НачалоФорумКазинаDazzlehand Casino - обща дискусия

Dazzlehand Casino - обща дискусия (страница 2)

6 977 преглеждания 71 отговора |
преди 10 месеца
|
1 2 34
Добавете пост
преди 9 месеца

Благодаря Радка


Сигурен съм, че никога повече няма да видя парите си, но все пак можем да напишем жалба до органа по хазарта. Ако казиното не предостави никакви доказателства или не ги коментира



Благодаря отново на ВСИЧКИ ВАС

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

здравей

Така че това означава, че казиното не желае много да сътрудничи. добре, съжалявам да го чуя.

Току-що видях последната публикация в темата за оплаквания; Доста съм объркан обаче. Наистина ли искате жалбата да бъде приключена? Мога ли да знам защо, моля? не можах да разбера.

Ако откриете, че сте се самоизключили от цялата група, но не сте използвали невярна лична информация, и казиното все пак установи това, след като сте депозирали и сте играли, бих казал, че все още няма оправдание за анулиране на печалбите ви.

Това, което ме притеснява, е тази част: „Печалбите ми и сметката ми бяха блокирани и изтрити."

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не съм виждал правила и условия, които да казват, че максималната печалба е 100 евро, но собственият баланс беше 235 евро и когато оборотът беше изпълнен, балансът намаля до 100 евро!

Сметката трябва да бъде затворена веднага след изплащане на пари!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това, което описвате, звучи като максимален лимит за теглене на бонус, а не като лимит за печалба. Ограничението за печалба ограничава сумата, която можете да спечелите на сесия или завъртане.

Можете ли да проверите конкретните условия на бонуса, моля?

Когато става въпрос за оферти за добре дошли, включително бонуси за депозит, открих това:

Максимално теглене: 15x стойност на депозита = има максимален лимит за теглене

Автоматичен превод:
tonino23
преди 9 месеца

благодаря

Друга причина да продължим с оплакването, предполагам. Ако преразгледате последната си инструкция за оплакване, моля, уведомете Ник възможно най-скоро. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

здравей радка закриването на жалбата малко се наслагва

Искам ДА ПРОДЪЛЖАВАМЕ ДА СЕ БОРИМ


Какво ще правим след това?

Казиното ми превежда само 2 плащания, които съм направил в казиното 2x50€


Но от печалбата няма и следа


какво ще правим след това??


Благодаря ти, че се бориш за мен



Ако искате Радка, можете да опитате да се свържете с казиното. Все още имам всички екранни снимки на печалбите и имейл трафика и потвържденията за потвърждение


Редактирано
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей Радка, незабавно ще се свържа с отдела за обслужване на клиенти относно моите печалби!

Връщам се!

Автоматичен превод:
BorisO
преди 9 месеца

здрасти

Разбира се, че ще бъда тук!

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Радка защо затвориха жалбата? Ник не чете ли историята на чатовете тук?


Бих искал да ПРЕПРАДЯ жалбата


Благодаря ви, можете ли да опитате да се свържете с казиното, вече опитах, но не ми върнаха много, ще се радвам на половината от 541$

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

здравей радка закриването на жалбата малко се наслагва

Искам ДА ПРОДЪЛЖАВАМЕ ДА СЕ БОРИМ


Какво ще правим след това?

Казиното ми превежда само 2 плащания, които съм направил в казиното 2x50€


Но от печалбата няма и следа


какво ще правим след това??


Благодаря ти, че се бориш за мен



Ако искате Радка, можете да опитате да се свържете с казиното. Все още имам всички екранни снимки на печалбите и имейл трафика и потвържденията за потвърждение


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

добре,

Към този момент жалбата вече е приключена. Моля, не бъркайте този форум с вашето оплакване. Когато промените решението си, трябва незабавно да уведомите своя преобразувател, защото Ник не знае за нашия отделен разговор.

Единствената възможност е да помолите Ник да отвори отново жалбата вместо вас. Можете да изпратите заявка по имейл, но за предпочитане е да използвате бутона за повторно отваряне на жалба, намиращ се директно в нишката ви за жалби — тази връзка води до жалбата . 👈

Моля, обяснете последните събития на Ник; той ще предложи какво следва. Не съм запознат с подробности, така че не знам дали възстановяването на депозитите е справедливо или не. Ние винаги предпочитаме да разследваме такива неща чрез жалбата. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

съжалявам, нямам идея как да пиша на Ник беше в неговия профил, за да предотвратя затварянето на жалбата, но не можах да намеря нищо, където да мога да му пиша

Автоматичен превод:
tonino23
преди 9 месеца

Моля, прочетете внимателно инструкциите ми.

Това е просто форум; ние само обсъждаме вашия проблем тук. Виждали ли сте Ник в тази тема? Не, никога не е бил тук във форума...

Вашата жалба обаче се съхранява от Ник другаде - можете да получите достъп до нея по всяко време в детайлите на вашия профил:

file

Тази зелена връзка води до жалбата. 👈👈👈 Използвайте бутона за заявка за повторно отваряне, моля


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

добре, трябваше да напиша всичко отначало 🙁


Жалбата беше подадена отново


Сега е ваш ред 🙂

Редактирано
Автоматичен превод:
tonino23
преди 9 месеца

здравей

Получи се - жалбата изглежда отворена и се изпълнява. Ник ще се занимава с това отсега нататък в темата за оплаквания. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря ти за ВСИЧКО


Бих се радвал на половината от печалбата си


Надяваме се казиното да се свърже с вас

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей Радка



Днес получих имейл от казино dazzlehand


За съжаление английският ми не е най-добрият

надявам се, че можете да ми помогнете


Ако съм разбрал правилно, казиното иска определени данни от мен като номер на паспорт, дата на рожден ден


Изпратиха ми и формуляр като прикачен файл. За съжаление не разбирам какво означава казиното. Трябва ли да го попълня и да го върна по пощата?


За съжаление не мога да го направя

Сега казиното трябва да отговори по пощата и приятелката ми да види това няма да е толкова страхотно


или е достатъчно, ако изпратя данните по имейл


Моля, помогнете😊 filefile

Редактирано
Автоматичен превод:
tonino23
преди 9 месеца

здрасти

Разбира се. Бих казал, че си се справил добре с превода. 🙂

За да продължим с нашето искане, което изглежда като искане за достъп до данни, съхранявани от казиното в съответствие с GDPR, казиното ви помоли да предоставите датата си на раждане, да декларирате своя паспорт или личен номер, плюс домашния си адрес.

Те трябва да са сигурни, че вие ​​сте обект на тези лични данни, които искате да прегледате.

Те също приложиха формуляра, който трябва да попълните, за да могат да продължат по-нататък.

Бихте ли ме уведомили дали сте запознати с това искане? Струва ми се, че нямате представа за какво е това.




Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Здравей Радка


Не, за първи път виждам тази форма


Тогава формулярът трябва ли да бъде изпратен по пощата?

отнема години, докато стигне до там и бъде изпратен обратно


Защо не всичко работи чрез имейл?



Също така трябва да ви кажа, че формата е чужда и едва ли разбирам от какво се нуждае казиното



АКТУАЛИЗАЦИЯ 27.02.2025 13:21


Току-що изпратих всички данни по имейл


+ номер на паспорт

+ Дата на рожден ден

+ адрес по местоживеене



Освен това беше попълнен формуляр и изпратена снимка по имейл

Освен това снимки на моята шофьорска книжка и номер на паспорт също бяха изпратени по имейл

Редактирано
Автоматичен превод:
tonino23
преди 9 месеца

Сега като се замисля, може би ще е добре да намерите някой, който може да ви помогне да общувате с казиното на английски. Предполагам, че е имало много недоразумения и от двете страни.

Бих искал да ви помогна, но за да го направя, трябва да участвам във цялата свързана кореспонденция между вас и казиното.

В противен случай няма начин да знам спецификата на заявката, която казиното смята, че сте направили, но вие изобщо не знаете.


Все пак ще опитам: Моля, уведомете ме какво текстово съобщение сте изпратили до казиното, преди да получите формуляра с инструкции.

Мисля, че преводачът ще е необходим.

Редактирано
Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Здравей Радка


Преди формуляра за казиното бях изпратил този имейл до казиното




file



Както предложихте, след това изпратих имейл до казиното и поисках доказателство, че според казиното съм бил забранен от цялата група и поисках препис.

file

Редактирано
Автоматичен превод:
tonino23
преди 9 месеца

благодаря

В такъв случай предполагам, че те смятат, че това се покрива от GDPR. Следователно най-добрият начин на действие би бил да се съобразите с изискванията, за да получите доказателство за искането, което едва ли си спомняте — „глобалното закриване на акаунт" за целите на жалбата.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

здравей Радка


Правя каквото ми кажеш


ти ми предложи да поискам препис,

Направих това по имейл


Казиното иска моите данни и попълнен формуляр

Аз го направих



Не мога да направя повече

Редактирано
Автоматичен превод:
1 2 34

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини