ФорумКазинаDelOro Casino - обща дискусия

DelOro Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 12 месеца от DiePartei
|
17029 преглеждания 174 отговора |
|
1 2 3...9
преди 11 месеца

Уважаема Радка,

Благодарим ви за обратната връзка, тъй като е много ценена. За да завършим тази дискусия, ние отблокирахме акаунта му, защото смяташе, че е имал неправилно изиграни ръце на рулетка и му казахме да намери датата и часа, за да можем да се свържем с evolution. През това време той депозира повече, за да играе. Той разбира нашата политика и че не е подал KYC.


Оценяваме помощта и дискусията, за да се справим с това сърдечно.


Весели празници от екипа на Del Oro Casino и Sportsbook!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казиното премахна $250, които спечелих, когато постигнах бонуса за мач, от моя баланс без мое разрешение.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че казиното определено трябваше да подходи към това по-рано и да анулира бонуса, но също така видях отговора на казиното и по принцип не сте загубили пари, което от друга страна е добре.

Вярвам, че казиното ще внимава за подобни случаи в бъдеще, както и вие, ако продължите да играете тук.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Уважаема Радка,


Напълно сме съгласни и вече имаме различно техническо решение. Мислехме и все още смятаме, че най-доброто решение, когато става въпрос за нашите членове, е да говорим с тях и да ги уведомим за ситуацията, така че да се чувстват комфортно, но предполагаме, че в този случай отмяната на бонуса би направила ситуацията много по-добра.


„Именно казиното е това, което отхвърли всички предложения за компенсация. Разбирате ли, че искането ви не е правно обвързващо?"


Не сме сигурни какво обезщетение иска. Ако загуби пари, докато залага, щяхме да го компенсираме, което повечето казина не биха направили, но той спечели пари. Причината, поради която $250 бяха премахнати, защото това бяха бонус парите, завършени по време на залога, който той вече завърши и получи веднъж. Това щеше да е вторият му бонус от $250, който получи.


Не е въпрос на пари, а въпрос на справедливост към останалата част от общността и въпрос на принцип.


„Казиното премахна $250, които спечелих, когато постигнах бонуса за мач, от моя баланс без мое разрешение."


Около 5 дни преди да изпълни изискването за залог, ние му казахме, че ще направим това. Не беше изненада, но го помолихме сам да го отмени, вместо ние да го правим вместо него. Обяснихме също, че ще го компенсираме, ако загуби пари, което не беше. Тегленията му бяха незабавни и той спечели много пари в нашето казино и успя да изтегли $1500. Сигурен съм, че много казина биха се затруднили за това в началото.


Имаме членове, които идват в нашето казино с $10 и си тръгват с $1000 и са шокирани, че са успели да изтеглят тези пари поради предишен лош опит, който са имали. Ние сме изключително честно казино и имаме членове, които са посещавали 1000 други казина, но те идват в нашето казино всеки ден.


Обезщетението, което се иска за andandjonnyx, не е разбрано от нас.


С Най-Добри Пожелания,

Дел Оро Казино и екип за спортни залагания

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разбирам отношението ви към тази ситуация. Мисля, че ще е най-добре в бъдеще такъв бонус да бъде отменен и разбира се с обяснение, за да се избегнат недоразумения.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Уважаема Радка,

Благодарим ви за обратната връзка, тъй като е много ценена. За да завършим тази дискусия, ние отблокирахме акаунта му, защото смяташе, че е имал неправилно изиграни ръце на рулетка и му казахме да намери датата и часа, за да можем да се свържем с evolution. През това време той депозира повече, за да играе. Той разбира нашата политика и че не е подал KYC.


Оценяваме помощта и дискусията, за да се справим с това сърдечно.


Весели празници от екипа на Del Oro Casino и Sportsbook!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Радвам се, че този казус в крайна сметка беше решен и че вие и играчът намерихте общ език. Надявам се оттук нататък всичко да е гладко.

Приятен празничен сезон. 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

file

Загубих $250,00.

Разбира се, тези $250 не бяха спечелени направо; беше спечелено чрез рискуване на хиляди долари в залози.


Фактът, че завърших с положителен баланс, не извинява казиното за небрежността и принуждаването на потребителя да залага хиляди долари.

Всяка игра в казино обикновено има самоучастие и средно потребителят губи пари.


Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 11 месеца

Скъпи andandjonnyx,


Това вече беше обсъдено от самото начало, че този бонус от $250 ще бъде анулиран, но вие няма да го анулирате, така че трябваше просто да го премахнем ръчно. Както Радка спомена по-рано, може би премахването на бонуса от акаунта ви в началото щеше да е по-добър вариант, вместо да се опитвате да постигнете консенсус и правилно разсъждение между нас. Вярвахме, че би било най-честно да говорим за това предварително, тъй като другите членове биха се радвали, че го обсъждаме, а не просто да го премахнем от акаунта си. Нашата вяра изглежда грешна във вашия случай.


Вече сте осребрили $250 бонус по-рано и вече беше обсъдено както в имейла, така и във форума на casinoguru, че това противоречи на нашата политика и ви беше споменато в началото на залагането.


За да направя коментар за вашето "принуждаване на потребителя да залага хиляди долари", това не е сила. Това е ясно обозначено в нашия бонус, който съдържа само няколко изречения. Изискването за залог е обичайна практика в 100% от казината, за да се гарантира, че хората не просто получават безплатни пари.


Ето вашия депозит от $498 и теглене от $1732, включително $250, които изтеглих, така че $1234 бяха изтеглени в банковата ви сметка.

file



Надяваме се, че имате щастлива ваканция в Япония и ни уведомете, ако има нужда от допълнителни разяснения. Винаги сте добре дошли отново в нашата общност 🙂


С Най-Добри Пожелания,

Дел Оро Казино и екип за спортни залагания

Автоматичен превод:
DelOro Casino
преди 11 месеца

Не, нямаше дискусия от самото начало.

Първоначално ме помолихте за доброволно отмяна.

Бях свободен да отменя или да не отменя.

Казиното имаше възможност да приеме предложението ми за компенсация, което те отказаха.

Ако настоявате, че сме обсъждали това от самото начало, моля, публикувайте тук японския имейл, който ми изпратихте.


Казиното обаче първоначално ми позволи да избера да не анулирам и да получа бонуса, но след това твърдеше, че това е нарушение на техните правила и условия, след като всъщност бях поставил няколко хиляди долара залагания и получих бонуса.


Бясна съм от това.

Разбираш ли?

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

ще го кажа още веднъж!

отговорността на играча е да играе, негова е и отговорността той да тегли. когато играч провери бутона за теглене от този момент, вие като казино носите отговорност да се грижите за печалбите на играчите и да ги блокирате, за да бъдат използвани. играчите нямат възможността да бъдете пациенти, след като играете с часове .да кажем, че сте банка, аз ви давам пари, за да ги спестите за мен, но вие ги слагате на входната врата отвън. тук е същото. не ме интересува дали казиното иска документи, дори и да са необходими месец, докато парите са в безопасност .вашата отговорност е на нулево ниво .какво можем да очакваме от лиценз на стойност тоалетна хартия .след това се опитах да замразя акаунта, за да попреча на себе си да играя, но това също беше отложено за съжаление .съветвам играчите да стойте далеч от казина, които не блокират баланса като защита.

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 11 месеца

Уважаеми Sardapoor1963,


Помолихте ни да премахнем блокирането от вашия акаунт, така че ние направихме това, което поискахте и след това продължихме към много дълъг и спокоен разговор с нашата поддръжка. Вие също продължихте да изпращате своя KYC и бяхте присъединени обратно към общността, както желаехте.


Не само това, вие пожелахте да продължите да играете и всъщност ни помолихте да поставим лимит за депозит в акаунта ви след загуба, така че да можете да депозирате всеки ден, но на лимит, който сме в процес на настройване за вас.


Тъй като тази ситуация изглежда е постоянен проблем, когато губите пари и след това идвате на дискусията, ние сме блокирали акаунта ви, докато не бъде казано в тази дискусия да премахнете блокирането и вие сте наясно, че в казино е възможно както да печелите, така и да губите пари. Използването на унизителни термини не е нещо, което е необходимо или възнаградено в нашата общност. Имаме невероятна общност от членове по целия свят, които уважават и почитат геймплея, което се надяваме и вие да правите.


Що се отнася до лиценза на Кюрасао, това не е тоалетна хартия. Той е много регулиран и не е лесен за придобиване.


С Най-Добри Пожелания,

Дел Оро Казино и екип за спортни залагания

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

хората, които четат това, знаят какви хора управляват този сайт. това е пълна измама, всичко, което попитате, отнема 48 само за да сте сигурни, че няма да изтеглите пари като комарджия. те изчакаха със затварянето на акаунта, след като загубих парите си. те ще направят всичко да забави тегленето ви. да, кюрасао е наредба за тоалетна хартия, те не правят нищо. плащане. омръзна ми от това престъпно поведение. можех да депозирам 1000 € и да загубя, докато исках закриване на акаунт много пъти, след като загубих магически supprt затвори акаунта. остани ясно от това казино те ви насърчават да пазите депозит и да играете и са там само за вашите пари. за съжаление казиното е някъде, където не можете да направите нищо. в моята страна yoj със сигурност няма да се размине с това и ще платите всичките ми загуби. за мен вече няма престъпни казина в Кюрасао, управлявани от хищници, които се молят на проблемни комарджии. Слава Богу, че затворихте акаунта, но много късно. На холандските играчи казвам това: не влизайте тук, няма да получите парите си !!!

казиното посочва Холандия като ограничено, но те насърчават играча да използва VPN

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 11 месеца

Добре, трябва да се намеся:

Не е бизнес стандарт да резервирате средствата на играчите, докато тегленето не бъде извършено. Би било чудесно, но това, да кажем, не е задължително.

Съгласен съм, че не подхожда на всеки, но все пак,

Ако не ви харесва, не играйте в такива казина. Вие сте възрастен човек, така че поискайте чат или поддръжка, преди да сте напълно убедени да играете в такова казино; всеки може да направи това предварително.

Попитайте как се справят с тегленията и замразяването на сметки.

Освен това считаме дори 72 часа за разумен срок за блокиране на акаунта. Ако не можете да издържите по-малко от 3 дни, предлагам ви да спрете да играете. Защото в много казина ще се сблъскате с гореспоменатите настройки.

Сега, след като знаете това, надявам се, че ще се съсредоточите върху собствения си отговорен и по-безопасен подход към хазарта. Това е важното:

https://casino.guru/problem-gambling-diagnosis

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

грешите. говорите за бизнес стандарт при слаби лицензополучатели. Много пъти съм искал в казината на Малта и Гибралтар да замразят акаунта, за да защитят печалбите ми, всички го направиха незабавно. Едно казино спечелих 9000 € и тя ми каза, че ще трябват 10 дни, за да отида, хвърлих проверка и теглене, така че поисках блокиране на сметка и тя веднага подаде молба, която беше на лиценз от Гибралтар. всички казина в Кюрасао, повечето от тях имат тактики за забавяне, само за да са сигурни, че играчите няма да теглят пари. Всички те се възползват от проблемни комарджии .нямам проблем с потвърждението, но поне уважавам искането на играча за замразяване на акаунта. Те много искат да ви блокират, ако се ядосате в чата, но ако имате пари в акаунта, те няма да приложат това правило. двоен стандарт. казината без инструменти за отговорна игра не трябва дори да съществуват. зависи от хората от поддръжката. някои не ги интересува, а други са добри хора, които се грижат за играчите. много пъти питах чата защо не затвори моя акаунт, тя никога не отговори .накрая тя ми казва, че правя проблеми за 100€ депозит, който загубих .не, загубих 5600€ .след всичко това акаунтът е затворен, те ми позволиха да депозирам 900€, за да го играя.как толкова лицензирано казино??

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

filefile

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

„завършете тази дискусия, ние отблокирахме акаунта му, защото смяташе, че е имал неправилно изиграни ръце на рулетка и му казахме да намери датата и часа, за да можем да се свържем с evolution. През това време той депозира повече, за да играе. Той разбира нашата политика и че не е изпратил KYC."

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Уважаема Радка,

Този потребител Sardapoor1963 многократно поиска от екипа за поддръжка да отвори отново сметката му, за да продължи да залага, след което се опитва да подаде жалба, че не закриваме сметки. Когато се сблъска с това оплакване, той написа „Ще го сваля, ако съм в добро настроение". Моля, разберете, че тези оплаквания са неоснователни и ние вярваме, че ще бъде направено правилното нещо, като ги премахнем.


Ето екранни снимки, на които той иска няколко пъти да отвори отново акаунта.

filefile

Вярваме, че след като прочетете разговора, можем да продължим напред и да сложим край на тази дискусия напред-назад.


Весели празници и нова година!


Благодаря ти,

Дел Оро Казино и управление на спортни залагания

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

сега ще съдя вашата компания за публикуване на много лични неща публично без моето съгласие.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

може ли някой да ми обясни защо оплакването ми за това казино е изчезнало? намерението ми беше да докажа, че това казино не се интересува от отговорната игра и че те просто преминават от отваряне и затваряне на акаунт. както им харесва. ако имате баланс, те ви казват трябва да изчакате 48 часа и освен това те блокират незабавно, те не са хванали това в капан, защото са знаели, че жалбата е отворена.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

сега им показват истинско измамно лице. блокират чата на живо и не възпроизвеждат имейли. разбрах, че са добавили отметка на страницата за проверка, за да объркат играчите, ако качите снимка на страницата за поддръжка, не е необходима отметка, просто качи .какви крадци.за 2 дни те блокират моите тегления 5600€ за така наречената проверка, но взимат 900€ депозити, когато сметката трябва да бъде затворена и без проверка.това казино е тук и трябва да е в черния списък.и още едно нещо, което отбелязват истинските прегледи на доверителния пилот, за да запазят 5-те звезди, които всички са подкрепени и възнаградени с бонуси

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Играх в казиното и залагах на този сайт. Аз съм player500937. Преди това при теглене на средства Делоро причиняваше комисионна от около 3%. Много е, но е поносимо, когато печелиш. Но отново, при теглене вместо $ 700, получих $ 540. 23% по-малко. Свързах се със службата за поддръжка и ми казаха, че сега начисляват такса за теглене, тъй като плащат данък в Русия. Наистина ли? Данък за транзакция в криптовалута?! В Русия?! 23%?! Това е безумна лъжа! Не се забърквайте с тях, ще ви вземат парите и ще ви измамят!!!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Уважаема Радка,

Този потребител Sardapoor1963 многократно поиска от екипа за поддръжка да отвори отново сметката му, за да продължи да залага, след което се опитва да подаде жалба, че не закриваме сметки. Когато се сблъска с това оплакване, той написа „Ще го сваля, ако съм в добро настроение". Моля, разберете, че тези оплаквания са неоснователни и ние вярваме, че ще бъде направено правилното нещо, като ги премахнем.


Ето екранни снимки, на които той иска няколко пъти да отвори отново акаунта.

filefile

Вярваме, че след като прочетете разговора, можем да продължим напред и да сложим край на тази дискусия напред-назад.


Весели празници и нова година!


Благодаря ти,

Дел Оро Казино и управление на спортни залагания

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, мисля, че ще има възможност да коментирате жалбата, така че нашият екип ще оцени всичко необходимо, ако им предоставите доказателства. Ще видим как ще се развие всичко.

Приятна ваканция. 🙂

Автоматичен превод:
1 2 3...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини