преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Deal Or No Deal Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Просто се чудя какво става с това казино...чаках почти 2 седмици за тегления...какво да правя? да изчакате още малко или да подадете жалба?
I am just wondering whats going on with this Casino...been waiting almost 2 weeks for withdrawals...what should I do? wait bit longer or to file a complain?
Здравейте.
Чувствайте се свободни да подадете жалбата по всяко време. Само имайте предвид, че „Ако акаунтът ви е успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно да ти помогне."
Така че може да отнеме още няколко дни,...
За да започнете, моля, използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈
Имате ли представа защо отнема толкова време?
Hello.
Feel free to submit the complaint at any time. Just keep in mind that "If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
So, it may take another few days or so,...
To begin, please use this link: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈
Do you have any idea why it takes so long?
Поддръжката ми говори на чешки, което е за първи път. Страхотно казино, имах по-добри бонуси, но се чувствам удобно и сигурно тук с добри опции за плащане за мен. Много добро казино
Support spoke to me in Czech, which is the first time. Great casino, I have had better bonuses but I feel comfortable and safe here with good payment options for me. Very good casino
Podpora se mnou mluvila česky, což je poprvé. Skvělé kasino, měl jsem lepší bonusy, ale cítím se zde pohodlně a bezpečně s dobrými platebními možnostmi pro mě. Velmi dobré kasino
Здравейте. Това е много положителна новина за това, че получавате парите, благодаря ви за споделянето. Радвам се, че нашият екип за жалби може да помогне. Надяваме се, че няма да ви се налага да преминавате през този вид преживяване никога повече.
Hello. This is a very positive news, about you receiving the money, thank you for sharing. I am glad our complaint team could help. Hopefully you won't have to go thru this kind of experience ever again.
Здравейте. Много мило, че пишеш за опита си. Може ли само да ви попитам за кое казино говорите? Виждам, че сте написали потребителско мнение за друго казино с точния текст. Бихте ли обяснили, моля?
Hello. Nice of you to write about your experience. May I just ask you, which casino are you talking about? I can see that you have write a user review for a different casino with the exact text. Could you explain, please?
Чаках повече от 35 дни за 3 тегления на обща стойност $1577, също загубих няколко бонус завъртания, тъй като приложението замръзна уж в края и трябваше да рестартират играта в крайна сметка, нещо сенчесто тук, никаква поддръжка, свързах се с тях няколко пъти. Предполага се, че е регулирано и справедливо на пазара в Онтарио, не трябваше да им бъде позволено да работят на пазара на iGaming в Онтарио.
Been waiting over 35 days for 3 withdrawals totalling $1577 , also lost a few bonus spins wins as the app froze supposedly at end and they had to reset game in the end, something shady here, no support at all, have contacted them multiple times. It's supposed to be regulated and fair in Ontario market, they should not have been allowed to operate in the iGaming Ontario market.
Това е наистина дълго чакане, мога да кажа. Какъв е проблемът, ако мога да попитам, вашият акаунт беше ли напълно верифициран в това казино? Ако се интересувате, нашият екип може да се опита да ви помогне с този проблем. Просто трябва да подадете жалба и да предоставите подробности за нея. Ако ви харесва тази идея, моля , последвайте връзката , за да го направите. Уведомете ни, ако имате нужда от друга помощ.
It is a really long wait, I could say. What is the issue, if I may ask, has your account been fully verified in this casino? If you're interested, our team could try to help you out with this issue. Just need to submit a complaint and provide the details of it. If you like this idea, follow the link to do so, please. Let us know, if you need any other assistance.
Здравейте, съжалявам, че чакахте толкова дълго тегленията. Когато се свързахте с поддръжката, те не ви отговориха и не ви казаха причината? Мисля, че в този случай няма да чакам нищо и ще пусна жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Можете да го направите тук на този линк. ⬅️
Ще го направиш ли?
Hello, I'm sorry you've been waiting so long for the withdrawals. When you contacted support, they didn't answer you and didn't tell you the reason ? I think in this case I wouldn't wait for anything and I would file a complaint with us and our team will try to help you.
You can do so here on this link. ⬅️
Will you go for it ?
Свързах се с поддръжката, акаунтът е потвърден и не стига до никъде, винаги има различни причини, изоставане в тегленията, финансите ще ми изпратят имейл, но никога не се чувате от тях, успешно съм теглил преди няколко преди 4 месеца само около 200 всеки . те често променят условията си за обслужване, сега се казва, че тегленето може да отнеме до 45 работни дни или повече и не е необходимо да уведомяват. Това е просто лудост, повечето тегления са в рамките на ден или два или максимум седмица.
I have contacted support the account is verified and get nowhere, it's always different reasons, backlog on withdrawals, finance will email me back, but you never hear from them, I have had successfully withdrawn before a couple 4 months ago of only about 200 each . they change their terms of service frequently, it now reads that a withdrawal could take up to 45 business days or longer and they don't have to give notice. It's just crazy, most withdrawals are within a day or two or max week.
О, 45 дни са твърде много, за да могат тегленията да продължат толкова. Така че, както казах, най-доброто нещо, което можете да направите, е да подадете жалба и нашият екип ще се опита да помогне.
Ще видим какво ще последва, но със сигурност не бих искал да чакам толкова много дни. 😕
Oh 45 days is too long for the withdrawals to last that much. So as I said, the best thing to do is to file a complaint and our team will try to help.
We'll see what comes next, but I certainly wouldn't want to wait that many days. 😕
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.