ФорумКазинаDelOro Casino - обща дискусия

DelOro Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 12 месеца от DiePartei
|
17135 преглеждания 174 отговора |
|
12 3 4...9
преди 11 месеца

Играх в казиното и залагах на този сайт. Аз съм player500937. Преди това при теглене на средства Делоро причиняваше комисионна от около 3%. Много е, но е поносимо, когато печелиш. Но отново, при теглене вместо $ 700, получих $ 540. 23% по-малко. Свързах се със службата за поддръжка и ми казаха, че сега начисляват такса за теглене, тъй като плащат данък в Русия. Наистина ли? Данък за транзакция в криптовалута?! В Русия?! 23%?! Това е безумна лъжа! Не се забърквайте с тях, ще ви вземат парите и ще ви измамят!!!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, мисля, че това са доста големи такси. Те зависят ли от това колко теглите или са еднакви за всяко теглене?

Мисля, че ако са толкова високи, можете да подадете жалба при нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.Можете да го направите тук на този линк .

Влезте ли

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

СБГОК


Foundation Thursday Advice Online Games е създадена за комарджии, които са в неравностойно положение от онлайн казината, лицензирани в Кюрасао. Cramm започна да се бори с онлайн казината, които отказват да плащат на клиенти.

всички лицензи на Кюрасо не са легитимни според съда на Кюрасо!!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Заведен е иск срещу хазартната компания, която управлява онлайн казиното, но притежателят на главния лиценз също е пряко замесен в случая. Притежателят на главния лиценз носи отговорност за действията на своите сублицензианти, посочва SBGOK. Това гарантира, че притежателят на главния лиценз е отговорен и може да бъде задържан, ако дадено онлайн казино не плати на своите играчи, постанови преди това съдията. Въпросните основни лицензополучатели са Cyberluck и доставчик на услуги за игри. 1xBet трябва да плати 255 000 $ Cyberluck беше държан отговорен от съдията за онлайн казината Betmaster, 1XBet и GoldWin Casino. Последният наскоро получи глоба от милиони от Gaming Authority за незаконно предлагане на хазартни игри на холандски играчи. В съдебните дела SBGOK поиска връщане на парите от гореспоменатите казина от името на играчите. Фондацията поиска 27 935 евро от BetMaster.com, сума от 66 400 евро от компанията майка на GoldWin GDL Group и 255 000 долара от 1XBet. И в трите дела СБГОК беше прав. В едно от съдебните дела противоположната страна, Cyberluck и GDL Group на GoldWin, имаха забележителен аргумент. Според тях актът за цесия, с който играчът прехвърля вземането си на СБГОК, не бил валиден. Твърди се, че играчът е посочил в акта за цесия, че идва от Виена. Според GoldWin това не е правилно, тъй като играчът е въвел в своя акаунт, че идва от Виена. Съдията обясни на хазартната компания, че става въпрос за един и същи град. и защитата е отхвърлена. Не е ясно каква сума трябва да бъде платена. Последното съдебно дело на SBGOK, което беше публикувано, беше дело срещу Galaxy Group Limited, компанията майка на BetJoe.com и притежател на главен лиценз Доставчик на игрални услуги. Хърватски комарджия каза, че все още дължи €11 194,30 в сметката си, когато онлайн казиното затвори вратите си. SBGOK успя да демонстрира това по време на съдебните дела с помощта на екранна снимка на уебсайта. Онлайн казиното обаче дойде с различна информация, тъй като според хазартната компания това беше само € 2057. За да демонстрира това, онлайн казиното имаше извлечение с депозитите и тегленията на играча. Общата сума обаче не беше ясно четлива, както може да се прочете в решението. Сигурно е, че играчът трябва да плати на онлайн казиното или притежателя на главен лиценз Доставчик на услуги за игри. Съдията обаче не можа да уточни каква сума трябва да бъде платена. Поради това онлайн казиното беше помолено да предостави преглед на историята на акаунта на хърватина: „Случаят се отнася до следното изслушване, на което GSP трябва да представи истински преглед на напредъка на акаунта на играча, който показва крайния баланс от сметката му в казиното. След това SBGOK ще може да коментира това в документ за отговор. След това делото е готово за окончателно произнасяне. " Съдия по делото SBGOK срещу Galaxy Group и Gaming Services Provider. Онлайн казиното продължи след оттегляне на сублиценза. Последното публикувано съдебно дело е дело между американски комарджия и доставчик на игрални услуги. Американецът претендира за сума от 123 000 долара от хазартния сайт Topbet .eu. Това онлайн казино притежаваше подлиценз от Кюрасао до август 2018 г. и затова GSP също беше изправено пред съда. Играчът спечели сума от $123 000 в онлайн казиното, но не му беше изплатена. GSP обаче отказа да плати разходите, тъй като онлайн казиното вече не е имало сублиценз, когато печалбите са били направени през 2020 г. Според играча обаче по това време е казано също, че хазартните игри се предлагат под Кюрасао Разрешително. Според съдията съдията е трябвало да гарантира, че GSP, дори и след отмяната на подлиценза, трябва да гарантира, че компанията майка на TopBet, Orient, се придържа към правилата. Компанията не е направила това в достатъчна степен, съдията постанови: „GSP също трябваше да гарантира – или поне да гарантира, че Orient го направи – че играчите са информирани, че „тяхното" казино (независимо дали или не) продължава да работи под различен лиценз и различна юрисдикция. Несъмнено подобно продължение доведе до приложимостта на други общи условия по споразуменията с играчите, за което те също трябваше да бъдат информирани. Тъй като GSP не успя да направи всичко това, така да се каже, „издърпа щепсела" без последващи грижи, [ищецът] може (да продължи) да се смята, че казиното Orient, където той играе, е защитено от надзора на притежателя на лиценза, да бъде санкциониран, ако е необходимо, от държавата Кюрасао. В допълнение главният лицензополучател също носи отговорност тук, въпреки твърденията на GSP, че TopBet вече не е имал сублиценз през 2020 г. Главният лицензополучател не успя да докаже това.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

СБГОК


Foundation Thursday Advice Online Games е създадена за комарджии, които са в неравностойно положение от онлайн казината, лицензирани в Кюрасао. Cramm започна да се бори с онлайн казината, които отказват да плащат на клиенти.

всички лицензи на Кюрасо не са легитимни според съда на Кюрасо!!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ние не сме група адвокати; ние се стремим да подкрепяме справедливостта. Затова ви препоръчвам да намерите друг форум, фокусиран върху правни казуси. Разбирате ли мисълта ми? Тук с вас няма да обсъждаме правни въпроси.

Няма повече.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

сега им показват истинско измамно лице. блокират чата на живо и не възпроизвеждат имейли. разбрах, че са добавили отметка на страницата за проверка, за да объркат играчите, ако качите снимка на страницата за поддръжка, не е необходима отметка, просто качи .какви крадци.за 2 дни те блокират моите тегления 5600€ за така наречената проверка, но взимат 900€ депозити, когато сметката трябва да бъде затворена и без проверка.това казино е тук и трябва да е в черния списък.и още едно нещо, което отбелязват истинските прегледи на доверителния пилот, за да запазят 5-те звезди, които всички са подкрепени и възнаградени с бонуси

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мисля, че си твърде близо до измислянето на нещата. Как бихте могли да кажете, че всички добри отзиви на Trust Pilot не са честни? Как можете да докажете, че казиното е измислило отметка, за да ви обърка или да я използва в своя полза? Това са само твои мнения. Познавам те от доста време, за да мога да кажа, че имаш патологична нужда от създаване на вола.

За съжаление в публикациите ви липсва точка или сигурност. Те нямат стойност за общността; ти просто правиш шоуто отново.

Приемете това като последно предупреждение.

Спрете да обвинявате сляпо света около себе си, това е доста обидно и ние не искаме такова недружелюбно отношение тук. Продължавайте да показвате оплаквания или достъпът ви до този форум ще бъде ограничен веднъж завинаги!

Надявам се, че вече сме ясни.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized487 Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
преди 10 месеца

Затворих акаунта си поради пристрастяване към хазарта и го споменах ясно в чата и официалния имейл. След като се опитаха да дадат някаква промоция и казах, че акаунтът ми е затворен, те ме оставиха в чата и провериха акаунта ми, след което го отвориха отново. Имам всички екранни снимки и дати. Загубих 😞 заради много депозити.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Уважаеми Алпринс2001,


Оценяваме, че се включихте и изразихте мислите си относно загубата на твърде много депозити. Вие сте ценен член на нашата общност от доста време и ние никога, никога няма да отворим отново акаунт, освен ако не бъдем инструктирани от собственика на акаунта, след като почувстват, че са готови да го отворят отново. Имаме специална сделка с вас по отношение на вашите депозити и връщане на пари, която е различна от всяка сделка, която е налична при нас или може да бъде намерена във всяко друго казино.


Бихме искали да отбележим, че това е казино и въпреки че можете да загубите, можете също така да спечелите много пари. Вашият акаунт е бил активен в даден момент.


Това, което се опитваме да направим, е да насърчим ангажираща общност с нашия уебсайт, страхотна поддръжка на клиенти и бързи методи на плащане. Имаме членове в международен план и следваме насоките за отговорна игра поради единствената причина, че симпатизираме и разбираме, че това може да е реален проблем, който е трудно да се контролира. Въпреки че може да е трудно за вярване, ние също сме хора на наша страна и разбираме, че може да има борби.


Вашата сметка има депозити вчера, предишния ден и много дни по-рано и са ви предоставени много бонуси по време на всеки ваш депозит. Напоследък екипът за поддръжка на клиенти не е споменавал закриване на акаунт, така че е невъзможно да се знае дали потребителят се чувства по някакъв начин.


Създаваме топла общност и взаимоотношения, за да можете да изразите предизвикателствата, пред които може да се изправите, и насърчаваме вас и нашите членове винаги да се свързвате и да ни уведомявате.


Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нас, защото както знаете, ние имаме поддръжка на живо, която е тук 24/7 и сме изключително добре оборудвани, за да се справим с всякакъв вид сценарии.


С Най-Добри Пожелания,

Дел Оро казино и управление на спортни залагания

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
DelOro Casino
преди 10 месеца

Политика за самоизключване @ вашето казино (казино Делоро)



Моля, имайте предвид, че самоизключването е постоянно за зададения период от време и няма да бъде отменено за ваша собствена защита.

По време на самоизключване не ви е позволено да създавате нов акаунт и всеки опит за създаване на нов акаунт по време на самоизключване е нарушение на нашите Условия за ползване и може да доведе до постоянна забрана на първоначалния ви акаунт.

След като към вашия акаунт бъде приложено самоизключване, то ще остане в сила, докато изтече времето за заявка. Тя не може да бъде обърната или намалена по каквато и да е причина. Постоянните самоизключвания ще останат затворени за неопределено време. Ще положим всички разумни усилия, за да гарантираме съответствие с нашата политика за самоизключване при отговорен хазарт. Вие обаче потвърждавате, че ние няма да носим отговорност, ако се опитате да отворите нов акаунт или успеете да го направите. Освен това няма да носим отговорност, ако продължите да депозирате и залагате, като използвате допълнителни акаунти, които преди това не са били разкрити. Всички бъдещи залози, наградни фондове и влизания в промоции по време на период на самоизключване ще бъдат конфискувани и никакви залози или печалби няма да бъдат върнати. Те не могат да бъдат възстановени, ако акаунтът бъде отворен отново след периода на самоизключване.

Още веднъж, по време на избрания от вас период на самоизключване е важно да не се опитвате да депозирате или да правите залози на сметки, от които сте поискали да бъдете изключени. Освен това, откриването на нови акаунти по време на период на самоизключване или за постоянно, ако сте избрали постоянно самоизключване, е строго забранено. Ако успеете да отворите нов акаунт по време на период на самоизключване, ние ще положим всички усилия да открием и затворим акаунта възможно най-скоро. Докато ние предприемаме разумни стъпки за предотвратяване на хазарта на нашите продукти.



filefile

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, не знам защо, но не можах да редактирам поста си.

Аз бих казал:

Най-евтиното казино някога. Трябва да депозирате много, за да получите своя бонус за добре дошли, получавате само 30 fs, дори ако трябваше да депозирам 700 евро, получавам обратно 53 евро като оферта за добре дошли и нищо друго за оферта за добре дошли...


АКТУАЛИЗАЦИЯ и ОТГОВОР


Моята скорост на интернет е добра, само сайтът на казино DelOro е бавен, защото те са най-евтиното казино, не могат да се купят добри сървъри.


Поддръжката не чете това, което им пиша, можете ясно да го видите в отговора, че не се справят добре с четенето и разбирането. Усещането е като да говориш на стена с тях.

Освен това те ме излъгаха, като казаха, че казиното е на повече от 10 години в чата, обядваха там през юли 2023 г. Така че те също ви лъжат.


За всяка държава те са поставили ограничения за игрите, които можете да играете, в крайна сметка в най-добрия случай са само 1000 игри, а не 3000, както твърдят. Пак лъжат.


Има доста по-щедри казина от това, което ще ви предложат, момчета, това казино е най-евтиното, което съм виждал за повече от 10 години, в които съм играл онлайн казино.


Затворих акаунта си, но те все още ви бомбардират със съобщения след това и все още не се срамуват да ми предлагат евтини сделки.

Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 10 месеца

Скъпи Ахмед,


Благодаря ви за информацията. Екранните снимки, които предоставяте, показват, че когато сте поискали закриване на акаунта, ние го затворихме. Това показва, че следваме отговорна игра.


Причината, поради която акаунтът ви беше отворен отново, не беше, защото искахме да го направим, а защото поискахте няколко пъти да го отворите отново.


Вие залагахте щастливо, депозирахте щастливо и разговаряхте щастливо с нашата поддръжка на живо. Имаме екранни снимки на всяко изпратено съобщение и изображение, публикувайте вашата заявка за закриване на акаунт.


Няма да прикачим екранните снимки, за да запазим поверителността на вашата част, но след като ги видите, ще се съгласите, че не е било наше решение да отворим акаунта и вие сте искали да го отворите отново.


В допълнение към повторното отваряне, вие поискахте множество бонуси, безплатни завъртания, връщане на пари и използването на други форми на методи на плащане.


Разбираме, че пристрастяването към хазарта може да бъде проблем, но ако бихте спечелили пари, тази дискусия никога нямаше да се случи. Нечестно е спрямо нас 10 дни след като е направена заявката ви за повторно отваряне на акаунта ви, да поискате пари обратно.


Това би било еквивалентно, ако спечелите и ние блокираме изтеглянето ви поради заявката, която сте решили да отмените преди 10 дни. Никога не бихме направили това.


Въпреки че сме хора и се грижим за защитата на нашите играчи, отговорността е не само на казиното да практикува отговорна игра, но и на самите играчи, с които предлагаме ресурси, за да говорим и да получим помощта, от която някой може да се нуждае, ако стане неконтролируем .


Знаем, че нашата поддръжка на живо прекара много приятно време да ви опознае и наистина ни хареса да говорим с вас. Надяваме се, че всичко е наред с вас и вашето бъдеще и се надяваме, че тези загуби не ви причиняват тежко въздействие.


Ако искате да обсъдите допълнително офлайн, където можем да споделим екранни снимки от нашия чат с вас, можем да го направим на support@delorocasino.com . Не желаем да публикуваме тези изображения онлайн.


С Най-Добри Пожелания,

Дел Оро Казино и екип за спортни залагания

Автоматичен превод:
DelOro Casino
преди 10 месеца

Уважаеми [поддръжка на казино],


Оценявам отговора ви. Въпреки че поисках повторно отваряне на моя акаунт, важно е да подчертая, че практиките за отговорна игра трябва да имат предимство. Вашата политика, както е посочено, подчертава отговорността както на казиното, така и на играча. Въпреки моето искане, казиното трябваше да се придържа към собствената си политика по отношение на повторното отваряне на сметки, особено като се има предвид установената по-рано пристрастеност към хазарта. Тази мярка е от решаващо значение за поддържане на благосъстоянието на играчите и поддържане на стандартите за отговорна игра.


вече ти изпратих имейл.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Следя ги от много месеци, откакто бяха на поддръжка, и когато започнаха да работят, бях щастлив да играя.

Обслужването на клиенти беше много учтиво и разреши всичките ми проблеми незабавно, депозитите и тегленето бяха много гладки и лесни..

Но когато започнах да печеля, всичко се промени. Ограничиха сметката ми и ме блокираха да правя теглене.

Дори сладкото обслужване на клиенти сега ме насочва към имейла за поддръжка за оплакване. Имейлът за поддръжка на клиенти никога не отговори на имейлите ми. Блокираха ме от чата на живо, мога да чатя с тях само с VPN.

Разбирам, че много букмейкъри не искат залагащи с печеливша стратегия, но кражбата на парите ми не е част от сделката. Ако не ме искате, платете ми и ме блокирайте.

Все още имам салдо от 1196 000 щатски долара в сайта, което не мога да изтегля.

От отдела за обслужване на клиенти казаха, че все още преглеждат акаунта ми, но в момента повече от 2 месеца няма поща, няма отговор, няма съобщение.

Изглежда са решили да ми откраднат парите.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Казино Deloro вече блокира акаунта ми, отказвайки да плати баланса ми от 1296 USD.

Те казаха, че съм нарушил техните правила и споменаха Stake, Roobet и BC.game като техни партньори, при които съм имал акаунт и на които също съм нарушил техните условия.

Забавно е да се отбележи, че никой от тези 3 букмейкъра никога не е блокирал сметката ми, нито ми е дължал нито стотинка. Все още поддържам активен акаунт с всички тях, ограничен съм само от максималния залог.

За да покажат колко дълго Делоро би откраднал парите ви, те обърнаха масата, заявявайки, че аз съм този, който им дължа вместо това.

Това не е нищо друго освен ИЗМАМНА КОМПАНИЯ.. file

Автоматичен превод:
Donrexee
преди 10 месеца

Уважаеми Донрекзи,


Най-важното нещо, на което трябва да обърнете внимание, е, че сте направили общи депозити от $2099 и сте изтеглили $2456, така че в края на деня сте спечелили $357 незаконно и срещу условията за използване на нашия спортен тотализатор.


Ние вярваме, че трябва да казва нещо, ако акаунтът ви е бил ограничен или блокиран и в други спортни залози. Това означава, че вие също нарушавате условията на техните спортни залози. Не само малките спортни залагания са ви ограничили, а всъщност много големите. Това означава, че от всички милиони потребители, които имат, вашият акаунт е маркиран веднага.


Парите, които сте спечелили в нашата спортна борса, не са правилно спечелени, защото са спечелени, докато залагате на слаби линии и злоупотребявате със спортната борса.


Хората наистина имат стратегии и обичат спорта, но това е различно, тъй като залозите от хора, които залагат само на стойност или арбитраж, не са направени за удоволствие, а по-скоро за злоупотреба.


Преминаването от спортни залагания към спортни залагания, които се ограничават и блокират многократно, трябва да означава, че не правите нещо правилно.


Не можете да ни клеветите, тъй като ние сме много обичано международно казино и спортен тотализатор от мнозина. Имаме незабавни плащания и незабавни изплащания, както видяхте, когато изтеглихте $2456 без проблеми. Имаме невероятен екип за поддръжка, който също споменахте.


Въпреки всичко това, когато някой наруши нашите условия за ползване и се опита да злоупотреби с нашата спортна борса, може да не приемем този тип поведение. Ние се грижим за целия свят, така че е изключително важно да защитим себе си, както и останалата част от нашата хазартна общност.


Изглежда хитро, че в съобщението ви не се споменава и за спортния тотализатор. Ако искате да играете в казиното, можете да го направите по всякакъв начин, но сте блокирани от нашия спортен тотализатор за неопределено време.


Желаем ви всичко най-добро в намирането на друга спортна книга, но с тази „стратегия" знаете, че това не е първата, нито последната компания, с която ще преминете през това преживяване.


Приятен уикенд 🙂


Поздрави,

Дел Оро Казино и екип за спортни залагания

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
DelOro Casino
преди 10 месеца

Споменахте 3 реномирани компании. За съжаление вашето казино не се доближава до нито една от тях.

Ограничаването на сметката е нормално за меките букмейкъри, когато клиентът печели, независимо от стратегията, но блокирането на сметки и кражбата на парите в тях е нещо, което би направил ИЗМАМА букмейкър.

В този случай попадате в категорията на измамниците.

Ще ви бъде интересно да знаете, че нито един от тези букмейкъри, които споменахте, не е блокирал, нито е откраднал парите ми, така че какво искате да кажете??

Ако твърдите, че сте справедливи и уважавани, трябва да направите същото. Дайте ми лимитите, но не пипайте баланса ми точно както би направил уважаван букмейкър.


"" "" Хората имат стратегии и хората наистина обичат спорта, но това е различно, тъй като залозите от хора, които залагат само на стойност или арбитраж, не са направени за удоволствие, а по-скоро за злоупотреба."" "

Вие сте просто алчна и егоистична компания, като правите това изявление. Компании като Pinnacle, букмейкъри и т.н. ви набиват на очи, че единствената причина да блокирате победителите е АЛЧНОСТТА. Те никога няма да блокират всеки, който печели, независимо от стратегията, а вие хленчите като бебе, защото вашият клиент ви победи с малки печалби.

Автоматичен превод:
DelOro Casino
преди 10 месеца

Сигурно ви е срам да наречете печалбата на вашия клиент на вашия сайт НЕЗАКОННА..

Хакнаха ли платформата ви? НЕ

Манипулираха ли резултата от реално изиграната игра?? НЕ

Ако кажете, че клиент е заложил на СЛАБА ЛИНИЯ, мога ли да попитам кой е предоставил СЛАБИТЕ ЛИНИИ? ти направи..

Може би трябва да класифицирате всичките си коефициенти като СЛАБИ и СИЛНИ линии, така че клиентите да знаят на кой да заложат, за да избегнат НЕСЪЗНАТЕЛНОТО залагане на вашите СЛАБИ ЛИНИИ.


Това е като човек, който донесе болна и здрава коза на пазара и когато клиент избере да купи здравата коза, той започна да се оплаква.


Ако знаете, че платформата ви има СЛАБИ линии, защо не се справите с това, вместо да се оплаквате и да крадете печалбите им, наричайки това НЕЗАКОННО.

Това е жалко.


Мога ли също така да поясня, че няма нищо като НЕЗАКОННА печалба. Вие предоставихте шансовете, приехте залога и уредихте резултата. И се осмелявате да наречете победата НЕЗАКОННА.

Ако моята печалба е незаконна, тогава вие, които предоставихте пътя за това, сте НЕЗАКОННИ..

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Donrexee
преди 10 месеца

Уважаеми Донрекзи,


Оценяваме вашата ангажираност с нашия спортен залог и ценим вашите отзиви. Въпреки това смятаме, че е необходимо да отговорим на някои опасения относно вашите модели на залагане и да ви напомним нашите Условия за ползване.


Въпреки че със сигурност приветстваме потребителите да печелят и да празнуват успехите си на нашата платформа, от решаващо значение е да поддържаме честни и отговорни практики за игра. Искаме да изясним, че предоставяме конкурентни линии за нашите потребители и се гордеем с това, че имаме много победители всеки ден.


Въпреки това наблюдаваме последователен и целенасочен фокус върху използването на променящите се линии във вашата дейност за залагане. Такъв модел, когато бъде идентифициран, противоречи на принципите на честна игра и здравословна конкуренция, които се стремим да поддържаме. Трябва да подчертаем, че умишленото насочване към променящи се линии с единствената цел да се възползваме от тях не е в съответствие с нашите Условия за ползване.


Условията на нашата платформа изрично забраняват този тип поведение при залагане, тъй като то подкопава целостта на нашата спортна книга. Ние носим отговорност да осигурим честно и приятно изживяване за всички потребители и постоянното използване на променящите се линии нарушава този баланс.


Забелязахме, че преди сте се сблъсквали с подобни оплаквания от други спортни залагания за подобни практики за залагане. Ние приемаме тези въпроси сериозно и е изключително важно да разберем, че подобни модели не са благоприятни за поддържането на положителна среда за игри.


Вашето сравнение с пазарен сценарий, включващ болна и здрава коза, се оценява, но е важно да се отбележи, че нашата платформа не одобрява използването на възприети слабости в нашите линии за получаване на нечестно предимство.


Ние не ви обвиняваме в хакване на нашата платформа или манипулиране на резултатите от играта. Ние обаче очакваме нашите потребители да участват в честни и законни практики за залагане. Ако имате притеснения относно силата на нашите линии, препоръчваме ви да ги обърнете на вниманието ни, за да можем да ги разгледаме по подходящ начин.


Нашият ангажимент е да осигурим честно, сигурно и приятно игрово изживяване за всички потребители. Молим ви за съдействие при спазване на нашите Условия за ползване, за да запазим целостта на нашия спортен тотализатор.


Благодарим ви за разбирането и сътрудничеството.


На Ваше разположение,

Дел Оро Казино и екип за спортни залагания

Автоматичен превод:
DelOro Casino
преди 10 месеца

Както споменах, никой от тези букмейкъри, които използвахте като справка, никога не ме е блокирал или откраднал парите ми. Все още имам много активна сметка в тях. Така че защо ги използвате като справка, но за разлика от тях, вие откраднахте парите ми. Вие сте просто измамник..

1xbet имат репутацията на най-лошия букмейкър за победители, но те никога не могат да откраднат средствата на клиента. Те трябва да позволят на играча да изтегли баланса си, преди да ги блокират.


Трябва да сте разочаровани от вашата платформа за освобождаване на място за така наречените преместващи се линии. Не можете да обвинявате клиента за това.


Не можете също да докажете, че е имало някаква форма на арбитраж. Всичко, което има в билета, е един печеливш залог.


Предоставих някои от моите скорошни залози, любезно предоставете доказателства за така наречения арбитраж или променящи се линии.

Въз основа на вашия аргумент, всеки залагащ, който участва в единични залози, може лесно да бъде обвинен в арбитражни залагания или стойностни залагания, което в действителност не е незаконно по никакъв начин, но се използва от букмейкърите като причина да отказват да плащат печелившите клиенти. filefilefile

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Deloro е много добра нова платформа за казино и спорт, но невероятното е 24-часовият чат на живо за нас и момичетата в този чат са най-добрите, Хелена Лиа, мисля, че е малко по-добра от останалите😁❤️

Автоматичен превод:
12 3 4...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини