НачалоФорумКазинаЕфбет казино - обща дискусия

Ефбет казино - обща дискусия (страница 2)

 от fofo7788
|
8 600 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
denislavdamqnov68

Здрасти!

Вероятно ще ви разочаровам... Знаете ли, когато играч трябва да блокира сметка в казиното или да ограничи достъпа, просто не можете да направите това от негово име.

И така, мога ли да знам какво ви кара да обмислите такова искане, моля?


Автоматичен превод:

Добър ден,efbet ми искат документи за доказване на доход(пари които съм изкарал зад граница и всички документи останаха там понеже тръгнах спешно).Какво мога да направя

dnbaaa123

Здравейте, доказателството за доход е един от основните документи, които казиното иска, когато верифицира сметка, така че в този случай бих съдействал и ще се опитам да верифицирам възможно най-скоро.

Въпреки това, докато преминавате през този процес, имате ли други документи, които сте успели да проверите или имате проблеми?

Кажи ми къде си.

Автоматичен превод:

Добър вечер

Имам проблем с идентификацията в efbet.

Изпратил съм всички необходими документи и те не ме идентифицират.

Сега те искат видеозапис, показващ моята сметка и моята самоличност, и винаги намират нещо нередно, което води до това, че не мога да се идентифицирам и да изтегля парите, които имам в нея.

Автоматичен превод:
kopel87

И успяхте ли вече да изпратите видеоклипа, който поискаха?

Винаги е най-добре да сътрудничите напълно на казиното и да предприемете необходимите стъпки, за да се извърши проверката.

Мога ли да попитам кога точно поискахте тегленето, моля?

Автоматичен превод:
Romi

Вчера след много видеа пак ми идентифицираха акаунта.

Подадох заявка за теглене отново и чакам.

Вярвам, че няма да има друг проблем.

Автоматичен превод:
kopel87

Това е страхотно!

Тогава ще изчакаме вашето потвърждение за тегленето. Надявам се да е скоро. 🤞

Автоматичен превод:

Пише 1-2 дни.

чакаме

Автоматичен превод:
Romi

Парите бяха кредитирани по моята сметка преди известно време.

Автоматичен превод:
kopel87

Това е страхотна новина. благодаря

Как бихте описали цялото преживяване сега? Ще продължиш ли да играеш там?

Ако проявявате интерес, ето връзката , където можете да напишете за това във вашия потребителски преглед за това казино. За всеки случай. 😉

Автоматичен превод:
Romi

така мисля.

Определено някои неща трябва да се поправят.

Вярвам, че ще го оправят с времето.

Особено след като те отнемат много време, за да обработят теглене и не ви позволяват да направите друго.

Парите ми отидоха в банката и на страницата все още се показва, че се обработват.


Автоматичен превод:
kopel87

да Дано наистина оправят нещата.

Наистина ли все още не е актуализирано в акаунта ви в казиното, че тегленето е одобрено? 🤔

Може би се опитайте да информирате поддръжката за това.

Автоматичен превод:
Romi

И все пак не е така.

Информирах я и тя ми каза да имам търпение и ще бъда информиран по имейл 😂

Автоматичен превод:
kopel87

Уведомете ни колко време ще отнеме актуализирането на информацията, моля.

Автоматичен превод:
Romi

Да, разбира се, разбира се.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини