Благодаря Радка
Сигурен съм, че никога повече няма да видя парите си, но все пак можем да напишем жалба до органа по хазарта. Ако казиното не предостави никакви доказателства или не ги коментира
Благодаря отново на ВСИЧКИ ВАС
Thank you Radka
I am sure that I will never see my money again, but we can still write a complaint to the gaming authority. If the casino does not provide any evidence or does not comment on it
Thanks Again To ALL OF YOU
Danke Radka
ich bin mir aber sicher das ich mein Geld nicht mehr sehen werde,Aber trotzdem können wir ne Beschwerde an die Spielbehörde schreiben.Sollte das Casino weder ein beweis liefern oder sich nicht dazu äusern
Danke Noch Mal An Euch ALLEN
здравей
Така че това означава, че казиното не желае много да сътрудничи. добре, съжалявам да го чуя.
Току-що видях последната публикация в темата за оплаквания; Доста съм объркан обаче. Наистина ли искате жалбата да бъде приключена? Мога ли да знам защо, моля? не можах да разбера.
Ако откриете, че сте се самоизключили от цялата група, но не сте използвали невярна лична информация, и казиното все пак установи това, след като сте депозирали и сте играли, бих казал, че все още няма оправдание за анулиране на печалбите ви.
Това, което ме притеснява, е тази част: „Печалбите ми и сметката ми бяха блокирани и изтрити."
Hello.
So it means the casino is not willing to cooperate much. well, I'm sorry to hear that.
I just saw the last post in the complaint thread; I'm quite confused, though. Do you truly wish for the complaint to be closed? May I know why, please? I could not understand.
If you discovered that you had self-excluded from the entire group but did not use false personal information, and the casino still discovered this after you had deposited and played, I would say that there is still no justification for canceling your winnings.
What troubles me is this part: "My winnings and my account were blocked and deleted."
Не съм виждал правила и условия, които да казват, че максималната печалба е 100 евро, но собственият баланс беше 235 евро и когато оборотът беше изпълнен, балансът намаля до 100 евро!
Сметката трябва да бъде затворена веднага след изплащане на пари!
I haven't seen any terms and conditions that say the max win is 100 euros but the own balance was 235 euros and when the turnover was met the balance decreased to 100 euros!
Account should be closed immediately after they pay out money!
Jag har inte sett villkor som säger att max vinst är 100 euro men självsaldo var 235 euro och när omsättningen uppfylldes saldo minskade till 100 Euro!
Konto ska stängas direkt efter att dom betalar ut pengar!
Това, което описвате, звучи като максимален лимит за теглене на бонус, а не като лимит за печалба. Ограничението за печалба ограничава сумата, която можете да спечелите на сесия или завъртане.
Можете ли да проверите конкретните условия на бонуса, моля?
Когато става въпрос за оферти за добре дошли, включително бонуси за депозит, открих това:
Максимално теглене: 15x стойност на депозита = има максимален лимит за теглене
What you're describing sounds like a maximum bonus withdrawal limit—not a win limit. Win limit limits the amount you may win per session or spin.
Can you check the bonus concrete conditions, please?
When it comes to welcome offers, including deposit bonuses, I found this:
Maximum cashout: 15x deposit value = there is a max withdrawable limit
благодаря
Друга причина да продължим с оплакването, предполагам. Ако преразгледате последната си инструкция за оплакване, моля, уведомете Ник възможно най-скоро. 🙏
Thank you.
Another reason to keep the complaint going, I guess. If you reconsider your last complaint instruction, please inform Nick as soon as possible. 🙏
здравей радка закриването на жалбата малко се наслагва
Искам ДА ПРОДЪЛЖАВАМЕ ДА СЕ БОРИМ
Какво ще правим след това?
Казиното ми превежда само 2 плащания, които съм направил в казиното 2x50€
Но от печалбата няма и следа
какво ще правим след това??
Благодаря ти, че се бориш за мен
Ако искате Радка, можете да опитате да се свържете с казиното. Все още имам всички екранни снимки на печалбите и имейл трафика и потвържденията за потвърждение
hello Radka closing the complaint has overlapped a bit
I want WE TO CONTINUE TO FIGHT
What do we do next?
The casino only transfers me 2 payments that I placed in the casino 2x50€
But there is no trace of the profit
what do we do next??
Thank You For Fighting For Me
If you want Radka you can try to contact the casino. I still have all screenshots of the winnings and email traffic and verification confirmations
hallo Radka das mit der beschwerde schliesen hat sich etwas überschnitten
Ich möchte das WIR WEITER KÄMPFEN
Was machen wir als nächstes?
Das Casino überweist mir nur 2 zahlungen die in dem.Casino Gesetzt habe 2x50€
Aber von dem.gewinn fehlt jede Spur
was machen Wir als nächstes??
Danke Das ihr für Mich Kämpft
Wenn du willst Radka kannst du versuchen mit dem Casino dich in verbindung zu setzen.Ich habe noch alle screenshot über den Gewinn und email verkehr und verifikation bestätigungen
Здравей Радка, незабавно ще се свържа с отдела за обслужване на клиенти относно моите печалби!
Връщам се!
Hi Radka, I will contact customer service immediately regarding my winnings!
Coming back!
Hej Radka, jag ska kontakta kundtjänst omedelbart angående min vinst!
Återkommer!
Радка защо затвориха жалбата? Ник не чете ли историята на чатовете тук?
Бих искал да ПРЕПРАДЯ жалбата
Благодаря ви, можете ли да опитате да се свържете с казиното, вече опитах, но не ми върнаха много, ще се радвам на половината от 541$
Radka why was the complaint closed? Doesn't Nick read the chat history here?
I would like to FORWARD the complaint
Thank you, can you please try to contact the casino, I already tried but didn't get much back, I would be happy with half of the 541$
Radka warum wurde die Beschwerde geschlossen,?liest Nick den Chat verlauf hier nicht mit??
Ich möchte die Beschwerde WEITER
Ich Danke dir kannst du Versuchen Bitte das Casino zu kontaktieren,ich habs schon versucht kam nicht viel zurück ich wäre ja schon mit der Hälfte von den 541$ zufrieden
здравей радка закриването на жалбата малко се наслагва
Искам ДА ПРОДЪЛЖАВАМЕ ДА СЕ БОРИМ
Какво ще правим след това?
Казиното ми превежда само 2 плащания, които съм направил в казиното 2x50€
Но от печалбата няма и следа
какво ще правим след това??
Благодаря ти, че се бориш за мен
Ако искате Радка, можете да опитате да се свържете с казиното. Все още имам всички екранни снимки на печалбите и имейл трафика и потвържденията за потвърждение
hello Radka closing the complaint has overlapped a bit
I want WE TO CONTINUE TO FIGHT
What do we do next?
The casino only transfers me 2 payments that I placed in the casino 2x50€
But there is no trace of the profit
what do we do next??
Thank You For Fighting For Me
If you want Radka you can try to contact the casino. I still have all screenshots of the winnings and email traffic and verification confirmations
hallo Radka das mit der beschwerde schliesen hat sich etwas überschnitten
Ich möchte das WIR WEITER KÄMPFEN
Was machen wir als nächstes?
Das Casino überweist mir nur 2 zahlungen die in dem.Casino Gesetzt habe 2x50€
Aber von dem.gewinn fehlt jede Spur
was machen Wir als nächstes??
Danke Das ihr für Mich Kämpft
Wenn du willst Radka kannst du versuchen mit dem Casino dich in verbindung zu setzen.Ich habe noch alle screenshot über den Gewinn und email verkehr und verifikation bestätigungen
добре,
Към този момент жалбата вече е приключена. Моля, не бъркайте този форум с вашето оплакване. Когато промените решението си, трябва незабавно да уведомите своя преобразувател, защото Ник не знае за нашия отделен разговор.
Единствената възможност е да помолите Ник да отвори отново жалбата вместо вас. Можете да изпратите заявка по имейл, но за предпочитане е да използвате бутона за повторно отваряне на жалба, намиращ се директно в нишката ви за жалби — тази връзка води до жалбата . 👈
Моля, обяснете последните събития на Ник; той ще предложи какво следва. Не съм запознат с подробности, така че не знам дали възстановяването на депозитите е справедливо или не. Ние винаги предпочитаме да разследваме такива неща чрез жалбата. 🙏
Well,
At this moment the complaint is already closed. Please do not mistake this forum for your complaint. When you change your mind, you have to inform your resolver immediately because Nick is not aware of our separate conversation.
The only option is to ask Nick to reopen the complaint for you. You may send a request by email but preferably use the reopen complaint button located directly in your complaint thread—this link leads to the complaint. 👈
Kindly explain the last events to Nick; he will suggest what comes next. I'm not familiar with details so I do not know whether the refund of deposits is fair or not. We always prefer to investigate such things through the complaint. 🙏
съжалявам, нямам идея как да пиша на Ник беше в неговия профил, за да предотвратя затварянето на жалбата, но не можах да намеря нищо, където да мога да му пиша
sorry no idea how to write to Nick was on his profile to prevent the complaint from being closed but I couldn't find anything where I could write to him
sorry keine ahnung wie man Nick anschreibt war auf sein profil um die Beschwerde schliesung zu verhindern aber ich habe nichts gefunden wo ich ihn anschreiben kann
Моля, прочетете внимателно инструкциите ми.
Това е просто форум; ние само обсъждаме вашия проблем тук. Виждали ли сте Ник в тази тема? Не, никога не е бил тук във форума...
Вашата жалба обаче се съхранява от Ник другаде - можете да получите достъп до нея по всяко време в детайлите на вашия профил:
Тази зелена връзка води до жалбата. 👈👈👈 Използвайте бутона за заявка за повторно отваряне, моля
Kindly read my instructions carefully.
This is merely a forum; we only debate about your problem here. Have you seen Nick in this thread? No, he has never been here on the forum...
Your complaint, however, is held by Nick elsewhere—you can access it anytime you like in your profile details:
This green link leads to the complaint. 👈👈👈 use the reopen request button, please
добре, трябваше да напиша всичко отначало 🙁
Жалбата беше подадена отново
Сега е ваш ред 🙂
ok I had to write everything again from the beginning 🙁
Complaint was resubmitted
Now it's your turn 🙂
ok ich musste nochmal alles von vorne schreiben 🙁
Beschwerde wurde wieder eingereicht
Jetzt seit ihr Dran 🙂
здравей
Получи се - жалбата изглежда отворена и се изпълнява. Ник ще се занимава с това отсега нататък в темата за оплаквания. 🙂
Hello,
It worked out - the complaint appears to be open and running. Nick is going to handle that from now on, in the complaint thread. 🙂
Благодаря ти за ВСИЧКО
Бих се радвал на половината от печалбата си
Надяваме се казиното да се свърже с вас
Thank you for EVERYTHING
I would be happy with half of my winnings
Hope the casino contacts you
Danke Euch für ALLES
ich wäre schon von der Hälfte meines gewinns ZU frieden
Hoffe das Casino Meldet sich bei euch
Здравей Радка
Днес получих имейл от казино dazzlehand
За съжаление английският ми не е най-добрият
надявам се, че можете да ми помогнете
Ако съм разбрал правилно, казиното иска определени данни от мен като номер на паспорт, дата на рожден ден
Изпратиха ми и формуляр като прикачен файл. За съжаление не разбирам какво означава казиното. Трябва ли да го попълня и да го върна по пощата?
За съжаление не мога да го направя
Сега казиното трябва да отговори по пощата и приятелката ми да види това няма да е толкова страхотно
или е достатъчно, ако изпратя данните по имейл
Моля, помогнете😊
Hello Radka
I received an email from dazzlehand Casino today
Unfortunately my English is not the best
hope you can help me
If I understood correctly, the casino wants to have certain data from me such as passport number, birthday date
They also sent me a form as an attachment. Unfortunately, I don't understand what the casino means. Should I fill it out and send it back by post?
Unfortunately I can't do that
The casino should now reply by post and my girlfriend seeing that would not be so great
or is it enough if I send the data by email
Please help😊
Hallo Radka
Ich habe heute eine Email vom dazzlehand Casino erhalten
Leider ist mein Englisch nicht das Beste
hoffe du kannst mir weiterhelfen
Wenn ich richtig verstanden habe möchte das Casino von mir gewisse daten haben wie passnummer,geburtstag Datum
Auserdem schiken sie mir als anlage ein Formular leider versteh ich nicht wie das Casino es meint soll ich das ausfüllen und per Post zurückschiken?
Das Kann ich leider nicht machen
den sollte das casino jetzt postalisch darauf antworten und meine Freundin das Sehen wäre das nicht so Toll
oder reicht es nur wenn ich per Email die daten übermittele
Bitte um.Hilfe😊
здрасти
Разбира се. Бих казал, че си се справил добре с превода. 🙂
За да продължим с нашето искане, което изглежда като искане за достъп до данни, съхранявани от казиното в съответствие с GDPR, казиното ви помоли да предоставите датата си на раждане, да декларирате своя паспорт или личен номер, плюс домашния си адрес.
Те трябва да са сигурни, че вие сте обект на тези лични данни, които искате да прегледате.
Те също приложиха формуляра, който трябва да попълните, за да могат да продължат по-нататък.
Бихте ли ме уведомили дали сте запознати с това искане? Струва ми се, че нямате представа за какво е това.
Hi!
Sure thing. I'd say you did good job with the translation. 🙂
In order to proceed with our request, which seems like an access request to data stored by the casino in compliance with the GDPR, the casino asked you to provide your date of birth, declare your passport or ID number, plus your home address.
They have to be sure you are the subject of those personal data you wish to review.
They also attached the form you need to fill out so they can proceed further.
Would you please let me know if you are familiar with this request? To me, it seems like you have no idea what this is for.
Здравей Радка
Не, за първи път виждам тази форма
Тогава формулярът трябва ли да бъде изпратен по пощата?
отнема години, докато стигне до там и бъде изпратен обратно
Защо не всичко работи чрез имейл?
Също така трябва да ви кажа, че формата е чужда и едва ли разбирам от какво се нуждае казиното
АКТУАЛИЗАЦИЯ 27.02.2025 13:21
Току-що изпратих всички данни по имейл
+ номер на паспорт
+ Дата на рожден ден
+ адрес по местоживеене
Освен това беше попълнен формуляр и изпратена снимка по имейл
Освен това снимки на моята шофьорска книжка и номер на паспорт също бяха изпратени по имейл
Hello Radka
No, I see this form for the first time
Should the form then be sent by post?
it takes years until it gets there and is sent back
Why doesn't everything work via email?
I also have to tell you that the form is foreign and I hardly understand what the casino needs
UPDATE 27.02.2025 13:21
I have just sent all the data by email
+ passport number
+ Birthday Date
+ address of residence
In addition, the form was filled out and a photo was sent by email
In addition, photos of my driving license and passport number were also sent by email
Hallo Radka
Nein dieses Formular sehe ich zum erstenmal
Soll das formular dan per post versendet werden?
das dauert dan jahre bis es dort ist und wieder zurück gesendet wird
warum geht das nicht per Email alles?
Auserdem muss ich dir Mitteilen das das Formular fremd ist und kaum versteh was das Casino braucht
UPDATE 27.02.2025 13:21
Soeben habe ich Per Email alle daten angegeben
+ Passnummer
+ Geburtstag Datum
+ Adresse des Wohnorts
auserdem wurde das Formular ausgefüllt und ein foto per email gesendet
Auserdem wurden auch fotos meines Führerschein und der Nummer des Passes per Email mitgesendet
Сега като се замисля, може би ще е добре да намерите някой, който може да ви помогне да общувате с казиното на английски. Предполагам, че е имало много недоразумения и от двете страни.
Бих искал да ви помогна, но за да го направя, трябва да участвам във цялата свързана кореспонденция между вас и казиното.
В противен случай няма начин да знам спецификата на заявката, която казиното смята, че сте направили, но вие изобщо не знаете.
Все пак ще опитам: Моля, уведомете ме какво текстово съобщение сте изпратили до казиното, преди да получите формуляра с инструкции.
Мисля, че преводачът ще е необходим.
Now that I think about it, perhaps it would be good to find someone who can help you communicate with the casino in English. I suppose there have been many miscommunications on both sides.
I would like to assist you, but in order to do so, I must participate in all related correspondence between you and the casino.
Otherwise, I have no way of knowing the specifics of the request that the casino believes you made but you are completely unaware of.
Still, I will try: Please let me know what text message you sent to the casino prior to receiving the instructions form.
I think the translator will be required.
Здравей Радка
Преди формуляра за казиното бях изпратил този имейл до казиното
Както предложихте, след това изпратих имейл до казиното и поисках доказателство, че според казиното съм бил забранен от цялата група и поисках препис.
Hello Radka
Before the casino form I had sent this email to the casino
As you suggested, I then sent an email to the casino and asked for proof that, according to the casino, I had been banned from the entire group and asked for a transcript.
Hallo Radka
Vor dem Formular des Casinos hatte ich diese Email an das Casino Gesendet
Wie du Vorgeschlagen hattest hab ich dan die Email ans Casino gesendet und Beweis gefordert indem ich angeblich mich von Der ganzen Gruppe hätte laut Casino sperren lassen, ein Transcript gebeten.
благодаря
В такъв случай предполагам, че те смятат, че това се покрива от GDPR. Следователно най-добрият начин на действие би бил да се съобразите с изискванията, за да получите доказателство за искането, което едва ли си спомняте — „глобалното закриване на акаунт" за целите на жалбата.
Thank you.
In that case, I suppose they believe that to be covered by the GDPR. Therefore, the best course of action would be to comply with the requirements in order to obtain proof of the request, which you hardly remember—the "global account closure" for the complaint purpose.
здравей Радка
Правя каквото ми кажеш
ти ми предложи да поискам препис,
Направих това по имейл
Казиното иска моите данни и попълнен формуляр
Аз го направих
Не мога да направя повече
hello Radka
I do what you tell me
you suggested that I request a transcript,
I did that by email
The casino wanted my data and completed form
I did that
I can't do more
hallo Radka
ich mache was Du mir sagst
du hast vorgeschlagen das ich ein transkript anfordere,
das habe ich per Email getan
Das casino wollte meine Daten und ausgefülltem Formular
Das habe ich getan
mehr kann ich nicht tun
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.