преди 9 месеца
Разбирам какво имаш предвид. Позволете ми поне да ви благодаря за търпението. 👍
I see what you mean. Let me at least thank you for your patience. 👍
ОтговорЦитат0
Разбирам какво имаш предвид. Позволете ми поне да ви благодаря за търпението. 👍
I see what you mean. Let me at least thank you for your patience. 👍
Здравей мила Радка
тъй като мислех, че казиното не отговори
Също така видях, че както в моя случай, са образувани други дела, като случая с 27 000 евро, мисля от Финландия
Това разбира се показва, че казиното вече принадлежи към посоката на измамното казино
И че в казиното има достатъчно престъпна енергия
За съжаление не можах да забележа никакво влошаване на индекса Casiino, който все още е включен
5,5 точки от 10
Това няма ли да бъде понижено?
Препоръчителният съвет от Михал
С органа по хазарта не е донесъл
Органът по хазарта също препоръча да пиша на MADRE (връзката не работи)

Но сериозно, ако казиното не се интересува от вашия рейтинг или органа за игри
Какъв е смисълът да пиша на MADRE?
Hello dear Radka
as I thought the casino did not respond
I have also seen that, like in my case, other cases have been opened, such as the case involving €27,000, I think from Finland
This of course shows that the casino already belongs to the direction of fraud casino
And that there is enough criminal energy in the casino
Unfortunately I could not notice any deterioration of the Casiino Index it is still on
5.5 points out of 10
Will this not be downgraded?
The recommended tip from michal
With the gambling authority has not brought
The gambling authority also recommended that I write to MADRE (the link is not functional)

But seriously, if the casino doesn't care about your rating or the gaming authority
What is the point of writing to MADRE?
Hallo Liebe Radka
wie ich dachte hat das Casino nicht reagiert
ich habe auch gesehen das wie in meinem.fall auch andere fälle eröffnet worden sind wie der Fall wo es um.27000€ geht glaube aus Finnland
Das Zeigt natürlich das Casino schon richtung Betrugs Casino gehört
Und das Genug Kriminelle Energie in dem Casino steckt
Ich konnte auch leider keine Verschlechterung des Casiino Index bemerken es steht immernoch auf
5,5 Punkte von 10
Wird das Nicht runtergestuft?
Das empfohlene Tip von michal
Mit der Glückspielbehörde hat nicht gebracht
auch die Glückspielbehörde empfihl mir MADRE anzuschreiben ( Der LINK ist ohne funktion)

Aber im ernst wen das Casino auch auch eure Bewertung oder auf die Spielbehorde pfeift
Was Soll dan MADRE anschreiben bringen??
здравей
както можете да видите, жалбата за съжаление е затворена като неразрешена, така че процесът е описан:
„Всяка категория води до различен брой черни точки, които се изчисляват въз основа на оспорваната сума. Това означава, че например жалба, класифицирана като „Неразрешена – срещу кодекса за справедлив хазарт", ще доведе до по-малко черни точки, отколкото ако същата жалба е класифицирана като „Неразрешена – Неразумно извинение".
Ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."
Въпреки това, една жалба със спорната сума от 541 евро вероятно не е достатъчна, за да промени значително индекса на безопасност."
Тъй като другите жалби, които споменахте, все още не са затворени, ефектът им върху индекса на безопасност също не е изчислен и приложен.
Трябва да сме търпеливи; въпреки това бих предпочел казиното да изплати на всички вас, вместо да съсипва своя индекс.
Изпробването на MADRE е добра идея; освен нас, MADRE притежава официална власт - нещо, което ние не притежаваме.
Hello,
as you may see, the complaint has sadly been closed as unresolved, so the process is described:
"Each category results in a different number of black points, which are calculated based on the disputed amount. This means that, for example, a complaint classified as "Unresolved – against fair gambling codex" will result in fewer black points than if the same complaint was classified as "Unresolved – Unreasonable excuse".
If the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
However, one complaint with the disputed amount of €541 is very likely not enough to change the Safety Index significantly."
Since the other complaints you mentioned have not been closed yet, also their effect on the Safety Index has not been calculated and applied.
We have to be patient; however, I would prefer if the casino paid out all of you instead of ruining its Index.
Trying out MADRE is a good idea; aside from us, MADRE holds official authority—something we do not posses.
Хм
Органът по хазарта също ме насочи към органа MADRE
Сега подадох онлайн жалба там
Но според мен
Всички ли са в договорка?
Да видим какво постига MADRE
Hmm
The gaming authority also referred me to the MADRE authority
I have now submitted an online complaint there
But in my opinion
Are they all in cahoots?
Let's see what MADRE achieves
Hmmm
Die Spielbehörde verwies mich auch zu der Behörde MADRE
Habe jetzt online beschwerde dort eingereicht
Meiner Meinung aber nach
Stecken die Alle unter einer Decke
Schaun wir mal was MADRE erreicht
Е, MADRE, предвид естеството на своя бизнес, представлява независим елемент, разрешаващ спорове в съответствие с малтийските разпоредби. Това означава „Малтийско дружество за алтернативно разрешаване на спорове".
Пожелавам ти бързо и справедливо решение!
Well, MADRE, given the nature of its business, stands for an independent element resolving disputes in accordance with Maltese regulations. It stands for "Maltese Alternative Dispute Resolution Entity."
I wish you a quick and fair resolution!
Благодаря Радка
ако искате
Ще ви държа в течение😀
Thank you Radka
if you want
I'll keep you updated😀
Danke Radka
wenn du möchtest
Halte ich dich auf dem.Laufendem😀
Здравей Роми
Да, ще ви уведомя веднага щом има нещо ново по този случай
чао🙋🙋
Hello Romi
Yes, I'll let you know as soon as there's something new in that case
bye🙋🙋
Hallo Romi
ja ich lass euch wissen sobald in dem fall es was Neues Gibt
ciao🙋🙋
Скъпа Роми
Скъпа Радка
Скъпи екип на Casin Guru 😊
Както обещах, споделям с вас напредъка по отношение на казиното Dazzlehand Casino
Органът на Madre ми изпрати имейл, който бих искал да споделя с вас
Без значение как ще се развие ситуацията
всичко беше опитано от теб и мен
Благодаря ви отново на всички

Dear Romi
Dear Radka
Dear Casin Guru Team 😊
As promised, I share with you the progress regarding the casino Dazzlehand Casino
The Madre Authority sent me an email that I would like to share with you
No matter how the situation turns out
everything was tried by you and me
Thank you all again

Liebe Romi
Liebe Radka
Liebes Casin Guru Team 😊
Wie versprochen Teile ich mit euch den Fortschritt im Bezug auf das Casino Dazzlehand Casino
Die Behörde Madre hat mir eine Email gesendet die ich mit euch teilen möchte
Egal wie die situation ausgeht
es wurde von euer seite und meiner seite alles Versucht
Danke Nochmal Euch Allen

Уважаеми quartasalvatore748!
Предадох вашите поздрави на Роми - много ви благодаря!
Моето лично мнение е, че подобен вид автоматичен отговор звучи по-скоро като списък с причини, поради които не трябва да очаквате повече отговори на вашия случай,... Но това вероятно е просто моята преувеличена реакция.
Все още се надяваме, че ще получите справедливо решение.
Dear quartasalvatore748!
I forwarded your kind regards to Romi - thank you very much!
My personal opinion is that such a kind of auto response sounds more like a list of reasons why you should not expect further replies to your case,... But it is probably just my overreaction.
We still hope you are going to receive a fair resolution.
Здравей Радка
Е, затова казах, че властите на Малта или Madre са в договор с казиното
Властите НЕ изглеждат много мотивирани
ако казиното даде торба с пари на властите
Определено щяха бързо да затворят случая ми.
но това е моят свят на мисли
Не очаквам много
но след това знам, че опитах всичко, което можах
Казино Гуру
Орган на Малта
и Мадре
Мисля, че зад Dazzlehand се крие измамно казино
Следя и другите случаи, които отворихте
случай от 27000€
или случаят с 2000€
Във всички случаи казиното не се е свързало с нас, което изглежда много арогантно, нахално и измамно
Благодаря ви отново
Hello Radka
Well, that's why I said that the Malta Authority or Madre are all in cahoots with Casino
The authorities do NOT seem to be very motivated
if the casino would give a bag of money to the authorities
They would definitely close my case quickly.
but that is my world of thoughts
I don't expect much
but then I know I've tried everything I could
Casino Guru
Malta Authority
and Madre
I think that behind Dazzlehand a fraud casino is hiding
I am also following the other cases you have opened
the case of 27000€
or the case with the 2000€
In all cases the casino has not contacted us, which seems very arrogant, cheeky and fraudulent
Thanks again to you
Hallo Radka
naja deswegen sagte ich das die Malta Behörde oder Madre alles mit Casino unter einer Decke stehen
Die Behörde scheinen NICHT viel Motiviert zu sein
wenn das Casino ne Tasche mit geld den Behörde geben würde
würden sie bestimmt mein fall schnell schliesen.
aber das ist meine Gedankenwelt
ich erwarte nicht viel
aber dan weis ich ich habe alles probiert was ich konnte
Casin Guru
Malta Behörde
und Madre
Ich Denke das hinter Dazzlehand ein Betrüger Casino sich versteckt
ich verfolge auch die anderen fälle die ihr eröffnet habt
den fall von 27000€
oder den fall mit dem 2000€
in alllen Fällen hat sich das Casino nicht gemeldet was sehr Aroogant ,frech und Betrügerich scheint
Danke noch mal an euch
здравей
Добре, трябва да призная, че твоята гледна точка има смисъл; въпреки това все още съм малко колеблив да, знаете ли, вярвам, че всичко това е само една голяма схема, но уважавам идеята, защото, както казахте, оплакванията и подходът на казиното изобщо не са убедителни.
Е, позволете ми да остана оптимист още малко. Спомням си дните, когато MADRE/Малта се смяташе за най-грижовния орган...
много хубав ден 🤞
Hello!
Ok, I must admit your point of view makes sense; however, I'm still a bit hesitant to, you know, believe that it is all just one big scheme, but I respect the idea because, as you said, the complaints and the casino's approach are not convincing at all.
Well, allow me to stay optimistic a little longer. I remember days when MADRE/Malta was considered the best caring authority...
Have a very nice day. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.