Уважаема Радка,
Напълно сме съгласни и вече имаме различно техническо решение. Мислехме и все още смятаме, че най-доброто решение, когато става въпрос за нашите членове, е да говорим с тях и да ги уведомим за ситуацията, така че да се чувстват комфортно, но предполагаме, че в този случай отмяната на бонуса би направила ситуацията много по-добра.
„Именно казиното е това, което отхвърли всички предложения за компенсация. Разбирате ли, че искането ви не е правно обвързващо?"
Не сме сигурни какво обезщетение иска. Ако загуби пари, докато залага, щяхме да го компенсираме, което повечето казина не биха направили, но той спечели пари. Причината, поради която $250 бяха премахнати, защото това бяха бонус парите, завършени по време на залога, който той вече завърши и получи веднъж. Това щеше да е вторият му бонус от $250, който получи.
Не е въпрос на пари, а въпрос на справедливост към останалата част от общността и въпрос на принцип.
„Казиното премахна $250, които спечелих, когато постигнах бонуса за мач, от моя баланс без мое разрешение."
Около 5 дни преди да изпълни изискването за залог, ние му казахме, че ще направим това. Не беше изненада, но го помолихме сам да го отмени, вместо ние да го правим вместо него. Обяснихме също, че ще го компенсираме, ако загуби пари, което не беше. Тегленията му бяха незабавни и той спечели много пари в нашето казино и успя да изтегли $1500. Сигурен съм, че много казина биха се затруднили за това в началото.
Имаме членове, които идват в нашето казино с $10 и си тръгват с $1000 и са шокирани, че са успели да изтеглят тези пари поради предишен лош опит, който са имали. Ние сме изключително честно казино и имаме членове, които са посещавали 1000 други казина, но те идват в нашето казино всеки ден.
Обезщетението, което се иска за andandjonnyx, не е разбрано от нас.
С Най-Добри Пожелания,
Дел Оро Казино и екип за спортни залагания
Dear Radka,
We completely agree and we now have a different technical solution. We thought and still think that the best solution when it comes to our members is by speaking with them and letting them know the situation so that they feel comfortable but we guess in this case cancelling the bonus would have made the situation much better.
"It is the casino, of all others, that has refused all proposals for compensation. Do you understand that your request is not legally binding?"
We are unsure what compensation he wants. If he lost money while wagering we would have compensated him which most casinos would not do but he won money. The reason that the $250 was removed because that was the bonus money completed during the wager that he already completed and got once. This would have been his second $250 bonus he received.
It isn't a matter of the money it is a matter of fairness to the rest of the community and a matter of principle.
"The casino has removed the $250 I won when I achieved the match bonus from my balance without my permission."
Around 5 days before he completed the wager requirement we told him that we would do this. It was no surprise, but we asked him to cancel it himself instead of us having to do it for him. We also explained that we would compensate him if he lost money which he didn't. His withdrawals were instant and he won a lot of money in our casino and was able to withdraw $1500. Which many casinos I am sure would have given a hard time for this in the beginning.
We have members come into our casino with $10 and leave with $1000 and they are in shock that they were able to withdraw this money because of previous bad experiences they have had. We are an extremely fair casino and we have members that have gone to 1000 other casinos but they come to our casino everyday.
The compensation that is being requested for andandjonnyx is not understood by us.
Best Regards,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Автоматичен превод: