсякъде, където искаха да ме чуят, и всичко, което получих, беше грубото пробуждане, че съм последната им жертва. И не се доверявайте на Trust Pilot, защото те умишлено са в сговор с Elegant. Между другото, те взеха парите ми без никакво нарушение. И в крайна сметка казаха, че ако премахна отзиви в TP, ще платят, но аз дори не им бях писал, докато не минаха седмици без плащане без обяснение. Те плащат безплатни бонус печалби с максимални тегления само от време на време, за да създадат алюзия за плащане и да съберат положителни отзиви, но всяка съществена печалба ще бъде отложена за неопределено време и в крайна сметка ще бъде анулирана без основателна причина.

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

Изнудване много

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Току-що спечелих $900 в казино Elegant spins и те отмениха тегленето ми и изтеглиха цялата сума от сметката ми. Казаха, че е така, защото съм си създал друг акаунт, след като направих тегленето, и за съжаление си създадох друг акаунт, за да помогна на майка ми да си направи собствен акаунт, и използвах телефона си, за да го направя, и те взеха всичките ми пари, казвайки, че е защото съм свързал друг акаунт с моя IP адрес... Могат ли да ми направят това? Говорих с отдела за обслужване на клиенти чрез чат и те казаха да им изпратя имейл, за да изтрият другия акаунт и това ще го оправи, но същият човек, с когото говорих в чата, беше същият човек, който отговори на имейла, и той каза, че всички средства са загубени, защото това е нарушение на тяхната политика, тъй като са спечелени от бонус пари, с които играх. Опитвах се обаче да изтегля не оригиналните бонус пари, защото вече бях изиграл бонус сумата повече, отколкото първоначално бях спечелил. Така че мразя живота си отново, защото наистина имах нужда от тези $900 и вече бях дал някои обещания, които сега не мога да спазя... Мога ли да съдя за тези пари или как някой друг се е справил с подобен проблем?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ако желаете, нашият екип по жалби може да провери всичко това с казиното.

Това със сигурност е нарушение, но всъщност може да има някои изключения, при които казиното изплаща печалбите.

Първо ще трябва да разследваме целия въпрос и едва тогава можем да разберем как ще завърши.

Така че, ако искате да го опитате, моля, подайте оплакването си тук и обяснете цялата ситуация.

Между другото, използва ли един и същ бонус и от двата акаунта?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

няма да ви плати, ако се опитате да теглите. препис на чата [04:18]✨ ElegantSpins ✨: 🎊 Бонус часът е – Честит четвъртък!

Готови ли сте да дадете повод за усмивка на портфейла си? Опитайте тези кодове:

🎁 STAR115 – Вашият 115% стартов подарък

🔥 RICH135 – Бъдете смели с 135% тласък

📲 GPAY111 – Бързо зареждане чрез Google Pay

⚡ LIGHT130 – 130%, ако изберете speed crypto

🎰 Нека направим този четвъртък легендарен![04:19]V1751520366361972: Имейл: [04:19]Сам се присъедини към разговора[04:19]V1751520366361972: какво се случи с тегленето и баланса ми?[04:19]Сам: Здравейте, добре дошли в ElegantSpins! Аз съм Сам. Как мога да ви помогна?[04:20]V1751520366361972: защо тегленето ми беше анулирано[04:21]V1751520366361972: и след това балансът ми беше изтрит[04:21]Сам: Нека проверя, моля.[04:22]Сам: Както е проверено, тегленето ви е анулирано, защото имате няколко акаунта.[04:22]V1751520366361972: о, боже, не, нямам[04:23]V1751520366361972: за какво говорите[04:24]Сам: Тъй като имате няколко акаунта като потребителско име с rudedude78[04:24]V1751520366361972: какво lol нямам rudedude??[04:25]V1751520366361972: какъв е имейлът на този акаунт[04:25]Сам: Имейлът е [04:25]V1751520366361972: lol вие си го измисляте[04:26]V1751520366361972: това е напълно невярно и съм се записал само за това едно изпълнение[04:27]Сам: Можете да напишете имейл до да забраня всички ваши други акаунти, които не искате.[04:27]V1751520366361972: Нямам други акаунти, това 100% не е моя работа.[04:28]V1751520366361972: Този имейл дори не е регистриран в Google[04:29]V1751520366361972: Чакай, намерих собственика на този имейл[04:29]V1751520366361972: НЕ СЪМ АЗ, ИСКАМ ЛИНК[04:29]V1751520366361972: https://www.instagram.com/rdavis7898/ [04:29]V1751520366361972: ТОВА Е ОЩЕ ЕДИН ГРЕШЕН ЩАТ И ВСИЧКО[04:29]V1751520366361972: извинявам се за главните букви[04:30]Сам: Можеш да напишеш имейл на да забраня всички ваши други акаунти, които не искате. И можете да продължите да играете отново.[04:31]V1751520366361972: не, този друг изпълнител не е мой, не е в моя щат или нещо подобно, как може да е мой? Заради името?[04:31]V1751520366361972: как определихте, че е другият ми изпълнител?[04:32]V1751520366361972: как моят изпълнител и изпълнителят на този човек са свързани? Аз съм в Монтана.[04:33]V1751520366361972: не притежавам този адрес.[04:34]Сам: Можете да напишете имейл за вашето притеснение с всички подробности до

Автоматичен превод:
rondavis40630
преди 5 месеца

Здравей,

Предполагам, че казиното е убедено относно множеството акаунти, така че предполагам, че това е проблемът - поне за тях. При такива обстоятелства, по-голямата част от казиното няма да плати. 🙁

„Както е проверено, тегленето ви е анулирано, защото имате няколко акаунта."

И така, какво се е случило? Предполагам, че не сте запознати с нищо необичайно. Може би би било най-добре да подадете оплакване директно чрез нашия Център за разрешаване на проблеми. Опитайте го: https://casino.guru/complaints/create

Ще опиташ ли?

Автоматичен превод:
Bekah
преди 5 месеца

Честно казано, мразя да ти го казвам аз, но каквото и да е, нямаше да ти платят. Просто го използваха като извинение, макар и добро извинение, поне по-добро от тези, които ми дадоха на мен и на други хора, които съм виждал. Не се чувствай зле. Депозирах $75, ударих джакпот и имах $6700 в сметката си, когато ми отказаха тегленето и направиха баланса в сметката ми $0.

Автоматичен превод:
Balfano31
преди 5 месеца

По-тъжното е, че изглежда нямаха никаква причина да го направят и дори не ни отговориха, когато се опитахме да се свържем с тях относно вашата открита жалба.

Много тъжна история и се надявам, че няма да се повтори.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Съгласен съм! Иска ми се хората да видят първо този форум, преди да решат да дадат още една стотинка на тези мошеници. Мразя, че просто така могат да ограбят хората, без никакви последствия.

Автоматичен превод:
tanyaalvarez523
преди 5 месеца

Играйте в казино Ritz, 3 Dices или Wild. Ritz и Wild предлагат незабавни изплащания и тегления от 3 Dices на всеки 12 часа. Преди няколко месеца теглих $10 000 на 3 Dices. А от Ritz теглих почти $4000. Моят приятел току-що спечели $800 на Wild преди 3 дни и му бяха платени в рамките на минути.

Автоматичен превод:
Balfano31
преди 5 месеца

За съжаление, в днешния онлайн свят не е толкова трудно да нямаш никакви последствия.

Ето защо играчите трябва да бъдат внимателни и както казвате, жалко е, че понякога не получават информация, преди да отидат някъде да играят.

Мисля, че би помогнало много.

От друга страна, това е добър урок и от този момент нататък вярвам, че всеки, който преминава през подобна ситуация, ще бъде по-внимателен.

И не става въпрос само за казината, но като цяло, когато хората са в интернет, те трябва да бъдат внимателни.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ви, момчета, наистина оценявам всичките ви отговори на въпроса ми. Бях много разстроен, но потърсих други публикации от хора, които са преживели същото. Прав си, определено имам късмет, че не похарчих никакви пари за това и определено ще се опитам да бъда по-внимателен със сайтовете, на които играя. 🙏

Автоматичен превод:
Bekah
преди 5 месеца

Това е най-доброто, което можеш да извлечеш от цялата работа.

Пази се! 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Започнах да играя на този сайт и направих почти 900 000 завъртания. Печеливш съм и никога не съм имал големи проблеми, с изключение на това, че плащат бавно. От първи септември имах 3 тегления, чакащи да ме получат едновременно. Общо $1400. Казаха ми, че тегленията са в процес на проверка. Отне ми 2 месеца, за да си получа парите, и едва след като Алекс, който управлява чата, сключи сделка с мен. Ако депозирам $200, той щеше да ми освободи $500. Първите 2 транзакции минаха гладко, но третите $420 все още чакам. Освен това, когато направих последните 200, ударих машина за 2300, когато се опитах да тегля, ми казаха, че съм играл настолна игра, което не е разрешено, и загубих парите си. Така че, освен че бях изнудван да направя депозит, за да получа парите си, ми бяха откраднати 2300. Изглежда също, че не харесват отрицателните отзиви, защото друго условие за получаване на парите ми беше да премахна отрицателна публикация, която бях направил в Trustpilot. Свързал съм се с Алекс. Ирис Сам, Дан. Всички говорят едни и същи глупости. Толкова пъти са ми казвали, че ще получа парите си след 2 часа, че спрях да броя. Имам текстови преписи на всички разговори от септември насам като доказателство. Този сайт е толкова приятелски настроен, в началото се пристрастяваш, а после те хващат, така че играй там само ако планираш да губиш.

Автоматичен превод:
1...9 10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини