Здравей, добра забележка. Уведоми ги, като се свържеш с екипа им за поддръжка. 👍
Каква крипто опция имате в момента, ако не възразявате да попитам?
Hey there, good point. Let them know by contacting their support. 👍
What crypto option do you currently have, if you don't mind me asking?
И аз! Очаквам още местни казино събития/турнири от egb!
Me too! Waiting for more local casino events/tournaments from egb!
Видях оплакването ви . Продължаваме да се опитваме да помогнем, но казиното не съдейства. Михал им писа, но не получи нищо повече от тях. Така че не знам какво ще се случи по-нататък, но не съм доволен от това.
Продължавам да се надявам, че нещата ще се променят и те ще предоставят повече, но ако не, ще получат черни точки, което ще повлияе на индекса за безопасност.
I've seen your complaint. We keep trying to help, but the casino isn't cooperating. Michal wrote to them but got nothing more from them. So I don't know what's going to happen next, but I'm not happy about it.
I keep hoping that things will change and they will provide more but if not, they will get black points which will affect the safety index.
Най-вероятно сте нарушили някое правило или сте провалили проверката.
Most likely you broke some rule or failed verification.
Скорее всего ты нарушил какое то правило либо не прошел верификацию.
Веднага след регистрацията преминах верификацията, като качих всички документи, и в бъдеще нямах никакви проблеми, нито с тегленето, нито с попълването на сметката.
I passed the verification immediately after registering by uploading all the documents, and in the future I did not have any problems, neither with withdrawal nor with replenishment of the account.
Я прошел проверку сразу же как только зарегистрировался загрузив все документы, и в будущем у меня не возникло никаких проблем, не с выводом не с пополнением счета.
Любопитен съм, написах отзив, чаках 4 дни и те просто отказаха да го публикуват. Моля, кажете ми защо, за бога, не приехте отзива ми?
I'm curious, I wrote a review, waited 4 days and they simply refused to post it. Please tell me why on earth you didn't accept my review?
Веднага след регистрацията преминах верификацията, като качих всички документи, и в бъдеще нямах никакви проблеми, нито с тегленето, нито с попълването на сметката.
I passed the verification immediately after registering by uploading all the documents, and in the future I did not have any problems, neither with withdrawal nor with replenishment of the account.
Я прошел проверку сразу же как только зарегистрировался загрузив все документы, и в будущем у меня не возникло никаких проблем, не с выводом не с пополнением счета.
Нека се опитаме да не избързваме, когато не знаем никаква информация. Жалко е, че играчът не отговори на съобщението ми, което вероятно би изяснило малко какво се е случило.
Въпреки това, виждам, че имате добър опит с казиното. Имахте ли възможност да се потвърдите, след като се регистрирахте? Колко бързо получавате теглене, когато го въведете?
Let's try not to get ahead of ourselves when we don't know any information. It's a pity that the player didn't reply to my message, which would probably make it a bit clearer what happened.
Nevertheless, I see that you have a good experience with the casino. So was it possible for you to verify after you registered? How quickly do you get a withdrawal when you enter it?
Здравейте, причината ви е изпратена.
Разрешено е едно ползване на ревю в казиното на акаунт.
Имаше сходства, за които потребителската ви рецензия не беше приета.
Hi, the reason has been sent to you.
You are allowed one use review on casino per account.
There were similarities for which your user review was not accepted.
Веднага след като преминах верификацията, веднага получих достъп до крипто портфейл. В рамките на 24 часа тегленето беше одобрено и аз изтеглих печалбата си от $400.
As soon as I passed verification, I immediately had access to a crypto wallet. Within 24 hours, the withdrawal was approved and I withdrew my winnings of $400.
Как только я прошел верификацию, мне сразу стал доступен вывод на криптокошелек. В течение 24 часов вывод одобрили и я вывел свой выигрыш в 400$.
Така че това е доста хубаво нещо, бих казал. Криптовалутата е доста бърза, така че да имаш пари вече изобщо не е лошо.
Кои доставчици на игри използвате най-често тук? 🙂
So that's a pretty good thing I'd say. Crypto is pretty fast, so having money by now is not bad at all.
Which game providers do you use most often here?🙂
Защо отзивът ми беше публикуван първо, а след това изтрит?
Why was my review first published and then deleted?
Почему мой отзыв сначала опубликовали а потом удалили?
Вашият отзив също беше изтрит без причина? Ха-ха... Защо давате възможност да оставяте отзиви и след това да ги изтривате?
Your review was also deleted for no reason? Lol... Why give the opportunity to leave reviews and then delete them?
Твой отзыв тоже удалили без причины? Лол... Зачем давать возможность оставлять отзывы и потом их удалять?
Защото имаме правило, което позволява едно потребителско ревю на казино за акаунт. Според това, което видях, ви е изпратена и причина, така че не е било без нея.
Because we have a rule that allows one user review per casino per account. According to what I saw you were also sent a reason, so it was not without it.
Тези хора са чисти мошеници. Справедливият курс е 1.0. След два месеца чакане за потвърждение, те заключиха акаунта ми, в чата за помощ е нула, казвайки да чакам отговор на имейл, който така и не идва.
This guys are pure scammers. Fair rate is 1.0. after two months waiting to be verified they locked my account, on chat help is zero, saying to wait response on mail that never comes.
Мислили ли сте да подадете жалба?
Нашият екип със сигурност ще се опита да ви помогне.
В крайна сметка потвърдиха ли акаунта ти?
Have you thought about filing a complaint?
Our team will surely try to help you out.
Did they verified your account at the end, though?
Същото е и с мен, никога не отговарят по имейл. Твърдят, че използвам автоматизиран софтуер, което са просто глупости, просто играя нормално. Такова произволно твърдение! И не позволяват играчи от вашата държава някъде скрито в Условията за ползване, но не блокират IP адресите, позволяват ви да се регистрирате, да си изберете държавата, да депозирате и да играете, но след това заключват акаунта ви, ако спечелите малко, и задържат ВСИЧКО, сякаш дори не отговарят поне на възстановяване на депозита. Никога не съм използвал и VPN, за да ги заблудя, те просто искат да играете, за да могат да запазят парите ви! И си измислят глупости за автоматизация, само за да звучи по-зле! Измамници. Поддръжката е безполезна. Имейлът не отговаря със седмици.
same here, they never reply via mail. They claim I use automated software which is just bs I just play normally. Such a random claim! And they dont allow players from ur countrie somewhere hidden in ToS but dont block IP let u sign up and pick ur country and deposit and play but then lock your account if you win a little bit and keep EVERYTHING like they dont even respond to at least refund deposit. Never used VPN either to deceive them they just want u to play so they can keep ur money! And make up shit about automation just so it sounds worse! Scammers. Support useless. email does not reply for weeks.
Здравей,
Вероятно е твърде късно, но исках да знаете, че сте свободни да се оплачете по всяко време, когато сметнете за необходимо. Доста е жалко да оставим подобно преживяване незабелязано; колегите ми от екипа за жалби със сигурност биха се съгласили. Ако някога срещнете затруднения, опитайте отново.
Hi,
It's probably too late, but I wanted you to know that you are welcome to complain anytime you feel you need to. Quite a shame to let such experience go unnoticed; my colleagues in the complaint team would certainly agree. If you ever struggle, try us once more.
Здравей,
Утре ще подам жалба. Наистина чаках толкова дълго, за да им дам шанс да отговорят, но те игнорират всеки един опит. Измамници.
Hi,
I'll file a complaint tomorrow. I really waited so long to give them a chance to reply, but they are ignoring every single attempt. Scammers
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.