преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с EGB Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Моят акаунт е jhall80 (#939409). Направих депозити на повече от $2800 от ноември. Постоянно се губеше там, така че нямаше проблеми. Понякога изтеглях $100-200 печалби, балансът ми стана $2500. Започнаха проверки на документи. Поискаха различни селфита с паспорта ми. Дори ми се обадиха по скайп. Минах всички проверки. Според техните правила тегленията се правят по същия начин като депозитите. Всички депозити бяха чрез крипто (usdt). Те премахнаха възможността за теглене на пари чрез крипто, нарушавайки техните правила. С аргумента, че ограничението важи за моя регион (Канада). Това е измама, тъй като други играчи от моя регион могат да теглят чрез този метод. Оставиха възможност за плащане през PayPal, което не плаща.
My account is jhall80 (#939409).Made deposits of more than $2800 since November. Constantly lost there, so there were no problems. Sometimes I withdrew $100-200 of winnings my balance became $2500. Document checks began. They asked for different selfies with my passport. They even called me via Skype. I passed all the checks. According to their rules, withdrawals are made the same way as deposits. All deposits were through crypto (usdt). They removed the ability to withdraw money through crypto, violating their rules. Arguing that the restriction applies to my region (Canada). This is a scam since other players from my region can withdraw using this method. They left the option to pay via PayPal, which does not pay.
Правилно ли разбирам, че сте успели да изтеглите парите, преди да използвате крипто? И чак сега казват, че не може. нали?
Това, което всъщност идва на ум, е дали има някакви промени с новата година по отношение на всичко това. ти знаеш 🤔
Със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба тук и нашият екип ще проучи въпроса и се надяваме, че скоро ще можете да стигнете до печалбите си.
какво ще кажеш
Просто следвайте тази връзка и опишете добре целия въпрос, за да можем да се намесим във вашия случай. Кажете ни, моля, как върви всичко. Ще чакаме вашия отговор.
Do I understand correctly that you were able to withdraw the money before using crypto? And only now do they say that it is not possible. Right?
What actually comes to mind is if there were some changes with the new year regarding all this. You know. 🤔
I would surely suggest you file a complaint here, and our team will investigate the matter, and hopefully soon you will be able to get to your winnings.
What do you say?
Just follow this link and describe the whole matter well so we can intervene in your case. Let us know, please, how it all goes. We'll wait for your reply.
Страхотно, така че ако откриете нещо подходящо, не се колебайте да се свържете с нас. Ще се радваме да научим повече.
Надявам се това да се оправи и да се получи добре.🙂
Great, so if you find out something relevant, feel free to get in touch. We will be glad to know more.
I hope this will be sorted out and turn out well.🙂
Съгласно Правилата и условията на EGB, с които сте се съгласили при регистрацията, ние може да зададем ограничения за наличните методи за теглене и максимални и минимални лимити за теглене в зависимост от метода на теглене или за отделни потребители (Раздел 7). Наличните за вас методи за теглене можете да намерите, като посетите секцията за теглене на пари в сметката си.
According to the EGB Terms & Conditions, which you agreed to upon registration, we may set limits on available withdrawal methods and maximum and minimum withdrawal limits depending on the withdrawal method or for individual users (Section 7). The withdrawal methods available to you can be found by visiting the Cash Out section of your account.
В съответствие със същия раздел 7 се посочва, че: „Всички тегления ще бъдат обработени обратно към първоначалния дебит, кредитна карта, банкова сметка, метод на плащане, използван за извършване на депозити в баланса на вашата сметка".
Удобно е да има правила, които си противоречат. Удобно е да не изплащате печалбите (дори и печалбите, тъй като направих повече депозити от баланса си).
Също така е удобно да оставя онези методи на плащане (например PM), за които аз, като жител на Канада, не мога да се регистрирам. Между другото, ти го направи. Оставяте само този метод на плащане и е невъзможно да теглите пари. Защо не го направиш по този начин?
Тъй като решихте да отговорите тук във форума, игнорирайки имейлите ми. Кажете ми тук (в този форум) как мога да си върна всичките си $2547?
Например, специално отворих сметка в PayPal, за да получа парите си. Поръчах теглене на $100 от $2557 преди 3 седмици. Все още не съм го получил.
Сега ми кажете как ще ми платите $2557, ако не можете да платите $100 за 3 седмици? Ще чакам да видя каква измама ще измислиш.
In accordance with the same section 7 it is stated that: "All withdrawals will be processed back to the original debit, credit card, bank account, method of payment used to make deposits on your Account Balance".
It's convenient to have rules that contradict each other. It's convenient to not pay the winnings (not even the winnings, since I made more deposits than my balance).
It is also convenient to leave those payment methods (for example PM) for which I, as a resident of Canada, cannot register. By the way, you did so. You leave only this payment method and it is impossible to withdraw money. Why don't you do it this way?
Since you decided to reply here on the forum, ignoring my emails. Tell me here (on this forum) how I can get all my $2547 back?
For example, I specifically opened a PayPal account to get my money. I ordered a withdrawal of $100 out of $2557 3 weeks ago. I still haven't received it.
Now tell me how you will pay me $2557 if you can't pay $100 for 3 weeks? I'll be waiting to see what kind of deception you come up with.
Съгласно Правилата и условията на EGB, с които сте се съгласили при регистрацията, ние може да зададем ограничения за наличните методи за теглене и максимални и минимални лимити за теглене в зависимост от метода на теглене или за отделни потребители (Раздел 7). Наличните за вас методи за теглене можете да намерите, като посетите секцията за теглене на пари в сметката си.
According to the EGB Terms & Conditions, which you agreed to upon registration, we may set limits on available withdrawal methods and maximum and minimum withdrawal limits depending on the withdrawal method or for individual users (Section 7). The withdrawal methods available to you can be found by visiting the Cash Out section of your account.
Благодаря ви за вашия принос тук.
Само приятелско напомняне или съвет: ако мога, опитайте се да използвате бутона „отговор", когато отговаряте на определен потребител. Само по този начин те могат да бъдат уведомени за вашата публикация.😉
Thank you for your contribution here.
Just a friendly reminder or a tip: if I can, try to use the "reply" button whenever replying to some particular user. Only this way they can get notified about your post.😉
В съответствие със същия раздел 7 се посочва, че: „Всички тегления ще бъдат обработени обратно към първоначалния дебит, кредитна карта, банкова сметка, метод на плащане, използван за извършване на депозити в баланса на вашата сметка".
Удобно е да има правила, които си противоречат. Удобно е да не изплащате печалбите (дори и печалбите, тъй като направих повече депозити от баланса си).
Също така е удобно да оставя онези методи на плащане (например PM), за които аз, като жител на Канада, не мога да се регистрирам. Между другото, ти го направи. Оставяте само този метод на плащане и е невъзможно да теглите пари. Защо не го направиш по този начин?
Тъй като решихте да отговорите тук във форума, игнорирайки имейлите ми. Кажете ми тук (в този форум) как мога да си върна всичките си $2547?
Например, специално отворих сметка в PayPal, за да получа парите си. Поръчах теглене на $100 от $2557 преди 3 седмици. Все още не съм го получил.
Сега ми кажете как ще ми платите $2557, ако не можете да платите $100 за 3 седмици? Ще чакам да видя каква измама ще измислиш.
In accordance with the same section 7 it is stated that: "All withdrawals will be processed back to the original debit, credit card, bank account, method of payment used to make deposits on your Account Balance".
It's convenient to have rules that contradict each other. It's convenient to not pay the winnings (not even the winnings, since I made more deposits than my balance).
It is also convenient to leave those payment methods (for example PM) for which I, as a resident of Canada, cannot register. By the way, you did so. You leave only this payment method and it is impossible to withdraw money. Why don't you do it this way?
Since you decided to reply here on the forum, ignoring my emails. Tell me here (on this forum) how I can get all my $2547 back?
For example, I specifically opened a PayPal account to get my money. I ordered a withdrawal of $100 out of $2557 3 weeks ago. I still haven't received it.
Now tell me how you will pay me $2557 if you can't pay $100 for 3 weeks? I'll be waiting to see what kind of deception you come up with.
Моля, използвайте бутона "отговори", когато искате да пишете на някого. 🙂
Please use the "reply" button whenever you'd like to write to someone. 🙂
Отговорих на съобщението ви преди 3 дни. Надявам се да получа отговор.
I replied to your message 3 days ago. I hope to receive a response.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.