преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Donbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Моля, помогнете ми, така че това правителство да провери моя шестсекунден видеоклип възможно най-скоро и да ми позволи да изтегля моите 714 долара. И тогава те са напълно арогантни, не получавам никакъв отговор от тях!!! моите пари в казиното tkach110688@gmail.com
Please help me so that this government will check my six-second video as soon as possible and let me withdraw my 714 dollars. And then they are completely arrogant, I don't get any response from them!!! my money to the casino tkach110688@gmail.com
Допоможіть будь ласка мені щоб дане казено швидше провірили моє відео шести секундне і дали мені вивести мої 714 доларів.А то вони зовсім знахабніли ніякої відповіді від них я не отримую!!!моя мочта до казино tkach110688@gmail.com
Мога ли да ви помоля да ни кажете повече относно проблема с това казино, за да имаме по-добра представа как можем да помогнем, моля? Разбирам, че имате проблем с проверката, така ли е? Ще чака вашия отговор.
May I ask you to tell us more regarding the issue with this casino, so we'll have a better idea how we could help, please? I understand you have a problem with the verification, is that right? Will wait for your response.
Присъединих се към това казино, добре е, плаща добре. Но за потвърждение от вас се изисква, когато го направих, не да заснемете видео от шест секунди, а да направите селфи с вашата лична карта, която сте използвали за потвърждение, както и писмено съобщение с вашето потребителско име, дата, име на казино и пълното ви име!! Отне известно време да координирам всичко това с две ръце, но успях.
I joined this casino it's ok pays ok. But for verification you are required when I did it not to take a six second video but to take a selfie with your ID you used for verification as well as a written message with your username date name of casino and your full name!! It took a while to coordinate all that with two hands but I managed it.
Понякога, когато си представя как играчите успяват да държат телефона и други неща, плюс да фокусират камерата, за да се види всичко, ми става смешно.
Въпреки това, ако казиното е наред и това беше единственото "препятствие" досега, мисля, че може да се оправи.
Освен това казиното има индекс на безопасност някъде по средата, така че бих бил по-внимателен.
Както и да е, надявам се, че ще си прекарате добре и ми кажете как сте се справили.
Sometimes when I imagine how the players manage to hold the phone and other things, plus focus the camera to make everything visible, it's funny to me.
However, if the casino is ok and this was the only "obstacle" so far, I think it can be fine.
Also, the casino has a safety index somewhere in the middle, so I would be more careful.
Anyway, I hope you will have a good time and let me know how you did.
Видеото ми най-накрая беше проверено и потвърдено, поръчах пари за плащане и чакам да пристигнат.
My video was finally checked and confirmed, I ordered money for payment and am waiting for it to arrive.
Моє вже відео нарешті перевірили і підтвердили , я замовив гроші на виплату і пока чекаю коли вони мені прийдуть.
Наистина е хубаво да го чуя, продължавайте с положителните публикации. 👌 Така че винаги, когато прецените, моля, качете и вашия отзив. Какво казваш? Знаете как да го направите, нали? 😉Ето връзката 👈, за да ви улесни.
That is really good to hear, keep the positive posts coming. 👌 So whenever you feel so, please upload your review as well. What do you say? You know how to do it, right? 😉 Here's the link 👈, to ease it up.
Видеото ми най-накрая беше проверено и потвърдено, поръчах пари за плащане и чакам да пристигнат.
My video was finally checked and confirmed, I ordered money for payment and am waiting for it to arrive.
Моє вже відео нарешті перевірили і підтвердили , я замовив гроші на виплату і пока чекаю коли вони мені прийдуть.
Добри новини, наистина. Браво, че успяхте да заснемете видеото.👌 Дали ли са ви някаква времева рамка за получаване на парите? Моля, дръжте ни в течение.🙏
Good news, indeed. Good on you for managing to take the video.👌 Have they give you any time frame for receiving the money? Please keep us updated.🙏
за 4-5 часа дойдоха някъде така!!!
in 4-5 hours they came somewhere like this!!!
за 4-5 годин прийшли десь так!!!
Ще видиш? Това, което изглеждаше като пълна глупост, всъщност работи. 😀
Все пак се радвам да го чуя. Освен този малък проблем със забавянето, бихте ли казали, че това казино е добър избор? Малко се притеснявам за техния непроверим лиценз, ако мога да добавя още една странност. 🤷♀️
Не ме карайте да греша, моля - обичам щастливите краища 😉
You see? What looked like complete nonsense actually works. 😀
Glad to hear that, though. Aside from this little delay issue, would you say this casino is a good choice? I'm a bit worried about their unverifiable license, if I may add another oddity. 🤷♀️
Don't make me wrong, please - I love happy endings 😉
Напълно разбирам подхода ви. Имате ли актуализации?
I can completely understand your approach. Have you got any updates?
Здравейте, потвърдих акаунта си и те сега казват, че моят Iban не е правилен, правилно е, че просто не искат да ми плащат какво да правя
Hi I have verified my account and they are now saying my Iban is not right, it’s right they just don’t want to pay me what do I do
здрасти
За да изключите очевидното, 100% сигурни ли сте, че форматът е правилен?
Със сигурност нямам за цел да бъда злобен, просто имах подобен проблем с PayPal, така че мога да кажа от собствен опит, че Iban може да бъде труден.
Бихте ли споделили официалния отговор на казиното? Очаквам подкрепата да ви помогне с това.
Обикновено, когато едната страна каже, че това пасва, а другата не е съгласна, намирането на проблема ми звучи като логична стъпка.
Имали ли сте такъв разговор с казиното? Уведомете ме, моля.
Може би има лесен изход от това. 🤷♀️
Hi!
To exclude the obvious, are you 100% sure the format is correct?
I certainly do not aim to be mean, it's just that I had a similar issue with PayPal, so I can tell from my own experience, Iban can be tricky.
Could you perhaps share the casino's official response? I would expect support to help you out with that.
Usually, when one side says this fits and the other disagrees, finding the issue sounds like a logical step to me.
Have you had such a conversation with the casino? Let me know, please.
Maybe there is an easy way out of it. 🤷♀️
Получихте ли отговор, че вашето видео селфи е одобрено? Изпратих едно преди малко повече от 2 седмици и продължават да ми казват да имам търпение!
Have you had a response that your video selfie was approved? I sent one just over 2 weeks ago and I keep being told to be patient!
Хей, виждам, че пишеш на играч, който е затворил акаунта си при нас, така че не знам дали ще ти отговори.
Но виждам, че чакате успешна проверка от две седмици. Казиното продължава да ви казва едно и също нещо отново и отново и че трябва да сте търпеливи, нали? Точно 14 дни е времевата рамка, която даваме на казината за разрешаване на такъв процес. Ако това не се случи, можем да предложим на играчите помощ под формата на жалба.
Мислите ли, че искате да се възползвате от това или ще изчакате още няколко дни? 🤔
Hey, I see you are writing to a player who closed his account with us, so I don't know if he will write you back.
But I see you've been waiting for a successful verification for two weeks. The casino keeps telling you the same thing over and over again and that you should be patient, yes ? Exactly 14 days is the time frame we give casinos to resolve such a process. If this does not happen, we can offer players help in the form of a complaint.
So do you think you want to take advantage of this or are you going to wait a few more days ? 🤔
Да и пак нищо не се е променило? Все още не сте актуализирани? 😥
Yes and still nothing has changed ? You haven't been updated yet? 😥
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.