Скъпи Ахмед,
Благодаря ви за информацията. Екранните снимки, които предоставяте, показват, че когато сте поискали закриване на акаунта, ние го затворихме. Това показва, че следваме отговорна игра.
Причината, поради която акаунтът ви беше отворен отново, не беше, защото искахме да го направим, а защото поискахте няколко пъти да го отворите отново.
Вие залагахте щастливо, депозирахте щастливо и разговаряхте щастливо с нашата поддръжка на живо. Имаме екранни снимки на всяко изпратено съобщение и изображение, публикувайте вашата заявка за закриване на акаунт.
Няма да прикачим екранните снимки, за да запазим поверителността на вашата част, но след като ги видите, ще се съгласите, че не е било наше решение да отворим акаунта и вие сте искали да го отворите отново.
В допълнение към повторното отваряне, вие поискахте множество бонуси, безплатни завъртания, връщане на пари и използването на други форми на методи на плащане.
Разбираме, че пристрастяването към хазарта може да бъде проблем, но ако бихте спечелили пари, тази дискусия никога нямаше да се случи. Нечестно е спрямо нас 10 дни след като е направена заявката ви за повторно отваряне на акаунта ви, да поискате пари обратно.
Това би било еквивалентно, ако спечелите и ние блокираме изтеглянето ви поради заявката, която сте решили да отмените преди 10 дни. Никога не бихме направили това.
Въпреки че сме хора и се грижим за защитата на нашите играчи, отговорността е не само на казиното да практикува отговорна игра, но и на самите играчи, с които предлагаме ресурси, за да говорим и да получим помощта, от която някой може да се нуждае, ако стане неконтролируем .
Знаем, че нашата поддръжка на живо прекара много приятно време да ви опознае и наистина ни хареса да говорим с вас. Надяваме се, че всичко е наред с вас и вашето бъдеще и се надяваме, че тези загуби не ви причиняват тежко въздействие.
Ако искате да обсъдите допълнително офлайн, където можем да споделим екранни снимки от нашия чат с вас, можем да го направим на support@delorocasino.com . Не желаем да публикуваме тези изображения онлайн.
С Най-Добри Пожелания,
Дел Оро Казино и екип за спортни залагания
Dear Ahmed,
Thank you for your information. The screenshots you provide show that when you requested account closure we closed the account. This shows we follow responsible gaming.
The reason your account was reopened was not because we wanted to do so but because you asked multiple times to reopen it.
You were betting happily, depositing happily, and chatting with our live support happily. We have screenshots of every single message and image sent, post your request for account closure.
We will not attach the screenshots to preserve privacy of your part but after seeing the screenshots you would agree that it was not our decision to open the account and you wanted to reopen it.
In addition to reopening, you requested multiple bonuses, free spins, cashback, and the use of other forms of payment methods.
We understand that gambling addiction can be a problem but if you would have won money, this discussion would never happen. It is unfair to us that 10 days after your request to reopen your account was made, you then request money back.
This would be equivalent if you won and we blocked your withdrawal because of the request you decided to overturn 10 days previously. We would never do this.
While we are human and do care about protecting our players, it is not only the casino’s responsibility to practice responsible gaming but it is also on the player themselves which we offer resources to speak to and get the help that one might need if it becomes uncontrollable.
We know our live support had a really nice time getting to know you and really enjoyed speaking with you. We hope everything goes well with you and your future and hope that these losses are not causing a severe impact to you.
If you would like to discuss further offline where we can share screenshots of our chat with you we can do so at support@delorocasino.com. We do not wish to publicize these images online.
Best regards,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Автоматичен превод: