Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаDazzlehand Casino - обща дискусия

Dazzlehand Casino - обща дискусия (страница 3)

 от quartasalvatore748
|
2 801 преглеждания 71 отговора |
|
12 3 4
quartasalvatore748

Не предложих нищо повече; това е добре

Сега чакаме казиното да предостави преписа; щом го имате, моля, предоставете го на Ник.

Автоматичен превод:

добре, аз правя


Благодарим ви отново за търпението и помощта


Но се съмнявам, че ще получа печалбите си


но казиното може да ми плати поне половината, което би било справедливо, след като пропуснаха да блокират акаунта ми предварително


Тогава бих бил готов да подобря леко рейтинга си към положителен


Да почакаме и да видим

Edited
Автоматичен превод:

Радка получи доказателството и имейл


Но не мога да разбера, че исках да се блокирам за цялата група



Вече нищо не разбирам filefile

Edited
Автоматичен превод:

здравей Радка

Отдавна не съм те чувал


Майкъл се зае със случая


Можете ли да ми дадете имейл адреса на Майкъл?


Не знам как иначе да му пиша

Автоматичен превод:

Депозирах чрез jeton и спечелих малка сума, 100 евро. И искам да се оттегля. Имах две възможности за избор, банков превод и MiFinity. Така че използвах банков превод, но получих отказ, защото трябва да използвам метода, който използвах за депозиране, който е jeton. Но те казват, че не предлагат jeton като метод за теглене за мен само двата, които виждам. Искат да депозирам повече с някой от тези методи, за да получа парите си. Но не мога да използвам банков превод като метод за депозит и затворих акаунта си в MiFinity. Значи според тях не мога да си получа парите? Как могат да правят това, след като са получили MGA лиценз? Така че, ако искате да ви плащат, стойте далеч от тези измамници. ps акаунтът ми е напълно верифициран.

Edited
Автоматичен превод:

здравей Радка

Отдавна не съм те чувал


Майкъл се зае със случая


Можете ли да ми дадете имейл адреса на Майкъл?


Не знам как иначе да му пиша

Автоматичен превод:

здравей

Малко се отклоних - моите извинения. Винаги можете да намерите имейлите в жалбата; винаги се консултирайте с темата за жалби, за да поддържате връзка с вашия специалист по жалби. Всеки път, когато се борите, моля.

Михал:


За съжаление изглежда, че казиното не е отговорило на жалбата. Наистина се надявам това да се промени, защото Михал няма да стигне много по-далеч без сътрудничество.


Автоматичен превод:
needhie

здравей

добре, не всяка опция е винаги налична за всяка страна и разбирам, че човек автоматично очаква първата използвана опция да остане недокосната, но не бих казал, че все още нямате шанс да се оттеглите. В повечето случаи първо трябва да проверите опцията за теглене, като я използвате за малък депозит. Това ли ви е предложило казиното, моля?

Във всеки случай, сигурни ли сте, че не можете да използвате банков превод? Какво ви пречи да го направите? Възможно ли е крипто транзакция да бъде опция за вас?

Бих искал да помогна, така че нека поддържаме връзка.


Автоматичен превод:
Radka

Е, жалко, ако казиното не отговори

Ако не отговорите, все пак ще докладвам на органа по хазарта, за да бъдете предупредени

Дори и да не си получа парите, пак искам да им набият око 🙂

и тогава се надявам, че екипът на Casin Guru ще понижи допълнително индекса на казиното

Edited
Автоматичен превод:
quartasalvatore748

Определено не само съжаление, но и много лош сигнал за цялата общност от играчи, бих казал.

Въпреки че, както може да видите, на казината е предоставена двойна 7-дневна времева рамка, за да се върнат към разглеждания въпрос. Както виждате, целта е да гарантираме, че сме направили всичко, за да разрешим проблема. Посочено е и в инструкциите, така че въпреки че разбирам, че е било изненада за вас, компанията има друг краен срок. Много хора виждат това като отрицателен резултат, но ние го признаваме като последен шанс за разрешаване на проблема.

Ако не успеят да се свържат, преследването ще последва в съответствие със сериозността на проблема, демонстриран от оспорваната сума.

Нека останем оптимисти до края.


Автоматичен превод:
Radka

здравей Радка


Мисля, че времето за отговор от 7 дни е преувеличено


след това пишете напред-назад


трябва да изчакате 7 дни


тогава другият трябва да изчака 7 дни


Накрая пишеш 1-2 месеца по проблем


Що се отнася до мен, жалбата може да бъде приключена

Това вече го написах в жалбата


Писна ми от Dazzlehand Casino



Органът по хазарта вече е информиран и те вече са се свързали с мен


Вече не ме интересува дали ще си получа парите или не


Междувременно вече не очаквам да получа парите си


Основното е, че хазартният орган знае


Аз съм италианец

Имам малко търпение с такова измет казино

Загрижен съм само за отмъщението

Сега ще пиша и на новините на Малта, може някой да се интересува от моята история


Искам репутацията на Dazzlehand Casino да бъде съсипана


благодаря още веднъж

Автоматичен превод:
quartasalvatore748

здравей

Съгласен съм, 7 дни са дълъг период от време, но има своето значение.

На първо място, за да разгледаме всички подадени жалби, бихме могли да използваме дори 10 дни. В настоящата ситуация дори не мога да си представя, че асоциираните ръководители на екипи мислят за по-кратка продължителност. Освен това трябва да дадем на казиното достатъчно време, за да представи своето виждане, преди да е честно да кажем, че „не им пука".

Така че нещата ще останат така още доста време.

Въпреки че процесът на жалба не е свързан с отмъщение или отмъщение, все пак се надявам, че по някакъв начин ще бъдете доволни.

Автоматичен превод:
Radka

здравей


Радка да и аз се надявам


Органът по хазарта бързо реагира и вече създаде билет за моя случай

Автоматичен превод:
quartasalvatore748

Това е нещо. Така че в общи линии - Малта отговори, като ви информира, че е създала билет. Нещо друго да се движи?

Автоматичен превод:
Radka

Не, още не. Те просто ме пренасочиха към една от техните страници, където мога да подам жалбата си и вече е отворен тикет. Да видим какво става тук.

или в органа за игри 🙂

Автоматичен превод:
quartasalvatore748

О, за няколко мига си помислих, че в същото време си получил нещо като личен отговор. Моя грешка, бях превъзбуден. И все пак се надявам, че лицензиращият орган ще ви помогне там, където ние — с цялата си честност и чувство за реалност — вероятно не бихме могли. 🙁


Автоматичен превод:
Radka

Ако казиното не отговори

Помогнете на мен и другите и задайте индекса на Dazzlehand на отрицателен, той все още има 5,5 от 10 точки

Според мен твърде много за казиното.


Че никой няма да има повече проблеми с казиното в бъдеще и повече няма да депозира в казиното

като мен

Edited
Автоматичен превод:
quartasalvatore748

По-конкретно, така работи процедурата. Ако някое казино не успее да разгледа жалбата и бих казал, че им даваме достатъчно време да съдействат, въз основа на неплатената сума, индексът на безопасност на казиното се намалява съответно.

Но бих предпочел много по-щастлив край за теб. 🙁

Автоматичен превод:

Радка, не винаги има щастлив край 🙁


Щастлив край има само във филмите


Мисля, че няма да се случи много повече


Благодаря ви предварително, въпреки това на вас

и целия екип на Casin Guru


чао чао

Edited
Автоматичен превод:
quartasalvatore748

Хмммм, по-добре да съм реалист - разбирам! 🙂

Остават 4 дни, ще видим, предполагам.

Благодаря ви за милите думи. Чувствайте се свободни да се върнете, когато пожелаете.


Автоматичен превод:
Radka

дори ако казиното се свърже с вас отново


те определено ще кажат НЕ


тогава ще трябва да отговоря

и изчакайте още 7 дни


тогава казиното трябва да каже нещо

след това трябва да изчакате още 7 дни



Но не мисля, че биха платили нещо, иначе вече щяха да го направят.

Чуваме се


чао чао

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини