ФорумКазинаDonbet Casino - обща дискусия

Donbet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 8 месеца от vanya.tkach
|
2981 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
vanya.tkach
преди 8 месеца

О, така че предполагам, че просто съм разбрал погрешно и се радвам, че в крайна сметка си получи парите. Предполагам, че търпението се отплаща в крайна сметка и е добре, че ги информирахте и им писахте в чата на живо. Може би това ви е помогнало да го получите.

Предполагам обаче, че в този случай няма да останете в казиното, прав ли съм?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

не аз го оставих


Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 8 месеца

Не съм изненадан в случая. Пожелавам ти да имаш по-добър избор в бъдеще и да се справяш възможно най-добре. 😉

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

на нея!!!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Има много отзиви за този сайт, в които се твърди, че са платили за фалшиви отзиви. И много отзиви казват, че не могат да теглят пари от този сайт. За съжаление видях тези отзиви, след като вложих пари в него. Днес реших, че искам да осребря парите си, въпреки че съм на загуба, след като видях тези отзиви и разбрах, че не притежават валиден лиценз. Поискаха ми снимка на документ за самоличност. Избрах да използвам шофьорска книжка, те искаха отпред отзад и снимка, на която я държа. Направих всичко това и пише, че предстои, но беше направено само преди няколко часа. Ще ви държа в течение със ситуацията. Но след като видях отзиви за trustpilot, мисля, че резултатът ви за този сайт е 2, почти съм сигурен, че е измама, те нямат валиден лиценз и ще бъда много изненадан, ако мога да осребря парите си, въпреки че съм на загуба, така че не би трябвало да е проблем

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

В момента в процес на теглене с donbet, ще ви уведомя как върви

Автоматичен превод:
leealty13
преди 5 месеца

Здравейте, съжалявам, че видяхте всичко късно. Що се отнася до лиценза, виждам, че имат лиценз за Коморските острови, което може би не прави най-доброто впечатление. Казиното е много ново за нас, така че нямаме какво да се адаптираме рано. Те също така са решили един от малкото проблеми и можете да го видите в секцията за оплаквания, така че ако има проблеми с вас, определено трябва да използвате поне тази опция и да я подадете също.

Ние обаче даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето и вие преминавате през проверка според това, което сте написали. Така че им дайте малко време да подредят всичко и когато бъдете верифицирани, ще видим дали тегленето е наред.

Не забравяйте да дадете актуализация, когато я имате, ще стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
leealty13
преди 5 месеца

Здравейте, как мина тегленето? Моля, напишете ни вашето потребителско име или регистриран имейл, за да можем да ви помогнем.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ще копирам техните срокове и условия за четене и те все още приемат играчи от Обединеното кралство без проблем, оставяйки ги да потвърдят акаунта.

„Нямате право да се регистрирате на уебсайта и да използвате нашите услуги, ако сте жител на Аруба, Австралия, Бонер, Кюрасао, Франция, Иран, Ирак, Холандия, Саба, Испания, Сейнт Мартен, Статия, САЩ или зависими от САЩ , Великобритания. Ние си запазваме правото да откажем клиенти от всички други държави извън гореспоменатите юрисдикции по наша собствена преценка.

Така че защо позволявате на хора от Обединеното кралство да използват вашата услуга?

Автоматичен превод:
Rash365
преди 3 месеца

Вярваме, че всяко казино трябва да има автоматично блокиране на уебсайта си, когато играчи от ограничени държави се опитват да създадат акаунт. Това всъщност е най-добрият начин за предотвратяване на бъдещи проблеми.

Тъй като прочетох жалбата ви тук и Петронела обясни там, за съжаление не успяхме да ви помогнем повече, тъй като нямаше печалби, конфискувани от казиното поради правилото за ограничени държави.

Би било най-добре за всички играчи от Обединеното кралство да играят в казина, лицензирани по UKGC, където знаят, че са защитени.

Какво е вашето мнение за това? Защо ще отидеш да играеш другаде, чудя се? Ако нямате нищо против, разбира се, това питам.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини